תוכנית הסדנא
חלק ראשון
החשיבות של כתיבת תוכן אפקטיבי לאינטרנט
- איך גולשים קוראים באינטרנט לעומת מדיות אחרות והמשמעות המעשית על דרך הצגת המסר
- השפעת מועד צריכת התוכן: בית, עבודה, נסיעה והמשמעות על סוג המסר ואופי הכתיבה
- איך מנועי החיפוש קוראים באינטרנט ומה המשמעות המעשית של זה על הצגת המסר שלנו.
- מיקוד, בלעדיות, שיתופיות
קהלי אינטרנט שונים וההשלכות על התוכן
- מבקרים לעומת מחפשים: קוראים בתוך האתר לעומת קוראים מחוץ לאתר
- פערי גיל ותרבות
- רמות שונות של ידע, מומחיות, ניסיון
סוגי התוכן לאינטרנט
- אילו סוגי תכנים יש להציג ולהעלות באתר
- מה המאפיינים של כל אחד מסוגי התכנים: אופי, מטרה, תדירות פרסום
- מה באמת צריך לכתוב בעמוד הבית
- אילו תכנים מעלים לאתרי תוכן ברשת ומה הופך אותם לבעלי ערך עבור קידום העסק
- אילו תכנים מעלים לאתרי רשתות חברתיות ומה הופך אותם לבעלי עבור ביסוס העסק שלנו
חלק שני
טכניקות לכתיבת תוכן אפקטיבי לאתר
- זיהוי היעדים של האתר
- כתיבה לקהלי מטרה
- יותר מידי מידע או לא מספיק מידע – מציאת העמק השווה
- כתיבה תומכת סריקה
- הנעה לפעולה
כתיבת עמוד מכירה
- איך כותבים כותרות שיגרמו לקורא להישאר ולקרוא
- איך יודעים מה לכתוב בעמוד מכירה כך שהקורא יהפוך ללקוח
- קופירייטינג לא למקצוענים בלבד – כך בונים עמוד מכירה – טכניקה ותרגול צעד אחר צעד
- מתי כותבים את המחיר ואיך מציגים אותו בתוכן שיווקי
- אילו מרכיבים חייבים להופיע בעמוד מכירה שמוביל את הקורא לרכישה
- תרגול מעשי בכיתה + מטלת כתיבה הביתה
חלק שלישי
כתיבה שיווקית – הדרך הנכונה להציג ולקדם את התוכן
- מבנה עמוד
- כותרות : Headlines and Titles
- פסקאות
- שיבוץ נכון של מילות מפתח
- מתי להשתמש בקישורים
- איפה לשלב קישורים
- איך לתייג קישורים
- מה זה Metadata, מדוע זה חשוב, איך מעדכנים, איפה ומה
עמודי נחיתה
חוקים וכללים לבניית עמודי נחיתה שממירים את הגולשים ללקוחות פוטנציאליים ואפילו ללקוחות משלמים.