איך ליצור בידול אפקטיבי לעסק בעזרת שיווק באינטרנט

איך תהפכו את העסק שלכם לייחודי ותלהיבו לקוחות בעזרתו האדיבה של האינטרנט?

בידול

וובינר עם קרן כהן, מנכ”ל KC College ועם ד”ר דן הרמן, מנכ”ל חברת יתרונות תחרותיים לייעוץ אסטרטגי-שיווקי

הוובינר נערך ב 3/10/2010.

קרן כהן

קרן כהן - מומחית לשיווק באינטרנט ומנכ"ל קייסי קולג

ד"ר דן הרמן

ד"ר דן הרמן, מנכ"ל חברת יתרונות תחרותיים

עסקים שיש להם ייחוד מלהיב (“בידול”) מצליחים להשיג את רמות נאמנות הלקוח הגבוהות ביותר וגם למשוך אליהם זרם בלתי פוסק של לקוחות חדשים
לאורך שנים כשהם נדרשים להשקעות בשיווק נמוכות בהרבה מאלה של המתחרים.

בידול אפקטיבי מצליח להלהיב לקוחות ובו זמנית הוא גם משתק מתחרים שבאורח פלא לא מחקים אותו.

הוא אפשרי גם בענפים שממש קשה להאמין שאפשר לבדל בהם.

האינטרנט של היום הוא זירה עתירת הזדמנויות לממש ולתקשר ייחוד מלהיב.

מה תלמדו בוובינר עם ד”ר דן הרמן?

√ מה הוא בידול

√ מה מאפיין חברות ועסקים שמלהיבים צרכנים

√ מה הסוד של בידול שמתחרים לא מחקים אפילו אחרי שנים רבות, למרות הצלחתו

√ איך בונים מותג שמבוסס על הבידול

√ איך מנצלים את אפשרויות האינטרנט במסגרת התכנית הכוללת ליצור ייחוד לחברה ולתקשר אותו לקהלי היעד שלה

קבלו גישה ישירה להרצאה

דואר אלקטרוני
שם

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

בכל עת אפשר להסיר את השם מהרשימה, ללא הסברים וללא צורך בעזרה
קליק אחד על הקישור בתחתית כל מייל, וחסל סדר מיילים לא רצויים.

אנו מבטיחים כי לעולם לא נמסור את פרטיך לשום גורם אחר.

תגובות פייסבוק:

Powered by WishList Member - Membership Software
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר