איך מייצרים תוכן שמדבר ומושך בקלות לידים

בואו ללמוד איך מייצרים תוכן שמדבר ומושך בקלות לידים
אל מערכת הקמפיין השיווקי שלכם

בעולם שבו ללקוחות פוטנציאליים יש גישה למידע יותר מאי פעם, התוכן בשירות השיווק הוא המלך.
המשווקים הטובים ביותר מפתחים תוכן רלוונטי, ממוקד מטרה וחולקים אותו בציבור כדי למשוך לידים אל מערכת המכירות.
תוכן הוא הנכס בעל הערך הגבוה ביותר שיש לכם,
הוא זה שמוביל את הלקוח הפוטנציאלי בתהליך שמתרחש משלב המודעות עד לקבלת החלטה.
אלא ש…

איך מייצרים אותו ? איך מנהלים אותו ?
איך דואגים שהוא יהיה רענן ? איך מבטיחים שהם יבחרו לקרוא אותו?

רוזין רוזנבלום-המדריך לכתיבה אפקטיבית

שמחנו לארח את רוזין רוזנבלום,
המדריכה האולטימטיבית לכתיבה שיווקית אפקטיבית
.

|

הקשיבו להקלטה של ערב אינטרנטי שהיה מרתק ומלא בטיפים מועילים עם
אישה יצירתית שיודעת לכתוב את מה שאתם רוצים לומר
ותלמדו:

√ איך מגלים מה הוא התוכן הרלוונטי לקמפיין השיווקי הבא שלכם

√ איך לארוז את התוכן ולהגיש אותו מעורר ומושך ללקוחות הפוטנציאליים

√ מה הם אפשרויות האריזה לתוכן שיווקי

√ איך לגרום ללקוחות להגיב על התוכן, לדבר עליו ולשתף אחרים בתוכן שלכם

אלו 60 דקות שמשנות את דרך המחשבה והן רק אפרטיף
למנה העיקרית שרוזין הגישה, כמרצה אורחת, בחדר העבודה ב- 06.01.2011

ההרצאה התקיימה דרך האינטרנט, ביום שלישי, 21.12.2010.

לקבלת גישה מידית להרצאה הירשמו כאן :

דואר אלקטרוני
שם

|

|

|

|

|

|

|


תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר