האם מספיקה אסטרטגית שיווק באינטרנט כדי להחדיר לשוק מוצר חדש?
בואו לשמוע וללמוד מהיזם, ממציא משחק יזמות עסקית FreshBiz,
רונן גפני איך הופכים רעיון למוצר שמכר ב- 100,000 ש"ח ! עוד לפני שעגנה המכולה עם המשחקים בארץ.
הקשיבו לראיון עסקי עם רונן גפני – היזם וההוגה של משחק היזמות FreshBiz וגלו:
- איך הכל התחיל
- מי השותפים בתהליך הפיתוח
- מה המחירים, הקשיים והאתגרים שבדרך
- על ההתמדה והנחישות שמביאים לתוצאות
- מה הן הפעולות השיווקיות שמקדמות את מכירת המשחק
- אילו פעולות שיווקיות נלקחו וכיצד הן משרתות את המטרות העסקיות
- על הטעויות והנקודות לשיפור
בואו לקבל רעיונות, השראה ומידע מעשי ליישום מהיר ואפקטיבי.
קבלו גישה ישירה להרצאה
בכל עת אפשר להסיר את השם מהרשימה, ללא הסברים וללא צורך בעזרה קליק אחד על הקישור בתחתית כל מייל, וחסל סדר מיילים לא רצויים. אנו מבטיחים כי לעולם לא נמסור את פרטיך לשום גורם אחר. |
[…] This post was mentioned on Twitter by Keren Cohen, Kc College. Kc College said: איך הופכים רעיון, למוצר שמכר ב- 100,000 ש"ח עוד לפני שהמכולה עם המוצרים הגיעה לארץ. הצטרפו אלינו להרצאה אינטרנטית חינם…http://lnkd.in/W9qmns […]