מכירות: טקטיקות לשיפור סגירת עסקאות

ואחרי שהבאתם ליד (לקוח פוטנציאלי) טרי ורענן למעמד מכירה,איך להפוך שיווק למכירה
האם אתם יודעים איך להבטיח שאכן תיסגר עסקה ?

הקשיבו להרצאה אינטרנטית שהתקיימה ב- 07.10.2010 והוקדשה: למכירות. לסגירת עסקאות. לכסף !

כמה פעמים עמדתם לפני סגירת עסקה ואיבדתם אותה?
כמה פעמים גיליתם שאתם לא יודעים איך לגרום ללקוח הפוטנציאלי לקנות מכם ?
לאבד עסקה זה אחד התסכולים היותר גדולים של בעלי עסקים, בכל מגזר, בכל תחום ובכל גודל של עסק.
הגבול בין עסקה שמצליחה לעסקה שנכשלת הוא פונקציה של ידע מוקדם.

איך מבטיחים שהלקוח הפוטנציאלי יהפוך ללקוח משלם ?
מה יעזור לנו לסיים את מעמד המכירה עם מכירה בטוחה ?

קרן כהן

קרן כהן - מומחית לשיווק באינטרנט ומנכ"ל קייסי קולג

דונה קרייזלר, מומחית לשיווק ומכירות

דונה קרייזלר, יועצת עסקית-מתמחה בשיווק ומכירות

דונה קרייזלר, מומחית לשיווק ומכירות, בעלת ניסיון של מעל 20 שנים במערכות שיווק ומכירות בכל הגדלים ובכל הצורות, בארץ ובארצות הברית,
שיתפה אותנו בניסיון העצום שלה במכירות וגילתה :

√ מהו הדבר הראשון שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים למכור
√ אילו טיפוסי לקוחות קיימים ואיך לזהות את טיפוס הלקוח שמולכם
√ ממי אנשים רוצים ומוכנים לקנות ומה אתם יכולים לעשות בעניין הזה
√ איך תגרמו ללקוח שעומד מולכם להיפתח להצעה שלכם (שיטת 5 הנקודות)
√ מה הם האותות לסגירת עסקה ואיך תזהו אותם כדי לעשות את הצעד הנכון בזמן הנכון
√ מה המשמעות האמיתית של התנגדות הלקוח לקנות

האזינו וקבלו מידע רב ערך לשיפור סגירת עסקאות

מלאו הפרטים וקבלו גישה מידית אל הוובינר

דואר אלקטרוני
שם

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר