קורס וידיאו – שיווק בתוכן | קייסי קולג'




























































	

	



















קורס: שיווק באמצעות תוכן

הי [wlm_firstname] ברוך בואך לקורס לשיווק באמצעות תוכן.

שיעור ראשון.

סרט ההדרכה יתחיל לנגן אוטומטית תוך כמה רגעים.

במידה והוא נתקע, מומלץ ללחוץ על כפתור Pause ולאפשר לסרט להיטען במשך מספר דקות.
לאחר מכן, לחזור, ללחוץ על כפתור Play וליהנות מצפייה רצופה.

אפשר לצפות בסרט גם במכשירים ניידים (לשם כך יש להקליק על הקישור מתחת לנגן)

או לקרוא את התמלול של ההדרכה במקום לצפות בה (לשם כך יש להוריד את הקובץ שנמצא מתחת לנגן)

 

play-sharp-fill

 

למעבר לשיעור השני הקלק כאן

למעבר לשיעור השני הקלק כאן

למעבר לשיעור השלישי הקלק כאן

למעבר לשיעור השלישי הקלק כאן

 

למכשירים ניידיםלצפיה במכשירי דור 4 וניידים

 

Check List לפיתוח פרסונה
Are you talking to me?

שיווק באמצעות תוכן : הנחיות לזיהוי והגדרת פרסונה

פרסונה: אישיות פיקטיבית שמציגה ומייצגת דמויות מתוך קבוצת קהל המטרה.

הפרסונה צריכה לשקף ולייצג את הנתונים הבאים:

א. נתונים דמוגרפיים כגון: גיל, מגדר, אזור מגורים, השכלה, רמת הכנסה ומצב משפחתי. אם אתם משווקים לעסקים (אתם עובדים B2B) כדאי לכם גם לנסות לגלות מה הטייטל של האדם בחברה שהוא עובד בה, מה התפקיד שלו בתהליך קבלת החלטות הקנייה, האם יש לו הסמכות לקבל החלטה או לא…ובאיזה שלב הוא נמצא במחזור חיי הלקוח.

ב. פעילויות אונלייניות מועדפות ומקומות ברשת שבהם הם מבלים את רוב זמנם: האם זה מדיה חברתית, האם זה אתרי תוכן, אילו מדורים באתרי התוכן מעניינים אותם וכיוצא בזה…

ג. אילו תחומי עניין משותפים יש להם, אילו נושאים מעניינים אותם, מה ההעדפות שלהם ומה הדאגות שלהם.

ד. אל מה הם משתוקקים ? מה הם מחפשים ברשת ? מידע, מדריכים מסוג How to , סרטונים לכיף ובילוי ?

ה. איזה סוג תוכן הם אוהבים ומעדיפים לצרוך הן מבחינת נושאים והן מבחינת צורה ואופי: האם תכנים קצרצרים או ארוכים ומעמיקים ? האם טקסט ? אודיו ? וידיאו ? וכו'.

ו. סוגי התוכן שהם מגיבים עליו ומשתפים בו חברים, קולגות, מכרים וכן, איך באיזה כלי או פלטפורמה הם משתמשים כדי לשתף ?

ז. איך הם עצמם מגלים תכנים חדשים?

ח. באיזה טכנולוגיה הם צורכים את התוכן שלהם: מחשב שולחני , טלפון נייד, לפטופ ?

מקורות ופעולות לאיסוף נתונים על קהל המטרה:

א. משובים מלקוחות
ב. סקרים ללקוחות ולרשימת תפוצה
ג. נתוני תעבורה לאתר או לבלוג וכל נתונים נוספים שקשורים ללקוחות שלכם.
ד. אתרי צד ג' שמספקים מידע על התנהגות הגולשים ברשת.

  1. Google Insights www.google.com/insights/search
  2. עוד אתר מאוד נחמד שיכול לספק לכם מידע וכדאי להכיר אותו הוא RapLeaf .
  3. ניטור והשתתפות בדיונים ובשיחות האונלייניות שלהם. אפשר להשתמש בכלי ההתראות של גוגל : Google Alerts – www.google.com/alerts
  4. עוד מקור מהימן: Google Blog Search http://www.google.com/blogsearch
  5. Social Mention

ה. פורומים ומסגרות של רישות עסקי.

3 שאלות מנחות להעמקת ההיכרות עם הקהל המטרה

  1. מה הם 5 החסמים שיתכן והלקוחות שלכם פוגשים בנתיב המרכזי שמוביל למטרה העסקית העיקרית שלכם?
  2. מה הם 5 רגעי ה- "אה-ה" שיש ללקוח חדש ?
  3. מה הם 5 השאלות הכי נשאלות שמתעניינים / לקוחות פוטנציאליים שואלים אתכם תוך כדי תהליך המכירה / ההרשמה ?

הפלט שצריך להיות לכם ביד בסוף השלב הזה:

  1. הגדרה מסודרת של מי הקהל שאתם רוצים למשוך באמצעות התוכן שלכם
  2. אתרו את התשובות לכל הנקודות שמוזכרות לעיל.
  3. פרסונה כתובה
  4. מענה מפורט על שלושת השאלות:
    1. חמישה חסמים
    2. חמשת רגעי "אהה"
    3. וחמש שאלות שכיחות

להדפסת הצק ליסט להקליק כאן

קובץ PDFלהורדת תמלול של הדרכת הוידיאו בקובץ PDF – יש ללחוץ כאן

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר