ברוכים הבאים לקורס לשיווק באינטרנט
אנחנו ממליצים בחום לפנות 25 דקות מלאות ולהקדיש אותן לעצמך או לקידום המטרות העסקיות שלך.
שאלות, תגובות וחוויות – נשמח לקבל למטה באזור התגובות (כדאי לגלול למטה 🙂 )
למידה מפרה,
לתשומת הלב!
הסרטון יתחיל לנגן באופן אוטומטי.
במידה והנגן נתקע יש ללחוץ על הנגן לעצירת הסרט,
לאפשר לנגן לבצע אגירה במשך כמה דקות ואז ללחוץ על כפתור הנגן בשנית לצפיה רצופה.
הקליקו כאן על תמונת הנגנים בכדי לעבור למפגשים הבאים
קרן יקרה
נחשפתי השנה להרבה וובינארים בנושא שיווק באינטרנט, עד כדי הצפה… ובסופו של דבר נשארתי לבד עם הרבה שאלות שנשארו ללא מענה.
כשאני מאזינה לך אני מרגישה איך לאט לאט חוזרת הבהירות.
מאד נהנית לשמוע אותך מסבירה באופן יסודי ועם כל כך הרבה סבלנות…
באופן אישי נראה לי שאני אזדקק לעזרה (או לפחות לפידבק) לגבי חלק מהמשימות. האם KC College נותן מענה כזה?
תמר
הי תמר,
תודה רבה על המשוב החם.
אני אסב את תשומת ליבה של קרן לתגובה.
בכל מקרה התשובה לשאלתך היא כן, אנחנו נותנים מענה בתחומים שונים
הכל לפי הצרכים האינדיוידואליים שלך.
את מוזמנת לשלוח מייל ישירות ל info@kccollege.co.il עם פירוט ראשוני
של הדברים שבהם את מרגישה שיש לך צורך בעזרה.
הי תמר,
איזה כיף לקרוא ולהכניס אל הלב את המילים שלך 🙂
לשאלתך: אנחנו אכן מגיעים עזרה בתחום השיווק באינטרנט לבעלי עסקים.
העזרה הזו מגיעה בצורת: הדרכות ללימוד עצמי, ייעוץ ממוקד על בסיס שעות, ליווי שיווקי ועסקי בתכנית שנתית (בעיקר למתקדמים)
ובשוטף – אני כותבת ומפרסמת המון המון מידע מקצועי שמטרתו לעזור לדייק את תהליכי השיווק והמכירה (גם בפן המעשי וגם בפן התודעתי).
את מאוד מוזמנת לכתוב אלינו ולספר לנו למה את זקוקה – ואשמח לענות לך קונקרטית לצרכים שלך.
שימשיך ויתעצם הטוב הזה
קרן
שלום קרן
ישנה בעיה טכנית
יכולתי לצפות בסרטונים של המפגש השני והרביעי
לא יכולתי לראות את המפגשים הראשון והשלישי
הי ראובן,
מוזר לי שהרי אני לוחצת על הכפתור והסרטונים מתנגנים
האם נתת לסרטונים זמן להיטען ?
ללחוץ על השהה – להמתין – לנגן ?
זה בדרך כלל פותר את הבעיה.
תבין, כל הסרטונים תקינים, הם יושבים באותו המקום ברשת 🙂
בנוסף, בדוק אם אולי קופצת לך איזושהי הערה בדפדפן
ספר לי אם אתה מסתדר
בהצלחה
קרן
גם לי יש בעיה טכנית.
אני מצליחה לראות רק את השיעור השני – שמאד עינייני ומעניין.
אני מאד רוצה לצפות גם השיעורים האחרים אך אני מקבלת רק מלבן שחור.
הי מאיה,
האם ניסית לצפות בשני דפדפנים שונים? (כמו אקספלורר וכרום – או פיירפוקס)
יתכן וחסר תוסף לדפדפן?
ספרי לי אם הסתדרת?
איתן
עובד בפיירפוקס.
לא עובד בכרום.
הסרטונים שודרגו והם זמינים עכשיו לצפיה בכל המכשירים
בס"ד
קרן שלום
שמעתי כבר שלושה שעורים האפרטיפים טובים למי שכמוני לא מבין כלום בשיווק באנטרנט לכן החלטתי ללכת על הקורס המלא
קיבלתי הצעה ממטי לקורס והייתי רוצה לדעת כמה עולה אצלכם קורס מתוקשב
תודה על האתר הנחמד
יום טוב
חפצי
חפציבה שלום,
תודה על הפרגון.
תוכלי למצוא את קורס שיווק באינטרנט : השיטה לשיווק באינטרנט בקישור הזה
זהו הקורס המקיף ביותר והוא זמין בגרסה הדיגיטאלית
שלום תמי,
יש המון רעיונות שיכולים להוות מגנט אל המשפך השיווקי שלך
ממש לפני כמה שבועות לקוחה שלנו, שגם היא מאפרת כלות
סיימה להכין ולהפיץ את "המדריך המקיף לאיפור כלות" שבעזרתו היא בונה רשימת תפוצה
את מתארת מצב שלקוחות לא מגיעים מהאתר שלך…זה דורש התבוננות באתר ואבחון שלו:
מה באתר אינו גורם להם לפנות אליך…איני יודעת מה האתר ואיני יודעת מה התשובה עדיין 🙂
אנחנו לא קולטים מועמדים למשפך שיווקי תודות לשירות זול
כל הרעיון הוא לבסס את המקצועיות שלך ושיכירו אותך לאורך זמן ורק כך ירצו להמליץ עליך או לבוא ישירות אליך
האמת תמי, זה ממש על קצה המזלג
אני מלמדת את כל השיטה הזו בערכת הקורס המלאה (18 שעות הדרכה מלאות) ואין לי דרך לתמצת אותה כאן 🙂
את וודאי מבינה…
המשיכי להתקדם עם המפגשים של הקורס החינמי ואולי אחר כך תרצי לעבור לקורס המלא והמקיף
מקווה לשמוע ממך בקרוב
קרן
שלום קרן,
תודה רבה על הרצאה מעשירה.
אני מציעה מגוון שירותים ומציגה אותם באתר בתחום האיפור והשיער.
אבל קיבלתי החלטה להתמקד כרגע ב 2 תחומים עיקריים: כלות, אופנה
לפי הרעיון שלך למשפך, מה אני יכולה להציע לכלות על מנת שיגיעו ויתרשמו מהשירותים שלי, לפני שהן סוגרות איתי.
כי את צודקת מאוד קשה להן לקבל החלטות על סמך היכרות בסיסית, הן מגיעות בעיקר מהמלצות עלי, פחות מהאתר עצמו.
איך אני יכולה לתת להם שירות זול על מנת שיגיעו?
תודה על כל הבונוסים הנפלאים!
מחכה לערכה בקוצר רוח (:
הי קרן ,בוקר טוב
ראשית אני רוצה להודות , אני מרגישה עוברת קצת טרנספורמציה,
ולמה ? אני ציירת עוסקת בהנחיה וטיפול אומנותי , הסתובבתי בתחושה שלעולם לא אדע ולא אוכל לעשות לעצמי שיווק ,
שמעתי את ההרצאות ,4 ההרצאות הנהדרות הקשורות לערכה שרכשתי ,
שמעתי אתמול את ההרצאה של ד"ר דן הרמן ,מרתקת ,צריך לשמוע אותה שוב ושוב
כעת אני מעיזה וכותבת חומר חדש כדי לשנות את תוכן האתר שלי,
(וכמו שאומר הפתגם הפולני )
"לא רק דג קיבלתי , יותר מכך קיבלתי חכה ותמיכה לדוג בעצמי,
תודה רבה רבה ,
אדית פרוים
ציור אינטואיטיבי ,
התמקדות ומנדלות
–
הי אדית,
אני כל כך שמחה לשמוע על הטרנספורמציה…
וזו רק ההתחלה…אני מבטיחה…אוטוטו ותגיע אליך ערכת הקורס המלא
ואז החוויה תתמלא 🙂
אם הקורס הזה הוא חכה, ערכת הקורס היא רשת 🙂
בתאבון
קרן יקרה,
זו לא הפעם הראשונה שאני שומעת את השעור הזה. הקשבתי לך בפליאה כבר בקורס
לשיווק אינטרנטי שהעברת. הפנמתי את המסרים, אך עדיין לא ביצעתי.
אני בטוחה שרבים אחרים יישמו את עצותייך מיד לאחר הקורס, איזה כיף להם, לזריזים והאמיצים האלה,
שנכנסים לעשייה מיידית !!!
אך זה הקצב שלי –
אני מסוג האנשים שמתנהלים יותר באיטיות. מתקשה עם שינויים חים.
כעת, תודות לנדיבותך הרבה, אני מאזינה שוב ושוב וחוזרת ומרעננת במוחי את החומר של הקורס שטרם יישמתי
במלואו.
בעקבות הקורס האינטרנטי השתנו לי דפוסי חשיבה בנושאי השיווק והמכירה באינטרנט,
אך, עדיין קצת קשה לי עם יצירת המשפך השיווקי, ואני חושבת שזהו צוואר הבקבוק של המון
עסקים קטנים.
ועל כן נפלא שאת מעניקה את האפשרות הזו להאזין שוב לשעורים הללו.
ברגע זה אני עושה צעד נוסף לקראת היישום, בהשראת ההמלצות שלך בהקלטה,
שמעוררות אותי לפעולה.
ואכן, הבטן הרכה של העסק שלי היא המשפך השיווקי, ולאחריו – הנעה לפעולה.
תודה בשבע שפות !!!
מאיה נוריאלי
תלמידה מהסוג שזקוק לשינון
מאיה יקירתי,
אין דרך אחרת להצליח מלבד היישום
הידע הופך לכוח רק כאשר צמודה אליו פעולה.
פעולה נכונה.
אם את מזהה שהבטן הרכה שלך היא המשפך השיווקי
עכשיו שבי ותתחילי לבנות אותו. היית בקורס המלא, יש לך את כל ההנחיות שאין למי שמקשיב לקורס המקוצר הזה,
שבי ותתחילי ביצירת המשפך השיווקי.
לא סתם הקורס השלם בנוי בשלבים שהוא בנוי בהם. הסיבה היא שאם אין את היסודות אי אפשר לבנות מערכת יציבה שעובדת.
תתמקדי ביסודות, את הכלים את יודעת מצוין. באחריות.
בהצלחה
קרן
הי רון,
איזה כיף לשמוע, תודה רבה
את הצמא אפשר להרוות בקלילות
ללחוץ על כל המפגשים ו…לרוויה 🙂
שת"פ , תמיד בשמחה
רק שאנחנו בעיצומה של הפקת הערכת והשקתה
ואני לא מוצאת רגע לנשום
מיד לאחר מכן אני טסה לארצות הברית…
אם לא נצליח לפני הנסיעה שלי לדבר, נצליח אחריה 🙂
בינתיים, לחיים 🙂
הי אדית,
הרעיון של משפך שיווקי מתייחס לכל העסק כולו
הקמפיין השיווקי מתמקד רק בפלח מסוים, במוצר מסויים
אך מכיוון שרכשת את הערכה, אני יודעת שתקבלי שם את כל התשובות המלאות והמפורטות.
בהצלחה ונשתמע בהמשך בפורום הסגור
קרן
היי קרן
סיימתי ה הרגע לשמוע את חלק א' של הקורס.
על זה נאמר בימי אבותינו : " חבל על הזמן "
מעניין , מרתק, מאתגר, מעורר השראה, צמא לעוד , כמה ידע במקום אחד ,
רשימה חלקית ( לא אומרים את כל שבחו של אדם בפניו גם אם הם מאחורי מסך מחשב …)
אשמח לשת"פ
רון
הי קרן ,תודה על השעור המעניין ,
בעבורי זו ממש התגלות של יבשת חדשה ,
הצלחתי להתמקד בקבוצה אחת נשים בגלאים35-60
נשים עובדות שמחפשות פאוזה מזרם החיים השיגרתי ,
שאלתי היא האם בעבור קבוצה זו אני יוצרת את המשפך השיווקי , וכך עושה בהמשך לכול קבוצה נוספת ,
או שמשפך שיווקי יכלול את כל ההיצע עבור ילדים , הורים וילדים , ארועים מישפחתיי, ובעלי צרכים מיוחדים
אדית פרוים
ציור מרפא
קרן ממש ממש מעניין. למדתי על תהליכים חדשים הבעיה היחידה שקצת קשה לי ליישם את התורה על נושא של שירותים היות והוא מתייחס בעיקר למוצרים. בכל מקרה נתן לי חומר למחשבה\
חג שמח
חלי
אלרן שירותי משרד
הי חלי,
אין כל הבדל בין שירותים למוצרים מבחינת היישום בשיווק באינטרנט
בלי קשר לסוג המוצר או השירות, חלק מהעניין בשיווק זה חשיבה יצירתית…
נסי למצוא מוחות לסעור איתם כדי להעלות רעיונות
את התשתית והכלים תמצאי בערכת הקורס : http://www.bitly/imc-promo
ואחר כך יגיע השלב של חיבור חלקי הפאזל לכדי יצירה שיווקית אפקטיבית
הי קרן,
אני כרגע בשלב של הרחבת והעמקת העסק שלי, ובעקבות הפרק הראשון של הקורס שלך,
החלטתי לקחת ממך מספר כלים עליהם דיברת בוידיאו: קודם כל בניית פרופיל הלקוח האידיאלי שאצלי עדיין לא מגובש מספיק
וכן בניית המשפך השיווקי בצורה מסודרת ומפורטת.
כבר שמעתי בעבר על המושג של משפך שיווקי, אבל אצלך הוא קיבל צורה מובנת ומוחשית יותר.
הוידיאו כולו היה מעורר מחשבה והטעין אותי בכיוונים חדשים לקידום שיווק העסק שלי.
המון תודה ומצפה כבר לפרק נוסף.
שנה טובה ומוצלחת
הי עירית,
אני שמחה לשמוע על החלק היישומי שלך 🙂
ובכלל, ללמוד זה חשוב…הרי אני מלמדת 🙂
אבל היישום, היישום הוא לב ליבה של ההצלחה
אוטוטו תוכלי לראות את כל הפרקים אחד אחרי השני…
הקישורים מופיעים פה למטה…
בהצלחה
קרן שלום ,
הקשבתי קשב רב לקורס.
אני מאמין שהוא בהחלט יכול לעזור לי לחדד מספר דברים בדרך להגדלת נפח הפעילות בעסק.
אני מתחיל את העבודה…
תודה
אייל – ירקרק – המדריך שלך למים אפורים
אייל,
תודה על הפירגון.
זו בדיוק הנקודה, ללמוד ולהתחיל ליישם.
נשמח לענות על שאלות ולתת מענה לבעיות שעולות לאורך הדרך.
בהצלחה
יופי אייל, מצויין !!!
דרך צלחה….ובהצלחה גדולה 🙂
קרן
קרן תודה, כמו ששמת לב בשאלה, יש לי לקוחות מועדפים, עכשיו צריך רק לשבת ולבצע הגדרה מפורטת.
איזה כיף, להגדיר איזה לקוחות רצויים לי, השמיים הם הגבול.
אשמח להמליץ על הקורס שלך מעל דפי הפייסבוק שלי,
שנה נפלאה
שלום קרן, תודה על הקורס החינמי, צפיתי בפרק הראשון מאד ברור ומוסבר בצורה מצוינת.
השאלה שלי: האם את המאפיינים לפי הרשימה שנתת, של הלקוח האידאלי אני מעריכה לבד? והאם זה לא סוג של ניחוש?
כנ"ל לגבי הערכה איזו קבוצה בעלת הערך הגבוהה ביותר, כרגע אני מעוניינת להתמקד בשתי קבוצות.
נשים מגיל 40 +, וגמלאים, איך אני יכולה לדעת איזו קבוצה תיתן את הערך הגבוהה ביותר?
אני כמובן יכולה לפרט לעצמי על דף את כל הנתונים שאת מציעה, אבל שוב עולה אותה שאלה, האם זה לא סוג של ניחוש ?
תודה מראש על התשובה
לורה – תיאטרון החיים
הי לורה,
הלקוח האידיאלי הוא בדיוק הלקוח שאת רוצה לעבוד איתו
זה לא יכול להיות ניחוש כאשר זה מבוסס על הגדרת הרצון שלך (אלא אם הרצון שלך לגבי הלקוחות שלך עדיין לא מוגדר)
חשוב מאוד לגבש את ההגדרה הזו עוד בטרם מתחילים עם המסרים השיווקיים
לגבי איזו קבוצה תתן את הערך הגבוה ביותר:
במקרה הזו זו אכן הערכה אבל! ויש פה אבל גדול ! מדובר על הערכה שמבוססת על היכרות מוקדמת.
ומה היא ההיכרות המוקדמת?
ההיכרות המוקדמת הם פרופיל המאפיינים של הלקוחות המבוקשים על ידך.
יש פה סוויצ' שחשוב לעשות
האם גילית אותו ?
חג שמח
קרן
Wow' ענק פשוט ענק!
כתבת ברישא לחתימתך האלקטרונית: קרן – מומחית בשיווק באינטרנט. אילו ממש אבל ממש מילים לא ריקות מתוכן.
ראיתי את סרטון הפתיח שלך ואת סרטון ההדרכה הראשון שלך כולל המצגת שהכנת והשילוב היפה בין ההסרטה לבין תוכנת צילום המסך. אינני רוצה להכביר מילים אבל אומר בקצרה: מעבר להשקעה שעשית אני יכול לומר בפה מלא שאת באמת יודעת ללמד (ובטח גם לחנוך) איך עושים שיווק נכון באינטרנט. ממש נהניתי.
את לא מדברת במילים גבוהות ואומרת: הכסף נמצא ברשימה (The money is in the list) לא כולם יודעים מה זה שיווק ובוודאי לא יודעים מה זה שיווק אינטרנטי. לא כולם שמעו על מייק דילארד או על אן סיג ועוד רבים וטובים וגם לא חייבים לדעת! את פשוט מדברת בגובה העיניים ולדעתי זו הגדולה וזה התהליך המקדים והנכון לעשייה שלך … (-:
במקרה יש לי קנה מידה רב להשוואה. אני מתעניין ולומד את הנושא זמן לא מבוטל.
אין לי כל צל צילו של ספק שמי שישכיל לעבור את המסננת שלך במשפך השיווקי וילמד ממך צעד אחרי צעד את השלבים וכן יעבור את החניכה שלך (בין התיאוריה לבין העשייה הלכה למעשה המרחק עדין רב) פשוט יעלה על הגל ומהר !!! את פשוט "מאירה" את הסיסטם ב"פרוג'קטור ענק".
אני פוגש אותך כמעט כל יום בפייסבוק ואולי בעוד רשתות חברתיות ונדמה היה לי שראיתי אותך גם בפלטפורמה של משה חרלובסקי "עסקים עושים עסקים", הכנסתי את שמך למנוע החיפוש בתוך האתר של ביז (עלו שם כמה קרן כהן, כנראה שם נפוץ) ואז הסתבר לי כמבוסס שאת מאוד פעילה שם בקבוצת פרדס חנה – כרכור וכן שייכת לצוות החונכים. (אני לא פעיל עדין בקבוצות).
יש לי עכשיו יסוד מוצק להניח שמשה ידע לזהות את היהלום.
יוסי, את התחלת ב- WOW
ואני עונה לך ב- WOW
ריגשת אותי עד צמרמורת
אין מילים בפי להודות על הפידבק מחמם הלב הזה
לכבוד הוא לי לעמוד בשורה הראשונה
ואשמח להגיע לשם עם שורה ראשונה של בעלי עסקים שיסכימו לעשות את אותה העבודה השיווקית לטובת העסק שלהם
זו המטרה שלי וזה הייעוד שלי ובשביל זה אני שוקדת ועושה את מה שאני עושה 🙂
תודה על הריגוש והמילים החמות
שנה מבורכת ונפלאה
קרן