מתי החינם לא מגדיל את רשימת התפוצה ומה כן יגדיל אותה ?

איך קובעים את המחיר הנכון

 

 

יש קסם אמיתי במילה “חינם”. אפשר לפגוש אותה בכל מקום.

יש מן תחושה כזו ש”בחינם” זה המחיר המושלם, אם רק אפשר היה להרוויח מזה כסף.

המחקרים מראים שגם ל-“בחינם” יש מחיר. בחינם אינו תחליף מלאכותי לערך שחייב להיות במוצר או בשירות שרוצים לקדם.

מה עושה הערך שלא עושה המחיר ואיך להגדיל את כמות הנרשמים לרשימת תפוצה ?

מדוע החינם לא מגדיל את רשימת הדיוור

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג’.
להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה.
ההרשמה אורכת דקה.

להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן  

נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן

שם משתמש
סיסמה

» אבדה לך הסיסמה?

תגובות פייסבוק:

Comments

  1. תודה!

Speak Your Mind

*

Powered by WishList Member - Membership Software
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר