כתיבה שיווקית היא אחד הדברים הראשונים שאנשים מבקשים בדרך למכירה מוצלחת באינטרנט. בעלי עסקים בדרך כלל רואים בעיני דמיונם הררי ידע מקצועי שצריך לכבוש או לחלופין הררי כסף שעליהם לשפוך כדי להיעזר באיש מקצועי כדי לעשות אותה כמו שצריך. האמת היא יותר פשוטה. כתיבה שמוכרת היא כתיבה שמניעה לפעולה שמבוססת על אנושיות ומייצרת אמפתיה וחיבור […]
השיווק החדש (2017) ומה הוא דורש
במאמר הבא נמצאת בשורת השיווק החדש, שמייצגת את השינוי העמוק שקורה בשדה התודעה ומשפיע ישירות על עולם העסקים כולו ועל העסק שלך גם כן.
אם תבחר לנסות, לבחון ולגלות איך זה עובד לך, יש סיכוי גדול שתחווה גידול עסקי כבר בקמפיין הבא ובטח בשנה הקרובה. אני ממליצה לך להתנסות ביישום העקרונות ששזורים במאמר הזה כבר עם המייל, הפוסט, המסר הבא שיצא ממך לקהילה שלך או אפילו בפגישה הבאה שלך.
[קייס סטדי] השקה שכמעט התרסקה והתפנית שהזניקה את המכירות למעלה
אנשים נוטים להאמין שכאשר לוקחים ליווי מקצועי להשקה באמצעות מומחים שעשו את זה קודם, יש אחריות להצלחה.
להצלחה יש אחריות אחת בלבד – והיא של מי שמנהל את ההשקה. עכשיו עולה השאלה: מה האחריות שלו.. התשובות לזה ועוד בפוסט מכאן…
כלים חינמיים באינטרנט שיאפשרו לך להפיק סרטונים לבד
איך להפיק סרטונים לבד – סקירת כלים חינמיים באינטרנט ראיון עם דניאלה תקוע ממחשבידע סרטונים הם אחד מערוצי השיווק היותר מוכרים ומושכים שעומדים היום לרשות בעלי עסקים מתחילים ומתקדמים כאחד. לפעמים נדמה שכולם כבר הקליטו או מתכוונים להקליט סרטונים שיווקיים ועיקר השאלה היא איך עושים את זה והאם אפשר לעשות את זה גם לבד ובעלויות […]
שיווק ויזואלי – כלים ותוכנות חינמיות ליצירת תמונות
אומרים שתמונה שווה אלף מילים?
זה נכון היום לעסקים מתחילים או ותיקים ואולי אפילו יותר מפעם.
השימוש בתמונות מגדיל את כוח המשיכה של הפרסומים שלך, יש מחקרים שמראים למשל שסטטוס עם תמונה מקבל יותר שיתופים מסטטוס בלי תמונה,
בקיצור אפשר לומר שהיום התמונה היא המלכה של השיווק באינטרנט. בפוסט הזה נעסוק בכלים ליצירת תוכן ויזואלי…
5 דרכים להעביר מסר שיווקי 'בלי לחפור ובלי לצאת נודניק'
או איך למלא כנס בדרכים שונות כשרק התחלתי לעסוק בשיווק באינטרנט, הייתי כותבת את המיילים עבור עסק מסוים עם רשימת תפוצה גדולה. בדיוק למדתי איך נכון לכתוב מייל ושחשוב לחזור על ההנעה לפעולה (על הבקשה מהקורא) כמה פעמים במהלך המייל. אז כך עשיתי. פשוט חזרתי על אותו המשפט (משהו בסגנון 'לפרטים נוספים לחץ כאן') באמצע […]
חוק 1% באינטרנט – האסטרטגיה לביסוס עסק ויצירת מוניטין
רק בעידן הנוכחי, כאשר מאות מיליונים ברחבי העולם מעלים תכנים, משתפים, וצופים באינטרנט, ניתן להבחין בתופעת ה-1%. חוק ה- 1% הוא התגלית של העשור האחרון והוא האסטרטגיה המוכחת לביסוס מוניטין ומשיכת לקוחות מהאינטרנט. על חוק 1% ואיך הוא יכול לעזור לך לפרוץ ולהוביל בתחומך, לקריאה בלחיצה כאן
המרכיב החיוני לכתיבת דף מכירה מוצלח באינטרנט
הטכניקה לכתיבת דף מכירה היא רק מרכיב אחד שמשפיע על הצלחה של דף המכירה ולא בהכרח החשוב ביותר.
במאמר זה אחשוף מרכיב חשוב נוסף, המשפיע על הצלחת דף המכירה.
מרכיב שאם הוא נמצא יכול להפוך דף בינוני לדף עם המרות גבוהות יחסית (כלומר אחוז גבוה של קונים ביחס לכמות הנכנסים לדף)…
מה עוד אפשר לעשות כדי למכור חוץ מלפרסם לפרסם ולפרסם (בפייסבוק)?
איזה כיף זה היה אם אנשים היו מגיעים אליך בלי לשווק ולפרסם ולנסות לשכנע ולהוכיח 'כמה את(ה) טוב(ה) וכמה ה"סחורה" / "מרכולת" שלך טובה'.
נשמע טוב, נכון ? אם נמאס לך לשווק עוד ועוד (ולהפגיז נוכחות) בפייס (וגם בכלל) המאמר הזה יכול לעזור לך למשוך לקוחות בלי לסבול בדרך.
סוד המוצרים שנמכרים בקלות ובכמויות גדולות
איך להציע מוצר מנצח להתחיל את המכירה ברגל ימין? האם יש לך ביצי זהב בעסק? הפעולה הראשונה שתבטיח לך הצלחה במכירות, כזו שתיתן לך 40 אחוז הצלחה במכירות! מה יעזור לך למכור בקלות ובכמויות גדולות יותר? על שאלות אלו ועוד בפוסט הזה…
איך נכון למכור באינטרנט כך שבאמת יקנו (וכמה שיותר)
איך למכור נכון כדי שבאמת יקנו (וכמה שיותר) – הנוסחה המעודכנת למכירה מוצלחת באינטרנט.
כל הפרטים בלחיצה כאן
אסטרטגית התנועה שתגדיל את רשימת התפוצה ותצמיח את העסק – חלק שני
בחלק השני של ההדרכה על אסטרטגית התנועה החדשה למשיכת לידים ולקוחות תכירו את הקמפיינים שמרכיבים את המולטי קמפיין למשיכת תנועה, מה היעדים שתוכלו להשיג באמצעות כל קמפיין, למי הוא מיועד, מה מפרסמים בכל קמפיין ואיך זה תומך במטרות של העסק. לקריאה לחצו כאן.
אסטרטגית התנועה שתגדיל את רשימת התפוצה ותצמיח את העסק – חלק ראשון
קבלו הסבר מפורט על אסטרטגית התנועה העדכנית להגדלת רשימת תפוצה ומכירות בעסק. מדובר באסטרטגיה שמבוססת על תנועה ממומנת. היא מתגברת על השינויים בהתנהגות הצרכנים (שהורידו פלאים את הביצועיים של קמפייני הפרסום במדיה החברתית) ותומכת בהעלאת המכירות של מוצרי העסק. חלק ראשון. לקריאה לחצו כאן.
איך להניב יותר מרשימת תפוצה
העסק שלך הוא הביטוי שלך בחומר.
כדי שהביטוי הזה יהיה גדול יותר, מוצלח יותר, עשיר יותר עליך ליצור מרחב מתאים שבו האנרגיה שמגיעה אליו (בצורת לידים)
תקבל עוד ועוד הזדמנויות להתגלם אצלך בצורת לקוחות משלמים, בצורת כסף.
הנגשת אתרים – מה, למה ואיך
הרבה בלבול וחשש בכל מה שקשור להנגשת האתר כמו גם הרבה שאלות שנשאלות הן בממד הטכנולוגי והן בממד המשפטי.
מה זה החוק הזה 'נגישות אתרים' ? מה המשמעויות של הנגשת האתרים לגביך? במה זה כרוך להנגיש את אתר האינטרנט? כמה נקודות להתבונות ברמה העסקית שיווקית וברמה הטכנולוגית…
כך כתבו גולשים אחרים