מדוע לקוחות קונים ?
מדוע הם משאירים פרטים ונכנסים למשפך השיווקי ?
למה בת הזוג שלך הסכימה להינשא לך?
קבלו 4 טקטיקות שיעלו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם בעשרות אחוזים
כל פעולה שהלקוח שלך עושה באתר מחייבת מעין שיחונת בינך לבינו ומחייבת אותך לתקשר את הערך שזוכה לו הלקוח כדי להוביל אותו לקבלת ההחלטה ולביצוע הפעולה המיועדת בעמוד.
חשוב לזכור שבשיפור עמודי נחיתה אנחנו לא משפרים מילים או תמונות, אנחנו משפרים את רצף המחשבה.
אנחנו למעשה מצטרפים לשיחה שמתרחשת בראש של הלקוח, במחשבה שלו ומשם מנתבים את השיחה כך שתשפיע על תפיסת הערך שיש לו ביחס למוצר או לשירות שלנו.
המשמעות של זה היא, שהערך של כל פעולה אותה היית רוצה להוביל את המבקרים שלך לעשות חייב להכריע את תפיסת המחיר שהם מחזיקים בתודעה.
הדגש כאן הוא על המילה תפיסה.
לא מדובר על איזו נוסחה רציונאלית למחיר, לא מדובר כאן על מתמטיקה,
מדובר על מה הם תופסים ומה שהם תופסים עשוי להרחיק אותם מהערך האמיתי של הדבר.
לכן, דמיינו לעצמך מאזניים, בצד אחד נמצא המחיר ובצד השני נמצא הערך של המוצר.
התפקיד שלכם בעמוד הנחיתה להטות את המאזניים לטובת הערך, עליכם להקטין את תפיסת המחיר ולהעצים את תפיסת הערך.
איך עושים את זה ? איך מקטינים את תפיסת המחיר ומגדילים את תפיסת הערך בדף נחיתה?
ארבעת הטקטיקות הבאות יעזרו לך לתקשר את הערך של המוצר או השירות שלך לקהל הקוראים, ובאמצעותן יש לך אפשרות אמיתית ומעשית להעלות את אחוזי ההמרה של עמוד הנחיתה המבוקש:
1. בחרו את הדרך הקצרה לפעולה המבוקשת
יש לבחון היטב את התהליך אשר קהל הקוראים צריך לעבור בעמוד הנחיתה ולחסל בלי רחמים משכי תהליך ארוכים ומיותרים או לחילופין הכבדות לא הכרחיות.
2. הבטיחו שהגולש הבין לאן נחת
מבחינת הקורא, שתי שאלות קריטיות חייבות לקבל מענה תוך פחות מדקה:
הראשונה: איפה אני ?
השנייה: מה אני יכול לעשות כאן ?
חשוב מאוד לזכור שהקוראים שלך לא יודעים את מה שידוע לך , הם לא בהכרח חושבים כמוך והלוגיקה שלהם עשויה להיות שונה לחלוטין. ועדיין, הם חייבים להיות מסוגלים לקבל את התשובות האלה תוך פחות מדקה מהרגע שהם נחתו בעמוד (ולא משנה איזה עמוד זה ומה המטרה שלו: זה יכול להיות עמוד הבית, זה יכול להיות עמוד אווירה וזה יכול להיות עמוד מכירה)
3. נצלו את המסר ליצירת בידול מובחן
האם העמוד שלך מתקשר באופן ברור ומובחן את המאפיינים הראשיים שמבדילים אותך מהמתחרים שלך?
המאפיינים הללו יעזרו לקוראים שלך להקטין כל סוג של דיסוננס שעשוי להתעורר אצלם ביחס למומחיות או ליתרונות שלך. הייתי אומרת שזה מעין חיזוקית לטובת הנעה לפעולה המבוקשת ואם יש לך אפשרות בחינם להציג אותם, למה לקמץ ולא לעזור ?
הנה שאלה שתעזור לך להתמקד ולייצר את האבחנה המדויקת בינך לבין המתחרים שלך:
אם היה לך רק משפט אחד שבעזרתו יש לך אפשרות להסביר למועמד האידיאלי שלך מדוע עליו לקנות ממך, מה היה המשפט הזה ? ואחרי שכתבת את התשובה, אני מציעה לך לבדוק אותה בכובד ראש ולשאול את עצמך שוב:
האם באמת זו הסיבה שבגללה כדאי לו לקנות דווקא ממך? האם הסיבה הזו לא משותפת גם לאיכויות ולשירותים של המתחרים שלך?
4. הימנעו מעמימות ואי בהירות
שפת הדיבור בשיחה (בעמודי הנחיתה) חייבת להיות מדויקת, ספציפית, כמותית ומהימנה כבר מהרגע הראשון.
שימוש בהפרזות, במשפטים מוגזמים, מורכבים שהולכים סחור, סחור – מרחיקים את הקוראים אלף שנות אור מהפעולה המבוקשת.
כמו בכל שיחה, בין השיח שלך זקוק לתחושת המהימנות, חייב להרגיש בטוח כדי להתקדם צעד נוסף.
למען הגילוי הנאות, ישנם היבטים נוספים חשובים שדרושים לאופטימיזציה של עמודי נחיתה ואחד מהם קשור לאופטימיזציה של התוכן עצמו.
לדוגמה: על העמוד להיפתח בכותרת שמסבירה מה המוצר והתועלות שלו או לחילופין, אין לפתוח את העמוד במשפטים עם תבליטים, יש להוסיף כותרות משנה בתוך הטקסט .
כאמור, אלו רק דוגמאות וקובץ הנחיות לשיפור התוכן אפשר למצוא בפוסט על אופטימיזציה של תוכן.
שיפור דפי נחיתה הוא תהליך שמסתיים רק כאשר תוצאות ההמרה שהשיג עמוד הנחיתה פגשו את המטרות השיווקיות שקבעתם לאותו העמוד ועדיין, יתכן שהחלפת אלמנטיים עיצוביים תשפר עוד יותר את אחוזי ההמרה.
נא צרי עמי קשר
תודה
05-05-660-606
[…] באופן חכם עם כתיבה שיווקית שמקטינה את אחוזי הנטישה עקרונות נוספים לאופטימיזציה של דף נחיתה מתאים, כל הסיכויים שתפגשו אחוזי המרה גדולים […]