כך תרתמו פרטנר לשת"פ עסקי

על הטעות, על הדרך לתיקון ועל התוצאה הצפויה…הקשיבו ליובל הרפז

שיתופי פעולה הם אוצר פוטנציאלי לעסקים, מכל סוג ובכל גודל.
הסינרגיה הנוצרת בשיתופי פעולה, פעמים רבות יכולה לשנות את ההיקף של הפעילות העסקית מקצה אל קצה.

החיים בעידן המדיה החברתית מפילים מחיצות וחסמים שבעבר מנעו מאנשים להגיע אל פרטנרים פוטנציאלים ומזמנים אל המרחב העסקי הזדמנויות מעשירות ומעצימות לשיתופי פעולה. יחד עם זאת, אל מול השפע העסקי שנמצא ממש מתחת לאף, רבים נופלים אל אותה המלכודת כשהם מבקשים ליצור שת"פ עסקי.

יובל הרפזיובל הרפז, מומחה ביצירת שיתופי פעולה עסקיים מנה באוזניי 7 סוגים שונים של שיתופי פעולה עסקיים. ליצירת כל אחד משיתופי הפעולה הללו תצטרכו תמיד לרתום את הצד השני, אלא אם הוא פנה אליכם.

בראיון טלפוני, שיתף אותנו יובל הרפז באחת הדרכים המשכנעות ביותר לרתום פרטנר לשת"פ.

הקשיבו ליובל ותגלו את:

  •  הטעות השיטתית בקרב עסקים שסורקים את השטח לשיתופי פעולה עסקיים
  • הדרך לתקן את הטעות
  • התוצאה שאותה אתם צפויים לחוות אם תאמצו את הדרך הזו

 

[audio:http://s3.amazonaws.com/kccollege-audio_interview/Yoval-Harpaz.mp3]

עוד על שיתופי פעולה או יותר נכון, איך ליצור שיתופי פעולה שמיטיבים עם העסק,
תוכלו לקרוא במדריך: חמישה צעדים פשוטים להשגת פרטנר לשת"פ

התנסיתם בשת"פ עסקי, יש לכם תובנות שאחרים יכולים ללמוד מהם ?

שתפו אותנו כאן בתגובות, אנחנו מחכים להן.

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר