המתכון לצמיחה עסקית מהירה – ליועצים ומאמנים בנישות שונות

תכנית מינוף עסקי היא הבסיס ליצירת צמיחה עסקית בכל עסק,

התכולה של תכנית המינוף העסקי היא זו שקובעת את קצב הגידול והצמיחה העסקי.

ועדיין, ישנם כמה רכיבים שאם תחברו אותם ביחד באופן הנכון, תקבלו מקדם האצה (קטליזטור) שיקנה לכם יתרון יחסי משמעותי בשוק שלכם.

בפוסט הבא תקבלו את המתכון ומראה מקום היכן למצוא מדריך מקיף ביותר שילמד אתכם צעד אחר צעד איך ליישם את המתכון הזה בעסק שלכם. המדריך נכתב עבור מנטורים עסקיים, אבל הידע שבו נכון עבור כל בעל עסק.

האם הטענה: "זה לא קשה להרוויח הרבה כסף מהעסק" – רלוונטית גם לעסק שלכם ?

אני יודעת שאני הולכת להפתיע אתכם, ואולי לערער לכם כמה אמונות קדומות, אבל האמת היא שזה לא קשה להרוויח הרבה כסף מהעסק.

יותר מזה – זה גם לא צריך לקחת הרבה זמן. כאשר מסתכלים על דרכם לעושר של מצליחנים – לא מוצאים שם נוסחאות מסובכות בפיזיקה קוואנטית או ביולוגיה מולקולרית ושאר קללות.

היום אני מדברת איתכם בדיוק על זה : איך להרוויח הרבה יותר כסף,  בצורה פשוטה ומהירה ועדיין לשמור על האותנטיות והערכים שלכם.

כמו שהזכרתי קודם יש לזה מתכון, והוא ממש לא סודי. כמו כל מתכון הוא מורכב מהמרכיבים ומאופן ההכנה. בשונה מרוב המתכונים שמוכרים לכם, את המרכיבים של המתכון הזה לא קונים בשום סופרמרקט, מה שהופך את המתכון הזה לישים ורלוונטי גם לעסק שלכם.


מרכיבי המתכון ליצירת צמיחה עסקית מהירה


החלטה

עד כמה שזה אולי נשמע מוזר, רוב בעלי העסקים לא באמת עוצרים ומגבשים החלטה להרוויח הרבה ומהר.  תחשבו על זה לרגע: האם אתם חושבים במונחים של "להרוויח הרבה מאד כסף ומהר" או שאתם חושבים יותר במונחים של: 'לגמור את החודש', או 'לצאת מהמינוס'? כששואלים אתכם: כמה אתם רוצה להרוויח ? האם אתם עונים לפי כמה שאתם באמת רוצים או לפי מה שאתם חושבים שאתם יכולים להרוויח ? כשאתם חושבים על "כמה זמן זה ייקח" ? האם התשובה התשובה בדרך כלל עומדת על זמן קצר או על מספר שנים?

התשובות השכיחות לשאלות האלה הן לרוב אמונות שמעכבות צמיחה עסקית מהירה לכן, המרכיב הראשון הוא ההחלטה עצמה: להרוויח הרבה ומהר.

שיטה

העולם מלא באנשים שהצליחו לייצר הצלחה משמעותית מהר, באופן חד-פעמי, אך לא הצליחו לשחזר אותה שוב לאחר מכן. החכמה היא לא להצליח פעם אחת – אלא לדעת להצליח פעם אחר פעם. כדי לדעת להצליח פעם אחר פעם אי אפשר לסמוך על המזל. צריך סיסטם (ולזה אתם יודעים שאני מטיפה כבר שנים) – שיטה. הצלחה אמיתית מותנית ביכולת להצליח באופן שיטתי, והצלחה שניתנת לשכפול היא הצלחה שמבוססת על שיטה מוכחת, שיטה שעובדת.  מכאן, המרכיב השני שהעסק שלכם זקוק לו הוא שיטה מוכחת להבניית צמיחה עסקית מהירה.


סביבה

המרכיב השלישי מושפע ישירות מהסביבה הקרובה שלכם. אם תבחנו את ממוצע ההכנסות והגישות לחיים ולעסקים שלכם ושל האנשים הקרובים אליכם, אתם עשויים לגלות שאתם מחזיקים פחות או יותר באותו ממוצע הכנסות ובאותן גישות או תפישות. אם ניסיתם פעם לפרוץ את הפרדיגמות המוכרות בסביבה שלכם,  יש סיכוי גבוה מאוד שגיליתם עוד פרט מעניין: חלק מהסביבה הקרובה שלכם ממש לא מאפשרת לכם לפרוץ. חלקם מדאגה, חלקם מסיבות אחרות שמלוות באמירות כמו "תיזהרו", "מסוכן הכיוון הזה שאתם הולכים אליו", "אתם יכולים ליפול חזק" וכד'.

אחד מרכיבים ליצירת הצלחה יוצאת דופן הוא הימצאות בסביבה נכונה, סביבה כזאת שהממוצע שלה מהווה את היעד אליו עתה שואף להגיע. סביבה כזאת תמיד תמשוך אותך למעלה כי גם בתוכה פועל 'חוק הסדר החברתי'. על פי חוק הסדר החברתי, כל חברה של אנשים מנסה לקיים סדר מסויים. הפרה של הסדר הקיים מתפרש כאיום על החברה. אתם יכולים לראות את מימושו של החוק הזה אצל הדתיים ביחס למי שחוזר בשאלה או אצל החילוניים ביחס למי שחוזר בתשובה. את החוק הזה אתם גם מכירים בצורת היחס של חברות לזוגות מעורבים משני לאומרים / דתות שונים. בשיחה שלנו, אתם יכולים לפגוש את החוק הזה גם כשמדובר בָיָחס לכסף או לחברה עשירה /ממוצעת / דלת אמצעית – הפרטים בחברה מנסים לשמור את החברים בה, באותו הסטטוס הקיים, מגנים על עצמם מפני הפרה.

בדקו עם עצמכם: האם אתם שייכים לסביבה שהנטייה הטבעית שלה היא לדחוף אתכם למעלה ?


מנטור

כל מי שאי פעם עלה על מסלול של הצלחה שיטתית עשה זאת בעזרת מישהו שידע למשוך אותו למעלה באופן אישי.  מישהו שידע מצד אחד להדריך אותו מה לעשות (שיטה) ומצד שני לעזור לו לפרוץ דרך החסמים האישיים שלו שעיכבו אותו מלהצליח.  התפקיד שאותו מילא האיש הזה נקרא: 'מנטור'. למצליחנים אמיתיים יש בד"כ יותר ממנטור אחד. למה ? כדי למצות את הפוטנציאל האישי, לממש ולהגשים הרבה ומהר.


נכונות

זה המרכיב האחרון והחשוב ביותר במתכון ליצירת הצלחה עסקית מהירה ומשמעותית. לא חשוב אם החלטתם להרוויח הרבה ומהר, אם למדתם את השיטה ואתם מוקפים בסביבה תומכת. לא משנה אפילו יש לכם מנטור או סוללת מנטורים – בסופו של יום, הסיבה מספר אחת שבעלי עסקים לא מרוויחים הרבה כסף היא פשוטה: רוב בעלי העסקים פשוט לא מוכנים לעשות את מה שצריך כדי להצליח. זו האמת העגומה. אבל היא אמת וצריך לומר אותה. רובם יעדיפו להשקיע זמן ואנרגיה במה שנוח, במה שמוכר ובמה שהם רגילים אליו. הם ימשיכו לעשות את מה שהם תמיד עושים – ויתפלאו על כך שהם ממשיכים לקבל את אותן התוצאות…

בסופו של יום – לא ההחלטה, ולא השיטה ולא הסביבה ולא המנטור יעשו בשבילכם את העבודה. בשביל תוצאות יוצאות דופן צריך לפעול בצורה יוצאת דופן. ואת זה – מעט מאד בעלי עסקים מוכנים לעשות. באופן 'מקרי' לגמרי – זהו אותו המיעוט שמצליח מאד. פעם אחר פעם. תמיד. ובאופן לא מקרי, זו גם הסיבה שישנם אחוזי הצלחה שונים ואין 100% הצלחה.

אלה הם מרכיבי המתכון ותודו, לא מסובכים במיוחד. הם בהחלט דורשים תשומת לב ובחירות מדוייקות, אבל ברגע שבחרתם והחלטתם לעלות על המסלול, ההרכבה של כל חלקי הפאזל פשוטה יחסית. ובכל זאת, הבטחתי גם הוראות הכנה למתכון הזה וכאן נכנס לתמונה המדריך שסיפרתי לך עליו בתחילת הפוסט.

לקבלת הוראות ההכנה של המתכון – לחצו כאן

עופר איל, חבר ועמית שמוביל גם הוא בעלי עסקים, נחל הצלחה מעוררת השראה בעסק שלו. במהלך נועז הוא החליט לתעד בדיוק כיצד הוא עשה את זה. התוצאה: מדריך שמפרט צעד-אחר-צעד את השיטה המוכחת שבה הוא השתמש כדי לייצר את ההצלחה יוצאת הדופן שלו.

אחרי שעיינתי לעומק במדריך אני יכולה לספר לכם שלפחות חלקכם ירוויח מהמדריך הזה המון ! אפשר חלקים נכבדים ממנו לעשות "העתק-הדבק-התאם", יש בו ידע שלא מקובל להפיץ אותו ללא תשלום, הוא יכול לעזור לרבים מכם לפתח עוד רובד מאוד רווחי בסל המוצרים של העסק ובעיקר, הוא יכול לסייע לכל מי שרוצה  להוביל את הלקוחות שלו להצלחה יוצאת דופן.

לסיום, כדי להצליח בצורה יוצאת דופן צריך לנקוט בפעולות לא שגרתיות והמדריך הזה הוא דוגמה לצעד לא שגרתי, יוצא דופן בנוף המדריכים ללא התשלום.

לחצו  כאן עכשיו והורידו את המדריך לפני שעופר 'יתפוס שכל' ויסיר את הקישור מהאתר שלו…

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר