מה נשתנה בערכה הזו מכל הערכות

בימים אלו כשכל דכפין מוציא ערכה אני חוזר ושומע את השאלה "אז מה שונה הערכה הזו?" או "מה תיתן לי הערכה הזו להבדיל משאר הערכות?"

כמי שמלווה את תהליך הפקת הערכה מזה כמה חודשים ובילה למעלה מ 40 שעות עריכה על קבצי הוידיאו והאודיו של הערכה, תמלול, עריכת החומרים הנלווים, הפקת הדפוס ועוד.. רציתי לשתף אותך על השוני שאני רואה בין הערכה הזו לשאר הערכות.

חשוב להבין בראש ובראשונה שלא מדובר בערכת פייסבוק, זו גם לא ערכה שמלמדת איך להקים אתר חינמי או איך להשתמש בכלים האינטרנטיים לטובת השיווק באינטרנט. הערכות האלה, כבודן במקומן מונח ושלא תבינו אותי לא נכון, חשוב מאוד ללמוד לדעת עם הכלים האינטרנטיים השונים.

קרן לא אוהבת להעיד על עצמה, אבל אני חייב לספר לך שאני רואה איך מאז סוף 2008 במהלך 10 קורסי שיווק באינטרנט שכל אחד מהם היה אבן דרך למשתתפים בו, הלך והשתכלל הקורס והידע שניתן בו ואיך הקורס האחרון שונה לחלוטין מהקורס של חצי שנה לפני כן. כמו יהלום שעובר ליטוש, הערכה היא היהלום שבכתר. זוהרת ונוצצת.
והסיבה היא שקרן הגיעה מהשטח. קרן חוותה עסקם בגדלים שונים ובצורות שונות ואת זה היא מביאה אל הערכה הזו.

אני לא יודע למה אבל קרן ממעיטה לספר שאינה חדשה ברשת ושהפעילות השיווקית אינטרנטית שלה לא התחילה בשלוש שנים האחרונות. קרן בילתה את כל העשור השלישי של חייה כאשת עסקים והייטק. אני חושב שמריון שמי אמרה את זה הכי יפה: "קרן מגיעה מהשטח" (הנה אפשר לראות את זה כאן). ממנהלת רכש ולוגיסטיקה בחברת היי-טק, לניהול פרויקטים והטמעת מערכות ERP (תוכנה ארגונית לניהול משאבי הארגון), מערכות CRM (תוכנות שעוזרות לארגון לנהל את מערכת קשרי הלקוחות) ואפיון תהליכי עבודה בארגונים גדולים. ובשנת 2001 אפיינה אפליקציות אינטרנט לארגונים גדולים כמו מערך הרכש של ארגון הקיבוצים ועוד…

כבר אמרתי לכם שהיא לא אוהבת שמדברים עליה? היא אפילו מרגישה לא נוח מזה, אבל האמת שמגיע לה, אז זהו. מאז קורס מאמנים (שאותו דרך אגב עברנו יחד – תארו לעצמכם כמה חיכוך זה יצר פה 😆 ) היא הבינה שהיעוד שלה הוא לרכוש ולהעביר מידע ואני יכול להעיד שהיא עושה את זה בנאמנות רבה ובאהבה גדולה.

בערכת 'השיטה לשיווק באינטרנט' יש 18 שעות הדרכה גם בוידיאו וגם באודיו שעמוסים במידע על יסודות בניית המערכת השיווקית לעסק, לא רק בהיבט האינטרנטי אלא קודם כל בהיבט השיווקי. לימוד של המנגנון כולו. כי מה שחשוב באמת להבין זה איך עובד כל המערך ואיך אני כבעל עסק יכול לשלב את המערך הזה בעסק שלי, בין אם אני מלמד ומרצה ובין אם אני מטפל בעיסוי. כל האסטרטגיה ותהליכי העבודה שנדרשים כדי להקים מערך כזה לדוגמה: מה זה אומר להקים רשימת דיוור, איך אני משלב את זה בפעילות השוטפת ורק אז איך עושים את זה בפועל. אני יכול להביא דוגמאות לעשרות אבל הכול כבר נכתב ומסופר בהרחבה בעמוד הרכישה.
בערכה יש חלק נכבד לתכנון קמפיין שיווקי ובניית קמפיין שיווקי שזהו מודול שטרם שולב כמותו בקרוסים מקבילים בשוק.
אבל אני לא רוצה להמשיך ולהלל את הערכה, עוד תחשבו שאני לא אובייקטיבי 🙄 .
מה שאני רוצה לשים את הדגש הוא על האופי היישומי של הערכה, ועל העובדה שאני חוזר ושומע מהלקוחות שלנו שהקורס הזה הסביר להם לא רק מה לעשות אלא גם איך לעשות. וכשאני מדבר עם לקוחות שהיו בקורסים הקודמים והתוצאות העסקיות שלהם לא השתנו אני חוזר ושומע "כן, אני חייב להתחיל ליישם, ברור לי שאני לא מיישם".

וזה תמיד מחזיר אותי למשפט הידוע של גים רון, "אם אתה רוצה יותר עליך להפוך ליותר" ולהפוך ליותר בעיני הוא גם לעשות יותר או לעשות אחרת ממה שעשיתי עד עכשיו. לשנות הרגלי עבודה ודרכי עבודה. להטמיע תהליכים חדשים (גם כשזה קשה- ומי כמוני יודע שזה קשה).

לפעמים אני נפעם מכמות התגובות החיוביות שאנחנו מקבלים ברשת ואיך יש כל כך הרבה אנשים יקרים שעוקבים אחרינו וקוראים את החומר שאנחנו מוציאים. זה לא מזל וזה לא בזכות הפנים היפות של קרן או שלי. זה בזכות העבודה לפי השיטה – השיטה לשיווק באינטרנט. ואם אנחנו יכולים (ועוד כמה עשרות של לקוחות שעושים את זה) הרי שגם אתה ואת יכולים!!!
ובענק.

ואם אתה ואת עדין לא חושבים ככה, הרי שאני מזמין אותך לכתוב כאן למטה בתגובה מה עוצר אותך או מעכב אותך מהמימוש של היכולות העסקיות שלך. נשמח לשמוע ולעזור.

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר