הצבע בשירות תהליך מיתוג אישי באינטרנט

מתכון בטוח ליצירת מותג מוצלח.

יצירת מיתוג אישי מתחילה בהבנה והגדרה של המסר האישי של בעל העסק, של המוצרים / השירותים ושל התועלות הנובעות מהשימוש בהם.

בין העסק הוא העוסק ובין אם העסק הוא ארגון , המסר, החזון, הרעיון הם אבני הבסיס בבניית סמל המותג בכלל זה כשמדברים על יצירת מיתוג אישי באינטרנט.

איזה צבע יעשה בשבילכם את עבודת המיתוג הטובה ביותר?

את יצירת סמל המותג – את הלוגו – אנחנו לרוב מפקידים בידי מחלקת העיצוב הגראפי מתוך אמונה ששם ידעו להתאים את הצבעים לאני מאמין שלנו, למסר שלנו, לאסטרטגיית השיווק שלנו (מחיר, מוצר, הפצה, תקשורת).

לצבע תפקיד מרכזי בעבודה השיווקית שעושה הלוגו.

אני תמיד מעדיפה להגיע לאיש מקצוע כשאני יודעת את ה "מה " שלי ולהשאיר לו לבצע את ה"איך".

שמחתי לראות את הסרטון הבא שמסביר את תפקידו של הצבע ביצירת מותג ולבחון את המשמעות של צבעי הלוגו שלי.

אם טרם התחלתם בתהליך מיתוג אישי ואתם עומדים בפני עבודת עיצוב לוגו, זו הזדמנות נהדרת בשבילכם להגיע אל אנשי העיצוב הגראפי עם הבנה וידע ביחס ל- "מה" שלכם.

כיצד תבחרו את הצבע של המותג שלכם?

אם עניין אותך הסרטון הזה, יתכן ויעניין אותך לקרוא ולהקשיב לסיעור מוחות בנושא עיצוב אתרים שמעניק טיפים ועצות בתהליך בניית אתר.

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר