מה סוד ההצלחה האמיתית ?

חוכמה. רוב האנשים מגלים את הידע ולא מגיעים לחוכמה.

ידע זה שיטות, אסטרטגיות, טקטיקות, נוסחאות – כל הכותרות שמוכרות לכם מעמודי הנחיתה הרבים ברשת. חוכמה זה לדעת מה לעשות עם הידע הזה.

אנחנו יכולים להגיע לחוכמה בנוגע להרבה דברים קטנים או שאנחנו יכולים להגיע לחוכמה בנוגע ל-"איך כל אלה מתחברים ביחד" .

הצלחה אישית ועסקית היא שיקוף של שילוב שני חלקי המשוואה: ידע וחוכמה כמו שהם נמצאים בתודעה (במיינד) של כל אחד מאיתנו.

בתקופה האחרונה התגבש בי המושג "תודעת היהלום" ואני משתמשת בזה כאמצעי להגשים את המטרות שלי.

בפוסט הזה אני רוצה לפתוח לכם את הדלת אל "תודעת יהלום" ולהזמין אתכם לבחון את האפשרות לאמץ אותה כאמצעי להגשמה משלכם.

במקום להתמקד באיסוף עוד ועוד ידע, בואו נייצר חוכמה מהידע הקיים ונשתמש בו לטובת הגשמה של יותר ויותר מהמטרות שלנו בחיים.

מה הסוד להצלחה אמיתית ?

"סוד ההצלחה האמתית ובת קיימא בחיי היומיום העסקיים, הוא דבר מה עמוק שלא ניתן לראותו בקלות, ללא מאמץ. אך אין ספק שהוא ראוי למאמץ הזה" (גשה מייקל רואץ', להב היהלום, הוצאת כנרת)

כל הצלחה אישית ועסקית היא תוצאה של מימוש פוטנציאל כלשהו שמגולם בדבר מה, אובייקט או אדם. ברגע שמגיעים לחוכמה אודות הפוטנציאל הגלום בכל דבר, קל יותר לממש ולהגשים ממנו חלקים הולכים וגדלים ובכך להשיג יותר ויותר הצלחות אישיות ועסקיות.

זוכרים את ההבדל בין ידע לחוכמה ? חוכמה מגיעה מהניסיון.

חוכמה מגיעה מתרגול מעשי של הידע ומהתבוננות במעשים, בסיבות להם ובתוצאות שלהם.

אני יושבת וכותבת את הדברים האלה ומזהה את הקולות בראש שאומרים לי: "עזבי אותך קרן, זה כבד. זה קשה לעיכול. את הקהל הזה מעניין איך להביא לקוחות יותר מהר. מעניין אותם איך לפרסם בפייסבוק, מעניין אותם איך לכתוב עמוד מכירה שימכור יותר. מעניין אותם איך הופכים לסופרסטאר ב- 72 שעות. מעניין אותם הידע.

עזבי את כל הדיבורים האלה על חוכמה, הם לא מעניינים אותם ואם הם לא מעניינים אותם הם לא יקראו ולא ייקחו מזה כלום, אז מה התועלת. חבל על ההשקעה שלך, חבל"..

זה הקול הקנטרני במיינד שלי. קול כזה יש לכולנו. פעם הייתי מתחננת ממנו שיעלם, שיהיה לי שקט בראש, שיפסיק להפריע לי. היום אני מקשיבה לקול הזה. כי הקול הזה מלמד אותי שיש שם דטה של זיכרון, איזושהי פיסת ידע של אירוע שקרה מהעבר שמעורר בי פחד: מפחד מדחייה, מפחד מכישלון, מפחד מחוסר אהבה.

נתון ישן שמנסה להגן עלי מלכתוב לכם ולשתף אתכם בסוד להצלחה אמיתית כדי שלא אחווה דחייה, ביטול או חוסר הכרה, כדי שלא ייפגע הדימוי העצמי שלי.

אלא שתוך כדי כתיבה ראיתי שזה קורה ויכולתי לזהות שזה קול, לזהות את המקור שלו, להבין את הסיבה, לבחור ולהשפיע על התוצאה. את התוצאה אתם קוראים ברגעים אלה.

למרות הקול הזה והפחד הקמאי העמוק מפני דחיה ופגיעה בדימוי העצמי אני בוחרת לכתוב על תודעת היהלום ועל סוד ההצלחה האמתית ואני כותבת את זה לכם, בעלי עסקים שהגיעו אלי כדי לקבל ידע נקי על שיווק ומכירות למרות ועל אף הידיעה שיתכן שחלקכם לא מסוגלים לקבל, לעכל, להכיל או להקשיב לסוד הזה. וזה בסדר. אני סומכת עליכם שתבחרו את הטוב לעצמכם.

חזרה לסוד ההצלחה האמיתית. לסוד הזה קוראים חוכמה.

החוכמה היא לא הידע עצמו אלא ההתנסות בידע והגילוי איך כל חלקי הידע מתחברים ויוצרים הצלחה אישית ועסקית והיהלומים (כן, יהלומים) עוזרים לנו לגבש את החוכמה הזו.

יהלום על גוש גרפיטלמה דווקא יהלומים ?

בחוכמה הטיבטית העתיקה, היהלומים מסמלים את הפוטנציאל החבוי בכל הדברים. שתי תכונות של היהלום עוזרות לנו להבין מה זה בכלל "פוטנציאל" ואיך זה קשור להצלחה האישית והעסקית של כל אחד מאתנו :

1. היהלום הטהור הוא בראש ובראשונה הדבר הקרוב ביותר לחומר גשמי צלול לחלוטין.

היהלומים היקרים והנדירים ביותר הם יהלומים צלולים, כאלה שאין בהם אפילו לא רמז לצבע. כדי להמחיש לכם את עניין הצלילות הזו, דמיינו דלת זכוכית שמוליכה למרפסת או גינה. כשהיא נקייה ומסתכלים בה מלפנים, היא נראית שקופה לחלוטין.

עד היום יש לי צלקת בולטת בשוק רגל ימין מהפעם ששיחקתי עם בן דודי בבית. הוא רדף אחרי במעגלים דרך החדרים ובאחת הפעמים הוא סגר את דלת הזכוכית שהפרידה בין החדר למרפסת ואני, שלא הבחנתי בה בגלל השקיפות שלה, ניסיתי לעבור דרכה ושברי הזכוכית פערו בי חתך שגילה … (אחסוך מכם את התיאור…) באותה הזגוגית השקופה מהחזית, שלא הבחנתי בה, אם מסתכלים מהפרופיל, מגלים שיש לה צבע ירוק עמוק.

לעומת זאת, אם מסתכלים מהחזית ומהצד בזגוגית שעשויה מיהלום טהור (אם הייתה קיימת זגוגית כזו) תראו שהיא צלולה לחלוטין גם מכאן וגם מכאן.

זה הטבע של משהו טהור לחלוטין ! והטבע הזה הוא כמו פוטנציאל ההצלחה שלך. הוא אולטימטיבי ונמצא בתוכך וסביבך כל הזמן, הוא קיים בכל אובייקט, בכל אדם.

אם נרתום אותו לטובתנו, הוא יוביל אותנו בוודאות להצלחה עסקית ולהצלחה אישית.

האתגר הגדול שלנו הוא לזהות אותו מפני שהוא כמעט בלתי נראה וקשה מאוד לזיהוי בשל תכונת הטוהר והצלילות שלו.

2. היהלום הוא הדבר הקשה ביותר שקיים ביקום.

שום דבר לא יכול לשרוט יהלום, מלבד יהלום אחר. הוא החומר הקשה ביותר בעולם והדגש הוא לא על הקשיות אלא דווקא על ה- ביותר.

כשאנחנו אומרים על משהו "ביותר" המשמעות היא שאי אפשר להוסיף לו עוד מידה מאותה תכונה או לגרוע מאותה תכונה. את המצב הזה מתאר המושג "אבסולוטי".

מידת הקשיות של היהלום היא מטבעה הדבר הקרוב ביותר ביקום למושג "אבסולוטי". ואיך זה קשור להצלחה האישית והעסקית שלך ?

אחרי שהבנו שמה שאחראי להצלחה האישית והעסקית שלנו זה הטבע האולטימטיבי שלנו – הפוטנציאל שלנו, אנחנו יכולים להוסיף תכונה נוספת לפוטנציאל: אבסולוטיות.

כל רסיס יהלום, בכל העולם, עשוי מאותו החומר בדיוק – מאה אחוז יהלום טהור. גם הפוטנציאל שגלום בכל דבר (דומם או חי) זהה לחלוטין ממקרה למקרה מדבר לדבר. כלומר, הפוטנציאל שחבוי בכל דבר הוא טהור ואבסולוטי בדיוק כמו בכל דבר אחר.

המשמעות העמוקה של זה היא שהתפיסה שגורסת שיש אנשים שיש להם יותר פוטנציאל להצלחה או פחות פוטנציאל להצלחה – מוטעית, שגויה. בכולנו גלום אותו הפוטנציאל להצלחה.

תודעת יהלום בעסקים – אמצעי להגדלת הצלחות אישיות ועסקיות

תודעת יהלום, בתפיסתי, היא מיינד צלול, טהור לחלוטין ואבסולוטי שיש בו את חוכמת הידע ולא רק את הידע.

"במקרים רבים, אין היהלום הגולמי עולה בזוהרו על זה של חלוק נחל מכוסה בוץ – מעט גביש צלול שכלוא בתוך מעטה מוכתם של חום או ירוק זית" (מתוך להב היהלום, הוצאת כנרת).

שנים ארוכות אני אומרת בקול רם שכל אחד מאתנו הוא יהלום והתפקיד שלנו בחיים הוא ללטש את היהלום שבנו כדי שננצוץ למרחק גדול יותר, נחזיר אור בוהק יותר ונתוגמל בצורה רבה יותר.

ליטוש היהלום הוא מטפורה לפיתוח תודעת יהלום.

עם תודעת יהלום אנחנו יכולים לראות לעומקם של דברים ולהבין אותם באמת. הידע לא נשאר ברמה הרדודה שלו אלא מקבל משמעות של "סיבה ותוצאה". כשאנחנו יודעים את הסיבה לכל תוצאה, אנחנו יכולים להשפיע על התוצאות על ידי כך שנשנה את הסיבות.

עם תודעת יהלום אנחנו מתאמנים ומנסים ומעזים ומחכימים בזמן שאנחנו והידע הופכים לאחד. הידע בתוכנו ואנחנו חלק מהידע. ברמה הזו, אנחנו מסוגלים לפתח ענווה מול מה שאנחנו יודעים ולהודות שיותר משאנחנו יודעים, אנחנו לא יודעים.

כשאנחנו מודים שאנחנו לא יודעים, אנחנו מסכימים להתיישב ליד שולחן העבודה ולהיעזר במורה, במנטור , לא כדי להגדיל את כמות הידע אלא כדי להעצים את החוכמה. הידע הוא זה שימשוך אתכם אך העצמת החוכמה צריכה להיות המטרה שלכם.

תודעת היהלום – התכנית

ביוני 2013 הודעתי על סגירתה של תכנית הליווי "המחלקה העסקית" ולא פתחתי את ההרשמה לשנה נוספת למרות שיותר ממחצית משתתפי המחלקה העסקית ביקשו להירשם. זו הייתה "מכירה בטוחה" שהשארתי מאחור כי ידעתי שהתכנית הזו היא לא מה שאני צריכה לעשות בשנה הבאה.

באוגוסט 2013 הגיעה אלי הצעה מפתה לפתוח בכל זאת את המחלקה העסקית, בפורמט ובדרך שתאפשר לי להיצמד ליעדי ההתחדשות שעומדים מול העיניים שלי בשנת 2014-2015. הסכמתי. הייתי בטוחה שההצעה הזו היא הזדמנות מופלאה וקראתי לה "עבודה של אלוהים".

חודש וחצי אחר כך, ההתרחשויות הובילו לכך שאותה הצעה נפלה מהשולחן וחזרתי לסולו למרכז הבמה. בתוכי היה מאבק גדול סביב "הסיבה והתוצאה" של מה שחוויתי. המאבק הזה קיבל את אותותיו גם בגוף הפיסי. סבלתי מכאבי תופת מדלקות שהתפרצו בשיניים (פעם ראשונה בחיים שזה קורה לי בתדירות כזו). בפעם הראשונה נתתי לדלקת אנטיביוטיקה והיא עברה, אבל כשהיא הגיעה תוך שבוע וחצי שוב הבנתי שאנטיביוטיקה היא לא האמצעי לריפוי. חוכמת הניסיון הובילה אותי פנימה. לגלות מה שם מעורר את הדלקת שוב ושוב.

הגילוי והעבודה הפנימית הזו הובילו להבנה שהמחלקה העסקית היא תכנית שהסתיימה. הבחירה לסגור אותה ביוני הייתה מדויקת.

המחלקה העסקית הייתה תכנית ליווי וייעוץ עסקי ושיווקי שהתמקדה בעיקר בליישם את הידע העצום שיש לאנשים ולהוביל אותם לתוצאות עסקיות חדשות.

אלא שבשנה האחרונה קרה דבר מעניין במחלקה העסקית. הנשים שהגיעו לתוצאות הגבוהות ביותר היו נשים שהבינו שתוצאות עסקיות ואישיות חדשות הן פועל יוצא של שינויים בסיבות הפנימיות.

בשורה תחתונה: השינויים הגדולים ביותר התרחשו תודות לשינויים מנטאליים: שינויים בחשיבה, בהתבוננות, באמונות, בהרגלים.

הדבר היחיד שהעלים את דלקת החניכיים השנייה שהתפרצה הייתה ההבנה, אתם שומעים נכון, ההבנה, שהמחלקה העסקית לא יכולה לקום לתחייה. שהיא נסגרה. היא איננה עוד ואם אני רוצה להמשיך לעזור לאנשים לחולל שינויים ולהגיע לתוצאות עסקיות ואישיות חדשות צריכה להיות תכנית חדשה. כזו שתהיה מדויקת לחוכמה שצברתי בשנים האחרונות עם בעלי עסקים רבים שלימדתי וליוויתי.

במקום המחלקה העסקית נבראה תכנית חדשה, תכנית שמשלבת את שני חלקי המשוואה באותה המידה: ידע וחוכמה. בהבזק של רגע הגיע גם השם : Diamond Mind.ליטוש יהלומים

התכנית "דיימונד מיינד" היא תכנית ליווי עסקית שמתמקדת בלהפוך את כל הידע העצום שאתם מחזיקים בו – לחוכמה שמייצרת תוצאות עסקיות ואישיות. נכון, יכול מאוד להיות שחסר לכם ידע ובשביל זה יש לנו ספריית קורסים והדרכות עצומה אבל האתגר הגדול שאתו נתמודד בגלוי בתכנית הזו הוא להגיע לחוכמה בנוגע להרבה אסטרטגיות וטקטיקות של שיווק, מכירה וניהול ובנוסף לפתח את החוכמה בנוגע ל-"איך כל אלה מתחברים ביחד" ויוצרים אצלך הצלחה עסקית ואישית .

היום אני יודעת שהייעוד האמיתי שלי הוא לא להסתפק בלספק רק ידע אלא לעזור לך לפתח את החוכמה ואני מחויבת לזה כי אני יודעת שהתוצאות העסקיות הגדולות ביותר הגיעו תודות לשילוב בין ידע לחוכמה, בין עשייה לתודעת יהלום.

אני מזמינה אותך, בעלת עסק או בעל עסק שלמדתם, ראיתם, שמעתם, כתבתם ומכרתם בהצלחה, להצטרף אלי למסע מרתק של הפיכת הידע לחוכמה ואת החוכמה להצלחה עסקית ואישית – גדולה מה שיש לכם היום.

התכנית מתחילה ב 01.11.2014 – כל הפרטים כאן.

גילוי נאות:

בפברואר 2014 פגשתי לראשונה את הספר "להב היהלום" בהוצאת כנרת, תודות להמלצה חמה שנתנו לי אישית שתי נשים נפלאות בקהילה שלנו. הספר הזה סיפק לי בפעם הראשונה, הסבר אינטלקטואלי לידע שהיה בתוכי ואפשר לי לראות בבהירות את היהלום שבכל אדם. זו הסיבה שרבים מלקוחותיי מעידים שאני רואה לפניהם את המקום והביטוי הגשמי של הפוטנציאל שלהם. שאני רואה עוד לפניהם את ההצלחה שלהם.

חלקו הראשון של הפוסט הזה מעובד על בסיס ההקדמה שפותחת את הספר להב היהלום.

אם הגעת עד לכאן, אני מוקירה אותך על הקריאה, העניין והשותפות.

שימשיך ויתעצם הטוב הזה
קרן

 

נ.ב.

אני מאוד סקרנית לשמוע מה הדברים עוררו בך ואיפה תודעת היהלום פוגשת אותך, תגובה תעשה לי טוב 🙂

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר