6 דרכים אפקטיביות להעלאת נאמנות האוהדים שלכם בדף העסק בפייסבוק

שיווק ברשתות חברתיות-דף העסק

האוהד שלכם הפכפך וחמקן: קבלו עזרה ראשונה שתחזיר אותו אל דף העסק שלכם אחרי ה- Like הראשון

כל הכבוד. יש לכם 700, 800, 900 אלף או אלפיים חברים בדף העסק.
האם הם אוהדים נאמנים ?
קרוב לוודאי שאתם כבר יודעים שאנשים קונים ממי שהם מכירים, מחבבים ובוטחים. המטרות המרכזיות שלכם ברשתות החברתיות צריכות להיות:

1. לגרום לאנשים להכיר אתכם. המשמעות היא: להגדיל את החשיפה
2. לגרום לאנשים לאהוד אתכם, את המומחיות שלכם, את התרומה שלכם. המשמעות היא: לספק תוכן שיש בו בסיס לגרום לקוראים לפתח את הרגש הזה.
3. לעזור לאנשים לפתח בטחון ביכולת שלכם לתת מענה לצרכים שלהם.
בפוסט הזה אני אתמקד בפעולות שאתם יכולים ואפילו צריכים לעשות כדי להשיג את המטרה השלישית דווקא כי אני סבורה שזו שהדרך שברובה עלומה עבור רוב בעלי העסקים.

לפני הכול צריך להבין שכדי שאנשים יפתחו תחושת ביטחון במוצר או בשירות שלכם הם צריכים לפתח לפני כן נאמנות.
הנאמנות של משתמשי פייסבוק שלחצו לייק על דף העסק שלכם אינה מובטחת בגלל שהם לחצו על הכפתור. כמוכם, גם הם חשופים לרעש עצום של מידע שמגיע אליהם בזרם שוטף ובלתי פוסק של מסרים ופעילויות יומיומיות. הנאמנות של משתמשי פייסבוק שמורה לדפי העסק שמתגמלים אותם על הזמן והמשאבים שלהם ולכן, לחזור ולהתערבב בדף העסק שלכם צריך להיות סוג של חוויה מתגמלת.

הנה הפעילויות והדרכים שיעזרו לכם להחיות את דף העסק שלכם ולבנות נאמנות אצל האוהדים שלכם:

1. שאלו שאלות מעניינות

אתם כבר יודעים ששאילת שאלות על קיר דף העסק שלכם היא אחת הדרכים הטובות לגרום לאוהדים להתערות יותר ויותר. בפייסבוק משתמשים באלגוריתם שמגדיר את מידת הרלוונטיות של הפוסטים שלכם. האינטראקציה של האוהדים שלכם (תגובות ולייקים) מגדילה את מידת הרלוונטיות שלכם. ככל שהפוסטים שלכם רלוונטיים יותר, כך תגדל התדירות שהם יופיעו בזרם החדשות של האוהדים שלכם. באמצעות שאילת שאלות אתם מגדילים את יכולת ההגעה שלכם לאוהדים שלכם והם, מגיבים והופכים ליותר ויותר נאמנים בעצם חזרתם ותגובתם.

2. קראו לאוהדים שלכם לחזור אל דף העסק עם קריאה לפעולה ברורה

ברגע שאנשים הפכו לאוהדים שלכם, הדרך היחידה שהם יחזרו אל הדף שלכם היא אם תזמינו אותם מפורשות לעשות זאת. הפוסטים שלכם בבלוג והמסרים השיווקיים שלכם באמצעות רשימות התפוצה צריכים להזמין את המנויים שלכם להתערות עם תוכן שאתם מפרסמים אך ורק בדף העסק. בדומה, הזמינו את האוהדים שלכם להתערות עם התוכן שלכם בדף העסק ולא בפרופיל שלכם. דרך אגב, משתמשי פייסבוק מעדיפים לצרוך תוכן בתוך פייסבוק מאשר להקליק ולצאת מפייסבוק. זה לא אומר שעליכם להפסיק לפרסם בבלוג שלכם אלא להקפיד על תמהיל של תכנים שמפורסמים רק בדף העסק שלכם ועל תכנים שמפורסמים רק בבלוג שלכם. הראשונים יביאו תנועה לדף העסק. האחרים יביאו תנועה אל בסיס האם שלכם.

3. פרסמו תוכן לעיתים תכופות: 8-10 פעמים בשבוע.

כדי שאנשים יזכרו אתכם אתם צריכים להיות בתודעה שלהם. מצד אחד, אל תבצעו השתלטות עוינת על זרם החדשות של האוהדים שלכם, אל תעייפו אותם אך מצד שני תחזקו תקשורת קבועה ותדירה עם האוהדים שלכם. אל תשכחו להשתמש בכלי ה – Insights שפייסבוק מעמידה לרשותכם. אם אתם רואים שיש הרבה אוהדים שלא אוהדים את העמוד שלכם או שהופכים או ששוללים את הצגת הפוסטים שלכם מהפייד, הקטינו את התדירות.

4. הגיבו לפוסטים של אוהדים שלכם

אתם לא היחידים שמחפשים אינטראקציות בדף העסק שלכם. כשהאוהדים שלכם מגיעים לדף העסק שלכם, מעלים פוסטים, שואלים שאלות, מגיבים לתמונות, לסרטים – האם אתם שם, עונים על השאלות, מגיבים לתגובות ? תחשבו כמה זה מביך אוהד שהגיע אליכם לזכות באפס תגובה על שאלה, פרגון ואפילו תלונה במיוחד שהאוהד הוא זה שפתח את הקשר איתכם תודות ללייק שהוא עשה לעמוד שלכם. בדקו לפחות פעמיים ביום את הקיר של דף העסק שלכם, הגיבו לכל התגובות החדשות שהגיעו באותו היום, תנו לאנשים יחס. העלאת נאמנות לאוהדים אפשרית רק כאשר אתם נאמנים להם.

5. פרסום תוכן חדש צריך להיות דבר שבשגרה

דף העסק שלכם צריך לבנות קהילה חיה, נושמת ודינאמית. פייסבוק מאפשרת לאוהדים שלכם לחוות את העסק שלכם בעזרת עזרי מולטימדיה שונים: תמונות, סרטים, קבצי אודיו, סקרים, דיונים, פתקיות (שם אפשר לפרסם פוסטים ארוכים עם תמונות) וכמובן פוסטים. תאפשרו לאוהדים שלכם לחוות אתכם בעזרת כמה שיותר פורמטים של תוכן בכמה שיותר נושאי תוכן שקשורים לעולמם ועולמכם. הקפידו לפרסם תוכן מעניין ובעל ערך בתדירות גבוהה כדי שההתערות תתרחש בתכיפות גבוהה.

6. עודדו את האוהדים שלכם לשתף את התוכן

שיתוף תוכן הוא דרך מצוינת להזרים עוד אוהדים לדף העסק אבל זו גם דרך מצוינת לחזק את מערכת היחסים הקיימת עם האוהדים שלכם. בזה שתבקשו מהאוהדים שלכם לשתף את התוכן אתם מאפשרים להם להיות שותפים בקהילת הפייסבוק שלכם. השותפות הזו מגדילה את הנאמנות. האמת העצובה היא שרק אחוז קטן של האוהדים שלכם ישתף את התוכן שלכם. את הסיבה לזה כתבתי על זה באחת התגובות שהתפרסמה מתחת לקישור של הפוסט על התרומה של כפתורי Like ו- Share לאתר שלכם, ששיתפה אירית צח-דוידסון מאקובילדינג את אלפי האוהדים שלה, מתוך דף העסק שלנו. אבל, כאשר יש לכם מאות או אלפים של אוהדים, גם אחוז קטן של משתפים עוזר להגדיל את החשיפה ולהגביר את הנאמנות. תמרצו את האוהדים כשאתם יכולים ובקשו לשתף גם בלי קשר לתמריצים.

ועכשיו, בדקו עם עצמכם, האם קל לכם לשתף את החברים שלכם בפוסט הזה? אם כן, ספרו לנו למה.
אם לא, לחצו על כפתור השיתוף ושתפו.

6 דרכים אפקטיביות נוספות להעלאת הנאמנות של קהל האוהדים ממתין לכם כאן, בדף האוהדים של קייסי קולג'.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ברשתות חברתיות שיכולים לעניין אותך:
[catlist=6]

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר