.

החמצתם את השידור החי של ההדרכה ?

לרשותכם ההקלטה עד לתאריך 31.07.2015

 איך למצוא את המחיר הנכון
שמגדיל את המכירות והרווחים

ע"פ הפסיכולוגיה של המחירים

הירשמו עכשיו לצפות בהקלטת הוובינר

גלו איך לדייק את המחיר ואת אופן ההצגה שלו

על פי הפסיכולוגיה של המחירים


לחצו כאן להרשמה

מה מצפה לכם בוובינר? 

תגלו מהם 2 המשפיעים הנוספים על החלטת הקניה חוץ מהמחיר ותזהו את משולש המחיר של הלקוחות שלכם.

ברגע שהבנתי אותם השתנו השיקולים שלי לא רק לגבי המכירה והמחירים אלא גם לגבי פיתוח מוצרים וחסכו לי השקעות מיותרות.

תכירו את התהליך הפסיכולוגי (המודע והבלתי מודע) שמתרחש במוח של הלקוחות שלכם.

ברגע שתבינו איך זה עובד במוח - תבינו מה משפיע על ההחלטה שלהם לקנות מכם ותדעו איך להשתתף בתהליך כך שגם תעזרו להם לבחור במחיר שלכם וגם תשמרו על מוסריות ואתיות. 

ישנם 3 מקומות שבהם אפשר להשפיע על העיבוד של המחיר במוח ולעזור לבחור לקנות מכם.

אתם תכירו את 3 המקומות ותשמעו איך עושים את זה.

תקבלו רעיונות, דוגמאות והדגמות ליישום מעשי של סודות התמחיר הרווחי ע"פ הפסיכולוגיה של המחירים בעסק שלכם.

אדגים לכם תהליך קביעת מחיר שעיבדתי עם לקוח שלי ממש בשבוע האחרון בהתבסס על הפסיכולוגיה של המחירים.

כל המידע שתקבלו ב"סודות התמחיר הרווחי"

מבוסס על ממצאי מחקרים מדעיים, מגובה בביבליוגרפיה מסודרת

וניתן ליישום מידית.

הפסיכולוגיה של המחירים שונה לגמרי מחשבונאות ! היא מגיעה מעולם ההתנהגות האנושית ולא מעולם הכלכלה.

גלו את ההתנהגות הלא רציונלית של הלקוחות שלכם - 

ותדעו איך לקבוע ולהציג את המחיר שיכול בקלות

לדחוף את המכירות והרווחים למעלה . 

מחקרים בדקו והוכיחו. עכשיו נשאר לכם לקבל את המידע השימושי שיעזור לכם !

אל תפסידו !

השידור החוזר יהיה זמין עד ה 31.7.2015 בשעה 14:00

לחצו כאן להרשמה

זכו בחינם במדריך השלם
סודות התמחור הרווחי

(ע"פ) הפסיכולוגיה של המחירים

שמות הזוכים הם כפי שהוגרלו בשידור החי הם:

1. רונית בנארי

2. אלונה אורן

3. מוני הרשקו


תודה רבה לכם ♠

למדו איך בעזרת ממצאי מחקרים מדעיים שחקרו את התנהגות הצרכנים ביחס למחירים, מגדילים את המכירות והרווחים בעסק.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.