הגעת לספריה המרכזת את הפוסטים בסידרה הפסיכולוגיה של המחירים.
כאן עומדים לרשותך כל הפוסטים בסידרה:
מתי החינם לא מגדיל את רשימת התפוצה ומה כן יגדיל אותה ?
המחקרים מראים שגם ל-“בחינם” יש מחיר. בחינם אינו תחליף מלאכותי לערך שחייב להיות במוצר או בשירות שרוצים לקדם.
מה עושה הערך שלא עושה המחיר ואיך להגדיל את כמות הנרשמים לרשימת תפוצה ?
67, 69, או 74 – איזה מחיר ימשוך הכי הרבה נרשמים לכנס או לאירוע הבא שלך ?
לאחרונה החלו להתרבות הכינוסים והאירועים במחירים נמוכים מתחת ל-100 שקלים. מכיוון שברור לכולנו שהמחיר אינו למטרת רווח במקרה הזה, נשאלת השאלה, איזה מחיר ימשוך הכי הרבה נרשמים לאירוע ? התשובה לזה מחכה לכם כאן
מה עדיף כמחיר לקורס: 981.90 שח או 980 ₪ ?
שאלת המחירים החלה להופיע אצל הלקוחות שלי יותר ויותר במיוחד כשהחלו להתרבות הכינוסים והאירועים במחירי 29, 49, 67, 74 ₪. אוקי, נניח שיש סיבה מוצדקת למחירים הנמוכים האלה, מה קורה עם המחירים הגבוהים יותר? נשאלת השאלה: איזה מחיר עדיף לקבוע כמחיר לסדנא, לקורס או למוצר: 980 ₪ או 981.40? מתי ההבדל בינהם משפיע על החלטת הקניה? איזו השפעה? קראו כאן
מה עדיף: להציע תקופת התנסות בתשלום או בחינם ?
בתקופה האחרונה הפכה טקטיקת המשיכה "תקופת התנסות" לפופולארית מאוד כדי למשוך לקוחות חדשים לאתרי חברים, תכניות שנתיות, מועדוני לקוחות בתשלום, אפליקציות וכמובן תוכנות.
הטקטיקה היא להכניס לקוחות פוטנציאליים חדשים לתקופת התנסות שלאחריה הם מוזמנים להמשיך כלקוחות משלמים.
מה עדיף: לתת הנחות או להימנע מהנחות ?
בעלי עסקים קובעים מחיר למוצר (במקרה הטוב הוא מבוסס גם על ההוצאות האמיתיות שלהם ולא רק על "ככה מוכרים בשוק" )
וכשהם רואים שלא מתנפלים על המוצר או השירות שלהם הם מציעים הנחות גבוהות.
האם ההנחה היא מגנט למשיכת לקוחות או מלכודת לעסק?