הפסיכולוגיה של התמחור – ספרית הפוסטים

איך קובעים את המחיר הנכוןהיי [wlm_firstname],

הגעת לספריה המרכזת את הפוסטים בסידרה הפסיכולוגיה של המחירים.

כאן עומדים לרשותך כל הפוסטים בסידרה:

חינם

מתי החינם לא מגדיל את רשימת התפוצה ומה כן יגדיל אותה ?

המחקרים מראים שגם ל-“בחינם” יש מחיר. בחינם אינו תחליף מלאכותי לערך שחייב להיות במוצר או בשירות שרוצים לקדם.
מה עושה הערך שלא עושה המחיר ואיך להגדיל את כמות הנרשמים לרשימת תפוצה ?

1 comment

67, 69, או 74 – איזה מחיר ימשוך הכי הרבה נרשמים לכנס או לאירוע הבא שלך ?

לאחרונה החלו להתרבות הכינוסים והאירועים במחירים נמוכים מתחת ל-100 שקלים. מכיוון שברור לכולנו שהמחיר אינו למטרת רווח במקרה הזה, נשאלת השאלה, איזה מחיר ימשוך הכי הרבה נרשמים לאירוע ? התשובה לזה מחכה לכם כאן

4 comments
best price

מה עדיף כמחיר לקורס: 981.90 שח או 980 ₪ ?

שאלת המחירים החלה להופיע אצל הלקוחות שלי יותר ויותר במיוחד כשהחלו להתרבות הכינוסים והאירועים במחירי 29, 49, 67, 74 ₪. אוקי, נניח שיש סיבה מוצדקת למחירים הנמוכים האלה, מה קורה עם המחירים הגבוהים יותר? נשאלת השאלה: איזה מחיר עדיף לקבוע כמחיר לסדנא, לקורס או למוצר: 980 ₪ או 981.40? מתי ההבדל בינהם משפיע על החלטת הקניה? איזו השפעה? קראו כאן

2 comments
Libra

מה עדיף: להציע תקופת התנסות בתשלום או בחינם ?

בתקופה האחרונה הפכה טקטיקת המשיכה "תקופת התנסות" לפופולארית מאוד כדי למשוך לקוחות חדשים לאתרי חברים, תכניות שנתיות, מועדוני לקוחות בתשלום, אפליקציות וכמובן תוכנות.
הטקטיקה היא להכניס לקוחות פוטנציאליים חדשים לתקופת התנסות שלאחריה הם מוזמנים להמשיך כלקוחות משלמים.

4 comments

מה עדיף: לתת הנחות או להימנע מהנחות ?

בעלי עסקים קובעים מחיר למוצר (במקרה הטוב הוא מבוסס גם על ההוצאות האמיתיות שלהם ולא רק על "ככה מוכרים בשוק" )
וכשהם רואים שלא מתנפלים על המוצר או השירות שלהם הם מציעים הנחות גבוהות.
האם ההנחה היא מגנט למשיכת לקוחות או מלכודת לעסק?

2 comments

 

 

 

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר