עמוד מכירה לסמינר בוקר להרצות ולמכור 		
	
	
	
	 
.

הצטרף אלי ל-4 שעות שבסופן תדע:

איך גם אתה תגרום ליותר לקוחות פוטנציאליים

לומר "כן" על המקום…

תגדיל את כמות המכירות

ולא פחות חשוב תרגיש בנוח עם המכירה

ביום רביעי, 11.12.2013, מכון מופ"ת תל אביב 09:00-13:00

 ** ההרשמה לכנס נסגרה !!   **

שלום לך בעל עסק, מומחה בתחומך, מפיץ בשורה !


אם הגעת לכאן, רוב הסיכויים שאתה מרצה, מלמד בקבוצות, מעביר סדנאות או מלווה אנשים בתהליכי שינוי ארוכי טווח.

אחת הבעיות שלנו, בעלי העסקים שמביאים ידע מקצועי מעולה בתחום שלנו, היא יצירת מעבר טבעי בין

התוכן הנכון בהרצאה או בהדרכה לבין המכירה לבין ההרגשה שלנו בתהליך כולו.

האתגר הגדול ביותר הוא להצליח לגרום ללקוחות הפוטנציאליים לומר "כן" על המקום ולא בגלל איזשהו טריק מכירתי

או "מכירת הבטחות" שאולי הלקוחות רוצים לשמוע, אלא בגלל שהם עצמם מרגישים שהם רוצים בדיוק את מה שאנחנו מציעים להם.


"הבעיה לא הייתה במה שידעתי

אלא במה שלא ידעתי שאני לא יודעת..."

אני מאמינה שעם החלק של העברת הידע המקצועי שלך יש לך פחות בעיה כי זה הבסיס שעליו יושב העסק שלך.

אני מאמינה בזה כי זה היה הסיפור אצלי.

אני זוכרת שבמשך שנים היה לי קול כזה בראש שאמר:

אני רוצה להעביר את הידע הזה, ואני רוצה להראות לאנשים איך לעשות את זה ואם רק מישהו יארגן לי עשרות אנשים

שישבו מולי,אין לי בעיה לדבר גם מול מאות אנשים.

אלא שבפועל, המצב היה אחרת לגמרי.

הצלחתי לגרום לאחוזים בודדים של מאזינים וצופים לומר "כן" על המקום, ואני זוכרת את תחושת התסכול

שהיתה מציפה אותי כשהייתי שומעת את האנשים אומרים ש "החומר מעולה והכול מועבר בבהירות ובצורה קלה להבנה" אבל !

הם צריכים עוד לחשוב, לעכל ו.. הם יחזרו אלי..


מוכר לך?

שתי השאלות שגרמו לשינוי הגדול

בנקודה מסוימת, לפני שנה וחצי הבנתי שחסר לי ידע שיטתי ומובנה שיראה לי:

1. איך לעצב ההרצאה או מצגת או הדרכה שיניעו את הקהל לפעולה מידית או להחלטת קנייה על המקום ?

2. איך לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלי לומר "כן" על המקום, בלי לאבד את הערכים שלי, בלי שארגיש שאני לוחצת על אנשים לקנות, בלי להרגיש שאני נכנסת לכיס שלהם וגורמת להם להוציא כסף שהם לא רוצים להוציא ?


כששתי השאלות האלו התחילו להסתובב לי בראש ידעתי שהפתרון הוא אחד: למצוא את הידע הנכון במקום הנכון.


גלשתי, חיפשתי, זיהיתי, עקבתי, הכרתי והתבייתתי על נוסחה מדויקת שמשלבת את:

אומנות בניית הרצאה שמובילה למכירה טבעית ואפקטיבית, את המעבר למכירה, את המכירה ואת כל הרכיבים

שדרושים ליצירת התהליך שגורם ללקוח לומר "כן" על המקום.


בשורה התחתונה: השקעתי אלפי דולרים כדי ללמוד אחת ולתמיד את :

הנוסחה השלמה להגדלת אחוזי ההמרה במכירה מול קהל.

 

מאחוזים בודדים למעל 36% המרה במכירה מול קהל

השינוי אצלי היה מיידי. יצרתי הרבה מאוד הזדמנויות למכירה מול קהל ותרגלתי את הנוסחה והכללים שלמדתי.

מאחוזים בודדים, זינקו אחוזי ההמרה שלי ל- 36% !


אני מניחה שאתה יכול לחשב ולמצוא בכמה כסף מדובר כשמוכרים קורס של 4000 ש"ח באולם של 50 אנשים ?


לא רע למכור ב- 72,000 ש"ח במעמד מכירה יחיד, נכון ?


גם אני חושבת כמוך :)


בהמשך, הנחתי את בעלי העסקים שאני מלווה אישית בנוסחה הזו וגיליתי שאחד מבעלי העסקים שמיד יישם אותה,

הגיע במכירה הראשונה בחייו מול קהל ל- 23% המרה.


כשראיתי שהתוצאות האלה לא חד פעמיות הבנתי שאת המיומנות הזאת אני חייבת להעביר הלאה,

לך ולכל בעלי העסקים שעושים עבודה מקצועית נפלאה, אבל מאוכזבים או מתוסכלים מתוצאות מכירה לא מספקות.


מה עושים ב- 15 הדקות האחרונות של המכירה כדי להגדיל את אחוזי הסגירה ?

את התשובה לשאלה הזו אני לא יכולה לתמצת ל- 3 עמודים כתובים

אבל אני יכולה לענות לך עליה, ועל הרבה יותר מזה ב- 3 שעות !

אם אתה מרגיש מרוצה ומסופק מכמות ההזמנות או כמות סגירת התוצאות שאתה משיג בסוף

סדנת מבוא, או וובינר, או הרצאה -

אני לא חושבת שכדאי לך לפנות את הזמן ולהגיע.


לעומת זאת, אם אתה מרגיש כמו שהרגשתי לפני שנה וחצי,

שהפוטנציאל הגדול שלך עדיין לא ממומש ואתה רוצה לעזור לעצמך להצליח לגרום לאנשים לומר "כן" על המקום,

למכור יותר ולהרגיש בנוח עם המכירה - זה יהיה עוול לך ולעסק לא לפנות את הזמן ולהגיע.

 ההרשמה לכנס נסגרה

ניתן להצטרף לרשימת המתנה
במילוי הפרטים בטופס כאן

שם פרטי*
שם משפחה*
דואר אלקטרוני*
טלפון סלולארי*

במידה ומתעוררת בעיה עם הסדרת התשלום

ניתן להתקשר אל חגית לטלפון : 052-5068062

והיא תעזור לך בשמחה ובאדיבות

אני מודה ! אני מתרגשת מאוד לקראת הכנס הזה מ-3 סיבות:

 

1. בכנס הקודם שהתקיים בתחילת נובמבר, האולם היה מלא עד אפס מקום עם למעלה מ-100 בעלי עסקים,

שהיו קשובים וזכו לתובנות אישיות שאפשרו להם להתחבר למקום חדש, ממנו קל יותר להגיע לכל מעמד מכירה

בנינוחות ובטבעיות.


2. האווירה וההרגשה באולם היו עוצמתיים ואחרי הכנס המשיכו להגיע פניות לגבי פרטים על אירוע דומה נוסף.

הרמנו את הכפפה והחלטנו לקיים כנס נוסף למען כל בעלי העסקים שבשלים לשפר את תוצאות כל מעמדי המכירה

שלהם מבלי להקריב את הערכים, האותנטיות וההרגשה הפנימית הטובה.



3. מרגש אותי לפגוש שוב את הקהילה המתעצמת ולהעביר גם לך את הידע שנמצא כמעורר השראה ומשנה תודעה,

 כי אני יודעת איזה שינוי עצום בעסק שלנו עשה לי הידע הזה ואני מתרגשת מהמחשבה ששינוי כזה יקרה גם בעסק שלך.

אגב, ישנם דברים שרק אחרי ששומעים אותם בפעם הראשונה מבינים עד כמה זה פשוט וקל.

בבוקר הזה יתחוורו לך כמה דברים כאלה.

 

זוכר ? הבעיה היא לא במה שיודעים אלא במה שלא יודעים שלא יודעים :)


מה יתגלה לך בבוקר הזה ?

מה הם 4 המרכיבים המדויקים של הנוסחה המלאה ל "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"

ברגע שתהיה לך הנוסחה השלמה ותדע איך להטמיע אותה במעמד המכירה הבא שלך,

יהיה לך המפתח להגדלת אחוזי ההמרה ! מה שאומר הכנסות גדולות יותר במינימום תקציב.

3 טכניקות שיעזרו לך להרגיש בנוח בתוכך כאשר אתה נמצא לקראת שלב המכירה

כך שתוכל להשתמש בהן בכל פעם שאתה מרגיש שלא נוח לך להתחיל במכירה.

מדובר על שינוי במיינדסט שיהפוך את המכירה למשהו שאתה רוצה לעשות

במקום משהו שאתה מרגיש  שאתה צריך לעשות. למעשה ברגע שתשמע את מה שאני עומדת ללמד,

יהיה לך קשה מאוד לחזור אל דפוס המחשבה הישן. מסקרן, נכון ?

מה התפקיד המדויק שלך במכירה מול קהל

ואיך זה משפיע על כל מה שאתה מלמד, אומר ועושה במכירה מול קהל.

הטכניקה הגאונית שתעזור לך לבחור את התוכן הנכון להרצאה, סדנא או וובינר

שמיועד להיות מעמד מכירה -

כך שמצד אחד ייתן המון ערך ומצד שני ישאיר את הקהל רעב לעוד

את האיזון הזה רוב אנשי המקצוע משתוקקים לגלות אבל חלקם הגדול עדיין לא גילה…

אני אשתף אותך בטכניקה שלי ותגלה כמה קל להשיג את זה...

זה החלק שממש מתייחס לקביעת התוכן של ההרצאה, המבוא, המצגת או ההדרכה -

תוכן שמצד אחד נותן המון, המון ערך שימושי ומצד שני משאיר את הקהל רעב להמשך...

הטעות המרכזית ביחס לשלב בו אתה  מציג את המכירה ואיך נמנעים ממנה

כך שהמעבר למכירה יהיה נינוח וטבעי ולא ייצר התנגדות בקרב לקהל.

מה בתוכן שאתה נותן במעמד מכירה מול קהל הורס לך את המכירה

ומקטין את אחוזי הסגירה ?

ברגע שתבין למה מה שאתה עושה היום לא עובד לך כמו שאתה רוצה, צפויות לך כמה תובנות

משמעותיות מאוד :-) 

מה בדיוק אומרים ועושים ב-15 הדקות האחרונות של המכירה

והכוונה היא ממש לפרטים שצריכים להיאמר בשלב הסגירה.

3 תנאי הבסיס שחייבים להתקיים בכל מעמד מכירה מול קהל

כדי שהלקוחות שלכם יגידו "כן" על המקום, להצעה העסקית שלכם.

מה המבנה המדויק של הרצאה שמכוונת למכירה מול קהל

למעמד מכירה שגורם ללקוחות להמתין בצפייה למכירה שלך יש מבנה מאוד ברור שברגע שתדע אותו

תוכל להשתמש בו בכל נושא ובכל מעמד מכירה, שוב ושוב, בלי שתצטרך לתסרט את עצמך מחדש

ומבלי לאבד את עוצמת הערך והמכירה.

מה המרכיב הסודי שגורם להרצאה שלכם למכור בעצמה בלי שאתם תהיו עסוקים במכירה

ברגע שתהיה מודע לרכיב הזה ולשלב את הטכניקות השונות שאלמד אותך, בהרצאה שלך

עם בחירת התוכן הנכונה - 80% מתהליך המכירה כבר מאחוריך למרות שלכאורה טרם התחלת למכור.

2 טקטיקות מהירות ליישום שיקטינו כל התנגדות אפשרית של הקהל לשלב המכירה

הרעיון הוא: להגיע ל-15 הדקות האחרונות כשהקהל רוצה לשמוע את המכירה.

יש לזה מספר טקטיקות שכאשר תדע אותן ותשלב אותן, חווית המכירה תרגיש אחרת

ותייצר תוצאות אחרות לגמרי.

שאלת השאלות: כמה זה יעלה לך ?

גובה ההשקעה שלך הוא:

139 ש"ח בלבד ! כולל המע"מ !


ביננו, זה לא ש-139 ₪ הוא מחיר זניח, ביחס לשינוי שתחווה ביום

הזה ולעובדה שכאשר תצא מהאולם בצהרי היום הזה, תרגיש איך

אחד האתגרים הגדולים להגדלת המכירות שלך, מאחוריך.


ההשקעה בכרטיס כניסה ליחיד היא רק : 139 ₪ במקום

ההשקעה בכרטיס כניסה לזוג שנרשמים ביחד (בעסקה בודדת) : 236 ₪ 


139 ש"ח הם אפילו לא ארוחת זוגית, וכשחושבים על זה, ארוחת זוגית מסתיימת תוך שעה ואילו

מה שתקבל בבוקר הזה ילווה אותך למשך כל מעמדי המכירה הבאים שלך ואני לא אגזים אם אומר

למשך כל המשך חייך העסקיים.

 


לפני שאתה רץ להירשם - קרא כאן, האם זה באמת בשבילך ?

 ההרשמה לכנס נסגרה

ניתן להצטרף לרשימת המתנה
במילוי הפרטים בטופס כאן

שם פרטי*
שם משפחה*
דואר אלקטרוני*
טלפון סלולארי*

תרשה לי רגע לקרוא את המחשבות שלך?

בנקודה הזו שבה אתה יודע שמדובר בהשקעה כל כך נמוכה יכול להיות שעולות לך השאלות:

 "האם שווה לי בכלל להשקיע את הזמן הזה ?

כמה כבר אוכל ללמוד ולקבל ב- 4 שעות ? איזה שינוי זה יכול לעשות לי בעסק ?"

 

ואני אענה לך בכנות:

ראשית, יכולת להקשיב למדגם קטן ממה שהמשתתפים בכנס הקודם סיפרו ביציאה מהכנס

בסרטי הוידאו שבעמוד. הם מדברים בזכות עצמם :)


אם יש משהו שאני יכולה להבטיח לך (על בסיס ניסיון העבר) זה, שההדרכות שלנו, ולא משנה מה האורך שלהן - עושות שינוי !

ישנם מאות משובים שיעידו על כך.

מספיק שתיקח אפילו משהו אחד קטן מכל מה שאלמד, תכניס אותו להרצאת המכירה הבאה שלך

וצפוי לך שינוי באחוז הסגירות.

לסיום, תוכל לעזור לעצמך להחליט עם תרגיל מתמטי פשוט:


בכמה כסף יתבטא שינוי של 5% בסגירות שלך כשאתה מוכר סדנא או תהליך ליווי ?

בכמה כסף יתבטא שינוי של 15% בכמות העסקאות שנסגרות לך אחרי הרצאת מבוא ?

 

כעת, השווה את השינוי בכסף שצפוי לך ביחס להשקעה בזמן

ובכסף ותגלה, האם תוספת של 10,20,30 אלף ש"ח במכירות מול קהל משמעותית בשבילך.

אם התשובה חיובית, בחר עכשיו והבטח לך מקום.

 

ואחרון אחרון חביב,

משפט שאני חייבת לומר למען הגילוי הנאות:


יש לנו הגבלה אובייקטיבית של מספר המקומות באולם

ועל פי ניסיון העבר הלא רחוק, המקומות צפויים להיתפס מהר

פשוט כי מדובר בנושא שמעורר קושי ורגשות לא קלים בקרב בעלי עסקים רבים.

אנחנו פותחים את ההרשמה עם רשימת המתנה של הנרשמים

לכנס הקודם שלא הצליחו להיכנס כי כל המקומות נמכרו כשבועיים לפני הכנס.


אני יודעת שהנושא הזה הוא אחד הנושאים הכאובים ביותר

ואני יודעת שמי שרוצה לדעת איך לגרום ללקוחות פוטנציאליים לומר לך "כן" על המקום…

ולא פחות חשוב, להרגיש בנוח עם המכירה - ימהר להירשם.

 

עצתי, תמהר גם אתה לשריין מקום, ורצוי עכשיו כדי שנוכל להיפגש על בטוח :)

 ההרשמה לכנס נסגרה

ניתן להצטרף לרשימת המתנה
במילוי הפרטים בטופס כאן

שם פרטי*
שם משפחה*
דואר אלקטרוני*
טלפון סלולארי*

מצפים לפגוש אותך !

נוצר באמצעות מערכתרב דף מבית רב מסר

.