30.12.2013, מכון מופ"ת, תל אביב 09:00 - 18:00
איך לשפר את תוצאות כל מעמד מכירה מול קהל
לבנות הרצאה נכונה, להעביר המון ערך,
למכור בהצלחה גדולה ולהרגיש בנוח עם המכירה
סמינר מיוחד מסוגו ליזמים, בעלי ובעלות עסקים, מאמנים, מומחים
וכל מי שמחויב לתת תוכן איכותי ומלא ערך ללקוחותיו
ומוכן ליהנות מתמורה של תוצאות מכירה גדולות ורווחיות רבה !
המשך לקרוא כדי לקבל מידע נוסף
כיצד אתה יכול להגדיל את אחוזי הסגירה שלך לעשרות אחוזים בכל פעם,
בעזרת הנוסחה השלמה של "להרצות, למכור ולהרגיש בנוח".
תאר לעצמך שאתה יוצא למכירה הבאה שלך
עם ביטחון עצמי רב הנובע מהידיעה שאתה מוכן היטב,
ויש לך כל מה שצריך בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר
חסל סדר עם מרדפים ומאבקים אינסופיים לעוד מכירה ועוד מכירה,
כשאתה מוצא את עצמך רודף אחרי לקוחות שלא באמת רוצים לקנות
או הזדמנויות מכירה מוחמצות בגלל הצעת מכירה לא מתאימה או שיחת מכירה לא טובה מספיק.
הסמינר להרצות ולמכור - הוא הצעד הראשון שלך כדי להיות במקום הזה !
בכדי להפיק את מלוא הפוטנציאל להצלחה שטמון בדבר אחד בלבד:
בהרצאה שבנויה נכון, שמובילה בנינוחות למכירה ובמכירה עצמה.
בסמינר תקבל בדיוק את מה שאתה צריך כדי לבנות הרצאה, וובינר, סדנא ואפילו שיחת מכירה,
שיש בהם תוכן עצום לקהל שלך, כך שתדע איך לעבור מהתוכן אל המכירה בטבעיות לך ולקהל שלך
ותשדרג את יכולת המכירה שלך לקבלת תוצאות מעולות.
האם גם אתה נאבק על כל מכירה ?
החלום שלך זה לצאת מאחורי הקלעים ולעמוד על הבמה כדי לדבר
על מה שאתה אוהב, אבל אין לך מושג איפה להתחיל.
בכל פעם שאתה משמיע את שיחת המכירה שלך ומציג את הצעת
המכירה שבנית אתה שומע מהצד השני "וואו אני אוהב את מה
שאמרת, ובודאות ארצה לעבוד עימך מתישהו באחד הימים".
יש לך מזל אם אתה מצליח למכור מוצר מידע אחד או שניים או מספר
הרשמות בודדות לסדנה או לקורס שלך. אבל לעיתים קרובות אינך
מצליח למכור אפילו את זה.
אתה יודע ששיחת מכירה היא דרך מצוינת לשווק את העסק שלך,
אבל למה זה כזה מאבק למכור משהו? אתה מתוסכל ואומר לעצמך
זה באמת לא צריך להיות קשה עד כדי כך.
כשאתה מתבקש להרצות או לדבר מול קהל אתה נשאר ער כל הלילה כדי להכין את מה שתאמר. גרוע מכך, אתה מוצא את עצמך
בונה מחדש בכל פעם את הצעת המכירה שלך ואת שיחת המכירה. צריכה להיות דרך קלה יותר לעשות זאת נכון?
או שאולי אתה פועל בדיוק בכיוון ההפוך, ומשאיר את הדברים לידי "היקום" - יהיה מה שיהיה?
נדמה לך שאתה מצליח יותר מבלי לתכנן בכל מקרה נכון? באמת? ענה בכנות אפילו רק לעצמך.
ובכלל, האם אתה באמת רוצה להשאיר את תוצאות המכירה שלך ליד המקרה בלבד?
כבר לקחת בעבר כל מיני קורסי מכירות אחרים. וכשאתה מנסה לעקוב אחרי מה שהם מלמדים אתה מרגיש אגרסיבי, חלקלק ולא
אותנטי. מכירתי מידי. אבל, כשאתה מדבר מהלב, אתה מגלה שאתה עושה אפס מכירות... אתה שואף להיות מסוגל לעשות כסף
כשאתה מחובר לקהל שלך ומדבר אליו ממקום של כנות.
אתה יודע שאתה יושב על מכרה זהב, ואתה מוכן סוף סוף, לקחת את ההבטחה שבזהב הזה ולפדות אותה לכסף אמיתי.
ומכיוון שאתה יודע ששיחת מכירה היא הדרך מספר אחת לעשות זאת, אתה רוצה שתהיה לך שיטה מדויקת- צעד אחרי צעד,
שתאפשר לך ליצור שיחת מכירה ייחודית בחתימתך האישית שבאמת מוכרת, מבלי שתרגיש אגרסיבי, מתחנן או מכירתי מידי.
אם משהו מכל זה נשמע לך מוכר או מצלצל לך נכון, יש לי הצעה פרקטית ומיוחדת עבורך:
אני מזמינה אותך לסמינר ייחודי בישראל שפותח וגובש במיוחד ליזמים, בעלי עסקים,
מאמנים ולאנשים מודעים, הממוקדים בליבם ובמוחם לעשות שינוי חיובי בחייהם - סמינר הכשרה מקצועי:
"להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח- הנוסחה המלאה".
זה הזמן והמקום ליצור לעצמך אחת ולתמיד, ארגז כלים מקצועי, הכולל הצעת מכירה שלא ניתן לעמוד בפניה, וללוות אותה
בשיחת מכירה שאתה אוהב, שאתה חש איתה בנוח, ואומר אותה בביטחון מלא של אדם היודע שהוא מוכן היטב למעמד המכירה
שלו - בעזרת הנוסחה המלאה של "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח".
בסמינר אוביל אותך שלב אחד שלב ואלווה אותך צעד אחרי צעד בדרך שתסביר לך איך לבנות מעמד מכירה נכון, כזה שלא רק
גורם לאנשים להודות לך על הערך העצום שהענקת להם, אלא גורם להם לבחור להמשיך ולקבל ממך עוד ולך מאפשר להרוויח
יותר כסף ולא להסתפק במחיאות כפיים.
הרעיון המרכזי של הנוסחה הזו הוא לאפשר לך לחבר את כל המרכיבים הדרושים למכירה עם תוצאות גבוהות במיוחד,
מכירה שמרגישה טבעית וזורמת - כאילו אינך מוכר כלל לצד השני.
84,054 ש"ח ב-2 מעמדי מכירה קטנים - לקורס אחד !
הקפיצה המשמעותית הגדולה ביותר שעשינו בקייסי קולג' קרתה תודות למה שאני עומדת לשתף אותך בסמינר והיא קרתה בזכות שני דברים:
הדבר הראשון :
בחרתי להשקיע בעצמי ובפיתוח המיומנויות שלי.
למדתי, תרגלתי ושיפרתי את מיומנות המכירה שלי מול קהל ואחד השיאים היה כשבבוקר אחד,
13 מתוך 28 אנשים בכיתה נרשמו לקורס הסיסטם בסך כולל של: 40,274 ש"ח במעמד מכירה אחד.
וחודש לאחר מכן, קיימתי מעמד מכירה נוסף לאותו מחזור של קורס, הפעם במחיר שונה ואליו נרשמו
11 אנשים. המכירה הניבה 43,780 ש"ח.
בשני מעמדי מכירה, לאותו קורס, מכרתי ב- 84,054 ש"ח והצלחתי לעשות את זה רק בזכות התבנית שמייצרת הנוסחה של להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח.
הדבר השני:
התחלתי להנחות את הלקוחות הפרטיים שלי בתכניות השנתיות, מה לעשות בתסריטי המכירה,
מה לעשות במעמדי המכירה, ולא הופתעתי כשראיתי שמי שאכן לקח ויישם אחד לאחד את הרעיונות,
באמת ייצר תוצאות מעוררות השראה - עשרות אלפי שקלים במעמד מכירה אחד.
70 לָקוחות חדשות במעמד מכירה אחד לתכנית אונליין
לנטע גולן, מפתחת שיטת תנופ"ה לירידה במשקל
האם גם אתה מסוגל למכור באלפי ועשרות אלפי שקלים במעמד מכירה אחד ?
אני מזמינה אותך לקבל על מגש את הנוסחה המלאה של "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
כדי שתוכל גם אתה ולשכפל הצלחות דומות לשל הלקוחות שלנו ולשלנו.
למעשה יצירת שיחת מכירה אותנטית ורבת עוצמה הייתה ועודנה אחד המפתחות שלי להגדלה משמעותית בהכנסות שלי בשנה
החולפת, ממעמדי מכירה פיזיים ווירטואליים של קורסים, וובינרים וסמינרים וזו הסיבה, שאני שמחה ללוות אותך ולהעביר אותך
את אותו תהליך שעבד וממשיך לעבוד כל כך טוב עבורי, ועבור הלקוחות שלנו, שוב ושוב.
אבל זה אפילו עמוק יותר מכך.
אתה מבין, אני ממש אוהבת את הטכניקה של "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח". למה?
מפני שזו דרך כל כך קלה ומהירה להשיג תוצאות (לפחות החל מהרגע שיש לך שיחת מכירה שעושה עבורך את העבודה).
נוסחת המכירה המובנית הזו עוזרת לי להגיע להכנסות גדולות יותר, בהרבה פחות זמן. נחמד נכון?
אני באמת מאמינה וגם חווה את זה בעצמי, שהכסף הגדול נמצא במעמדי מכירה פיזיים ומקוונים כמו קורסים, וובינרים, סמינרים,
הדרכות מקצועיות - כל עוד אתה יודע בדיוק, מה לומר וכיצד לדבר בצורה שתניע את הצד השני לרצות לפעול ולקנות ממך.
חשוב לדעת!
מספר המקומות בסמינר ההכשרה "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח- הנוסחה המלאה" - מוגבל.
זה הזמן שלך לתפוס את מקומך בסמינר ולהבטיח אותו.
קרן, כבר שמעתי על זה ואני בפנים !
4 היתרונות האולטימטיבים שמקנה היכולת לדבר ולמכור בצורה חופשית
ישנם מספר יתרונות ברורים שמקנה היכולת שלך לדבר היטב בצורה חופשית
במעמד מכירה בין אם הוא פיזי או מקוון.
יתרון ראשון - אתה יכול למכור כל מה שאתה רוצה!
עדיין אין לך מוצר? אתה יכול למכור גם שירות, או אפילו מוצר שעוד לא יצרת.
זה מה שגם אני עשיתי בהתחלה. מכרתי מראש את "ערכת השיטה לשיווק
באינטרנט" ובכסף שקיבלתי מהמכירה שלה, סיימתי את ההפקה שלה וסיפקתי
ללקוחות מוצר מעולה שזכה לתגובות מצוינות.
יתרון שני - אתה יוצר לעצמך הכנסה פסיבית מתמשכת
גם לאחר שסיימת להכין את המוצר ולמכור אותו בפעם הראשונה, הוא ממשיך להימכר שוב ושוב, תודה לשיחת המכירה הטבעית
שמתקיימת עם כל גולש שמגיע לעמוד המוצר. שיחת המכירה הזו יכולה להיות כתובה ויכולה להיות בוידאו וכל עוד היא מספקת
ערך לגולשים ובנויה נכון, הגולשים מתרשמים ממנה ונכונים לקנות ממך שוב, הפעם בלי שידרש ממך מאמץ נוסף.
יתרון שלישי - אתה מכיר היטב את הקהל שלך, לומד מה הוא רוצה וצריך ונותן לו בדיוק את זה
כשאתה מדבר אל הקהל שלך פיזית כשאתה על הבמה מולו או במפגש וירטואלי אתה מדבר איתו ישירות
ולומד להכיר אותו לעומק. מה הוא רוצה? מה הוא צריך? מה הוא אוהב? מה הוא לא אוהב?
כל אלה פרטי מידע שמתגלים דרך השאלות והשיחות שמתעוררות במפגש עם הקהל (בין אם קהל שמכיר אותך
ובין אם קהל חדש לגמרי). בהתאם למה שאתה שומע בשטח, אתה לומד טוב יותר מה הם הצרכים של קהל היעד שלך
ויכול לגבש ולייצר עבורו פתרונות מדויקים שהוא ישמח לקנות ממך. כך נולדו שתי התוכניות השנתיות השונות
שמתקיימות בקייסי קולג' בשלוש השנים האחרונות.
יתרון רביעי - אתה לומד כיצד למתג את עצמך ולהציג את עצמך בצורה הטובה ביותר
הרבה אנשים מאמינים שהם צריכים לשבת לבדם במשרד מול המחשב, להחליט על המיתוג שלהם
ואז לצאת החוצה ולדבר עם קהל הלקוחות שלהם.
אני סבורה לעומת זאת, שתוכל לגלות איך נכון יהיה לך למתג ולהציג את עצמך, דווקא אם תדבר תחילה
עם הקהל הרלוונטי לך, תגלה למה הוא נמשך ומה היה רוצה לקבל ממך ואז תדע איך לבטא את עצמך בהתאם
לרצונות ולצרכים של הקהל האידיאלי שלך.
בדרך הזו, קרוב לוודאי שתחסוך לעצמך הרבה כסף וזמן על מיתוג שגוי כשאתה מגלה אחרי שבנית תכנית מיתוג שלמה,
שמה שחשבת שהוא נכון עבור קהל היעד, בכלל לא נכון עבורו.
איך זוכים בכל היתרונות האלה ?
כדי שתוכל ליהנות מכל היתרונות האלה, עליך ליצור הצעה עסקית ארקטיבית שקשה לסרב לה, וללוות אותה
בשיחת מכירה מעולה, אותנטית - כזו שמשקפת את הסגנון האישי שלך, את הטמפרמנט שלך ואת הצורה
שבה אתה מרגיש שנוח לך להציג את עצמך ולמכור בצורה טבעית ולא אגרסיבית.
את כל זה בדיוק תלמד לעשות בסמינר ההכשרה המקצועי "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח - הנוסחה המלאה".
בסמינר, אני אנחה אותך איך לבנות מעמד מכירה שמותאם בדיוק לך ובעזרת חומרי העזר שתקבל ממני,
תתחיל על המקום לעבד את מה שתלמד כדי שמהר מאוד תהיה לך ביד הרצאת מכירה שבנויה נכון, כזו שלא רק שתגרום לקהל
לומר לך: "היה מעולה, נתרמתי המון.." אלא גם תעורר בקהל רצון להמשיך ולקבל ממך עוד, בתשלום.
יותר מזה, מיד אחרי ההרשמה, בעזרת הבונוס הראשון, כבר תתחיל לעבוד על מעמד המכירה הבא שלך כך שתגיע אל הסמינר
ממוקד על המכירה הספציפית הבאה שלך.
בצורה הזו אנחנו מבטיחים שזה לא יהיה עוד סמינר שתשכח ממנו, אלא סמינר שלא תשכח כלום ממנו.
"בעקבות החשיפה לנוסחה הפכתי את התוכן של הסדנא ובניתי הכול מחדש.
התוצאה היתה מדהימה ! "
קרן היא משהו אחר...יש לה נוסחאות בדוקות אישיות מאוד
אני עוקבת אחרי קרן כהן יותר מ-4 שנים ורוכשת כמעט כל מוצר שלה כמעט 3 שנים.
הפכתי להיות "מכורה" לקרן, התכנים שלה, הרעיונות שלה, האכפתיות שלה.
קרן היא משהו אחר בנוף המשווקים באינטרנט המקומי. יש לה נוסחאות בדוקות אישיות מאד.
לקרן יש הרבה ניסיון עיסקי, במשך הקריירה שלה עסקה בנושאים שונים.
זה נותן לה ראייה מורחבת, גמישות מחשבתית שיחד עם פתרונות יצירתיים מאד הופכים אותה לאוצר.
רותי ניסנבאום- מומחית לבניית אתרי וורדפרס מותאמי מובייל
הסמינר "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח" יעזור לך:
לבנות נכון, כל הרצאה, סדנא או שיחת מכירה, כך שהקהל יקבל המון ערך ועדיין ירצה להמשיך לקבל ממך עוד בתשלום.
להגדיל בצורה משמעותית את המכירות שלך במעמדי מכירה, בין אם כאלה שאתה יוזם בעצמך ובין אם כאלה
שמזמינים אותך אליהם. בין אם מעמדי מכירה פנים אל פנים אל מול קבוצה, ובין אם מעמדי מכירה של 1:1.
להוסיף טכניקות וכלים שיווקיים ומכירתיים פרקטיים שהוכחו כמייצרים תוצאות, לארגז הכלים העסקי שלך.
למשוך לקוחות רלוונטיים שרוצים לקנות ממך את המוצרים והשירותים שלך.
למנף את הזמן שלך : לפגוש יותר אנשים ביחידת זמן אחת, למכור ליותר אנשים ביחידת זמן אחת.
הסמינר "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח - הנוסחה המלאה", תוכנן במיוחד עבור אנשים כמוך,
המעוניינים ללמוד למכור בצורה טבעית, זורמת ואותנטית, בצורה שמותאמת לאופי ולסגנון האישי שלהם מבלי להתפשר,
ומבלי להיות אגרסיביים או תוקפניים מידי כלפי הצד השני.
אם משהו בך אומר לך שאתה יכול להתחבר לתפיסה שאני מציעה של "למכור בצורה אותנטית מבלי להרגיש
שאתה דוחף או דוחק את הצד השני" אתה תהנה ללמוד כיצד:
לבנות שיחת מכירה אותנטית, שמותאמת במיוחד עבורך, שיחת מכירה שלוקחת בחשבון ורואה גם אותך וגם את הצד השני, ומשאירה את כל המעורבים בהרגשה טובה ונינוחה.
לעבור לשלב המכירה מבלי שאתה או הקהל שלך תרגישו שמדובר במעבר מלאכותי.
בעזרת הנוסחה הזו לא תצטרך יותר לעבור ל"מוד מכירה". שלב ההצעה מגיעה כחלק אינטגרלי מהזרימה הטבעית, כתוצאה מהמבנה הנכון של ההרצאה או שיחת המכירה.
להחזיק בנוסחה אחת פשוטה, שתוכל להשתמש בה שוב ושוב לכל מעמד מכירה, בלי שתצטרך לשבור את הראש או
להמציא את הגלגל מחדש.במילים אחרות: התייעלות ששווה חסכון עצום של זמן !
קרן, נכון לי להגדיל את המכירות בלי לאבד את האותנטיות שלי !!!
כשיש איכות ממש לא צריך פירוטכניקה
קרן מייצגת את האיכות שתמיד תהיה שם.
זה לא טרנד אופנתי, זו לא אפיזודה חולפת.
היא לא משווקת סיסמאות ולא הבטחות עם נצנצים.
ליאורה מאיר, פרפקטיבה
כחלק מהקבוצה האקסלוסיבית של משתתפי הסמינר
תהיה לך גישה לסודות ולאסטרטגיות שלא מוצאים "בחינמים" ברשת,
לתובנות, רעיונות ומפתחות שמגדילים את המכירות לאורך זמן, ולא בצורה חד פעמית
תפצח את כל מרכיבי הצעת מכירה שלקוחות לא יכולים לעמוד בפניה
תגלה מהם הצעדים הספציפיים שעליך לעשות כדי לעבור בקלות מההרצאה לשיחת המכירה הכוללת את הצעת הצעת
המכירה האטרקטיבית שלך ואת סגירת העסקה - דבר שרוב בעלי העסקים והיזמים נאבקים איתו.
תגלה איך ליצור בקרב הקהל שבא לשמוע אותך, רעב ותשוקה לקנות מהמוצרים או מהשירותים שלך -
מבלי ללחוץ עליהם בכלל. מדובר באסטרטגיה ובטקטיקות שיעזרו לך לבחור את התוכן הנכון שהוא גם עשיר ומעצים
ובה בעת מעורר את החשק והרצון להמשיך לעבוד איתך הלאה.
תבין ותגלה איך מפתחים את שלב ההיכרות בשיחת המכירה שלך עם הקהל, כך שתרוויח את האמון שלו במהירות.
כשאנשים בוטחים בך וסומכים עליך - הם מוכנים לשקול ברצינות לעבוד איתך. ככה זה עובד.
תגלה איך להפחית את ההתנגדויות למכירה, בצורה טבעית, אותנטית, זורמת ובלתי מורגשת. לא, לא מדובר על טיפול
בהתנגדויות..מדובר על ממש ליצור ולבסס תחושה של שותפות ולגיטימציה למכירה - עם הקהל שלך. נשמע כמעט לא
אפשרי, אבל מסתבר שזה פשוט עובד.
במהלך הסמינר תיהנה מקבלת שפע טיפים ותובנות של "מאחורי הקלעים" לדוגמה: איך צריך להיראות טופס הרשמה, איך גורמים לקהל לרצות לקבל אותו, מה בדיוק צריך לומר כשמחלקים אותו, ועוד עצות ורעיונות שיחסכו לך טונות של זמן, כסף ואנרגיה, וימנעו ממך ללמוד את הדברים בדרך הקשה יותר.
הלוואי והיה מישהו שיכל ללמד אותי בתחילת הדרך שלי את הדברים הללו שאתה הולך לקבל בסמינר "על מגש"...
בסמינר הזה אתה עומד לפתח את שיחת המכירה / ההרצאה / סדנא הבאה שלך - כך שתרגיש בה נינוח, אותנטי ומדבר מהלב.
אני לא מתכוונת לכך שתתסרט את שיחת המכירה שלך "מילה אחרי מילה", אבל אתה כן הולך ללמוד את "נוסחת הקסם" ליצירת מבנה של שיחת מכירה שאתה אוהב, שמותאמת לך ולאישיות שלך באופן אישי.
שיחה שמייצרת לך מכירות ללא מאמץ ועדיין נותנת לך מקום להישמע טבעי וספונטני. כשתהיה לך שיחת מכירה כזו,
אתה תגלה שהזדמנויות חדשות, גם כאלו שמעולם לא חשבת שהן אפשריות - תתחלנה להופיע ולהגיע אליך.
אתה תקבל את המילים הנכונות והמבנה המומלץ ליצירת שיחה שאני עצמי משתמשת בה בכדי לגרום לכמה שיותר אנשים
מקהל הלקוחות הפוטנציאלי מולו אני מדברת, לבחור להמשיך איתי עוד קדימה, כאן ועכשיו.
מהסמינר הזה אתה עומד לצאת גם עם ביטחון עצמי רב יותר ואמון ביכולת שלך למכור - ביטחון הנובע מהידיעה שיש לך הצעת מכירה אטרקטיבית שלא ניתן להתעלם ממנה והיא מלווה בשיחת מכירה אותנטית, זורמת ונינוחה.
זה המקום להגיד: תשכח משבלונות מכירה. זה ממש לא הסיפור כאן. אנחנו נעבוד על הסיפור האותנטי שלך.
הדבר הטוב ביותר לדעתי שיקרה לך הוא, שתדע איך לקבל כסף כדי לעשות את מה שאתה אוהב לעשות,
במפגש פיזי או אונליין עם קהל ותהיה מוכן לייצר הכנסות רבות נוספות, בהשוואה למה שאתה מצליח לעשות היום.
הרשה לי גם לשתף, אותך במספר דברים שלא אבקש ממך לעשות בסמינר :
לא אבקש ממך לשנן תסריטי שיחת מכירה כדי שתוכל לצלוח את מעמד המכירה שלך בשלום
(ולעיתים קרובות בלי שום מכירות משמעותיות). זה נשמע לא טבעי ומנותק ממי שאתה באמת.
לא אבקש ממך ללמוד ולאמץ כל מיני "כללים" שאומרים לך איפה צריך לעמוד על הבמה, לאן להצביע או לאן להסתכל.
כל הדברים הללו גורמים לך להיראות מלאכותי ונוקשה ואני מעוניינת להזמין אותך לנקוט בגישה הפוכה:
להיות אתה עצמך ולמכור בצורה טבעית, בהנאה ובשמחה.
לא אבקש ממך להשתמש בכל מיני טקטיקות מכירה ערמומיות שעשויות אולי לעבוד ולהביא לך את המכירה
(בקושי ומאמץ רב) אבל משאירות אותך ואת הצד השני בהרגשה רעה.
לא אבקש ממך להציג את עצמך, לעמוד על במה או להתמודד עם "פחד במה או פחד קהל".
במקום זה, אלמד אותך כיצד להתמקד בנתינה ובשירות. אם להיות כנה, גיליתי שכשאתה מתמקד בקהל שלך במקום
בעצמך, רוב הסיכויים הם שתגלה, כי פחד הבמה שלך פשוט נעלם מעצמו !
קרן, זה מתאים בדיוק למה שאני רוצה וצריך עכשיו !
" גיליתי שכמה דברים שקרן מלמדת והיו מאוד הגיוניים בעיני,
הפכו לי את חוויית המכירה להרבה יותר פשוטה "
הנה פירוט מדויק של הנושאים שנעבוד עליהם יחד בסמינר ההכשרה
"להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
שלב 1 – עיצוב הצעה עסקית אטרקטיבית שלא ניתן לעמוד בפניה
זהו לב ליבה של המכירה שלך כשאתה נמצא מול קהל שהגיע להקשיב לך, בין אם מול קבוצה על במה או בוובינר ובין אם בשיחת מכירה 1:1.
בשלב הזה עליך להתמקד באיתור התועלות והרווחים שהלקוחות שלך יפיקו מהמוצר או השירות שירכשו ממך, ולאחר מכן עליך לדעת לתקשר את כל אלו בצורה ישירה עם הקהל עמו אתה מדבר כך ששני הצדדים ירגישו בנוח ובטבעיות.
אנחנו מתחילים כאן, כי ההצעה שלך היא הליבה של שיחת המכירה האותנטית שלך. כל השאר מתוכנן בתהליך הפוך מכאן. כאן
תבין איך נכון לך לבטא את השינוי הייחודי שתספק ללקוחות שלך, מה שלאחר מכן יעזור לך לגבש את שאר פרטי ההצעה להצעה
כוללת שמוכרת את עצמה עוד לפני שאתה משתמש בתמריצים שונים.
אנחנו מתחילים כאן היות והצעת המכירה שלך היא היסוד עליו נשענת שיחת המכירה שלך. כל השאר בנוי סביב ההצעה הזו.
אז נתחיל מכאן ותקבל הדרכה ברורה מאוד כיצד לבטא את ההצעה שלך והייחודיות שטמונה בה בצורה רהוטה, כך שתדע איך
לשקף היטב לקהל שמנגד את השינוי החיובי שהוא עתיד לעבור בחייו בזכותך.
זה לבד יהפוך את המשך השיחה שלך עם הקהל או הלקוח לזורמת וקלה הרבה יותר.
בנוסף תגלה גם:
איך ליצור ולעצב הצעת מכירה שאתה אוהב ושמוכרת ! יהיה לך ברור לגמרי כיצד לבטא את הצעתך בפני הקהל,
שאתה מדבר עימו כך שהלקוחות כבר לא יוכלו לחכות וירצו לרכוש מיד את המוצרים והשירותים שלך.
איך להרגיש בטוח בעצמך כשאתה מציג על הבמה או בוובינר את הצעת המכירה שלך –
כי אתה יודע שהיא נותנת מענה מצוין ומדויק על מה שהלקוחות האידיאליים שלך צריכים ורוצים ממך.
מהי הטעות הגדולה ביותר אותה עושים רוב היזמים ובעלי העסקים כשהם מציגים את הצעת המכירה שלהם
(אתה בטח עושה את אותה הטעות בדיוק אבל אחרי מה שתלמד בסמינר כבר לא תעשה אותה יותר לעולם).
דרכים קלות להוסיף מרכיב של דחיפות לרכישת המוצרים והשירותים שלך, מבלי להישמע תוקפני ואגרסיבי אלא להיפך,
להציג את הדברים ממקום של ביטחון רב, כשאתה מרגיש אותנטי וחזק ולא נואש, והלקוחות האידיאליים שלך
"לוחצים על עצמם" לרכוש ממך, כשהם מכירים בערך שאתה מביא איתך עבורם ועבור שיפור חייהם.
הנוסחה המדויקת ליצירת ועיצוב הצעה כל כך מדהימה ואטרקטיבית - כך שהתחרות מהקולגות שלך למשל, פשוט נעלמת!
3 צעדים פשוטים שיעזרו לך לקבוע במהירות וביעילות את המחיר המושלם עבור המוצרים, השירותים והתוכניות שלך (לא זול מידי ולא יקר מידי).
איך מעצבים טופס הזמנה כך שהקהל שלך יבקש לקבל אותו ! תקבל מודלים של טופסי הזמנה והרשמה לדוגמה
בהם תוכל להשתמש בכדי להציג את ההצעה האטקרקטיבית שלך בבהירות ובמלוא העוצמה.
שלב 2: תהליך הפוך לגיבוש הפתיחה + גוף ההרצאה / שיחת המכירה
עכשיו, כשיש לך כבר הצעת מכירה מעולה ואטרקטיבית לקהל הלקוחות האידיאליים שלך, אנחנו מוכנים להמשיך ולהתקדם קדימה לבניית הרצאת / שיחת המכירה עצמה.
המפתח הוא: ממקום של "למכור בכל מחיר" (המקום בו סביר להניח שאתה נמצא כרגע) לעבור לדבר ממקום שבו אתה יוצר אמון מידי של הקהל ולא פחות חשוב, שותפות - יצירת אינטרס משותף.
אתה תופתע לגלות כמה נטולת מאמץ תהיה המכירה שלך כשיש לך את הנוסחה לבניית הפתיחה + גוף התוכן שבנויים מכל המרכיבים הנכונים.
בשלב הזה תגלה גם:
כיצד ליצור את גוף ההרצאה שלך כך שהיא תוביל בצורה טבעית וחלקה להצגת הצעת המכירה שהכנת.
איך ליצור קשר מיידי עם הצופים / מאזינים שלך, כך שתהפוך במהירות יחסית למישהו שהם חשים שהם מכירים, מאמינים
בך ומרגישים איתך בנוח. כי אנשים קונים מאנשים שהם מכירים, סומכים עליהם ויוצרים אצלם הרגשה טובה.
נוסחה פשוטה שאתה יכול להשתמש בה תמיד ליצירת שיחת מכירה שאתה אוהב ומרגיש איתה בנוח, שיחה שתומכת
בהצעה העסקית שאתה מציג וביכולת שלך למכור בהצלחה.
איך לכוונן את מבנה השיחה או ההרצאה שלך כדי להתאים אותו לכל הקצבת זמן שיש לך לדבר.
בין אם אתה אמור לדבר 20 דקות או שעתיים. תמיד "תהיה מכוסה".
איך ליצור מבנה (לא תסריט מילה במילה) שמאפשר לך "להיות ברגע" במהלך שיחת המכירה שלך, להרגיש טבעי,
ספונטני ואמיתי ועדיין להצליח למכור!
שלב 3: זְרע, הצלח, והרווח יותר כסף !
עכשיו אנחנו חוזרים אחורה בכדי לזרוע את הזרעים שיהפכו את ההרצאה או השיחה שלך למוצלחת. אתה עומד לגלות איך ליצור רעב ותשוקה בקהל שמאזין לך וצופה בך, מהרגע הראשון שאתה עולה על הבמה או פותח את שידור הוובינר שלך.
בשלב הזה נתעמק ב"תבלין הסודי" שמבדיל את נוסחת "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח" מכל שאר שיטות המכירה שאולי נחשפת אליהן עד היום. הידיעה כיצד לזרוע את זרעי המכירה מתחילתה ולספר סיפורים רבי עוצמה ועניין, הם המפתח ליכולת שלך למכור מבלי שאתה והצד השני תרגישו שאתה מכירתי מידי.
בנוסף לכך תגלה גם:
9 דרכים לזרוע את זרעי המכירה המוצלחת שלך, כך שתקבל את התוצאות שאתה רוצה להשיג, ותרגיש אותנטי באותו הזמן.
מהו הלך הרוח העומד מאחורי מכירה שקורית בהרגשה טובה ונינוחה.
דוגמאות ספציפיות מהן תלמד כיצד ליצור באמצעות שיחת המכירה שלך רצון מיידי בקהל שלך להתחיל לעבוד עימך, או לקנות מהמוצרים והשירותים שלך.
כיצד לספר לקהל שלך סיפורים עוצמתיים שהוא אוהב, סיפורים שיניעו אותו לפעולה
שלב 4 : המעבר להצעת המכירה שלך
השלב הזה בנוסחה מתמקד במעבר חלק, קל וטבעי מנתינת ערך לקהל שאתה מדבר אתו לחלק של שיחת המכירה שבנית בשלב הראשון ומה שחשוב זה, שהמעבר הזה יתרחש בצורה לא מכירתית, בצורה כזו שמשאירה הרגשה טובה אצלך וגורמת לקהל שלך להגיב ב- "כן" לדברים שלך.
כן, ישנה דרך שמאפשרת לך "להחליק" לשיחת המכירה שלך בקלות וללא מאמץ. אני רוצה שתרגיש לגמרי בנוח כשאתה מציג את הצעת המכירה שלך וכשתכיר את הדרך הזו, תצטער שנאבקת למכור (ללא הצלחה יתרה...) זמן רב כל כך.
בנוסף לזה תלמד:
איך לא להישמע מלאכותי, אוטומטי ומכירתי מידי.
אתה יכול להיות אותנטי ואמיתי ולהרגיש מוכן ובטוח להציג את הצעת המכירה שלך.
7 השלבים שבונים מעבר חלק (ולא כואב אני מבטיחה...) מההרצאה או השיחה שלך עם הקהל,
להצגת הצעת המכירה שלך.
מהי הדרך הנכונה להשתמש בעדויות והמלצות (רבים מסתבכים בחלק הזה של המכירה ואני רוצה שתדע
איך לעשות את זה בדרך שתתרום למכירה שלך ותחזק אותה).
מתי נכון להוציא במעמד המכירה את טופס המכירה או ההרשמה לתוכנית החדשה או הקורס שלך, ומה עליך לומר כשהטופס בידי הקהל (נשחרר כל מבוכה או בושה שאולי יש לך בעניין מחלק זה של המכירה שלך).
קרן , זה לגמרי מתאים לי !!!
אלה הנה 4 השלבים בהם אני משתמשת כדי לעצב כל וובינר, הרצאה, שיחת מכירה - מעמד מכירה, שמייצגים אותי ומאפשרים לי
להטביע את החותמת האותנטית שלי - מעמדי מכירה שבאורח פלא ממירים לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים נלהבים,
הרוכשים במקום מוצרים ושירותים מבית קייסי קולג'.
למזלך אינך צריך לעשות את הכול לבד, כי אני עומדת ללוות אותך בסמינר הזה שלב אחרי שלב, ולתת לך את כל
הידע והטכניקות שדרושים לך בכדי שגם אתה תהנה מההצלחה שאתה ראוי לה.
ולמרות שאני לא אוהדת גדולה של מתן בונוסים רבים (אני נוטה לחשוב שזה מוזיל מידי את ההצעה המקורית),
אבל יש לי עוד כל כך הרבה לתת לך ואני לא רוצה לשמור את כל השפע הזה רק לעצמי (טוב לי לתת :-) )
אני כן מציעה לך את כל הבונוסים הגדולים הבאים:
בונוס # 1 : הדרכה מתקדמת בוידאו לגיבוש הצעת עסקית שאי אפשר לסרב לה
באמצעות ההדרכה הזו שכוללת וידיאו, אודיו דפי עבודה לגיבוש ההצעה, תוכל לייצר בהירות מוחלטת לגבי הטרנספורמציה שאתה מציע ללקוחות שלך ותמצא את המילים המדויקות לבטא אותם. את ההדרכה תקבל מיד לאחר ההרשמה לסמינר, כדי שתוכל להכין מבעוד מועד את הבסיס אותו תלטש ותעבד בהתאם למה שתמשיך לקבל בסמינר.
זה לבד יכול להתחיל לעשות לך טרנספורמציה בכל מכירה שאתה עושה ולהוביל אותך לתוצאות מידיות.
אל דאגה, בסמינר אנחנו נעמיק עם ההצעה שתכין ונלטש אותה עד שהיא תהפוך לכזו שאי אפשר להתנגד לה.
בונוס # 2 : דוח מיוחד - איך לספר סיפורים עוצמתיים שמניעים לפעולה
הבונוס השני שתקבל עלה במוחי בעקבות משפט שקראתי בספר של סת גודין:
"All Marketers tell stories ,
והמשפט הוא:
When you find a story that works, live that story
make it true, authentic, and subject to scrutiny.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.
ובעברית:
כשאתם מוצאים סיפור שעובד לכם, תחיו את הסיפור הזה, תהפכו אותו לאמיתי, אותנטי ולכזה שיכול לעמוד במבחן המציאות. כל המשווקים מספרי סיפורים. רק המפסידנים שקרנים.
ובאמת, חלק בלתי נפרד מהרצאת מכירה מוצלחת זה לספר סיפורים שהופכים להיות חלק בלתי נפרד מההרצאה, סיפורים
שהקהל צמא לשמוע. כדי שתדעו איך לספר לקהל שלכם סיפורים עוצמתיים שהוא אוהב, סיפורים שיניעו אותו לפעולה תקבלו
בסמינר דוח מיוחד שמפרט את הקווים המנחים החשובים ביותר בסיפור סיפורים.
בהזדמנות זו אני רוצה לזקוף את הקרדיט לעקרונות האלה ללנדמרק אדיוקיישן - אני לצורך העניין צינור שמעביר עיבוד על עיבוד
על עיבוד ...אבל הקרדיט למקור שמור להם.
בונוס # 3 : קבוצת מאסטרמיינד סגורה בפייסבוק
תמיד, ואין יוצאים מן הכלל בדברים האלה, מגיע החלק של היישום אחרי הלימודויחד איתו מתעוררות המון שאלות.
אחת השאלות הנפוצות היא: האם מה שעשיתי, נכון ? האם הקהל שלי יאהב את מה שאני מתכנן לתת לו ? האם המבנה הזו נכון ומתאים או שכדאי לעשות אחרת ?
קבוצת המאסטרמיינד הסגורה בפייסבוק שבה תצטרף אל עשרות רבות של בעלי עסקים שלמדו בדיוק כמוך את הנוסחה, תספק
לך מרחב להתייעצות, ללמידה מתוצרים של אחרים, לנתינה ולקבלה.
התועלת העצומה שאפשר להפיק מהשתתפות בקבוצה כזו של כל כך הרבה בעלי עסקים שדוברים את אותה השפה ומחוברים
באותו התדר, בכלל בלתי ניתנת לתמלול ולהסבר עד שלא חווים אותה.
מעבר לעובדה שמדובר בנטוורקינג ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות (שוב, בגלל השפה המשותפת),
מדובר במרחב בטוח ללימוד, התנסות וקבלת משוב.
בונוס # 4 : אוגדן הנוסחה המלאה של "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
זה בעיניי הבונוס החשוב ביותר והמשמעותי ביותר, זה "התנ"ך" שלי כשאני מכינה הרצאת מכירה.
אני פשוט עוברת עליו, משתמשת בכל התבניות שיש בו ויודעת שזה מבטיח לי שלא שכחתי כלום, שכל החלקים נמצאים במקום
שלהם ו-אני מוכנה. וכשאני מוכנה אני יכולה ואתם תוכלו - להגיע לקהל שלכם עם הרגשת ביטחון פנימי, הרגשה שמעניקה המון
עוצמה ומשדרת לקהל שלכם שאתם יכולים להוביל אותם צעד נוסף.
באוגדן הזה תקבלו את כל המצגות של הסמינר, דפי עבודה, טמפלייטים, דוגמאות לטפסי הרשמה, ועוד הרבה גודיס שאני לא
יכולה להשאיר אצלי.
את השווי והערך של האוגדן הזה, לדעתי אי אפשר בכלל לכמת למחיר כי עצם קיומו :
כי הוא חוסך המון זמן ועבודה
כי הוא מבטיח שלא נצטרך לפשפש ולהיזכר, שלא נפספס כלום והכי חשוב, שנגיע מוכנים
כי הוא מייצר סדר בתהליך הכנת ההרצאה או הסדנא או שיחת המכירה
כי הוא מבטיח שבאמת תגדילו את ההכנסות שלכם במינימום תקציב עם הנוסחה הזו.
בונוס # 5 : שני מפגשי בונוס אינטרנטיים - שעתיים כ"א
אני יודעת, זה דבר אחד לקבל משוב מבעלי עסקים שלמדו ביחד איתך וזה דבר אחר לקבל משוב ממני.
באחד הכנסים הקודמים שאלה אותי אחת הנרשמות לסמינר אם אפשר יהיה לשלוח אלי את הרצאות המכירה לקבלת משוב.
אני מודה שלא הייתי מוכנה לשאלה הזו ולא היתה לי תשובה בעבורה. חזרתי למשרד שאלתי את עצמי באיזו צורה או מסגרת
אני יכולה לעזור עוד למשתתפים אחרי הסמינר?
נכון, לא אוכל לעבור על כל הרצאות המכירה של 80 משתתפים (גם לי יש הקצאת זמן מוגבלת מאלוהים) אבל,
אני בהחלט יכולה להתכנס שוב, פעמיים, למפגשי שאלות ותשובות ולעזור לשחרר פלונטרים ולענות על שאלות שצצות.
כל מפגש ימשך שעתיים, ויתקיים דרך האינטרנט - סך הכול: 4 שעות נוספות איתי ועם שאלות שיתכן ואפילו לא חשבת לשאול.
הרעיון של הבונוס הזה הוא: לא להשאיר אותך לבד עם היישום.
שני המפגשים יתקיימו במהלך חודש ינואר, בימי רביעי, בין השעות 10:00-12:00 (תאריכים ימסרו למשתתפים).
במידה ולא יתאפשר לך להגיע למפגשים, הם יוקלטו ותהיה לך נגישות להקלטה למשך 3 חודשים.
לסיכום, הנה מה שאתה הולך לקבל:
9 שעות הכשרה מקצועית, במהלכן תגלה את הנוסחה המלאה "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
ותתחיל לבנות את מעמד המכירה המוצלח הבא שלך.
הדרכה מתקדמת לגיבוש הצעה עסקית הכוללת דפי עבודה ליישום מיידי
דוח מיוחד - איך לספר סיפורים עוצמתיים שמניעים לפעולה
אוגדן הנוסחה המלאה של "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
קבוצת מאסטרמיינד סגורה בפייסבוק
שני מפגשי בונוס מיוחדים איתי - דרך האינטרנט - 4 שעות נוספות
שווי החבילה כולה : 3,855 ש"ח
אז מהי ההשקעה הנדרשת ממך כדי שתוכל גם אתה לקבל את כל זה ?
יותר חשובה מהשאלה "כמה זה עולה לי" היא השאלה: "כמה זמן ייקח לי להחזיר את ההשקעה הזו"?
מפני שאם תקפיד ליישם את כל מה שתלמד בסמינר ותתרגל את השימוש בטכניקות אליהן תיחשף,
תוכל בקלות להחזיר את ההשקעה, כבר בהרצאה הראשונה שתעביר מול קהל או אפילו במכירה הראשונה
שתבצע בשיטה הזו.
כפי שכבר הבנת מחכה לך בסמינר ידע רב, ייחודי ויקר ערך.
זה לא דומה לשום קורס אחר במכירות שאולי לקחת בו חלק בעבר אז ברור שמדובר כאן בעסקה טובה עבורך
מכל הבחינות.
מה אתה באמת מקבל בסמינר?
אתה תקבל בסמינר את הנוסחה המדויקת של שיטת "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
כולל כל הידע והטכניקות הדרושים לך לבניית הצעה עסקית אטרקטיבית שקשה לעמוד בפניה,
מעבר חלק וטבעי להרצאה או שיחת מכירה אותנטית שמותאמת לסגנון, לאישיות ולערכים שלך.
כשאתה מדבר עם קהל בין אם בצורה פיזית ובין אם באונליין, תדע איך להציג בקלות ובפשטות את
הצעת המכירה שלך ותדע גם בדיוק מהו הרגע הנכון לעבור לחלק של סגירת העסקה.
את כל זה תעשה בצורה טבעית וזורמת בתחושה אותנטית ולא מכירתית, אגרסיבית או תוקפנית.
יותר מכך, הקהל שלך כבר ירצה לקנות את המוצרים והשירותים שלך ולא תצטרך "לרדוף אחריו".
ולהשלמת כל השפע הזה אתה מקבל בנוסף גם סל של בונוסים מעולים אחד אחד.
השקעה בסמינר עומדת על 1,997 ש"ח כולל מע"מ,
אבל, מכיוון שאנחנו בעיצומה של הרשמה ונותרו לנו רק 20 מקומות אחרונים באולם,
אני רוצה להבטיח שהמחיר לא יהיה המחסום שלך מלהשתתף בסמינר.
עד לתאריך 26.12.2013 ההשקעה שלך בסמינר היא :
1,328 ש"ח (אפשר לחלק ל-4 תשלומים של 332 ש"ח ) כולל מע"מ
או עם הנחה נוספת :
1,200 ש"ח - לתשלום אחד של כל הסכום.
שאלנו אותנו רבים מהנרשמים לסמינר: האם יש מחיר מיוחד למגיעים בשניים ?
אמרנו: למה לא ? בכיף...אנחנו רוצים צוותי עבודה אולם ! זה מעלה את האפקטיביות של הלמידה והיישום !
מחיר לשניים: במקום 2,656 ש"ח, ההשקעה היא: 2,278 ש"ח [המחירים כוללים מע"מ, אפשר לחלק עד 5 תשלומים ]
כמו שאמרתי, את הסכום הזה אפשר תוכל להחזיר בקלות כבר במכירה הבאה שלך עם השיטה או בהרצאה הקרובה שלך..
ההשקעה הזו אינה רק בעבור השגת התוצאות הרצויות של יותר לקוחות, יותר הכנסות, יותר הזדמנויות מכירה,
ויותר לידים להרחבת רשימת התפוצה. אלא גם על ביטחון עצמי גדול יותר ועל שיפור היכולת שלך למכור
כשאתה מרגיש טוב עם עצמך (ואולי אפילו נהנה מכך).
כמה זה שווה לך?
ובנוסף, גם אחריות להחזר כספי מלא !
אם אתה עדיין מתלבט בוודאי תשמח לדעת שהסיכון שלך אפסי ממש כי אתה מוגן על-ידי הבטחת האחריות שלנו.
אני בטוחה שתהיה מרוצה מאוד מכל מה שתלמד ותחווה בסמינר "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח ".
אני גם יודעת שאם באמת תיישם את כל מה שתלמד במהלך הסמינר צעד אחרי צעד, ותתרגל את הטכניקות
והשיטות זו תהיה חוויה משנת חיים עבורך – גם מבחינה מחשבתית אבל יותר מכך מבחינה עסקית.
אם בהפסקה הראשונה של הסמינר, אחרי שהתחלת לעבוד על ההרצאה או המכירה שלך
באופן פעיל ביחד איתי, מסיבה כלשהי תחליט שהסמינר לא בשבילך
או שאתה לא מפיק ממנו כל תועלת -
תוכל לפנות לצוות שלנו, להודיע שאתה עוזב את הסמינר,
ותקבל החזר מלא ואדיב של כספך ללא שאלות !
מוכן לשמור את המקום שלך בסמינר?
כן קרן, אני מוכן "לעלות על הבמה" עם הצעת מכירה שאי אפשר לסרב לה, עם שיחת מכירה אותנטית וטבעית
שבאמת מוכרת, והרגשת ביטחון במכירה כשאני יודע שיש לי כל מה שדרוש למכירה מוצלחת!
אתה עומד לקבל כרטיס לסמינר הכשרה מקצועי וייחודי "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
שם תלמד, תחווה, תחיה ותאהב למכור ותקבל את כל הביטחון הדרוש לך בכדי להשיג יותר מכירות,
יותר הכנסות, יותר לקוחות, יותר לידים בכל מעמד מכירה ובכל מעמד שיחה עם קהל.
בנוסף אתה מקבל גם את רשימת הבונוסים הבאה:
הדרכה מתקדמת לגיבוש הצעה עסקית
דוח מיוחד - איך לספר סיפורים עוצמתיים שמניעים לפעולה
אוגדן הנוסחה המלאה של "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
קבוצת מאסטרמיינד סגורה בפייסבוק
שני מפגשי השלמה מיוחדים איתי - דרך האינטרנט
קרן, אני אהיה שם !!!
להשלמת הרכישה טלפונית ניתן ליצור קשר עם חגית 052-5068062
הנה כמה שאלות נפוצות שנשאלתי בשבועות האחרונים בנוגע לסמינר,
אם עדיין יהיו לך שאלות, נשמח לענות לך באופן אישי.
"האם זה אחד מאותם אירועים של הרבה מרצים שכל דובר מציע לך משהו לקנות ? "
ראשית, יש מקום גם לאירועים כאלה, והם בהחלט עשויים להיות בעלי ערך למי שרוצה ללמוד ממבט ראשון איך עושים את זאת.
אבל התשובה במקרה זה היא לא מוחלט! זה לא אחד מאותם האירועים. זהו סמינר הכשרה מקצועי וייחודי בנוף קורסי המכירות
בישראל, שאני קרן כהן מנחה אותו בעצמי ואני חושפת בפניך במהלכו בצורה ישירה ובלתי אמצעית את הטכניקות, האסטרטגיות
וכל מה שעובד היטב עבורי ועבור לקוחות רבים שליוויתי בעבר ואני מלווה גם כיום.
אתה מקבל הרבה ידע אמיתי, מקצועי, מוכח ובעיקר מאוד מעשי ליישום מיידי בעסק שלך ולא מידע תאורטי בלבד.
"המומחיות שלי איננה קשורה בעזרה לאנשים לעשות כסף,
האם גם במקרה כזה הסמינר יכול לעזור לי למכור ולהשיג תוצאות טובות כפי שהייתי רוצה?"
אני שומעת את השאלה הזו לעיתים קרובות, ותשמח לדעת שהתשובה חיובית. כן!
נוסחת "להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח" עובדת בדיוק באותה העוצמה ליזמים ובעלי עסקים מתחומי עיסוק
ומקצועות מגוונים. במילים אחרות, אינך צריך לעסוק בשיווק או להראות לאנשים איך לעשות כסף בשביל
ליהנות מתוצאות יפות במכירה שלך.
בעוד אנשים רבים קשורים לכסף שלהם, אתה תגלה שהם מוכנים להיפרד ממנו כשהם מקבלים פתרון אמיתי לבעיה
שמכאיבה להם ופוגעת בחייהם. אני רואה את זה כל הזמן. אנשים אומרים שהם לא יכולים להרשות לעצמם את המוצר או
השירות המסוים, ואז מסתובבים בקניון וקונים בלי שום בעיה בגדים, פינוקים, או כל דבר אחר.
זה הכול עניין של סדרי עדיפויות בחיים, ואני אראה לך כיצד לדבר עם הקהל שלך על הצעת המכירה שלך בדרך כזו,
שאנשים שחשים איזושהי מצוקה או כאב ונמאס להם מהם, יבינו שיש לך פתרון עבורם, פתרון שיעשה אצלם שינוי
וישפר את חייהם.
"ומה אם אני רק בתחילת הדרך העסקית או המקצועית שלי? האם עדיין כדאי לי להשתתף בסמינר?"
בהחלט! למעשה, זהו הזמן הטוב ביותר להתחיל לדבר עם קהל (ולעשות זאת נכון!) ובדרך זו להבין
מיהו הלקוח האידיאלי שלך? מהם הצרכים והרצונות שלו ? בדרך הזו תבין איך נכון לך למתג את העסק שלך
ולמי הוא מציע ערך גבוה במיוחד. אני מוצאת שהדרך של רוב בעלי העסקים היא לשבת עם עצמם מול המחשב
ולחשוב איך כדאי להם למתג את עצמם, ואז לגלות כעבור תקופה שבזבזו כסף על מיתוג שגוי וקהל יעד שמעוניין בדברים אחרים
לגמרי ולכן הם צריכים להתחיל הכול מחדש – זוהי הדרך השגויה ביותר לעשות את הדברים.
טוב יותר לפגוש את קהל היעד שלך ולדבר איתו ישירות, בעולם האמיתי, לקבל ממנו פידבק על מה עובד עבורו ומה לא,
לפני שמבזבזים הרבה כסף שנזרק לפח.
"ואם אין לי עדיין מוצרים או תוכניות למכור, האם בכל זאת כדאי לי להשתתף בסמינר?"
כן, כדאי לך!
זה היופי במה שאני מלמדת. אתה יכול להתחיל על-ידי מכירת כל דבר, אפילו חבילות שירותים, כמו לדוגמה:
ייעוץ או אימון אחד על אחד, כשאתה מדבר עם הקהל שלך על הבמה או בוובינר או בשיחת מכירה בטלפון.
יותר מזה, בעזרת הנוסחה הזה תדע איך לבנות נכון סדנא שמובילה לקורס שמוביל לתכנית שמובילים ביחד
לצמיחה עסקית בטוחה. זו הגדולה של הנוסחה הזו ובגלל זה אני כל כך מתרגשת ממנה ונלהבת להעביר
אותה לכמה שיותר אנשים.
"האם אני עומד לקבל תסריט מכירה כתוב מילה במילה?"
אני כל כך שמחה ששאלת את זה והתשובה היא: לא ! אני רואה שני סוגים של דוברים מול קהל:
הסוג הראשון כאלו שרק "זורמים עם מה שקורה" ללא שום תכנון בכלל והסוג השני: כאלו שמתסרטים כל מילה שהם אומרים
וחוששים לזוז ימינה או שמאלה מהתסריט שכתבו. רוצה לדעת איזה סוג עדיף? אף אחד מהם !
כי שני סוגי השיחות נשמעים לא אותנטיים : או לא מוכנים בכלל או נוקשים מידי וגרוע מזה, הם נשמעים מכירתיים מידי.
התוצאה היאשיחת מכירה שלא משקפת את הדובר כפי שהיה באמת רוצה.
האפשרות השלישית - אותה אני מציעה לך - היא לבנות שיחת מכירה שאיננה מתוסרטת מילה במילה אך יש לה מבנה מוגדר
ומתוכנן, כך שאתה יודע בדיוק לאן אתה רוצה להגיע במעמד המכירה ויש לך כל מה שדרוש בכדי לעשות זאת.
לא פחות חשוב: אתה עושה את הכי טוב שאתה יכול במעמד המכירה שלך עם הקהל, ללא תחושת מכירה,
כשאתה מרגיש טבעי ואותנטי והצד השני לא מרגיש ש"מנסים לדחוף לו משהו בכוח", להיפך, הוא כבר רוצה לקנות ממך.
"קרן, ממש קשה לי להגיע פיזית לסמינר. האם זה באמת שווה את כל הטרחה, הדלק והזמן? "
התשובה היא: שווה לגמרי !
מלבד העובדה שזו ההזדמנות היחידה בעתיד הנראה לעין ללמוד ממני את הנוסחה הזו, אתה הולך לקבל ידע ייחודי, טכניקות ואסטרטגיות שיעזרו לך למכור יותר ולהרגיש טוב יותר, כשאתה עושה זאת.
בסמינר תפגוש יזמים ובעלי עסקים אחרים כמוך. זוהי הזדמנות טובה ליצור קשרים עם משתתפים אחרים ולייצר לעצמך הזדמנויות מכירה והרצאה נוספות. מניסיון של סמינרים קודמים אתה בהחלט עשוי לגלות את השותף או הלקוח הבא שלך ביום הזה.
זו עומדת להיות חוויה שכדאי לך לעבור במלוא עוצמתה (ואני מקווה ומאמינה שממקום שונה ממה שאתה מכיר), כשאתה יוצא מאזור הנוחות שלך, וכשאתה ממוקד רק בלמידה, ללא שום הסחות דעת אחרות, תגלה נקודת מבט חדשה להסתכל דרכה על הדברים.
אני אומנם מבינה את הקושי שאתה מדבר עליו אבל לצאת "מסביבת היום יום" שלך זה מהלך קריטי להצלחה העסקית שלך.
מדיניות ביטולים ואי הגעה - חשוב מאוד לקרוא
מספר המקומות בסמינר מוגבל!
למען הדיוק נותרו לנו 20 מקומות אחרונים.
בכנסי הבוקר האולם היה מלא מפה לפה, ואנשים נרשמו לרשימת המתנה.
אני צופה שגם המקומות האחרונים האלה יתפסו מהר מאוד אלא שהפעם לא תהיה רשימת המתנה
כי לא יהיה סמינר כזה נוסף בעתיד הנראה לעין.
מכיוון שאנחנו רוצים להבטיח שיהיה לך מרחב נעים לעבודה במהלך היום המשותף,
אנחנו בכוונה לא ממלאים את האולם עד אפס מקום.
לכן, ההרשמה מחייבת הגעה מפני שאנחנו שומרים לך מקום שלא ניתן לבעלי עסקים אחרים.
במידה ואין לך ברירה אלא לבטל את ההשתפות בסמינר,
יש לעשות זאת במייל בלבד לכתובת : info@kccollege.co.il ולשים לב לתנאים הבאים:
ניתן לבטל את ההשתפות עד ל- 15.12.2013 ללא דמי ביטול ועם קבלת החזר כספי מלא.
ביטול אחרי 15.12.2013 ולא יאוחר מה- 28.12.2013 יהיה כרוך בדמי ביטול בגובה 50% מהתשלום.
ביטול אחרי ה- 28.12.2013 או אי הגעה לסמינר - לא ינתן החזר כספי.
במידה ועדיין יש לך שאלות או התלבטויות, אנחנו נשמח מאוד לעזור לך לקבל את ההחלטה שתהיה בראש ובראשונה
טובה בעבורך.
הרגש חופשי לפנות אלינו בכתב לכתובת: Info@kccollege.co.il או לחגית בטלפון: 052-5068062
מצפה לפגוש אותך,
קרן וצוות קייסי קולג'
קרן, אני אהיה שם !!!
להשלמת הרכישה טלפונית ניתן ליצור קשר עם חגית 052-5068062
© הזכויות שמורות לקרן כהן וקייסי קולג 2013
נוצר באמצעות מערכתרב דף מבית רב מסר