summer_camp_2014_banner_3

שפרו את התוצאות שלכם בכל מעמד מכירה

נפתחה ההרשמה לבעלי עסקים
שמעבירים הרצאות, סדנאות וקורסים, שעושים השקות, משווקים ומוכרים דרך האינטרנט

ולכל מי שמחויב לתת תוכן איכותי ומלא ערך ללקוחותיו
ומוכן ליהנות מתוצאות מכירה גדולות ויותר !

ניתן להתחיל באופן עצמאי בקצב שלך בכל רגע – גם עכשיו !

שלום לך,קהל בסמינר

אם טרם יצא לנו להכיר או לעבוד ביחד, שמי קרן כהן ואני מוכרת כמי שמלווה ומלמדת בעלי עסקים איך להגדיל את ההכנסות במינימום תקציב.

ב-6 השנים האחרונות ליוויתי מאות בעלי עסקים בהקמת מערכת שיווק אפקטיבית באינטרנט ובתכנון והוצאה לפועל של תהליכי שיווק ומכירה וראיתי איך באופן עקבי, המעבר לשיחת המכירה ממש “הפיל” את הסיכויים הגבוהים להצלחה של המכירה, סיכויים שהיו שם בזמן שיחת “השיווק”.

יש דרך להגדיל את הסיכויים האלה ולהצליח למכור יותר, בלי לוותר על האותנטיות שלך ובלי למכור בדרך שאתה לא אוהב.

הנה, רשום לך שכדי לעמוד מול קהל עם ביטחון ונינוחות
מעצם הידיעה שיש לך כל מה שדרוש לך כדי להרוויח יותר כסף עליך להחזיק ב:

ב-3 מפתחות מאסטר ו 2 כלים

מפתחות המאסטר:

  • המינידסט הנכון (התכנות הפנימי, התודעה) שיאפשר לך להרגיש בנוח עם המכירה ויאפשר לך
    לנהל מעמד מכירה אותנטי ונינוח גם לך וגם לקהל שלך.
    עליך להבטיח שהתכנות הפנימי שלך תומך בתוצאות אליהן אתה שואף ולא מחבל בהן (גם אם זה קורה לא ידיעתך).
  • הידע והטכניקה הנכונים שיעזרו לך מצד אחד לבנות נכון את כל מעמד המכירה, שלב אחרי שלב
    ומצד שני יאפשרו לך להעביר ערך עצום לקהל ובה בעת יעוררו בו רעב לעוד.
    הבעיה היא שהרבה בעלי עסקים מחזיקים באוסף של טיפים ועצות ורעיונות שקשורים למכירה,
    אבל חסר החיבור שהופך אותם לתהליך מכירה טבעית, אותנטית ומוסרית – מכירה שמאפשרת גם לך וגם לקהל שלך להרגיש בנוח.
  • מיילג’ – התנסות, תרגול – הפיכת התיאוריה לפעולות.
    כמו שאני רואה את זה שוב ושוב במסגרת התכניות השנתיות שאני מלווה,
    ההתנסות – הפיכת הידע לפעולה – היא החלק הכי חשוב באיסוף הרווחים.
    אתה יכול לטפל במיינדסט שלך ולרכוש את הידע הטוב ביותר אבל בלי להתנסות – זה כמו ללמוד שחיה בהתכתבות.

בנוסף למפתחות המאסטר, כדי להגדיל את ההצלחה שלך במכירות,

עליך להשקיע בפיתוח 2 כלים בלבד:

  • מעמד מכירה מלוטש שבנוי נכון – זה יכול להיות הרצאה, שיחה מכירה, עמוד מכירה או סדרת סרטוני השקה
    שבנויים נכון כך שיובילו בנינוחות למכירה ובמכירה עצמה.
  • מערכות יחסים מאוזנות ומתגמלות עם “כסף” ועם “מכירות”.
    אולי זה נשמע לך כרגע תלוש מעולם המחשבות שלך אבל, אני מבטיחה שלך שבהנחיה אחת, תוכל לגלות שאכן,
    יש לך מערכת יחסים עם כסף, ויש לך מערכת יחסים עם “מכירות” ושיש קשר הדוק בין השתיים לבין ההצלחה שלך במכירות.
שיפור מערכת היחסים שלך עם כסף ומערכת היחסים שלך עם מכירות הוא תהליך תודעתי, מחשבתי, תפיסתי.
ככל שתהיה מודע לקיומן של מערכות היחסים האלה ולהשפעה שלהן על התוצאות שלך,
כך תוכל לטפל במה שמעכב אותך מלהשיג את התוצאות הטובות שלך.

השילוב של 3 מפתחות המאסטר עם 2 הכלים הללו מאפשר לך:

למכור טוב יותר ולהרוויח יותר כסף.
קרא מה קרה אצלנו אחרי שעשיתי את העבודה על התודעה ושילבתי בזה ידע מדויק למכירה אותנטית ומוסרית.

self-test
מכאן, זה הולך ככה..

אם יש לך הידע והיכולת להחזיק ב- 3 מפתחות המאסטר האלה וב-2 הכלים המרכזיים
כדי ליצור לעצמך הכנסות ורווחים גדולים יותר – אני מעודדת אותך להתחיל ממש עכשיו להשתמש בהם.

אם אין לך – אני מזמינה אותך לבחור לשכלל את יכולות המכירה שלך במעמדים מול קהל בעזרת “להרצות, למכור ולהרגיש בנוח- הנוסחה המלאה בלימוד עצמי”.

מדובר בקורס קיץ אינטרנטי ייחודי בישראל שפיתחתי וגיבשתי במיוחד לבעלי עסקים קטנים, לבעלי מקצוע שמדריכים ומעבירים הרצאות,
כנסים, סדנאות, וקורסים, ולאנשים מודעים הממוקדים בליבם ובמוחם לעשות שינוי חיובי בחייה.

במסגרת הקורס לשיפור תוצאות המכירה תוכל לקבל את כל כל כל חלקי הפאזל שיעזרו לך לבנות מעמד מכירה נכון
שמאפשר לספק לקהל המון ערך, לשמור על האותנטיות שלך ולהצליח לגרום לכמה שיותר
לקוחות פוטנציאלים נכונים לומר לך “כן” על המקום.

אני אלווה אותך בפיתוח מעמד מכירה ואשחרר בשבילך את כל הפלונטרים שנוצרים בשלב ההשלכה של התיאורייה על העסק שלך
ואעזור לך לעבור בהצלחה את המשימה של פיתוח מעמד מכירה מושלם – לפחות פעם אחת, מהתחלה ועד הסוף.

לזה אני מזמינה אותך לבחור להצטרף עכשיו 🙂

באפשרותך להמשיך לשמוע עוד או לעבור ישר לתכלס

70 לָקוחות חדשות במעמד מכירה אחד לתכנית אונליין
לנטע גולן, מפתחת שיטת תנופ”ה לירידה במשקל

/p>

רונית בנארי על הכנס

מיכל אמון בעדות על הסמינר

“מצאתי שיטתיות והיגיון פנימי עמוק בדברים שקרן מלמדת”

רותי ניסנבאום בעדות על הסמינר

הנה הפירוט המדויק של השלבים שעליך להשלים כדי להגדיל את תוצאות המכירות שלך

אותם תקבל בצורה מסודרת עם ליווי שלי במסגרת מחנה הקיץ

לצפייה בפירוט המלא של כל שלב יש ללחוץ על סימן ה+ שנמצא בימין הכותרת הסגולה ויפתח לך הפירוט

שלב 1 – עיצוב הצעה עסקית אטרקטיבית שלא ניתן לעמוד בפניה
זהו לב ליבה של המכירה שלך כשאתה נמצא מול קהל שהגיע להקשיב לך, בין אם מול קבוצה על במה או בוובינר ובין אם בשיחת מכירה 1:1.

בשלב הזה עליך להתמקד באיתור התועלות והרווחים שהלקוחות שלך יפיקו מהמוצר או השירות שירכשו ממך, ולאחר מכן עליך לדעת לתקשר את כל אלו בצורה ישירה עם הקהל עמו אתה מדבר כך ששני הצדדים ירגישו בנוח ובטבעיות.

אנחנו מתחילים כאן, כי ההצעה שלך היא הליבה של שיחת המכירה האותנטית שלך. כל השאר מתוכנן בתהליך הפוך מכאן.

כאן תבין איך נכון לך לבטא את השינוי הייחודי שתספק ללקוחות שלך, מה שלאחר מכן יעזור לך לגבש את שאר פרטי ההצעה
להצעה כוללת שמוכרת את עצמה עוד לפני שאתה משתמש בתמריצים שונים.

אנחנו מתחילים כאן היות והצעת המכירה שלך היא היסוד עליו נשענת שיחת המכירה שלך. כל השאר בנוי סביב ההצעה הזו.

תקבל הדרכה ברורה מאוד כיצד לבטא את ההצעה שלך והייחודיות שטמונה בה בצורה רהוטה, כך שתדע איך
לשקף היטב לקהל שמנגד את השינוי החיובי שהוא עתיד לעבור בחייו בזכותך.

זה לבד יהפוך את המשך השיחה שלך עם הקהל או הלקוח לזורמת וקלה הרבה יותר.

בנוסף תגלה גם:

  • איך ליצור ולעצב הצעת מכירה שאתה אוהב ושמוכרת ! יהיה לך ברור לגמרי כיצד לבטא את הצעתך בפני הקהל,
    שאתה מדבר עמו כך שהלקוחות כבר לא יוכלו לחכות וירצו לרכוש מיד את המוצרים והשירותים שלך.
  • איך להרגיש בטוח בעצמך כשאתה מציג על הבמה או בוובינר את הצעת המכירה שלך –
    כי אתה יודע שהיא נותנת מענה מצוין ומדויק על מה שהלקוחות האידיאליים שלך צריכים ורוצים ממך.
  • מהי הטעות הגדולה ביותר אותה עושים רוב היזמים ובעלי העסקים כשהם מציגים את הצעת המכירה שלהם
    (אתה בטח עושה את אותה הטעות בדיוק אבל אחרי מה שתלמד בסמינר כבר לא תעשה אותה יותר לעולם).
  • דרכים קלות להוסיף מרכיב של דחיפות לרכישת המוצרים והשירותים שלך, מבלי להישמע תוקפני ואגרסיבי אלא להיפך,
    להציג את הדברים ממקום של ביטחון רב, כשאתה מרגיש אותנטי וחזק ולא נואש, והלקוחות האידיאליים שלך
    “לוחצים על עצמם” לרכוש ממך, כשהם מכירים בערך שאתה מביא אתך עבורם ועבור שיפור חייהם.
  • הנוסחה המדויקת ליצירת ועיצוב הצעה כל כך מדהימה ואטרקטיבית – כך שהתחרות מהקולגות שלך למשל, פשוט נעלמת!
  • 3 צעדים פשוטים שיעזרו לך לקבוע במהירות וביעילות את המחיר המושלם עבור המוצרים, השירותים והתוכניות שלך (לא זול מידי ולא יקר מידי).
  • איך מעצבים טופס הזמנה כך שהקהל שלך יבקש לקבל אותו ! תקבל מודלים של טופסי הזמנה והרשמה לדוגמה
    בהם תוכל להשתמש בכדי להציג את ההצעה האטרקטיבית שלך בבהירות ובמלוא העוצמה.

שלב 2: תהליך הפוך לגיבוש הפתיחה + גוף ההרצאה / שיחת המכירה
עכשיו, כשיש לך כבר הצעת מכירה מעולה ואטרקטיבית לקהל הלקוחות האידיאליים שלך, אנחנו מוכנים להמשיך ולהתקדם קדימה לבניית הרצאת / שיחת המכירה עצמה.

המפתח הוא: ממקום של “למכור בכל מחיר” (המקום בו סביר להניח שאתה נמצא כרגע) לעבור לדבר ממקום שבו אתה יוצר אמון מידי של הקהל ולא פחות חשוב, שותפות – יצירת אינטרס משותף.

אתה תופתע לגלות כמה נטולת מאמץ תהיה המכירה שלך כשיש לך את הנוסחה לבניית הפתיחה + גוף התוכן שבנויים מכל המרכיבים הנכונים.
בשלב הזה תגלה גם:

  • כיצד ליצור את גוף ההרצאה שלך כך שהיא תוביל בצורה טבעית וחלקה להצגת הצעת המכירה שהכנת.
  • איך ליצור קשר מידי עם הצופים / מאזינים שלך, כך שתהפוך במהירות יחסית למישהו שהם חשים שהם מכירים, מאמינים
    בך ומרגישים אתך בנוח. כי אנשים קונים מאנשים שהם מכירים, סומכים עליהם ויוצרים אצלם הרגשה טובה.
  • נוסחה פשוטה שאתה יכול להשתמש בה תמיד ליצירת שיחת מכירה שאתה אוהב ומרגיש איתה בנוח, שיחה שתומכת
    בהצעה העסקית שאתה מציג וביכולת שלך למכור בהצלחה.
  • איך לכוונן את מבנה השיחה או ההרצאה שלך כדי להתאים אותו לכל הקצבת זמן שיש לך לדבר.
    בין אם אתה אמור לדבר 20 דקות או שעתיים. תמיד “תהיה מכוסה”.
  • איך ליצור מבנה (לא תסריט מילה במילה) שמאפשר לך “להיות ברגע” במהלך שיחת המכירה שלך, להרגיש טבעי,
    ספונטני ואמיתי ועדיין להצליח למכור!

שלב 3: זְרע, הצלח, והרווח יותר כסף !
עכשיו אנחנו חוזרים אחורה בכדי לזרוע את הזרעים שיהפכו את ההרצאה או השיחה שלך למוצלחת. אתה עומד לגלות איך ליצור רעב ותשוקה בקהל שמאזין לך וצופה בך, מהרגע הראשון שאתה עולה על הבמה או פותח את שידור הוובינר שלך.

בשלב הזה נתעמק ב”תבלין הסודי” שמבדיל את נוסחת “להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח” מכל שאר שיטות המכירה שאולי נחשפת אליהן עד היום. הידיעה כיצד לזרוע את זרעי המכירה מתחילתה ולספר סיפורים רבי עוצמה ועניין, הם המפתח ליכולת שלך למכור מבלי שאתה והצד השני תרגישו שאתה מכירתי מידי.

בנוסף לכך תגלה גם:

  • 9 דרכים לזרוע את זרעי המכירה המוצלחת שלך, כך שתקבל את התוצאות שאתה רוצה להשיג,
    ותרגיש אותנטי באותו הזמן.
  • מהו הלך הרוח העומד מאחורי מכירה שקורית בהרגשה טובה ונינוחה.
  • דוגמאות ספציפיות מהן תלמד כיצד ליצור באמצעות שיחת המכירה שלך רצון מידי בקהל שלך להתחיל לעבוד אתך,
    או לקנות מהמוצרים והשירותים שלך.
  • כיצד לספר לקהל שלך סיפורים עוצמתיים שהוא אוהב, סיפורים שיניעו אותו לפעולה.

שלב 4 : הכן את עצמך להצלחה !
בשלב הזה, בטרם אתה ממשיך לשלב המעבר להצעת המכירה, עליך לבחון את מערכת היחסים שלך עם כסף ואת מערכת היחסים שלך עם מכירות. לכל תוצאה בעולם הממשי יש גם סיבה בעולם התודעתי. כדי לשנות את תוצאות המכירה, עליך להכיר בסיבות התודעתיות שמעכבות אותך מלהשיג הצלחה פיננסית.

לשם כך, עליך לזהות מהן האמונות והתפיסות שמנהלות את מעמדי המכירה שלך ומשפיעות על התוצאות שאתה נוהג להשיג.

עליך לזהות מהן האמונות והתפיסות שמשפיעות על כמות הכסף הנכנס והיוצא בחיים שלך.

לאחר מכן, עליך לתכנת מחדש את תת המודע שלך לזריעת המיינדסט שיקדם אותך למכירה מוצלחת.

השלב הזה חשוב וקריטי ויש לו השפעה עצומה על כל מה שתשיג בהמשך הדרך. בלעדיו, יש סיכוי שהידע לבדו לא יעשה לך את השינוי במלוא ההיקף שאתה מייחל לו.

את הדלת אל איכות מערכות היחסים שיש לך עם מכירות וכסף אנחנו נפתח ביחד במחנה האימונים ותהיה לך הזדמנות מיוחדת
לפגוש מקומות בעצמך שרוב האנשים עיוורים להם, למרות שאלה הם המקומות שהכי משפיעים על מה שיש לך ו/או אין לך בחיים
מבחינת הצלחה פיננסית.

שלב 5 : המעבר להצעת המכירה שלך.
השלב הזה בנוסחה מתמקד במעבר חלק, קל וטבעי מנתינת ערך לקהל שאתה מדבר אתו לחלק של שיחת המכירה שבנית בשלב הראשון ומה שחשוב זה, שהמעבר הזה יתרחש בצורה לא מכירתית, בצורה כזו שמשאירה הרגשה טובה אצלך וגורמת לקהל שלך להגיב ב- “כן” לדברים שלך.

כן, ישנה דרך שמאפשרת לך “להחליק” לשיחת המכירה שלך בקלות וללא מאמץ. אני רוצה שתרגיש לגמרי בנוח כשאתה מציג את הצעת המכירה שלך וכשתכיר את הדרך הזו, תצטער שנאבקת למכור (ללא הצלחה יתרה…) זמן רב כל כך.

בנוסף לזה תלמד:

  • איך לא להישמע מלאכותי, אוטומטי ומכירתי מידי.
    אתה יכול להיות אותנטי ואמיתי ולהרגיש מוכן ובטוח להציג את הצעת המכירה שלך.
  • 7 השלבים שבונים מעבר חלק (ולא כואב אני מבטיחה…) מההרצאה או השיחה שלך עם הקהל,
    להצגת הצעת המכירה שלך.
  • מהי הדרך הנכונה להשתמש בעדויות והמלצות (רבים מסתבכים בחלק הזה של המכירה ואני רוצה שתדע
    איך לעשות את זה בדרך שתתרום למכירה שלך ותחזק אותה).
  • מתי נכון להוציא במעמד המכירה את טופס המכירה או ההרשמה לתוכנית החדשה או הקורס שלך, ומה עליך לומר
    כשהטופס בידי הקהל (נשחרר כל מבוכה או בושה שאולי יש לך בעניין מחלק זה של המכירה שלך).

במחנה הקיץ של “להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח”:
 
  • תקבל בדיוק את מה כל שאתה צריך כדי לבנות הרצאה, וובינר, סדנא ואפילו סדרת השקה – שיש בהם תוכן עצום לקהל שלך
    כך שתדע איך לעבור מהתוכן אל המכירה בטבעיות לך ולקהל שלך בלי שתיפול לך האנרגיה
    ושהקהל שלך ירגיש בזה (זה מחבל במכירה)
    .
  • תפתח מעמד מכירה שלם משלך בעזרת הנחיה וליווי שלי. עם הפתיחה של מחנה הקיץ תידרש להגדיר לעצמך את מעמד המכירה שאתה עומד לפתח
    בעבור מוצר או שירות שאתה רוצה למכור.
    במהלך הקורס אני אנחה אותך שלב אחרי שלב בפיתוח מעמד המכירה,
    כך שבסופו יהיה לך מעמד מכירה מושלם ותוכל לצאת אתו לקהל שלך.
  • תלמד ותיישם טכניקה שתשדרג את הצגת ההצעה העסקית שלך כך שתגדיל את תוצאות המכירה.
  • שלושת הדברים הראשונים הם “טכניים” במהותם וכדי שהם ייצרו בסופו של דבר תוצאות שיעלו לך חיוך על הפנים ושמחה בלב,
    אנחנו נעבוד גם על מערכת היחסים שלך עם מכירות ועל מערכת היחסים שלך עם כסף.
    תוצאות המכירות הן פועל יוצא של מערכת היחסים שלך עם מכירות ועם כסף.
    במהלך העבודה על מעמד המכירה הבא שלך, תגלה מה “בראש” מפריע לך להגיע לתוצאות המכירה ותקבל כלים לשנות את הפרדיגמות שמפריעות לך להצליח בסדרי גודל שישמחו אותך.
    בתפיסתי זה האישו שיש לו את ההשפעה הגדולה ביותר על ההצלחה הפיננסית שלך וזו הזדמנות נדירה לזכות בעבודה הזו במסגרת קורס במכירות.

עדנה נבון על הסמינר

האם כל בעל עסק יכול להצליח במכירות ?

אני מאמינה ב-100% שלכל אדם יש פוטנציאל הצלחה אינסופי, פשוט כי זה טבע החיים.
הנקודה שכדי לגלם ולממש כמות הולכת וגדלה מהפוטנציאל הזה חובה, ממש חובה, להסכים ולפתוח גם נושאים שבתודעה.

אין לי ספק שהמפתח לשיפור והתפתחות הוא השילוב של עבודה תודעתית והקניית ידע וטכניקה ואלה הלב של הקורס הזה

אם משהו מכל זה מרגיש לך אותנטי בבטן, “עושה לך שכל” ומעורר בך הרגשה של “כן אני צריך את זה”,
אני מזמינה אותך להמשיך לקרוא ולעיין עכשיו בפרטים הקטנים.


תכלס, איך זה הולך לעבוד ?

הקורס מתנהל דרך האינטרנט, בזמן שלך, בקצב שלך ובנוחות שלך.

חשוב לקחת בחשבון שתודות לפורמט הזה (דרך האינטרנט) אנחנו יכולים להציע לך את הקורסבסכום נמוך משמעותית מהסכום
בהדרכות אישיות ופרונטליות.

מטרת הקורס הוא לספק לך שדרה שתאפשר לך לחבר את כל המרכיבים הדרושים למכירה עם תוצאות גבוהות במיוחד,
מכירה שמרגישה טבעית וזורמת – כאילו אינך מוכר כלל לצד השני.

כדי שזה באמת יתגמל אותך לאורך זמן, אני אישית ננחה אותך שלב אחד שלב בבהירות בדרך שתסביר לך
איך לבנות מעמד מכירה נכון, כזה שלא רק גורם לאנשים להודות לך על הערך העצום שהענקת להם, אלא גורם להם לבחור לקבל ממך עוד,
ולך מאפשר להרוויח יותר כסף ולא להסתפק במחיאות כפיים
.

בעקבות ניסיון מוצלח, השתתפות בעשרות רבות של מעמדי מכירה ועבודה עם עסקים רבים בהדרכה על שיווק נכון באינטרנט ומכירות דרך האינטרנט
ומול קהל, צברתי מאות רבות של שעות ניסיון וידע – ואת כל זה אני אתן לך בלי להחסיר ממך אף פרט מידע קטן.

כל הידע והתוכן המעודכן ארוזים ב-5 מודולים

כל מודול מורכב מהרכיבים הבאים:

  • שיעור שמגיע ב-3 צורות : וידאו, אודיו, טקסט כתוב. המודולים נפתחים מידי שבוע וחצי כדי שמצד אחד יהיה לך
    מספיק זמן להתמודד עם התוכן והמשימות שנלוות לו ומצד שני, שלא יתמסמס הזמן ולא תרוויח כלום מהעבודה המשותפת שלנו.
  • דפי עבודה עם הנחיות לפעולה כדי שלא תיעצר ותשאל את עצמך “מה עכשיו”.
    אפשר לומר שאני ממש מאכילה אותך בכפית ומנחה אותך מה לעשות בכל שלב.
  • גישה לבנק שאלות ותשובות תמיד, ואין יוצאים מן הכלל בדברים האלה,
    בשלב היישום מתעוררות המון שאלות. אחת השאלות הנפוצות היא: האם מה שעשיתי, נכון ?
    האם הקהל שלי יאהב את מה שאני מתכנן לתת לו ? האם המבנה הזו נכון ומתאים או שכדאי לעשות אחרת ?
    הגישה לסשנים שהתקיימו עם בעלי עסקים שהציפו שאלות וקיבלו תשובות יאפשרו לך לקבל תשובות לשאלות שעולות אולי גם אצלך.

דרך טובה להסתכל על הקורס הזה היא כעל ליווי ביצירת תהליך שיווק ומכירה למוצר או שירות
שהיית רוצה למכור בתוך חודשיים מהיום, אלא שהפעם יש לך הדרכה מובנית ושיטתית שמובילה לתוצאות מוכחות

אשר רז על הכנס

נילי דור האלה על הכנס

קרן, מה לוח הפעילות של הקורס ?

שאלה מצוינת, תודה ששאלת 🙂
נכון לעכשיו, במידה ותבחר לשכלל את מעמד המכירה הבא שלך או לשכלל הרצאה שמובילה למכירה – הקצב הקובע הוא הקצב שלך !
אנחנו ממליצים להשלים כל אחת מ-5 היחידות בשבועיים אבל, יש מי שהקצב הזה מהיר לו ויש מי שהקצב הזה איטי לו.
בשבילך, כל היחידות פתוחות מיד אחרי ההרשמה.
הקצב הקובע הוא הקצב שלך !
אנחנו לא מגבילים אותך או מכניסים אותך למסגרת.

כחלק מהקבוצה האקסקלוסיבית של משתתפי הקורס הזה תהיה לך גישה לידע ואסטרטגיות שלא מוצאים “בחינמים” ברשת, לתובנות, לרעיונות ולמפתחות שמגדילים את המכירות לאורך זמן, שוב ושוב
 
  • תפצח את כל מרכיבי הצעת מכירה שלקוחות לא יכולים לעמוד בפניה!
  • תגלה מהם הצעדים הספציפיים שעליך לעשות כדי לעבור בקלות מההרצאה לשיחת מכירה שכוללת את הצעת המכירה האטרקטיבית שלך ואת סגירת העסקה – דבר שרוב בעלי העסקים נאבקים איתו.
  • תגלה איך ליצור בקרב הקהל שבא לשמוע אותך, רעב ותשוקה לקנות מהמוצרים או מהשירותים שלך – בלי ללחוץ עליהם בכלל.
    מדובר באסטרטגיה ובטקטיקות שיעזרו לך לבחור את התוכן הנכון שהוא גם עשיר ומעצים ובה בעת מעורר את החשק והרצון להמשיך לעבוד איתך הלאה.
  • תבין ותגלה איך מפתחים את שלב ההיכרות בשיחת המכירה שלך עם הקהל, כך שתרוויח את האמון שלו במהירות. כשאנשים בוטחים בך וסומכים עליך – הם מוכנים לשקול ברצינות לעבוד איתך. ככה זה עובד.
  • תגלה איך להפחית את ההתנגדויות למכירה, בצורה טבעית, אותנטית, זורמת ובלתי מורגשת. לא, לא מדובר על טיפול בהתנגדויות… מדובר על ממש ליצור ולבסס תחושה של שותפות ולגיטימציה למכירה – עם הקהל שלך. נשמע כמעט לא אפשרי, אבל מסתבר שזה פשוט עובד.
  • במהלך מחנה הקיץ תיהנה משפע עצות זהב ותובנות של “מאחורי הקלעים” לדוגמה: איך צריך להיראות טופס הרשמה, איך גורמים לקהל לרצות לקבל אותו, מה בדיוק צריך לומר כשמחלקים אותו, ועוד עצות ורעיונות שיחסכו לך טונות של זמן, כסף ואנרגיה, וימנעו ממך ללמוד את הדברים בדרך הקשה יותר.

אני מהמרת (עם סיכויים גבוהים לניצחון) שבסוף הקורס הזה,
תצא עם ביטחון עצמי רב יותר ואמון ביכולת שלך למכור – ביטחון הנובע מהידיעה ש:

  • אתה נאמן ללב ולערכים שלך!
  • שיש לך שדרה מובנית ליצירת הרצאה שמובילה למכירה אפקטיבית ונינוחה!
  • שיש לך הצעת מכירה אטרקטיבית שלא ניתן להתעלם ממנה!
  • שיש לך את הכלים התודעתיים לנהל שיחת מכירה אותנטית, זורמת ונינוחה.
  • שיש לך את הסדר הנכון ליצירת מעמד המכירה שמצד אחד מספק המון ערך ומצד שני מעורר רצון לקבל עוד!

הדבר הטוב ביותר לדעתי שיקרה לך הוא שתדע איך לקבל כסף כדי לעשות את מה שאתה אוהב לעשות במפגש פיזי או מקוון עם קהל
ותהיה מוכן לייצר הכנסות רבות נוספות בהשוואה למה שאתה מצליח לעשות היום.

אני מוקירה את הזכות לעבוד איתך ולעזור לך להגיע לזה ואני מזמינה אותך לבחור להצטרף אלינו 🙂

קרן , מתאים לי כל זה והכי מתאים לי
שלא צריך לנסוע מרחקים ולהפסיד ימי עבודה שלמים כדי להרוויח את כל זה !


 

“בעקבות החשיפה לנוסחה הפכתי את התוכן של הסדנא ובניתי הכול מחדש.
התוצאה הייתה מדהימה ! “

“ובנוסף לזה, עוד כמה גודיס שיהיה אפקטיבי יותר”

למרות שאני לא אוהדת גדולה של מתן בונוסים רבים
(אני נוטה לחשוב שזה מוזיל מידי את ההצעה המקורית)
יש לי עוד כל כך הרבה לתת לך ולכן, אני כן מציעה לך בנוסף לכל זה גם את כל הבונוסים הגדולים הבאים:

בונוס # 1: ספר עבודה פיסי שישלח אליך הביתה – עם הנוסחה המלאה של “להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח”

האוגדן של להרצות להצליח למכור ולהרגיש בנוחזה בעיניי הבונוס החשוב ביותר והמשמעותי ביותר, זה “התנ”ך” שלי כשאני מכינה הרצאת מכירה. אני פשוט עוברת עליו, משתמשת בכל התבניות שיש בו ויודעת שזה מבטיח לי שלא שכחתי כלום, שכל החלקים נמצאים במקום שלהם ו-אני מוכנה.

וכשאני מוכנה, אני יכולה ואתם תוכלו – להגיע לקהל שלכם עם הרגשת ביטחון פנימי, הרגשה שמעניקה המון עוצמה ומשדרת לקהל שלכם שאתם יכולים להוביל אותם צעד נוסף.

הספר כולל את המצגות של הקורס, דפי עבודה, טמפלייטים, דוגמאות לטופסי הרשמה, ועוד הרבה גודיס שאני רוצה לתת לך להשתמש בהם.

את השווי והערך של האוגדן הזה, לדעתי אי אפשר בכלל לכמת למחיר כי עצם קיומו :

  • כי הוא חוסך המון זמן ועבודה!
  • כי הוא מבטיח שלא נצטרך לפשפש ולהיזכר, שלא נפספס כלום והכי חשוב, שנגיע מוכנים!
  • כי הוא מייצר סדר בתהליך הכנת ההרצאה או הסדנא או שיחת המכירה!
  • כי הוא מבטיח שבאמת תגדילו את ההכנסות שלכם במינימום תקציב עם הנוסחה הזו.

בונוס # 2: עוד לפני שמתחיל הקורס
הקלטת הכנס “איך גם אתה תגרום ליותר לקוחות פוטנציאליים לומר “כן” על המקום…
להגדיל את המכירות ולהרגיש בנוח

כדי להתחיל לשפר את ההרגשה שלך עם כל מעמד מכירה שקרב ובא, אתה תקבל מיד אחרי ההרשמה למחנה הקיץ
את הקלטת הכנס שהשתתפו בו קרוב ל – 230 בעלי עסקים כדי שהעבודה הראשונה החשובה ביותר תתחיל להיעשות והיא:
– העבודה על המיינדסט שלך במשולב עם היכרות מקדימה עם הנוסחה.
אני רוצה בשבילך את השחרור הפנימי, את היכולת להרגיש ביטחון, את היכולת לדבר ולייצג את עצמך,
את העסק שלך ואת השירות או המוצר שלך בהתלהבות והתרגשות ולא בגמגום ודחייה.

בכמעט 3 שעות תוכל להתחיל לשנות את כל הגישה בעזרת הכלים הפשוטים לשינוי התפיסה והתודעה שלך ביחס למכירות .

זאת ההתחלה – ואותה תקבל מיד אחרי ההרשמה.

בונוס # 3: דוח מיוחד – איך לספר סיפורים עוצמתיים שמניעים לפעולה

הבונוס השלישי שתקבל עלה במוחי בעקבות משפט שקראתי בספר של סת גודין:All marketers are storytellers “All Marketers tell stories ,
והמשפט הוא:

When you find a story that works, live that story
make it true, authentic, and subject to scrutiny.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.

ובעברית:

כשאתם מוצאים סיפור שעובד לכם, תחיו את הסיפור הזה,
תהפכו אותו לאמיתי, אותנטי ולכזה שיכול לעמוד במבחן המציאות.

כל המשווקים מספרי סיפורים. רק המפסידנים שקרנים.

חלק בלתי נפרד מהרצאת מכירה מוצלחת זה לספר סיפורים שהופכים להיות חלק בלתי נפרד מההרצאה,
סיפורים שהקהל צמא לשמוע.
כדי שתדעו איך לספר לקהל שלכם סיפורים עוצמתיים שהוא אוהב, סיפורים שיניעו אותו לפעולה
תקבלו דוח מיוחד שמפרט את הקווים המנחים החשובים ביותר בסיפור סיפורים.

בהזדמנות זו אני רוצה לזקוף את הקרדיט לעקרונות האלה ללנדמרק אדיוקיישן – אני לצורך העניין צינור שמעביר עיבוד על עיבוד על עיבוד …אבל הקרדיט למקור שמור להם.

בונוס # 4: קבוצת מאסטרמיינד סגורה בפייסבוק

קבוצת המאסטרמיינד הסגורה בפייסבוק, אליה תצטרף ביחד עשרות רבות של בעלי עסקים שלמדו וילמדו בדיוק כמוך את הנוסחה,
תספק לך מרחב להתייעצות, ללמידה מתוצרים של אחרים, לנתינה ולקבלה.

התועלת העצומה שאפשר להפיק מהשתתפות בקבוצה כזו של כל כך הרבה בעלי עסקים שדוברים את אותה השפה
ומחוברים באותו התדר, בכלל בלתי ניתנת לתמלול ולהסבר עד שלא חווים אותה.

מעבר לעובדה שמדובר בנטוורקינג ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות (שוב, בגלל השפה המשותפת), מדובר במרחב בטוח ללימוד, התנסות וקבלת משוב.

 

קרן, אני רוצה לצאת לדרך!

“כמה זה עולה ?”

יש אנשים שאומרים: לא מתאים לי למכור, אני לא אוהב למכור, אני מעדיף שתבוא איזו אשת מכירות שֵדה שתמכור לי…
זה לגיטימי… אם כי אני מאמינה שכשאנחנו מחוברים בטוב למכירות ולכסף, אנחנו גם פוגשים הרבה יותר ממנו בחיים שלנו.

מה שברור שהאנשים האלה יאבדו נתחים מההכנסות שלהם והרווחים שלהם.
בחודש עבודה, סדר גודל של הוצאה כזו יכול להגיע ל- 5,000 ₪ אם מדובר בחצי משרה או 2,500 ₪ אם מדובר ברבע משרה…
ועדיין לא דיברנו על אחוזים.

הקורס הזה מכיל את הידע, הניסיון והעקרונות האוניברסליים לשגשוג ורווחה שאני חיה על פיהם וצברתי ב- 14 השנים שאני עצמאית.
המחיר שאנשים משלמים לי לחודש ליווי בתכנית שנתית הוא מעל 2,500 ₪.

רציתי לייצר הזדמנות גדולה יותר, לפתוח פתח ליותר ויותר אנשים ולכן
ההשקעה בקורס נקבעה על 1,997 ₪ בלבד !
פחות מהתשלום ל -4 שבועות עבודה איתי בתכנית הליווי השנתית.

אבל הסכום שאתם תשלמו נמוך משמעותית גם מהסכום הזה

רק בכדי ש”כסף” לא יהיה החסם שלכם

special offerתהנו מהנחה של 509 ש”ח ותשקיעו רק :
496 ש”ח * 3 (כולל מע”מ) שהם 1,488 ש”ח
או
1,330 ש”ח כולל מע”מ לתשלום במזומן.

אם אני אגיד לכם שאת ההשקעה בקורס הזה אתם יכולים להחזיר כבר במעמד המכירה הראשון אתם עשויים להגיד לי: “את זה כולם אומרים…”
לעומת זאת, קראו מה כתבה עדנה בקבוצה הסגורה, עוד לפני ההכשרה המלאה על הנוסחה :
עדנה על השינוי במכירות

כמו שראית, ההשקעה בקורס מוחזרת כבר במעמד המכירה הראשון שלך כך שהיא באמת זניחה יחסית
להכנסות שתקבל לאורך זמן מהשימוש בנוסחה המוכחת הזו ומהמיינדסט החדש שלך.

אצל רוב העסקים יספיקו לקוח אחד או שניים כדי לכסות את ההשקעה בקורס.

ההשקעה הזו היא גם בעבור השגת התוצאות הרצויות של יותר לקוחות, יותר הכנסות, יותר הזדמנויות מכירה ויותר לידים להרחבת רשימת התפוצה.

וגם על ביטחון עצמי גדול יותר ועל שיפור היכולת שלך למכור כשאתה מרגיש טוב עם עצמך (ואולי אפילו נהנה מכך).

כמה זה שווה לך?

alona-oren

ועוד דבר בנוגע להשקעה

מעמדי מכירה בכלל הם המכונה שמגדילה את הכנסות ומייצרת צמיחה בעסק.
מעמדי מכירה מול קהל הם מעמדי המכירה העוצמתיים ביותר שאם יודעים לבנות אותם נכון, ההכנסה שאתם יכולים לקבל
במעמד מכירה אחד עולה על הכנסה חודשית של מנהל פרויקטים באינטל (ואני אומרת את זה מהיכרות אישית).

הנוסחה הזו בשילוב המיינדסט הנכון הם נכס מניב לעסק שלכם כל עוד הוא חי.
הם ישמשו אתכם בכל סוג של מעמד מכירה כולל מעמדי מכירה כמו עמוד נחיתה לספר חינמי או סדרת מיילים לרשימת תפוצה לקראת מכירה במייל.

בפעם הראשונה אולי תרוויחו 1,000 שקלים ואחר כך תעלו ל- 5,000 שקלים ואחר כך תוכלו להגיע כמו יעל
להכנסה של 19,000 שקלים בשבוע ממכירה אינטרנטית דרך מיילים.
כלומר, ההשקעה שלכם בתרגול הידע הזה תניב לכם הכנסות שהולכות וגדלות ככל שתתרגלו ותלטשו את המיומנות שלכם, שוב ושוב למשך זמן ארוך מאוד.

מוכן לעשות צעדים חדשים לקראת שיפור תוצאות המכירה שלך?

אתה עומד לקבל כרטיס כניסה להכשרה מקצועית וייחודית “להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח”. כאן תלמד, תחווה,
תחיה ותאהב למכור ותקבל את כל הביטחון הדרוש לך בכדי להשיג יותר מכירות, יותר הכנסות, יותר לקוחות,
יותר לידים בכל מעמד מכירה ובכל מעמד שיחה עם קהל.

כן קרן, אני מוכן!


 

אה…יש עוד כמה שאלות שמציקות לך ?
 
ריכזתי לך כמה שאלות ותשובות די שכיחות שאני יכולה לענות לך כמעט באופן אישי כבר עכשיו.

לתשובות לחץ על סימן ה + ליד כל שאלה.

המומחיות שלי אינה מסופקת בעזרת קורסים, סדנאות והדרכות. האם גם במקרה כזה הקורס הזה יכול לעזור לי ולהשיג תוצאות טובות כפי שאני רוצה ?
אני שומעת את השאלה הזו לעיתים קרובות, ותשמח לדעת שהתשובה חיובית. כן!
נוסחת “להרצות, להצליח למכור ולהרגיש בנוח” עובדת בדיוק באותה העוצמה ליזמים ובעלי עסקים מתחומי עיסוק ומקצועות מגוונים. במילים אחרות, אינך צריך לעסוק רק בהדרכה, בליווי בתכניות או בהרצאות מעל במה כדי להצליח לגרום לאנשים לומר “כן” להצעה שלך.
בעוד אנשים רבים קשורים לכסף שלהם, אתה תגלה שהם מוכנים להיפרד ממנו כשהם מקבלים פתרון אמיתי לבעיה שמכאיבה להם ופוגעת בחייהם. אני רואה את זה כל הזמן.
אנשים אומרים שהם לא יכולים להרשות לעצמם את המוצר או השירות המסוים, ואז מסתובבים בקניון וקונים בלי שום בעיה בגדים, פינוקים, או כל דבר אחר. זה הכול עניין של סדרי עדיפויות בחיים, ואני אראה לך כיצד לדבר עם הקהל שלך על הצעת המכירה שלך בדרך כזו, שאנשים שחשים איזושהי מצוקה או כאב ונמאס להם מהם, יבינו שיש לך פתרון עבורם, שיעשה אצלם שינוי וישפר את חייהם.

האם זה אחד מאותם הקורסים שמבטיחים הבטחות ושום דבר אינו קורה?
האמת היא שאם היתה לי מילה אחרת, לא הייתי קוראת לזה קורס. מדובר על תהליך של פיתוח מעמד מכירה מול קהל שמבוסס על אותנטיות, נתינה נדיבה והצעה שקל לומר לה “כן”.
המשימה המרכזית שלך היא לגבש מעמד מכירה נכון מהסוג שישרת אותך מיד בתום התרגול.
כלומר, אם יש לך תכנית לקיים שיחות מכירה טלפוניות, אתה תפתח אחת כזו. אם יש לך תכנית לפתוח קורס ולמכור אותו בהשקת וידיאו – אתה תפתח סדרת השקה שמבוססת על הנוסחה, אם יש לך תכנית לקיים בוקר מבוא לקראת מכירת קורס – אתה תפתח את כל הבוקר הזה מהתחלה ועד הסוף.
בשורה תחתונה: הקורס הזה הוא תהליך יישומי לחלוטין אלא שתצטרך ללמוד לפני שתוכל לעשות ולכן אתה מקבל את כל התוכן ומקבל ממני עזרה בצמתים ובמקומות שיש לך שם קשיים.

האם הסדנא מתאימה לי גם אם עדיין לא הקמתי את העסק והמוצר שלי עדיין לא קיים.
תודה שהצפת את השאלה כי אני בטוחה שזו שאלה שעוברת בראשם של רבים בעקבות ההצעה שלי.
אני אענה לך ישירות: מכירות זה לא שלב מתקדם. מכירות זה השלב שצמוד לשיווק.
אם את יודעת למכור – את מזרימה כסף לעסק ולעצמך. אם את לא יודעת – זה לא מתרומם…
לדעת איך להציג את המוצר שלך, לדעת איך להציג את מוצר המידע החינמי שימשוך לקוחות נכונים, לדעת איך לבנות נכון עמודי מכירה שמבוססים על הנוסחה (גם עמוד נחיתה להרשמה ללידים הוא עמוד מכירה לכל דבר)
לדעת איך לקיים שיחת מכירה ומה הסטייט אוף מיינד שיעזור לך להרגיש בנוח ולהעביר את המסר עם ביטחון, לדעת איך לתמלל במשפט אחד את הדבר הזה שאת עושה או מספקת לאנשים ככה שהם ירצו להמשיך לדבר איתך וממש יתחקרו אותך איך את עושה את זה (מה שנותן לך פתח להציע את המוצרים והשירותים שלך ) כל אלה – הם ממש לא שלב מתקדם וכל אלה נושאים שמטופלים במחנה הקיץ.
הם הכי לב ליבו של העסק וככל שתקדימי להחזיק במיומנויות וביכולות להפוך לקוחות פוטנציאליים (שמגיעים לרשימת תפוצה) ללקוחות משלמים – כך תרימי עסק מהר יותר ובסדר גודל גדול יותר.

הסיפור האישי שלי הוא דוגמה לזה שהתעוררתי לצורך הזה רק אחרי שנתיים…כשברור לי לגמרי שאם הייתי מכשירה את עצמי לפני כן, הייתי מגדילה הרבה יותר ובשלב מוקדם יותר את כל החברה שלנו.

מכל הלב אני אומרת לך – אל תתמהמהי עם כל מה שקשור בפיתוח היכולת להצליח למכור ולהרגיש בנוח
כי אין רוורס בעסק.. אי אפשר להחזיר זמן שבו הביצועים לא הצליחו פשוט כי לא ידענו איך ומה לעשות
או שלא היה לנו הסטייט אוף מיינד שמאפשר לנו להרגיש בנוח ולהציע את ההצעה שלנו מכל הלב.

האם אפשר יהיה לקבל מקרן משוב אישי במסגרת אחרת ?
לרשותך בנק שאלות ותשובות נפוצות שהוקלטו במפגשים שהתקיימו במסגרת מחנה אימונים קיץ 2014 .
מפגשים אישיים או משוב אישי אינם כלולים בקורס אחרת המחיר יצטרך להיות גבוה יותר וחשוב לי לשמור לך על מחיר הגיוני וכלכלי.

עשיתי כל מה שאמרו לי: אני מפרסם המון תוכן, יש לי דף עסק עם אלפי אוהדים ורשימת תפוצה ובכל זאת אין לי יותר עסקאות. למה שאחרי מחנה הקיץ הזה דווקא, ישתנה משהו ?
אני אענה לך בשיא הכנות.
כל הפעולות שתיארת שאת עושה: דף אוהדים עם 9,000 אוהדים (הלוואי ואני אמצא את הזמן להשקיע ולהגיע לזה – תוצאה מדהימה בעיני),
וובינרים, כנסים, וידאו – כל אלה פעולות שנמצאות תחת המטרייה השיווקית שמטרתה אחת: לתקשר את מי ומה שאת מבחינה אישית ומקצועית, לתת ערך שבאמצעותו את מפתחת מערכת יחסים עם קהל לקוחות פוטנציאלי.
מה שחסר כאן כמו שזה עולה מהדברים שלך זו מכירה שמרגישה לך נוח.
בעניין הזה אין פשרות: כשאת לא מרגישה בנוח עם המכירה – הקהל שלך לא יקנה ממך.
בשביל שאת תרגישי נוח צריכים לקרות שני דברים:
1. שיהיה לך מעמד מכירה מלוטש שבנוי נכון, והדגש כאן הוא על נכון.
כזה שמצד אחד את באמת ממשיכה לתת המון ערך ומצד שני את לא משאירה אולם הלום מידע ועמוס כך שהוא בכלל לא יכול לשקול להמשיך אתך צעד נוסף.
2. שהתודעה שלך תהיה בטוחה, יציבה ונינוחה בשלב המכירה – ולשם כך צריך להזין את התודעה בקשרים חדשים שמגשרים בין החלק השיווקי למכירתי.
זו הייתה חוליה חלשה אצלי והיא חוליה חלשה אצל המונים וזו הסיבה שאני פותחת את מחנה הקיץ הזה כי אין שום סיבה בעולם שלא כל בעלי העסקים ידעו איך להציג נכון את השירות או המוצר שלהם כך שגם ירצו אותם וגם כל המעמד הזה יהיה נינוח וטבעי והכי חשוב לגיטימי לשני הצדדים.
אלה הדברים שאת תקבלי ותצליחי לעשות במסגרת הקורס הזה.

מניסיוני, זה לא קשור לאסטרטגיה כפי שאת כותבת אלא קשור לאיך את מציגה ומוצגת מול הקהל שלך ומה הקהל שלך שומע ממך. זו מיומנות שצריך ללמוד לעשות וצריך ללטש שוב ושוב.
כאן אני יודעת שהקורס יעזור לך וייקח אותך למקום אחר.
אני אסייג את דבריי ואומר: אם את לא תהיי מחויבת במידה כזו שאכן תעשי את כל המשימות בקורס ותסכימי להיכנס פנימה ולעזור לעצמך לייצב מיינדסט שתומך בהצלחה (הכנתי לזה מודול בפני עצמו – שלם!) אני צופה שלא תראי שינויים.
אם את מרגישה בשלה בתוכך להתקדם ולהיכנס פנימה , להתקדם ולייצב מבנה נכון של מעמד מכירה שהוא פעולה חיצונית – קחי את הקורס הזה. את תרוויחי הרבה מעבר למה שאני מסוגלת לומר לך במילים.
בזה אין לי אפילו ספק אחד קטן.

kobi-shpivak

liora-chish-chi

במידה ועדיין יש לך שאלות או התלבטויות, אנחנו נשמח מאוד לעזור לך לקבל את ההחלטה שתהיה בראש ובראשונה טובה בעבורך.
הרגש חופשי לפנות אלינו בכתב לכתובת: info@kccollege.co.il

גילוי נאות

בדף זה נעשה כל מאמץ בכדי להציג בצורה המדויקת ביותר את מחנה הקיץ ופוטנציאל הרווחים והתועלות האפשריים למשתתפים בו.
העדויות, ההמלצות והדוגמאות בהם נעשה שימוש אינם מבטיחים שכל אחד מהמשתתפים במחנה ישיג תוצאות זהות או דומות.
ההצלחה של כל אדם תלויה גם ברקע שלו או שלה, במסירות, ברצון ובמוטיבציה שלו להצליח ולהשיג תוצאות ואנחנו נעשה את המיטב והמירב כדי להביא אותך לשיפור ביחס לעצמך.

תגובות פייסבוק:

Powered by WishList Member - Membership Software
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר