היי [wlm_firstname] הגעת לבית של מסלול שיווק באינטרנט – רמת מתחילים.
הכנו לך קבלת פנים קצרה – כאן, בוידאו הזה.. (לצפיה יש ללחוץ על הנגן)
- שאלון הכרות והכנה למסלול הסיסטם
השאלון הבא הוא הזדמנות בעבורך לבדוק היכן העסק שלך נמצא כיום, עד כמה בהיר לך מה העסק שלך מציע, למי הוא מיועד,
מי הלקוח האידיאלי שלו, איך מתנהל השיווק של העסק כיום, מה עובד, מה פחות עובד, לאן היית רוצה להגיע מכאן.
זה המקום להעלות את השאלות וההתלבטויות שעולות במהלך היישום של המודולים השונים ולהעזר בחוכמת ההמונים.
הקבוצה היא לא המרחב לקבלת תמיכה מצוות קייסי קולג (כל התמיכה ניתנת במסגרת מסלול הליווי האישי).
כולנו אחראים לשמור על המרחב הזה בטוח, פרטי ומעודד לכל המשתתפים לכן, בבקשה עקבו אחרי הקוד ההתנהגותי בקבוצה.
5 דרכים להפיק את המיטב מקהילת משתתפי המסלול
מאחלים לך יישום וצמיחה מהנה,
צוות קייס קולג'
המודולים ללמידה במסלול ע"פ סדר הלמידה
- במודול יחידת לימוד אחת
תנאים לצמיחה עסקית
צמיחה עסקית היא תהליך ממושך שבו אפשר לראות על ציר הזמן את הגידול ברווחים.
כדי ליהנות מגידול ברווחים, לא בהכרח חייבים גידול בהכנסות
אבל בהכרח חייבים בהירות לגבי זרם ההכנסות והרווחים והגדרת תשתיות עסקיות מתאימות.
במילים אחרות, אתם רוצים לדעת ואלו הן כל השאלות שבעבורן תמצאו את התשובות כאן
- במודול יחידת לימוד אחת
מודלים עסקיים
האם המודל העסקי הקיים מאפשר צמיחה ונעשה סיעור מוחות כדי לגלות אם יש רעיונות נוספים לצמיחה העסקית שלנו.
אם אין לכם מודל עסקי, תבחנו מודלים עסקיים ותבדקו מה מהם מתאים לעזור לכם לממש את הרעיון שאתם רוצים להגשים.
- במודול 3 יחידות לימוד
תכנית מינוף עסקית – סל מוצרים
בשיעור הזה תתוודעו למסלולי החשיבה הדרושים כדי לפתח תכנית מינוף עסקי
תכירו את הרבדים שממנה בנויה תכנית מינוף עסקי ואיך הם באים לידי ביטוי אחר כך ביום יום בעסק.
בחלק השני ניגע בביצי הזהב של העסק-המוצרים שיתמכו בגידול במכירות וברווחים.
סל מוצרים
ביצי הזהב של העסק – המוצרים שיתמכו בגידול במכירות וברווחים – חלק ב' ו ג'
אנחנו רוצים עכשיו לגלות את אזור המפגש בין מה שאתם רוצים ואוהבים לעשות לבין מה שהלקוחות הכי רוצים שיהיה להם ומוכנים לקנות.
סל המוצרים – בחינה והתאמה
הגענו לשלב האחרון לקראת סגירת תכנית המינוף העסקי.
כאן, נבדוק את סל המוצרים כפי שהגדרנו אותו,
נדייק היכן שצריך לדייק ונוודא שיש לנו מסלול מתאים למינוף לשנה הקרובה.
- במודול 2 יחידות לימוד
הגדרת הצעה עסקית ייחודית
הגעתם לאחד השלבים החשובים ביותר לעסק-השלב שבו אתם מבטלים את התחרות על ידי הגדרת הצעה עסקית
שמבדלת את הייחודיות שלכם ומייצגת בכמה שניות את ההבטחה שאתם מבטיחים לספק באמצעות המוצרים או השירותים שלכם.
הגדרת הצעה עסקית ייחודית – יחידה שניה
נמשיך בשלב החשוב הזה-השלב שבו אתם מבטלים את התחרות על ידי הגדרת הצעה עסקית
שמבדלת את הייחודיות שלכם ומייצגת בכמה שניות את ההבטחה שאתם מבטיחים לספק באמצעות המוצרים או השירותים שלכם.
זהו החלק השני של המודול
- במודול יחידת לימוד אחת
הגדרת קהל היעד ופרסונה
בהדרכה הקרובה אתם תבינו מה ההבדל בין לדבר אל קהל יעד לבין לדבר אל פרסונה, תבינו מדוע לבחור קהל יעד זה כמעט חסר תועלת, תכירו כמעט פנים אל פנים את הלקוחה המושלמת שלכם ותבינו למה להכיר את הפחדים והתשוקות הכי עמוקים של הלקוחה שלכם חיוני לקיום של עסק שמבוסס על הבנה, אמפתיה ורווחיות.
- במודול 2 יחידות לימוד
תכנון צמיחה עסקית
כעת, אמורה להיות לכם תכנית מינוף עסקי סופית לשנה הקרובה שמתארת איך תספקו את מקסימום הטרנספורמציה ללקוחות באמצעות השירותים או המוצרים שלכם ואיך תגדילו את ההכנסות בעזרת לקוחות חדשים וקיימים. המקצה האחרון של התהליך הזה מתמקד ביצירת 3 תכניות.
תכנון צמיחה עסקית – תכנון תכנית שיווק ותכנית עבודה
שתי התוכניות האחרונות שנעשה בתהליך הזה עונות על השאלה:
מה ומתי אנחנו צריכים לעשות כדי שזרם המזומנים שתכננו לקבל אכן יהפוך מתכנון למציאות.
- במודול 2 יחידות לימוד
קורס: יצירת רשימת דיוור ותהליך איסוף לידים
יצירת רשימות דיוור איכותיות ואפקטיביות דורשת הבנה של מה עובד (ומה לא עובד) ודורשת תכנון ויצירת תשתית חכמה.
למדו כאן איך ליצור רשימות דיוור.
קורס: יצירת רשימת דיוור ותהליך איסוף הלידים – שיעור ב'
יצירת רשימות דיוור איכותיות ואפקטיביות דורשת הבנה של מה עובד (ומה לא עובד) ודורשת תכנון ויצירת תשתית חכמה.
למדו כאן איך ליצור רשימות דיוור ולאסוף לידים איכותיים – חלק ב'
- תהליך יצירת מגנט בצורת ספר אלקטרוני מורכב ממספר שלבים ורכיבים רבים, החל משלב התכנון ויצירת התוכן לאורך כל שלבי הפרסום וקידום
כדי להפוך את המשימה הזו לאפשרית לכל בעלי העסקים שזקוקים לזרם רצוף של לקוחות, יצרנו את הקיט האולטימטיבי ליצירת מגנט שאכן מושך לידים.
הקיט מלמד אותך איך להכין ספר אלקטרוני גם ליצירת ספר אלקטרוני בתשלום וגם ליצירת מגנט שמורכב מסרטי וידאו או הרצאות מוקלטות.
הקיט השלם ליצירת ספר אלקטרוני שמושך לקוחות חדשים
כאן מוגש לך הקיט השלם ליצירת ספר אלקטרוני שמושך לקוחות חדשים.
מעכשיו, כולם יכולים לעשות כברת דרך רצינית ולגשת למלאכת יצירת ספר אלקטרוני עם ידע מוקדם.
- במודול יחידת לימוד אחת
איך כותבים עמוד מכירה שמוכר
בשיעור הזה תגלו איך יוצרים וכותבים עמוד מכירה שמוכר.
תלמדו שיטה פשוטה ותבנית ברורה לכתיבת עמודי המכירה שלכם.
כל העקרונות וכל הדגשים עכשיו בקורס מרוכז
- הדרכת אודיו “איך להימנע מהטעות השכיחה ביותר בשיווק"
על הטעות הנפוצה ביותר בקרב משווקים בכלל (כולל בקרב הטייקונים עם תקציבי פרסום של מיליוני דולרים)
ועל איך אתם יכולים להפוך למשווקי על מבריקים רק בזכות זה שלא תעשו אותה.
על הטעות השכיחה ביותר בשיווק והדרך להימנע ממנה
גלו את הטעות הנפוצה ביותר בקרב משווקים בכלל (כולל בקרב הטייקונים עם תקציבי פרסום של מיליוני דולרים),
ואיך אתם יכולים להפוך למשווקי על מבריקים רק בזכות זה שלא תעשו אותה. קדימה, לחצו, למה אתם מחכים ?
- במודול 3 יחידות לימוד
קורס: שיווק בדואר אלקטרוני
מטרת המודול הזה להקנות לכם ידע מעשי, כלים והכוונה ליישום נכון, אפקטיבי ומקסימלי
של כלי הדואר האלקטרוני.
הוא נבנה ועוצב כך שיהיה גם אינפורמטיבי וגם יאפשר פעולה מידית.
קורס: שיווק בדואר אלקטרוני – שיעור ב'
מטרת המודול הזה להקנות לכם ידע מעשי, כלים והכוונה ליישום נכון, אפקטיבי ומקסימלי
של כלי הדואר האלקטרוני.
הוא נבנה ועוצב כך שיהיה גם אינפורמטיבי וגם יאפשר פעולה מידית.
קורס: שיווק בדואר אלקטרוני – שיעור ג'
המודול הזה מורכב מ-3 יחידות לימוד ומטרתו להקנות לכם ידע מעשי, כלים והכוונה ליישום נכון,
אפקטיבי ומקסימלי של כלי הדואר האלקטרוני.
הוא נבנה ועוצב כך שיהיה גם אינפורמטיבי וגם יאפשר פעולה מידית.
- במודול 2 יחידות לימוד
קורס: הבאת לקוחות ומשיכת תנועה לאתר ולדפי נחיתה
קורס להבאת תנועה לאתר האינטרנט, מגנט, עמודי נחיתה ומכירה לכל מטרה
קורס: הבאת לקוחות ומשיכת תנועה לאתר ולדפי נחיתה – שיעור ב
קורס להבאת תנועה לאתר האינטרנט, מגנט, עמודי נחיתה ומכירה לכל מטרה – שיעור שני
[wlm_private 'הסיסטם דיגיטאלי לבוגרי תוכנית 21 יום']
- במודול 5 יחידות לימוד – מבוא + 4 אסטרטגיות (יש לבחור את האסטרטגיה המתאימה לעסק שלך)
קורס: פיתוח אסטרטגיה שיווקית ותמהיל שיווק
בשיעור הנוכחי תפגשו בצורה פשוטה ובהירה את הפרישה של תהליך השיווק באינטרנט
ותכירו את המודלים השונים של אסטרטגיות השיווק המתאימות לכל עסק.
קורס: פיתוח אסטרטגיה שיווקית ותמהיל שיווק – קהילה
אם זיהיתם את אסטרטגיית הקהילה כאסטרטגיה שמתאימה לעסק שלכם,
בשיעור הנוכחי תוכלו להכיר את מודל הקהילה עם אסטרטגיות השיווקיות שמתאימות לה.
קורס: פיתוח אסטרטגיה שיווקית ותמהיל שיווק – מועדון לקוחות
אם זיהיתם את אסטרטגיית מועדון הלקוחות כאסטרטגיה שמתאימה לעסק שלכם,
בשיעור הנוכחי תוכלו להכיר את מודל מועדון הלקוחות עם אסטרטגיות השיווקיות שמתאימות לו.
קורס: פיתוח אסטרטגיה שיווקית ותמהיל שיווק – המרה חד פעמית
אם זיהיתם את אסטרטגיית המרה חד פעמית כאסטרטגיה שמתאימה לעסק שלכם,
בשיעור הנוכחי תוכלו להכיר את מודל המרה חד פעמית עם אסטרטגיות השיווקיות שמתאימות לו.
קורס: פיתוח אסטרטגיה שיווקית ותמהיל שיווק – לא מחפשים אותי
אם זיהיתם את אסטרטגיית לא מחפשים אותי כאסטרטגיה שמתאימה לעסק שלכם,
בשיעור הנוכחי תוכלו להכיר את מודל לא מחפשים אותי עם אסטרטגיות השיווקיות שמתאימות לו.
- במודול 3 יחידות לימוד
קורס: שיווק באמצעות תוכן
המודול הזה מורכב מ-3 יחידות לימוד ובסופו יהיה לכם מתווה מסודר לשיווק בעזרת תוכן,
תכנית ליצירה וניהול תוכן וכן ידע, כלים ושיטות שיעזרו לכם לייצר תוכן איכותי שתומך
במטרות וביעדים השיווקיים.
קורס: שיווק באמצעות תוכן – שיעור ב'
המודול הזה מורכב מ-3 יחידות לימוד ובסופו יהיה לכם מתווה מסודר לשיווק בעזרת תוכן,
תכנית ליצירה וניהול תוכן וכן ידע, כלים ושיטות שיעזרו לכם לייצר תוכן איכותי שתומך
במטרות וביעדים השיווקיים.
קורס: שיווק באמצעות תוכן – שיעור ג'
המודול הזה מורכב מ-3 יחידות לימוד ובסופו יהיה לכם מתווה מסודר לשיווק בעזרת תוכן,
תכנית ליצירה וניהול תוכן וכן ידע, כלים ושיטות שיעזרו לכם לייצר תוכן איכותי שתומך
במטרות וביעדים השיווקיים.