על האתגרים האובייקטיביים (וגם הסוביקטייבים) של בעלי עסקים קטנים ועל הדרכים שיעזרו לכם להתמודד איתם | קייסי קולג'






















































	

	



















על האתגרים האובייקטיביים (וגם הסוביקטייבים) של בעלי עסקים קטנים

ועל הדרכים שיעזרו לכם להתמודד איתם

על כסף, על זמן, על ניהול, על שיווק, עליכם – בואו להקשיב ולקחת צידה אישית לדרך

בעוד שהרעיון של עצמאות, חופש, יכולת לעשות בדיוק את מה שרוצים ואוהבים – קוסם לאנשים רבים (וטוב שכך)
הקסם הזה הופך לא אחת למקסם שווא (וחבל שכך).
זה קורה כאשר מתחוור לבעל העסק שהאתגרים שניצבים בפניו "גדולים עליו" או לחילופין כאשר נסגר הברז ואין יותר חמצן לעסק.

בסופו של יום, שאלת מיליון הדולר היא: מה וכיצד עלי לעשות כדי לפרוץ אל המעגל הסגור הזה של מרדף סביב הזנב ?

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לשעה שבה תגלו את התשובות לשאלות הבאות:

  • מהם האתגרים האוביקטיביים של בעלי העסקים הקטנים?
  • אילו פתרונות זמינים להתמודדות עם האתגרים הללו?
  • מה הם האתגרים הסוביקטיביים של בעלי עסקים קטנים?
  • אילו פתרונות זמינית להתמודדות עם האתגרים הללו?
  • נדון באתגרי ניהול, תקציב, מקצועיותן, מומחיות, זמן, שיווק
  • איך מחברים הכול ויוצרים פריצת דרך ?

** ההרצאה מבוססת על ספרו המצוין של ד.ג'י. סטוריי:
עסקים קטנים: מבט ביקורתי על עסקים וניהול
פורסם לראשונה בשנת 2000 בלונדון בארצות הברית ובקנדה במקביל (לא יודעת אם קיים בעברית).

ההרצאה נערכה ב: 10.06.2010

קבלו גישה ישירה להרצאה

דואר אלקטרוני

שם פרטי

בכל עת אפשר להסיר את השם מהרשימה, ללא הסברים וללא צורך בעזרה
קליק אחד על הקישור בתחתית כל מייל, וחסל סדר מיילים לא רצויים.

אנו מבטיחים כי לעולם לא נמסור את פרטיך לשום גורם אחר.

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר