באילו פעולות שיווקיות
נכון לך להשקיע את הזמן-כסף-אנרגיה שלך
כדי לשנות את עקומת ההכנסות ?
את התשובה לשאלה הזאת אני אעזור לך למצוא
ביום שני, 15.10.2012, בין השעות 09:00-17:00 במכון מופ"ת בתל אביב
אני אעזור לך למצוא את האסטרטגיה השיווקית (הדרך)
שמתאימה לפיתוח ולצמיחה של העסק שלך
ואת פעולות השיווק שיתמכו בהוצאה שלה לפועל.
תלמד איך לתכנון תכנית שיווק, לגזור ממנה תזרים מזומנים
ולבנות ממנה תכנית עבודה ממשית שאפשר ליישם.
יש לך הזדמנות נפלאה לקבל ממני עזרה והנחיה בפעולה שרוב בעלי העסקים לא עושים
ולכן גם לא מגיעים למה שהם רוצים: לתכנן את הצמיחה העסקית החדשה שלך.
"אם את לא יודעת לאן את רוצה להגיע, לא משנה באיזו דרך תבחרי "
(כך אמר החתול לעליסה מארץ הפלאות)
3 סיבות קריטיות ל "למה כדאי לך להשקיע בתכנון הצמיחה" :
- כאשר לא יודעים לאן רוצים להגיע – לא יודעים באיזו דרך לבחור והולכים סחור סחור בלי להגיע לשום מקום.
- כאשר לא יודעים איזו דרך צריך ללכת – לא יודעים מה דרוש כדי לעבור אותה בקלות ונתקלים במכשולים וקשיים בלתי צפויים ובטח שבלתי רצויים.
- כאשר לא יודעים מה דרוש לעבור אותה עד סופה – נתקעים, מתעכבים ומבזבזים את כל המשאבים הקיימים במקום להגדיל את המשאבים הזמינים.
ועכשיו, נוריד את זה לאדמה 🙂
יש מודל חשיבה מאוד מובנה וברור שיכול לעזור לך להבין מה דרוש ממך השנה כדי לייצר צמיחה בגודל X.
אם לדוגמה הכנסת השנה X אלפי שקלים בחודש (שלא הספיקו לצרכים שלך) ובשנה הקרובה המטרה שלך להכניס X5 אלפי שקלים,
יש דרך לעשות את זה והיא בוודאי שלא כוללת את ביצוע אותן הפעולות שעשית בשנה שחלפה.
אני רוצה לעזור לך לגרום לשנה הזו להיות שונה בעבורך!
אני רוצה לעזור לך בעזרת כלים ודפוסי חשיבה שאני משתמשת בהם,
להצליח במקומות שלא הצליח לך בשנה שעברה ולהרגיש הרבה יותר טוב עם עצמך !
ואני יכולה לעזור לך תודות למאות בעלי העסקים שכבר עבדתי איתם, בתנאי,
שהגעת לנקודה שבה ברור לך שהפעולות שעשית עד היום לא הובילו אותך למקום העסקי אליו רצית להגיע
ושהשנה אתה לא מוותר לעצמך. נגמרו התירוצים. אין יותר סיבות שמצדיקות חוסר שביעות רצון.
אגב, המקום הזה לא מופשט אלא מאוד מוגדר בכמויות: לקוחות, הכנסות, רווחים.
בתום הסדנא הקרובה :
- תהיה לך הגדרה של המודל העסקי שיתמוך בקצב הצמיחה שלך כך שהרצון לייצר צמיחה בגודל מסוים ייתמך במודל עסקי שיאפשר את זה.
- תהיה לך הגדרה ברורה של הדרך השיווקית הנכונה שתוביל אותך אל המקום העסקי אליו יש לך רצון להגיע.
- תהיה לך הגדרה מסודרת של אוסף פעילויות השיווק שמתאימות לעסק שלך
- יהיה לך כלי ליצירת תכנית עבודה מסודרת שתבטיח את הצמיחה המתוכננת
אחרי שלב התכנון, עבודת השיווק שלך תהיה ממוקדת, מדויקת ותאפשר לך להשיג
מטרות שיווקיות כשהמגמה הראשית שלהן היא:
להשיג צמיחה וגידול בתוצאות העסקיות.
" הסדנא סידרה לי את הקוביות בראש, הכניסה את תחומי השיווק השונים לתבניות חשיבה והובילה לתכנון השיווק מחדש – ממקרו למיקרו. הסדנא סייעה לי להתגבש על הפרויקטים שלי, היוותה עבורי מראה של המצב הנוכחי והובילה אותי לבנייה של דרכי פעולה מחדש .. "איציק שדה |
" יצאתי עם בסיס לתכנית וטבלה שהראתה לי איפה כדאי להשקיע ולתעדף את המאמצים השיווקיים.."אסי אפשטיין |
לֶמה בכלל צריך את הסדנא הזו ?
קודם כל, כדי לשנות את מה שמעכיר את מצב הרוח שלך: את כמות הלקוחות, את כמות ההכנסות, את איכות התוצאות העסקיות.
מאוד יתכן שיש לך רמת ידע די מספקת: הלכת לכנסים, היית בתכניות, השתתפת בסדנאות
שמלמדות איך עובדים בפייסבוק, איך ממנפים את הרשת העסקית בלינקדאין ואולי אפילו איך
מצלמים ומשווקים בווידאו. ובכל זאת, משהו לא מתקתק כמו שהיית רוצה.
מסתבר, שמה שמצליח אצל האחרים לא ממש מצליח אצלך וזה לא בגלל
שאתה משווק פחות טוב…ממש לא !
הסיבה היא אחרת לגמרי :
יש סיכוי גדול מאוד שחסרים לך 3 כלים ניהוליים שיווקיים שהם קריטיים להצלחה בשיווק:
- אסטרטגיה שיווקית (=הדרך) שמתאימה בדיוק לעסק שלך
(אסטרטגיה היא הדרך השיווקית שתיקח אותך אל מימוש המטרות העסקיות)
- הגדרה של אוסף הפעולות השיווקיות שנכונות ורלוונטיות לעסק שלך.
(הגדרת כלי התחבורה שיובילו אותך על הדרך, אל המטרה – תכנית שיווק)
- תכנית פעולה שיווקית שהיא נגזרת מתכנית השיווק
(תזמון הנסיעה, בכלי התחבורה, על הדרך הנבחרת)
" השתתפתי בסדנת אסטרטגיית שיווק ויצירת תכנית שיווק. קרן מעבירה את הדברים בצורה בהירה ומדויקת. סדנא מלווה בתכנים כתובים שמאפשרים באמת ללמוד ולא להיות עסוקים בכתיבה.."טל מזור |
" סדנא מדויקת, מעולה, ממוקדת ויישומית. קרן מקצועית, רהוטה ושולטת בכל הנושאים.."חוה חורי |
איפה, מתי, כמה, ולמה
תודות למשובים שקיבלנו ממשתתפים קודמים, הסדנא הנוכחית עוצבה כך
שאת כל התיאוריה יוכלו כל המשתתפים לעכל, להפנים ולהשליך על העסק,
גם תודות לעבודת ההכנה שתשלח לכל הנרשמים מראש וגם תודות למבנה היישומי של הסדנא.
בסדנא הזו, לומדים מעט ובעיקר, מיישמים מיד את ההבנות והתובנות על בכיתה ועל הנייר.
מה שלא יובן לך או לא יהיה ברור לך, יקבל תשובה במקום.
" קרן, עלית מעל ומעבר לצפיות שלי. אני מכירה אותך מזמן וקוראת את החומרים שלך אך מעולם לא הייתי בסדנא עד עכשיו. הידע שלך והמקצועיות שלך, ההנחיה שלך – אין לי מילים. קיבלתי המון ידע והמון ערך. אני יוצאת מכאן עם תוכנית עבודה ברורה. הפלת לי המון אסימונים. אני מאוד מודה לך ויודעת שניפגש שוב בסדנאות נוספות."גלית שחם |
לשם כך הסדנא הקרובה נמשכת 8 שעות אינטנסיביות שבסופן
תהיה לך ביד תכנית שיווקית ברת קיימא, מוכנה ליישום !!!
בתאריך: 15.10.2012
הסדנא תתקיים במכון מופ"ת בתל אביב
רחוב שושנה פרסיץ 15 בתל אביב (יש חניה בשפע)
בין השעות : 09:00 – 17:00
ההשקעה החד פעמית היא: 278 ש"ח (+ מע"מ) בלבד !
המחיר כולל:
- 8 שעות לימוד ועבודה מונחית !
- חומרי עזר ודפי עבודה ליצירת תכנית שיווק
- עבודת הכנה (תישלח למשתתפים – לכן מומלץ להקדים להירשם)
מדובר ביום עבודה שמוקדש כולו לבניית :
- תכנית שיווק
- תזרים מזומנים
- תכנית עבודה
אחרי הסדנא הזו לא חוזרים למשרד ומתחילים לעבד את החומר הנלמד.
אחרי הסדנא הזו נגשים מיד לעבודת השיווק , ממוקדים כלייזר.
אז מה אני רוצה לעשות בשבילך בסדנא הזו:
- לכוון אותך לעשות רק את פעילויות השיווק שרלוונטיות לעסק שלך
- לחסוך לך בזבוז זמן משווע וכמובן כסף שמושקע בדברים הלא נכונים
- לחסוך בשבילך את החיפוש המתמיד אחרי הנוסחה הנכונה. אגב, אין נוסחה נכונה שמתאימה לכולם,
יש את מה שמתאים לעסק שלך ואת זה אנחנו נמצא ביחד בסדנא. - למקד אותך.
- לייצר בשבילך בהירות ביער הסבוך הזה שנקרא שיווק באינטרנט.
- לחסוך ממך את העבודה המיותרת.
- להוציא אותך עם מסמך שמפרט לך בדיוק מה אסטרטגיית השיווק שלך, ומה בתוך העולם הזה של שיווק באינטרנט,
יעזור לך להגדיל את הפעילות העסקית הכוללת שלך ביעילות.
" קיבלנו שאלות מפתח ממקדות שעוזרות לנו מאוד לנסח את האסטרטגייה השיווקית שלנו ותוכנית העבודה. תודה! " לימור וינטר – מצפן |
הסדנא מיועדת ליזמים, עצמאים ובעלי עסקים קטנים :
- שבחרו השנה לעשות שינוי ממשי ומדיד בעסק שלהם.
- שרוצים להבין פעם אחת ולתמיד אילו פעולות שיווקיות מתאימות לעסק שלהם כדי שיוכלו להתמקד ולהגיע לתוצאות כמו לייזר.
- שרוצים פעם אחת ולתמיד להבין איך מתכננים צמיחה ואיך בונים תכנית שיווק לעסק, כדי שיוכלו לעשות את זה אחר כך בכוחות עצמם, שוב ושוב.
- שחשוב להם לקבל מודל חשיבה וכלי תכנון מובנים וברורים כך שהם יוכלו להפסיק לעשות את מה שלא עובד בשבילם, ויתמקדו רק במה שכן יעבוד בשבילם.
- ולכאלה שיודעים הכול אבל לא מגיעים לעשות את זה בעצמם !
לפרטים נוספים כתבו אלינו: info@kccollege.co.il
"..הסדנא ארגנה לי את אסטרטגיית השיווק , גרמה לי לחשוב ולארגן את מערך השיווק והקשר שלי עם הלקוחות. אני יוצאת מהסדנא עם כלים רבים וחומר לעבודה, מחשבה והתארגנות. הסדנא הבהירה לי הרבה דברים שהיו מבולבלים ולא ברורים לי לגמרי, עשתה לי סדר בתהליך העבודה. תודה על הסדנא.."מלי רדלר – מגע הטבע |
שלום קרן
לצערי לא אוכל להגיע לסדנא במועד הקרוב, אשמח לדעת האם תתקיים סדנא נוספת
תודה
שלום קרן
הגעתי אליך דרך מייל שהעבירה אלי חברה.
מבחינת העיתוי ממש מתאים. כן, עכשיו צריך לקדם הכנסות.
ראיתי שיש סדנה שלך, לא מתאים לי במועד הקרוב. אשמח אם תידעי אותי על סדנה או מפגשים קרובים.
תודה
צילה נצר
הי צילה,
כרגע אין תאריך מתוכנן נוסף, אם אפשרי לך – שווה לעשות את המאמץ להצטרף לתאריך הזה.
המשך מצוין
קרן
קרן בוקר טוב
אני מגיעה לסדנה ביום שני הקרוב. מקווה שעדין לא מאוחר להצטרף.
מאד חשובה לי הנגיעה לעסק הפרטי שלי. אני מבינה מהתגובות שאכן זה קורה
אשמח לשמוע ממך יותר פרטים
להתראות
צילה
האם אקבל ידע באיך לכתוב מודעת פירסום?
איך ומה לכתוב בפלייר?
מה חשוב שיהיה בכרטיס הביקור.
אני מאמנת כושר ויש לי סטודיו לקבוצות קטנות בבית.
יש גבול להגדלת העסק?! כשאני עובדת לבד.
האם הסדנא מתאימה גם לעסק קטן כשלי?
בברכה,
אירית.
הי אירית,
הסדנא הזו אינה סדנת לימוד כתיבה שיווקית
זו סדנא שמטרתה לבנות לך תכנית שיווק ותכנית עבודה
כולל תזרים מזומנים שיראה לך איזו צמיחה את יכולה לייצר במסגרת
המשאבים שיש לך – מה שיענה לך על השאלה: האם יש גבול להגדלת העסק.
לשאלה האם זה מתאים לגודל עסק כשלך: התשובה היא: בוודאי !
אשמח לפגוש אותך
קרן
הי קרן, בהצלחה. אני אשמח לקבל סילבוס של היום, כמה משתתפים ואיך מתנהלת ההנחיה – אישית כללית וכו. תודה
הי דליה,
היום הזה יטפל בארבעה נושאים מרכזיים:
1. בחירת המודל העסקי שיתמוך בצמיחה המבוקשת
2. בחירת הדרך השיווקית (אסטרטגית השיווק) שמתאימה לסוג העסק שלך ולמאפיינים שלו
3. גיבוש אוסף פעילויות השיווק שמתאימות למימוש הדרך השיווקית
4. בניית תכנית שיווק ממנה תיגזר מסגרת לתכנית עבודה שתגדיר: מה צריך לעשות, מתי צריך לעשות
מאחר ומדובר בסדנא קבוצתית, באופן טבעי ההנחיה היא כללית אך היישום ייעשה בשלושה אופנים:
1. אישי
2. בזוגות או קבוצות קטנות
3. מקרי בוחן שאעבוד איתם מול הכתה כך שכל אחד יוכל להקיש וללמוד בעבור עצמו.
מדובר ביום מאוד דינמי שכדי להפיק ממנו את מירב התועלת יהיה חובה להכין את עבודת ההכנה.
מקווה שעניתי לך,
אם לא את מוזמנת להמשיך לשאול 🙂
גמר חתימה טובה
קרן