הי [wlm_firstname] ברוך בואך לקורס פיתוח אסטרטגיה שיווקית ותמהיל שיווק
שם השיעור: מבוא לפיתוח אסטרטגיית שיווק.
סרט ההדרכה יתחיל לנגן אוטומטית תוך כמה רגעים.
במידה והוא נתקע, מומלץ ללחוץ על כפתור Pause ולאפשר לסרט להיטען במשך מספר דקות.
לאחר מכן, לחזור, ללחוץ על כפתור Play וליהנות מצפייה רצופה.
אפשר לצפות בסרט גם במכשירים ניידים (לשם כך יש להקליק על הקישור מתחת לנגן)
או לקרוא את התמלול של ההדרכה במקום לצפות בה (לשם כך יש להוריד את הקובץ שנמצא מתחת לנגן)
למעבר לקורס ממוקד על האסטרטגיה המתאימה לעסק שלך יש ללחוץ על תמונת הנגן המתאימה | |||
|
להאזנה מהאתר לחץ על הנגן
Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.
להורדה למחשב קליק ימני כאן ו"שמור קישור בשם…"
להורדת תמלול של הדרכת הוידיאו בקובץ PDF – יש ללחוץ כאן | |
להורדת מסמך מקורות ומשאבי למידה נוספים בקובץ PDF | |
להורדת מפת הדרכים לשיווק באינטרנט בקובץ PDF | |
להורדת תרשימי זרימה לשיווק באינטרנט בקובץ PDF |
קרן שלום,
ראשית אני מלאת התפעלות מהאופן בו את מעבירה את החומרים הללו, המבנה הבהיר והמדויק של השיעורים הוא מעל ומעבר לכל מה שאי פעם נתקלתי בו, וכבר עשיתי כמה תוכניות לשיווק באינטרנט.
ושאלה, כאשר את ממליצה על סדרת מסרים אוטומטית, האם כוונתך לסדרת טיפים? ואם לא כן, איך אני מעבירה בסדרת מסרים אוטומטית הזמנה להורדת מדריך שכתבתי? אם אשלח שוב ושוב לאותם אנשים אמאס עליהם.
האם את ממליצה שאעביר ידיעה על קיום המדריך לכל אנשי הקשר שלי, חברים ומשפחה ואציע להם להעביר הקישור לאדריכלים שהם מכירים? נראה לי כי העברת קישור ישיר להורדה במקרה כזה תהיה יעילה יותר מדף נחיתה שמעביר להרשמה וכו' כי זה קהל שאינו מורגל בכאלה, ואיני רוצה להראות נודניקית.
בנוסף, באיזה שלב נעבוד על אתר אינטרנט שאין לי עדיין? אני מרגישה כי זה נחוץ לי, דחיתי את ההקמה של אתר מאחר ולא הייתי סגורה על מה אני מביאה לעולם ולא רציתי לבזבז משאבים לחינם.
הי ליאורה
תודה רבה על המילים החמות.
ישנן סדרות מסרים אוטומטיות מסוגים שונים ולא רק סדרת טיפים
יש פוסט נהדר בבלוג שמפרט מגוון של סדרות
יש סדנא מיוחדת שאני מקיימת בסוף מאי ומיועדת לאנשים שיש להם רשימת תפוצה והם מתקדמים קצת בשיווק
לשאלותיך בנוגע ליישום התהליך עצמו של יצירת התמריץ החינמי ואיך מסדרים הכול באתר ובמערכת הדיוור – יש על זה קורס בפני עצמו בחממות
הקורס נקרא: איסוף לידים ופיתוח רשימת תפוצה ומגיעים אליו מיד אחרי הקורס שמנחה אתכם בתכנון האתר החדש או המתחדש שלכם
בקורס הזה ישנו פירוט של המון דרכים להבאת תנועה לתמריץ החינמי ואני סבורה שאין טעם שלרשימה ייכנסו אנשים שאינם רלוונטים למוצר הסופי שלך
לכן, לגבי משלוח לחברים וכו' – רק אם הם יודעים להעביר את זה הלאה לאנשים רלוונטים ולא בצורת משלוח מאסיבי ולא ממוקד מבחינת קהל היעד.
העבודה על אתר האינטרנט מתחילה מיד אחרי השיעור הזה.
המשך מעולה
קרן
הי קרן, תודה רבה על ההדרכה המפורטת והמקצועית. נהניתי לראות את העסק שלי בדוגמאות. עדיין קצת מבולבלת איך בדיוק לכתוב ולתכנן את האסטרטגיה השיווקית ואיך להוציא לפועל את לוח הפעילות. אז נראה לי פשוט שאצפה בהדרכה בשנית כדי שהדברים ישקעו טוב יותר. בכל אופן היה מעניין לצפות וההרגשה שיש למה לצפות !
בכיף דפנה !
בכל הדרכה אני משלבת דוגמאות ותמיד משתדלת לשלב דוגמאות של בעלי העסקים שבחממות כדי לסייע בחשיפה
אני יכולה לגלות לך ולכולם שבקרוב ייפתח מרכז למידה מרחוק וההדרכות האלה – באריזה טיפה שונה – יראו אור לקהל הרחב
כך שהחשיפה עתידה להיות עוד יותר גדולה 🙂
להתראות במודול הבא…