הקשיבו לוובינר מעורר השראה בו קרן כהן מארחת את שוש מעוז אריה
לקייסי סטאדי, במהלכו שוש משתפת בפתיחות על
תהליך הצמיחה העסקית של העסק שלה, כמאמנת להפרעת קשב וריכוז.
בוובינר הזה תקבלו רעיונות והשראה להחלטות ופעולות שיווקיות שיכולות לסייע
לכם להוביל את העסק שלכם לצמיחה עסקית מדידה.
לעזרתכם, מתחת לנגן תמצאו קישור להורדת דפי השראה
שיעזרו לכם להפיק מקסימום תובנות ורעיונות לקידום העסק שלכם.
האזנה נעימה, נשמח לתגובות שלכם למטה 🙂
להורדת דפי ההשראה הקליקו כאן או העתיקו את הקישור http://bit.ly/insp-list לדפדפן שלכם
הסמינר הזה יגרום לעבודת השיווק שלכם להיות בהירה, ממוקדת ואפקטיבית
ובעיקר ליצור תשתית שתאפשר לכם להרוויח יותר בפחות מאמץ- אבל בלי קיצורי דרך
ביום רביעי 20.02.2013 בין 09:00 ל- 16:00 במכון מופת בתל אביב
אני רוצה לספר לכם , ואני לא אתעכב על כל מה שאתם יכולים להשיג מהסמינר הזה אבל אני אגע בכמה דברים ממש מרכזיים
שאני חושבת שכל אחד מהם בפני עצמו, שווה זהב, וביחד הם – האוצר שלכם.
אז קודם כל,
- יהיה לכם המשפט האחד הזה שמתאר באותנטיות את הסיבה שכדאי בגללה לעבוד איתכם.
כן, משפט אחד מקסימום שניים. אתם תוכלו לגרום לאנשים ששומעים אתכם לרצות להמשיך בשיחה שיכולה בקלות
להוביל למכירה בזכות המילים המאוד מדויקות שתנסחו כבר בשעה הראשונה של הסמינר.
- אתם תצאו עם החתימה האותנטית שלכם…שתוכלו להשתמש בה בכל מקום, מפגשי נטוורקינג, בעמודי המכירה שלכם באינטרנט,
בפלאיירים, בכל מפגש עם אנשים שיכולים להיות הלקוחות הבאים שלכם.
- עכשיו, תמיד נשאלת השאלה: איך פורצים את תקרת הזכוכית,
וגם בעניין הזה שוש נתנה לכם הרבה השראה לגבי מה שאתם יכולים לעשות.
אבל בסמינר אני מקדישה לזה לא מעט זמן כדי שתדעו לפתח ולהציע מוצרים שימכרו ולא מוצרים שאף אחד לא רוצה.
- אתם תצאו עם דרכים ורעיונות איך לפרוץ את תקרת הזכוכית של עצמכם ולהגדיל את ערוצי ההכנסה של העסק
- יותר מזה. אתם תדעו איך אתם עומדים להוביל לקוח בתוך העסק וגורמים לו להישאר איתכם
ולקנות עוד ועוד מוצרים שלכם, גם במחירים יקרים יותר. את זה עושים בעזרת המשפך השיווקי רק שהפעם
אתם גם תפענחו אחת ולתמיד איך מיישמים את המושג הנדוש הזה בעסק שלכם.
- אני אסביר לכם בבהירות ובגובה העיניים את התיאוריה, אאמן בעלי עסקים על הכיסא החם כדי שתדעו איך לעשות את זה בעצמכם
ואחר כך תעשו בעצמכם.
- עכשיו תשמעו, אחת הבעיות הנפוצות בשיווק אצל בעלי עסקים זה שהם בטוחים שכולם הלקוחות שלהם. אבל זה לא ככה אצלכם.
כי אתם כבר בטח יודעים שכולם זה כלום ושמעתם על זה שאתם צריכים לבחור, וגם שמעתם מה קרה אצל שוש אחרי שהיא בחרה.
אבל, מסתבר שזה לא כזה טרוויאלי לבחור, להתמקד ולהגדיר מי הלקוח המושלם שלכם.
אז איפשהו באמצע היום של הסמינר כבר תהיה לכם בהירות מוחלטת לגבי הלקוח המושלם שלכם ככה שתוכלו לנסח כל מסר שיווקי שתרצו
או להעלות תכנים לאתר שיפגעו בבטן של הלקוחות שלכם ויגרמו להם לבחור לקנות מכם.
וזה עובד באמת, וההוכחה לזה היא שבדיוק אתמול כתבה לי אחת המשתתפות בחממות בקבוצה שלנו בפייסבוק:
"היום האזנתי לשיעור על רשימות התפוצה ואני מתמוגגת ממך-
אני באמת לא מאמינה שיש מישהו בברנז'ה שלך שמעמיק כמוך.
בינתיים תשמחי לדעת שנרשמות למיני סדנה שלי נשים שמגיעות לאתר שלי
ומתפעלות מהתכנים שנוגעים בהן בול- אז אני מנצלת במה זו להודות לך יקירה"
מקסים לא ? וזה לא קורה במקרה, זה קורה רק בגלל שהיא עשתה תהליך מובנה ושלם,
בלי לקצר את הדרך אפילו לא בעיקול אחד קטן. ואת זה גם אתם תוכלו להשיג…
הצטרפו אל קבוצת העסקים שכבר בחרה והירשמו עכשיו בלחיצה כאן
תראו, אני יודעת שאחת ההתלבטויות הקשות לגבי הסמינר זה המחשבה שנו טוב, נשמע לי מעניין ונשמע לי שאני צריך את זה
אבל אין לי זמן ובטח לא להקדיש גם זמן לסמינר וגם זמן אחר כך להפוך את כל מה שלמדתי לפעולות והאמת…
גם כשאני הולכת לכנסים וסדנאות או קונה קורסים טראנס אטלנטיים אני רוצה שיהיה לי חומר שאני יכולה ליישם מיד.
לא בא לי לשמוע תיאוריות ואחר כך לחפש זמן לעשות איתן משהו.
בסמינר הזה לא תשקיעו את כל הזמן בלימוד אלא תשקיעו אותו גם בלימוד מסימולציות, בעבודה עצמית ובקבלת משוב מאחרים.
זאת אומרת אנחנו הולכים לעבור ביחד סמינר חוויתי אמיתי ולא כזה שיושבים בשקט 8 שעות ומקשיבים.
עכשיו, אני חייבת להודות במשהו. אני מעדיפה איכות על פני כמות
אז אם אתם כמוני, מעדיפים איכות על פני הכמות, הסמינר הזה הוא המקום הנכון.
אני מעדיפה שתצאו עם ניירות כתובים שיהיו הבסיס השיווקי הנכון לכל העבודה שלכם
מאשר לתת לכם רשימות אינסוף סופיות של מה אפשר לעשות בלי שתדעו איך לעשות
הדגש בסמינר הזה הוא על ללמד אתכם איך לעשות כל דבר, לתת לכם זמן לעשות ולוודא שאתם עושים.
למעשה אתם תקבלו את התיאוריה והיישום של תכנית 5 השלבים שאחרי שתיישמו אותה ותבינו,
איפה מתחילים כשלא יודעים איפה להתחיל, ומה אתם צריכים לעשות כדי שתהיה לכם
מערכת שיווק אפקטיבית שמייצרת תוצאות כמו אצל שוש,
תהיה לכם בהירות מוחלטת לגבי הפעולות הבאות שאתם צריכים לעשות.
ההשקעה שנדרשת מכם מתחלקת לשתיים:
- הזמן שלכם – והזמן הזה יקר ולכן, רק מי שרוצה לעשות טרנפורמציה בעבודת השיווק שלו,
חייב לעצמו את הסמינר הזה ושווה לו לפנות את היום הזה ולהגיע. - הכסף שלכם – וזה לא חסם לקבלת ההחלטה שלכם כי ההשקעה הכספית בסמינר היא בסך הכול
278 שקלים בלבד ליום שלם.
אתם יודעים כמוני שזה אפילו לא דמי רצינות לסמינר כזה משמעותי.
כל מי שיבחר לעשות טרנפורמציה בעבודת השיווק שלו
וירשם עד ה- 17.02.2013 (יום ההרשמה האחרון)
ייהנה מבונוסים מיוחדים שיעצימו את אפקטיביות ההשפעה של הסמינר על עבודת השיווק שלו :
1. השיעורים שילמדו בסמינר – בווידאו / אודיו. תהיה לך אפשרות לחזור על כל החומר שהועבר בסמינר,
לצפות או להאזין שוב ושוב ללא הגבלה באתר המנויים של קייסי קולג'. – שווי הבונוס 1,360 ש"ח
2. מפת הדרכים לשיווק באינטרנט + הדרכת וידיאו על בניית מערכת שיווק באינטרנט.
המפה הגראפית הזו וההסבר שתקבל בווידאו יעשו לך סדר מוחלט בשלבים שדרושים לבניית מערכת שיווקית.
אחרי שתקבל את המפה תגלה שאת השלבים הראשונים, הקשים, עברת ביחד איתי בסמינר – שווי הבונוס 560 ש"ח
3. חודשיים חינם לשימוש במערכת הדיוור האוטומטי "רב מסר" – שווי הבונוס 198 ש"ח
הצטרפו אל קבוצת העסקים שכבר בחרה והירשמו עכשיו בלחיצה כאן
במידה ואתם מעדיפים להשלים את העברת פרטי כרטיס האשראי טלפונית התקשרו אל איתן : 052.6522989
להתראות בסמינר
קרן
כל כך נהנתי לשמוע את שתיכן ומקווה להמשיך וללמוד מכן, תודה!!