הדרכה בלעדית לקייסי קולג'- עכשיו ללימוד עצמי ללא מגבלת מקום וזמן !
הגדילו את כמות הלקוחות והמכירות
בעזרת אוטומציה של תהליכי שיווק ומכירה בעסק שלכם
התחילו את שנת 2015 בצעדים משמעותים של חדשנות והתייעלות
בעסק בעזרת 6 תהליכי שיווק ומכירה אוטומטיים ותהנו:
- מהגדלת כמות הלקוחות שיקנו מכם מתוך רשימת התפוצה
התהליכים האוטומטיים מבטיחים שבאמת יתקיימו בעסק שלך תהליכים שיווקיים שלרוב לא מתקיימים ביומיום וגורמים להפסדים.
- מחיסכון משמעותי בזמן העבודה
משקיעים בנקודת זמן אחת ומבטיחים חזרתיות כל הזמן, ללא עבודה. הסדרות ירוצו שוב ושוב ללא התערבות ידנית יזומה.
- מהתייעלות בתהליכי שיווק – פחות שעות יוקצו לשיווק ומכירות ובכל זאת יגדלו התוצאות
תהליכי השיווק יתקיימו בזכות עצמם תודות להשקעה הראשונית החד פעמית בהכנה שלהן. לא תצטרכו לתחזק אותן אלא אם תחליטו לעדכן אותם.
- משדרוג מקצועי של מערך השיווק והמכירות שישפיע על יצירת תוצאות חדשות!
התהליכים האוטומטיים יעזרו לכם להגדיל את התרומה של רשימות התפוצה להגדלת שורת הרווח הכלכלי של העסק. סוף סוף הרשימות יקיימו את ההבטחה ש"הכסף נמצא ברשימה" וההשקעה תניב יותר רווח.
סדנא פרקטית לכל מי שרוצה להפיק יותר מכירות
הגישה הפרקטית של קרן, הדוגמאות הבהירות, החומר שמחולק למשתתפים – כל אלה הפכו את הסדנא לפרקטית שהפקתי ממנה המון תועלת חגי שלו, מאמן לשינויים עסקיים
שמי קרן כהן ואני מלמדת איך להגדיל את ההכנסות במינימום תקציב.
אני שמחה על ההזדמנות לשתף אתכם בעובדות שאי אפשר להתווכח איתן:
1. במקרה הטוב, אחוז האנשים שקונים בפעם הראשונה שהם נפגשים עם בעל עסק, קטן מ- 1 %
2. במקרה המצוין, אחוז האנשים שקונים דרך עמוד מכירה יגיע ל- 10%. הממוצע עומד על 2%.
3. נדיר לפגוש בעל עסק שיכול לעקוב בכל רגע נתון אחר הבשלות והצרכים של כל המועמדים הפוטנציאליים לעסק שלו.
4. לא קיים בעל עסק שלא רוצה לעבוד פחות ולהרוויח יותר !
מה עושים עם 99% מהאנשים שהגיעו לאתר שלכם ולא רצו בכלל לקנות ?
מה עושים עם 90% מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם שלא בחרו לקנות בפעם הראשונה
שפגשו עמוד מכירה או ראו וידאו שלכם ?
התשובה היא: עם כל האנשים האלה עליכם לדבר כדי לעזור להם לבטוח בכם ולבחור לקנות מכם.
הבעיה: אין לכם זמן להגיע לכל האנשים האלה באופן אישי .
הפתרון:
1. לפתוח ערוץ תקשורת שבלחיצת כפתור תגיעו אל כולם בבת אחת (מדובר על מערכת דיוור אוטומטית כמו רב מסר לדוגמה).
2. שיהיו לכם "שיחות" מוכנות מראש לכל שלב ומצב של לקוח פוטנציאלי או לקוח שכבר שילם, כדי שתוכלו להמשיך ולהשקיע את הזמן שלכם בלעשות את מה שאתם הכי טובים בו והכי אוהבים: להגשים את עצמכם !
איך עושים את זה ?
הופכים תהליכי שיווק ומכירה (שלרוב בכלל לא מגיעים לעשות אותם ומפסידים בגלל זה, הון) – לתהליכים אוטומטיים
או – יוצרים תהליכים אוטומטיים למרות שאף פעם לא היו לפני כן בעסק!
תכננו והפכו תהליכי שיווק ומכירה – לאוטומטיים – חסכו המון שעות עבודה וכסף
ובה בעת הגדילו את כמות הלקוחות והמכירות
בעזרת ההדרכה הזו תגלו:
- את 6 תהליכי שיווק ומכירה שכל עסק שרוצה להצליח למכור יותר, ובמיוחד באינטרנט – חייב אותם לעסק שלו ותדעו איך לעשות אותך בעסק שלכם !
- איך מושכים לקוחות פוטנציאליים שהם מתאימים וטובים לעסק שלכם
- את הדרך לבנות אמון וסמכות מקצועית עם מועמדים חדשים שמגיעים לרשימת תפוצה – אוטומטית !
- איך מביאים מועמדים מרשימת התפוצה למשרד, לקליניקה או לכנס – אוטומטית !
- איך להגדיל את כמות המועמדים שמגיבים בחיוב להצעות העסקיות שלכם – אוטומטית !
- איך עוזרים ללקוחות ותיקים או קיימים להגדיל את כמות ההפניות שהם מפנים אליכם – אוטומטית !
- איך מייצרים לגיטימציה למכירה עתידית ומקטינים את ההתנגדות למכירה – אוטומטית !
- איך מגדילים את הרלוונטיות של המיילים ללקוחות הפוטנציאליים כדי שהם ירצו להמשיך להיות איתכם בקשר ויענו לפניות שלכם – אוטומטית !
- מתי נכון להתחיל למכור למועמד חדש שהגיע לרשימת התפוצה, כך שיסכים לקנות ולא יכעס שמוכרים לו – אוטומטית !
- תקבלו תרשימי זרימה מסודרים של כל התהליכים כך שתוכלו לעדכן במקומות השונים את המידע שנכון לעסק שלך מבלי להמציא את הגלגל!
- תיחשפו לרעיונות קידום ומכירה שונים ביחס לסוגי עסקים שונים, שאת חלקם תוכלו להטמיע מיד בעסק שלכם או לעשות להם שינוי קטן ולהתאים לעסק שלך.
- תקבלו תמלולים של כל סדרות מיילים השונות שיעזרו לך ליצור את סדרות המיילים שמתאימות לעסק שלכם.
זהירות: לא להעתיק ולהדביק !! המוטו הוא: לעשות התאמה ולהשתמש. הישארו אותנטיים זה יותר חשוב מהכל. - תשתחררו לשלום מהפחד ואי העשייה שיוצר "חוסר הידיעה" ותוכלו לתכנן ולכתוב, הלכה למעשה, את סדרות המסרים כך שיתאימו בדיוק לעסק שלך ולא לפי שבלונה כזו או אחרת.אין יותר סיבה לדבר על אוטומציה. אני ממש עוזרת לכם להטמיע אוטומציה !
ישר ולעניין..
כמה?
ההשקעה בסדנא עומדת על: 2 * 406 ₪ (+מע"מ) ל-9 יחידות הדרכה באורך כולל של 6 שעות הדרכה
למה?
- כי מדובר בהדרכה ש- 2 מכירות בממוצע מחזירות את ההשקעה ולאחר מכן, כל ההכנסות שלך !
- כי מדובר בהדרכה פרקטית לחלוטין. אם יש לך כוונה להטמיע תהליכים אוטומטיים בעסק, ההדרכה תוביל אותך בדיוק דרך הפעולות הדרושות כולל תספק לך תמלולי סדרות מיילים שלמות (לאו לשיכפול, כדי לשמור על האותנטיות שלכם, אבל בהחלט לשימוש חופשי) אחרי שתטמיעו את מה שתייצרו תודות להדרכה הזו, באמת יהיו לכם תהליכי שיווק על טייס אוטומטי וזו לא סיסמה – מדובר במערכת שיווק מתקדמת ביותר.
- כי נכון לסוף שנת 2014, לא תמצאו הדרכה כזו בשום מקום. זו הדרכה ייחודית לקייסי קולג' שמעבירה קרן כהן, עליה אמר רוני הורוביץ, מנכ"ל חברת רב מסר:
קרן היא מומחית בשיווק בדואר אלקטרוני ברמה בינלאומית. אני ממליץ להצטרף לסדנא הזו כמי שראה את תוכן הסדנא מראשרוני הורוביץ, מנכ'ל חברת רב-מסר
עד לתאריך 25.11.2014 בחצות – מבצע יום הולדת 45
45% הנחה על מחיר ההדרכה
- ההדרכה כוללת 9 יחידות ללימוד עצמי.
- משך כל היחידות יחד:
1 – 00:26:00
2 – 00:36:46
3 – 01:11:26
4 – 00:19:13
5 – 00:48:09
6 – 00:41:46
7 – 00:20:07
8 – 00:44:51
9 – 00:47:16
סה"כ – 05:55:34
- ההדרכה מגיעה בשני פורמטים ללימוד : בוידיאו ובאודיו.
- להדרכה מצורפים תרשימי זרימה ותמלולים מלאים של סדרות המיילים שהופכות את השיווק והמכירה לאוטומטיים.
- מכל מקום שיש בו אינטרנט
- בכל מכשיר שנוח לך (מחשב, לפטופ או טלפון נייד)
- בכל זמן שנוח לך, למשך שנה שלמה מיום הקניה
- לבעלי עסקים שיש להם רשימות תפוצה אבל לא מרוצים מכמות הלקוחות המשלמים שמגיעים מרשימת התפוצה
- לבעלי עסקים שרוצים לייעל את מערכת השיווק שלהם כדי שיוכלו לפנות יותר זמן לפיתוח, שירות ועיסוק במה שהם אוהבים
- לבעלי עסקים שיש להם מוצרי מידע דיגטליים מהם הם יכולים להניב יותר הכנסות אבל לא מגיעים ליזום ולקיים השקות או תהליכי מכירה שחוזרים על עצמם
- לבעלי עסקים שרוצים להבין לעומק מה עליהם לעשות או לבקש מספקי השירות שלהם לעשות בעבורם כדי להגדיל את היעילות והרווחים בעסק.
- לבעלי מקצוע שמלווים או מייעצים לעסקים אחרים בתחום השיווק ורוצים לשדרג את ערך השירות שהם מעניקים ולהנות מתוצאות טובות יותר ללקוחות שלהם
הסדנא אינה מיועדת לבעלי עסקים מתחילים שאין להם רשימת תפוצה וזקוקים להדרכה של הצעדים הראשונים.
מרבית בעלי העסקים שמנויים על מערכות הדיוור האוטומטיות בארץ מכירים את רוב הפיצ'רים של המערכות אך לא באמת מנצלים אותם כדי לייעל את עבודת השיווק ולהפיק ממנה תוצאות גבוהות יותר.
אוטומציה של השיווק (Marketing Automation) היא הבסיס לייעול השיווק ולהגדלת אחוזי ההמרה מתוך הרשימה והיא שלב שמתאים לעסקים שכבר עובדים עם המערכת לפחות שנה.
ישנם תהליכי שיווק שכל בעל עסק יודע שצריך לעשות אותם, אבל הם לא נעשים לעולם מכיוון שהם תמיד מקבלים עדיפות משנית בסדר העדיפויות.
ברור לכולם שהם מאוד חשובות אבל אין זמן לעשות אותם.
ההזנחה של התהליכים האלה פוגעת בקופה של העסק ואין סיבה שזה יקרה כשהמערכות המובילות בארץ מאפשרות אוטומציה של תהליכי שיווק ברמה מתקדמת מאוד.
תכננו והשקיעו פעם אחת – תהנו ותרוויחו הרבה פעמים
זו הגדולה האמיתית של אוטומטיציה של שיווק
[…] מוגבל ולעיתים גם הידע הדרוש חסר. התשובה לכך טמונה באוטומציה של תהליכי שיווק (Automation Marketing) ויש לזה קשר ישיר לשיפור ההמרות של המערכת […]
הי עדנה,
הסדנא מתאימה למי שעובד עם מערכת דיוור אלקטרונית
ובמקרה שלך, למי שעומדת לעבוד צמוד עם מערכת דיוור אלקטרונית.
מדובר על תהליכים יותר מתקדמים ממה שלומדים בחממות
וזו בעצם סדנת המשך או סדנא משלימה של תהליכים שיווקיים שאפשר להפוך לאוטומטיים.
מכאן, אני משאירה את זה לשיקולך ובינתך 🙂
שבת שלום
קרן
[…] ליישום השלב הראשון בהטמעת שיווק אוטומטי לעסק שלכם – … […]
[…] לכך טמונה באוטומציה של תהליכי שיווק (Automation […]
[…] מוגבל ולעיתים גם הידע הדרוש חסר. התשובה לכך טמונה באוטומציה של תהליכי שיווק (Automation Marketing) ויש לזה קשר ישיר לשיפור ההמרות של המערכת […]
שלום
לי כבר יש סדרות מיילים אוטומטיות
האם הסדנא מתאימה לי? מה אלמד בה שיוסיף על מה שאני עושה ביום?
תודה
ליאורה
הי ליאורה,
אני צריכה לדעת אילו סדרות מיילים אוטומטיות יש לך ומה הייעוד של כל סדרה כדי להיות מסוגלת לענות לך באחריות
מה התועלת שתפיקי מהסדנא הזו.
עוד פרט שחסר לי כדי לענות לך הוא: מה העסק ? מי קהל היעד ? אלו תהליכי שיווק אוטומטיים יש לך ?
אשמח מאוד לענות לך,
את מוזמנת לכתוב אלי ישירות: keren@kccollege.co.il
בברכה,
קרן
האם זה מתאים גם למי שהוא כמוני ולא מסתדר כל כך עם המחשב?