כתיבה שיווקית היא אחד הדברים הראשונים שאנשים מבקשים בדרך למכירה מוצלחת באינטרנט.
בעלי עסקים בדרך כלל רואים בעיני דמיונם הררי ידע מקצועי שצריך לכבוש או לחלופין הררי כסף שעליהם לשפוך כדי להיעזר באיש מקצועי כדי לעשות אותה כמו שצריך.
האמת היא יותר פשוטה.
כתיבה שמוכרת היא כתיבה שמניעה לפעולה שמבוססת על אנושיות ומייצרת אמפתיה וחיבור רגשי.
השאלה איך מייצרים אותה?
במשימה היום ניגע בכתיבה שיווקית אוטנטית – כזו שבאה מהבטן ונוגעת ברגש
מבחן הכותרות
האם הכותרות הבאות גורמות לך ללחוץ אליהן או לא
לפניכם שורה של כותרות או חלקי כותרות, חלקן ממוצאות חלקן באמת הופיעו בפרסומים באינטרנט.
אנחנו הולכים לבדוק מה באמת עובד בכתיבה שיווקית וגורם לאנשים להתעניין וללחוץ
בסיום המשימה, כרגיל מחכה לכם השיעור על הבסיס לכל כתיבה שיווקית שבאמת מוכרת.
בחנו כל משפט בעיני לקוח מפוכח ומנוסה (כמו שאתם באמת) הנתקל בפרסום הזה באינטרנט במקרה וענו על מה הייתם לוחצים באופן אישי או לחילופין – מה היה עובר לכם מתחת לרדאר
שימו לב – לאו דוקא מה ש'נחשב' נכון שיווקית בקרב הציבור אלא מה שבאמת נגע/סקרן/משך אתכם.
אם משך – סמנו כן בהחלקת התמונה ימינה
אם לא משך – סמנו לא בהחלקת התמונה שמאלה
סיימת? 🙂
יש להעתיק את מילת המפתח "שיווק_מודע" ולהכניס כאן כדי לקבל את 5 המפתחות לכתיבה שיווקית אותנטית שמוכרת ללא מאמץ