שיווק בדואר אלקטרוני האתגרים לשנת 2011
שיווק באימייל הופך להיות אחד הערוצים היותר אפקטיביים ליצור קשרים קרובים עם לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים ואוהדים בדף העסק בפייסבוק.
העלות הנמוכה של הערוץ, היכולת לדבר אל הלקוחות באופן ממש אישי והיכולת למדוד את התוצאות כמעט מידית,
הופכות את השיווק במייל כל כך אטרקטיבי.
אך בכל זאת, כמו בכל תחום אחר בעולם השיווק באינטרנט, גם ערוץ השיווק באימייל עומד בפני מספר אתגרים משמעותיים שחלק נובעים מההתפחויות הטכנולוגיות וחלקם נובעים מהשינויים שחוללה המדיה החברתית.
עוד בטרם אתם משקיעים זמן ומשאבים, גלו את האתגרים שעומדים בפני בעלי עסקים ומשווקים באינטרנט וקבלו את ההמלצות והטקטיקות הנכונות ליישום, אנחנו בטוחים שתצאו נשכרים.
נ.ב.
בסוף הסרטון יש שקופית עם מקום ללחוץ להמשך…כן, כן, לוחצים על הסרטון – הוא אינטראקטיבי 🙂
נשמח לשמוע מה דעתך על האינטראקטיביות בסרטון : מה התרומה שלה לחווייה שלך מהצפייה…
ואפשר גם ללחוץ כאן לצפייה בחלק השני
מאמרים נוספים בנושא שיווק בדואר אלקטרוני שיכולים לעניין אותך:
[catlist=23]
[…] כאן יש דוגמה למצגת דינמית שהפכה להיות פוסט בתנועה […]