מה בין תנועה ומנהיגות לניהול קמפיין שיווקי | הבלוג של קייסי קולג'





































































איך מתחילים תנועה של לקוחות לרשימת תפוצה?

קמפיין שיווקי באינטרנט מתחיל עם הזרמת תנועה למשפך השיווקי וממשיך עם הזנת המנויים באמצעות תוכן ומסתיים בהפגשת המנויים עם המוצר או השירות במעמד המכירה.

על תכנון קמפיין שיווקי עוד נדבר רבות בשבועות הקרובים אבל נשאלת השאלה: איך מזרימים תנועה אל המשפך השיווקי?
איך תגרמו לעוד ועוד מנויים להצטרף אל הקהילה העסקית שלכם ולעבור את המסלול מבעלי עסק אנונימיים לכאלה שמכירים, מחבבים ובוטחים בהם.

עוד לפני שמפרקים את המידע לפעולות ומתחילים ליצור, כדאי להבין מה קורה בתהליך הזה של יצירת התנועה.
הסרט הבא משרת את המטרה הזו והנה האתגר שלכם במהלך צפיית הסרט:
כיצד מתחבר הרעיון שמוצג בסרט על יצירת תנועה, אל יצירת קמפיין שיווקי לאינטרנט?

תכנון קמפיין שיווקי מהותו ביצירת תנועה והפגשת המנויים עם המוצר או השירות במעמד מכירה.
בין אם מדובר בתנועה לאתר, לדף העסק בפייסבוק או תנועה למשפך השיווקי חייבת להיות סיבה מספיק טובה שתניע אנשים לפעולה.
הסיבה הכי טובה או אם תרצו הבחור ללא החולצה, זה מוצר מידע ללא תשלום.
זהו מוצר מידע שהכנו וארזנו (בין אם כסדרת טיפים, ספר אלקטרוני, סרט וידיאו או הקלטת אודיו) ואותו אנחנו מעניקים במתנה תמורת שם וכתובת המייל.
בשלב הבא התפקיד שלנו הוא לעמוד במרכז המדשאה ולהפיץ את דבר קיומו של המוצר.
באינטרנט זה יהיה להזמין חברים ברשתות החברתיות, מייל לרשימת התפוצה (אם יש), מייל לחברים ולמשפחה – כל פעולה שיכולה להזרים גולשים לעמוד בו נמכור את המוצר (כן גם מוצר חינמי צריך למכור). לאט, לאט (או מהר, מהר – תלוי מה המוצר המופץ) מתחילה להתעורר תנועה. מעטים הופכים לרבים.

אחרי שקבוצת אנשים בחרה לקבל את מוצר המידע שלנו, הם הופכים להיות השגרירים שלנו תנועה לאתר(כדוגמת הקבוצה הראשונה שחברה על הדשא לבחור הראשון), תודות להזנתם במידע נוסף ומתן ערך בלתי פוסק.
הפעולה הזו מאפשרת להם להמשיך ולדבר עליכם, להפיץ את הבשורה ברשת.
קוראים לזה שיווק ויראלי וכאן כבר נמצאת ההזדמנות הנדירה להפוך את הרבים להמונים.
מעכשיו לא מדובר במשוגע אחד שרוקד על הדשא וגם לא בקבוצה של מוזרים שרוקדת אלא בתנועה שיוצרת עניין.
בתנועה שרבים רוצים לקחת חלק ולהיות שותפים לחוויה.

עכשיו כשיש לנו גרעין נאמן של קוראים ועוקבים, הגרעין גדל, מתפתח (זו רק שאלה של זמן ופעולות טיפוח) והופך למשהו שגדל ללא תלות בכל פעולה בודדת שלנו אלא גדל תודות לקיומם של הקוראים המרוצים, המפרגנים, המדברים הלאה.

עכשיו, אחרי שקצת יותר ברור מה דרוש כדי ליצור תנועה בתהליך קמפיין שיווקי, עולה השאלה: איך להעלות את השיווק בדואר האלקטרוני לרמה גבוהה יותר שבה אחוזי הפתיחה עולים או לכל הפחות נשארים ברמה גבוהה ולא יורדים?
תשובה רחבה נמצאת בדוח מיוחד ובו 10 טקטיקות לשיפור האפקטיביות של תוצאות קמפיין שיווקי בעזרת רשימת דיוור

נשמח לשמוע ממך: אלו קשיים מתעוררים אצלכם כשאתם רוצים לתכנן וליישם קמפיין שיווק באינטרנט?

למאמרים נוספים בנושא קידום עסקים:
[catlist=33]

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר