האלטרנטיבה לשיווק מניפולטיבי | הבלוג של קייסי קולג'







































































		
		

ספיישל פסח # 4 : מגיד – קסמם העסקי של גילוי הלב והישירות

בחרו להפסיק לשווק כמו החלילן מהמלין

ישנם חטאים שיווקיים שכולנו חוטאים בהם גם בלי לתת עליהם את הדעת.שיווק אותנטי ומוסרי | קייסי קולג'

שניים מהם הם : הסחת דעת והולכת שולל.

עכשיו, אני לא טוענת שאנחנו עושים את זה בכוונה ולא טוענת שאנחנו עושים את זה כל הזמן ובכל דבר
אבל אני כן טוענת שגילוי לב וישירות בסגנון:
WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET
הם מפתח נוסף לבניית מערכת יחסים מתגמלת לאורך זמן, עם כל השותפים שלכם בזירה העסקית ובחיים האישיים.

כוחו הגדול של החלילן מהמלין היה בצלילים שהוא הפיק על מנת לסחוף אחריו זנב ארוך של מעריצים.

החלילן מהמלין הפך להיות מטפורה להתנהגות מאוד מסוימת שחלק מהביטויים שלה בעולם השיווק הם:

  • הבטחת הצעות משלות ומטעות
  • הצגת הבטחות לא אחראיות
  • שימוש בכריזמה כדי למשוך קהל מנויים

הקושי הגדול בלבחור לדבר עם הקהל שלנו בגילוי לב ובישירות טמון בפחד שאם לא נבנה לעצמנו תפיסה חיצונית של מצליחנים, אם לא נבריק את הדמות שלנו ונצחצח את הלשון שלנו – לא יבחרו במוצרים או בשירותים שלנו.

אלא שכאן אני מזמינה אתכם לבחון את התגובות שלכם עצמכם אל מול התקשורת השיווקית אליה אתם חשופים:
– כמה מיילים והוכחות חברתיות אתם צריכים על מנת להסכים ולהקשיב להצעה עסקית שמגיעה אליכם ?
– עד כמה קל לכם להאמין באמת ובתמים למילים של בעלי עסקים שמשווקים לכם ?

התשובות לשאלות האלה מלמדות אותנו על "החוסן השיווקי" שלנו. פיתחנו חסינות מופלאה (גם לא במודע) בפני מסרים שמגיעים אלינו מכל עבר ובתדירות עצומה.
אנחנו מתקשים להאמין באמת ובתמים למה שאומרים לנו, כי אנחנו כבר מכירים את השיטות והנוסחאות והדרכים שמפיקות את הצלילים שקסמן מושך המונים, אך הן לא בהכרח מדויקות לנו.

בחירה להיות גלוי לב וישיר כרוכה באומץ ובתעוזה לא קטנים. אך אלה, אם אינם, יחסרו לכם כדי לייצר הצלחה עסקית מפני שהאיכויות האלה הן חלק בלתי נפרד מהחומרים שמרכיבים את ההצלחה.

הסכימו להביא את עצמכם כפי שאתם, מחוברים לעצמכם, לדרך שלכם ולאמונות שלכם.
הסכימו להציג לגולשים וללקוחות שלכם את המוצרים והשירותים שלכם בגילוי לב ובישירות, מבלי להסיח את הדעת מהתוצאות האפשריות השונות בכלל זה אפשרויות של אי הצלחה.
הסכימו לפתח מערכות יחסים ללא כחל וסרק.. מבלי להחזיק את הקלפים צמודים לחזה.
הזירה העסקית אינה משחק פוקר. היא בראש ובראשונה זירה לקיום מערכות יחסים.

באופן הזה, תמשכו אל המרחב העסקי שלכם אנשים דומים לכם,
אנשים שמאמינים בערכים ובגישות שאתם מחזיקים בהם,
אנשים שיאמינו לכם ויבחרו לעשות אתכם עסקים בביטחון מלא שהם לא קונים חתול בשק
.

מאחלת לך את התעוזה לשיווק אותנטי,
שימשיך ויתעצם הטוב הזה,
קרן

 

לקריאת פוסטים נוספים בסדרה:

Oops, TouchCarousel with ID 1 not found.

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר