emrho |
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
בנימה אישית
תמיד רוצים ממנו עוד. לא שבעים ממנו. כשכואב או מציק – הוא מרפא. כשמשהו חשוב מתמהמה – מרגישים שהוא לא זז. כשמשהו חולף מהר, מרגישים שהוא טס כשהוא חסר, מרגישים שרודפים אחרי הזנב. ויש עוד הקשרים רבים שבכולם הוא כוכב. הצלחתם לנחש ? כן, אני מדברת על הדבר המופשט הזה "זמן". אמצע ינואר, אנחנו כבר בתוך 2012 והזמן מבחינתו פשוט טס. ** אוטוטו מתקיים הסמינר אינטרנט אינקום 2012 ** סיימנו בשעה טובה ברנדינג חדש ! כן, אנחנו נפרדים מהאדום והכחול. החשיפה ממש בקרוב. ** והכי מרגש, האירוע הקרוב שיצולם וישודר בשידור חי מבית ציוני אמריקה. פשוט דמיינו את זה: אולפן עם עשרות בודדות של בעלי עסקים, במה אחת, דן הרמן ואני על הבמה, מידי שעה מצטרפים מומחים בתחום השיווק באינטרנט, ו-4 בעלי עסקים זוכים מקבלים מאיתנו ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בלייב. עבורי, יש באירוע הזה ובסמינר הזה, רבדים ומימדים עצומים של הגשמה ויצירה. זו זכות גדולה לפעול בזירה העסקית ממקום כל כך שלם ומתוך כוונה כנה לעזור לעסקים לעלות על נתיב מיטיב. על הזכות הזו אני מוקירה תודה גדולה ומאחלת גם לכם חוויה עסקית דומה.
אם עדיין לא נרשמתם לאירוע המיוחד והאחר הזה – קראו כאן את כל הפרטים והצטרפו אלינו.
סופשבוע חמים ונעים, קרן |
||||||||
מישהו שיכול להיתרם מהמידע הזה? שלח אליו את המייל. קיבלת את המייל הזה מחבר ? הירשם כאן בכדי לקבל את המידע הישר לתיבת המייל שלך. |
You are here: Home / ארכיון המגזין / [מגזין]: 5 מגמות לשיווק מדוייק ב 2012 | 8 רעיונות על מה לכתוב | 6 שלבים לתהליך מכירה ממוקד לקוח
[מגזין]: 5 מגמות לשיווק מדוייק ב 2012 | 8 רעיונות על מה לכתוב | 6 שלבים לתהליך מכירה ממוקד לקוח
Filed Under: ארכיון המגזין