emrho |
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
בנימה אישית בשמחה והתרגשות נפתח היום המחזור השלישי של החממות לקידום עסקים באינטרנט ! ברוכים הבאים משתתפי חממות 3.0, איזו שנה מרתקת ומאתגרת צפויה לנו. אנחנו מאחלים לכם מכל הלב, שנה של צמיחה, פריחה ושגשוג עסקי. השבוע דיברתי עם אישה יקרה על פרוייקט משותף, היא הודיעה לי שבשבועות הקרובים היא בפאניקה: פסח בא ! אפשר לדבר אחרי פסח. הרהרתי לעצמי אחרי השיחה ושאלתי את עצמי, איך אני גורמת לשבועות הקרובים להיות שונים מיתר שבועות השנה, אני, מה לעשות לא ממש בפאניקה מפסח. לא מצאתי תשובה. קמתי בבוקר עם תשובה: אנחנו נארגן לעצמנו פאניקה עם מטרות שיווקיות שנצטרך להשלים עד פסח ואילו בפסח נשבות מכל מלאכה. כל כך פשוט: בחג הזה נהיה בחופש ! לא יודעת מה יעזור לך לבחור להיות בחופש בחג הזה, אני רק מקווה שיש דבר שכזה אחרי החג, אחנו חוזרים לשתי סדנאות אביב פרונטליות (כן, כן, פרונטליות): הראשונה: עושים סדר בשיווק השנייה: עושים סדר במכירות האוטומטיות – פרטים בקרוב
שימשיך הטוב הזה ! קרן ואיתן |
||||||||
מישהו שיכול להיתרם מהמידע הזה? שלח אליו את המייל. קיבלת את המייל הזה מחבר ? הירשם כאן בכדי לקבל את המידע הישר לתיבת המייל שלך. |
You are here: Home / ארכיון המגזין / [מגזין]: איך רותמים פרטנר לשתפ עסקי | מדוע ממשיכים לשווק באינטרנט עם תוצאות עלובות | איך משווקים עם פינטרסט
[מגזין]: איך רותמים פרטנר לשתפ עסקי | מדוע ממשיכים לשווק באינטרנט עם תוצאות עלובות | איך משווקים עם פינטרסט
Filed Under: ארכיון המגזין