גיליון 03.2 של המגזין הדו שבועי | הבלוג של קייסי קולג'





































































[מגזין]: איך רותמים פרטנר לשתפ עסקי | מדוע ממשיכים לשווק באינטרנט עם תוצאות עלובות | איך משווקים עם פינטרסט

emrho

לאתר הבית | דברו איתנו | למתחם שלנו בפייסבוקאלינו בלינקדיןאל הערוץ שלנו ביוטיוב |                             גיליון 3.9 מרץ 2012
 בגיליון היום:

חדשות וחידושים: Pinterest – איך משווקים עם הרשת החברתית הזו

קידום עסקים : יובל הרפז באודיו פוסט: איך רותמים פרטנר לשת"פ

שיווק באינטרנט: מה מניע עסקים לשווק למרות  חוסר שביעות רצון מהתוצאות

הדרכה פרונטלית: עושים סדר בשיווק

חדשות וחידושים
מה חדש בשיווק באינטרנט, על כל הטרנדים האחרונים.
 
 Pinterest – איך משווקים עם הרשת הזו ? צעדים שיווקיים ראשונים ברשת החדשה: למי מתאים לשווק ברשת הזו?  איך משווקים עם תמונות ואילו מטרות שיווקיות תוכלו להשיג בעזרתה? התשובות מחכות לכם  [בחלק השני בסדרת הכתבות על פינטרסט ]
קידום עסקים
על כלים, נושאים והיבטים  שונים להעצמת העסק    מסביב לשיווק


 

איך תרתמו בקלות פרטנר לשת"פ עסקי – אודיו

יובל הרפז, מומחה לשיתופי פעולה עסקיים, שיתף אותנו בראיון טלפוני באחת הפנינים היקרות בשרשרת הפעולות שמאפשרות יצירת שת"פ עסקי. אודיו פוסט קצר שיכול לשנות לכם את התפיסה העסקית מן הקצה אל הקצה

[קחו לכם את הפנינה הזו – האזינו ליובל הרפז]

 שיווק באינטרנט
מתחת למטריה הגדולה
 מה מניע עסקים לשווק למרות התוצאות העצובותצללתי אל נתוני סקר השיווק באינטרנט שעיבדה לנו יעל פרי מחברת Lama.co.il כדי להכין את הדוח המפורט שיישלח לנסקרים לקראת פסח. אחת התמונות העגומות שהצטיירה מאוסף קטן של נתונים מובאת לכם בפוסט הבא שמעורר תובנות שחלקתי איתכם[קבלו טעימה מממצאי הסקר ואיתה תובנות ראשונות]
הדרכה פרונטלית
אחרי פסחמכון מופ"ת – תל אביב

3 מפגשים, 3.5 שעות כ"א

 

עושים סדר בשיווק 

אתם משווקים במרץ כבר חודשים אולי אפילו שנים. אתם מאמצים את השיטות והכלים הכי עדכניים שיש בשוק, עוקבים בשקיקה אחרי כל פיסת מידע חדשה שיוצאת לאוויר העולם ובכל זאת..זה לא עובד לכם כמו אצל כל מי שמציג לכם קבלות עם מספרים גדולים.
2 סיבות ראשוניות למצב הזה, ואת שתיהן אתם יכולים לפתור בסדנאות האביב שלנו:
1. מעולם לא עצרתם לגבש, לזהות ולהגדיר את אסטרטגית השיווק שמתאימה למאפיינים של העסק שלכם.

2. מעולם לא עצרתם לתכנן את עבודת השיווק שלכם ולבנות תכנית פעולה שיווקית שלוקחת בחשבון רק את ערוצי השיווק שמתאימים לאסטרטגיה שלכם.

[לחצו כאן לפני שהשיווק יעורר בכם אלרגיה,
בואו איתנו לעשות סדר בשיווק – מיד אחרי פסח
]

בנימה אישית

בשמחה והתרגשות נפתח היום המחזור השלישי של החממות לקידום עסקים באינטרנט !

ברוכים הבאים משתתפי חממות 3.0, איזו שנה מרתקת ומאתגרת צפויה לנו. אנחנו מאחלים לכם מכל הלב, שנה של צמיחה, פריחה ושגשוג עסקי.

השבוע דיברתי עם אישה יקרה על פרוייקט משותף, היא הודיעה לי שבשבועות הקרובים היא בפאניקה: פסח בא ! אפשר לדבר אחרי פסח.

הרהרתי לעצמי אחרי השיחה ושאלתי את עצמי, איך אני גורמת לשבועות הקרובים להיות שונים מיתר שבועות השנה, אני, מה לעשות לא ממש בפאניקה מפסח. לא מצאתי תשובה.

קמתי בבוקר עם תשובה: אנחנו נארגן לעצמנו פאניקה עם מטרות שיווקיות שנצטרך להשלים עד פסח ואילו בפסח נשבות מכל מלאכה.

כל כך פשוט: בחג הזה נהיה בחופש ! 

לא יודעת מה יעזור לך לבחור להיות בחופש בחג הזה, אני רק מקווה שיש דבר שכזה
(אני הייתי צריכה פאניקה אצל מישהי אחרת)

אחרי החג, אחנו חוזרים לשתי סדנאות אביב פרונטליות (כן, כן, פרונטליות):

הראשונה: עושים סדר בשיווק

השנייה: עושים סדר במכירות האוטומטיות – פרטים בקרוב


שימשיך הטוב הזה !

קרן ואיתן

מישהו שיכול להיתרם מהמידע הזה?   שלח אליו את המייל. קיבלת את המייל הזה מחבר ?   הירשם כאן בכדי לקבל את המידע הישר לתיבת המייל שלך.
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר