ומה אחרי שבניתם דף עסק בפייסבוק? מה כותבים ומפרסמים שם ? | הבלוג של קייסי קולג'





































































פייסבוק – מאחורי הקלעים של ניהול התוכן

ומה אחרי שבניתם דף עסק בפייסבוק? מה כותבים ומפרסמים שם ?

פוסט אורח מאת: יאן (יאנקו) קוטליארסקי

מדינה ושמה פייסבוק

תארו לכם שממציאים שלט חוצות המציג תוכן לפי הקהל שעובר מולו, לפי הטעם של הקהל ולפי רצון הקהל.

תארו לכם שהקהל יכול להשפיע על תזמון התוכן בשלטי החוצות ואפילו להגיב לתוכן הזה.

נשמע לכם הזוי?

יש מדינה שלמה עם אוכלוסייה של 750 מיליון איש שכבר מחזיקה בהמצאה הזו.
למדינה הזו קוראים 'פייסבוק'.

ה'פייסבוק' הוא כיום המדיום הפרסומי והשיווקי שגדל בצורה הכי מהירה בעולם.
עסקים, חברות ואנשים פרטיים הבינו כי ה'פייסבוק' מאפשר להם נגישות לצרכן הסופי בצורה הרבה יותר מדויקת וודאית.
חברות כמו 'טויוטה', 'נייקי', 'הייניקן', 'קוקה-קולה' ועוד השכילו להפנים כי המדיה החברתית בכלל והפייסבוק בפרט חייבים להיות חלק אינטגראלי מהאסטרטגיה הפרסומית והשיווקית שלהם. בחלק מהחברות ההשקעה במדיה החברתית כבר משתווה להשקעה בשיווק ב 'Off-Line'.

נתונים מרשימים אבל איך מגיעים לתוצאות עסקיות עם דף עסק בפייסבוק

ניהול תוכן בפייסבוקלכאורה הכול נחמד ונראה פשוט מאוד: נכנסים ל'פייסבוק', פותחים עמוד לעסק ומתחילים לתקשר.
המציאות קצת שונה מכך.
אמנם "תוכן הוא המלך" אך את התוכן צריך להביא לקהל הרחב.

ה'פייסבוק' מתעדף תוכן ולכן יש לדעת כיצד מנהלים את התוכן כך שיגיע לקהל הרצוי.
לא ניתן להתייחס לגולשים ב'פייסבוק' כמסה של צרכנים – כל אחד הוא צרכן בפני עצמו.
יתרה מכך, מחקרים מראים שגולשים מגיעים לעמודים על מנת לחפש מבצעים אך בד בבד הם מצפים מכל הנמצא ב'פייסבוק' לתקשר איתם ברמה חברית ולא פרסומית.

כאן נכנס תפקידו של מנהל התוכן בעמודי ה'פייסבוק' אשר אמון על הנגשת התוכן שלכם לקהל. מנהל התוכן צריך להיות בקי ברזי ה'פייסבוק', להבין שיווק וגם לדעת לנהל שיחה ברמת הפרט.

לראשונה בישראל ובעברית אתם יכולים לגלות את "מאחורי הקלעים" בניהול תוכן ב'פייסבוק'. מלבד ה'פייסבוק' יש עוד מגוון כלים המאפשרים לנו לתקשר עם קהל אך ה'פייסבוק' זו הזירה המרכזית שאליה מפנים יותר ויותר משאבים.
המאמר ניהול תוכן בפייסבוק – מאחורי הקלעים, אינו מתיימר להסביר את המדיום הזה ואת הפסיכולוגיה שמאחורי שיווק במדיה החברתית אלא רק לתת הצצה איך אנחנו מעבירים מידע מהעמוד המנוהל למשתמש הקצה.

בין היתר תוכלו למצוא במאמר מידע לגבי אלגוריתם העדפת התוכן של ה'פייסבוק',
מדוע להשקיע במודעות ב'פייסבוק' וכן כיצד לתעדף סוגי קידום שונים.
לקריאת המאמר המלא "ניהול תוכן בפייסבוק- מאחורי הקלעים" יש ללחוץ כאן

 

על הכותב: יאן (יאנקו) קוטליארסקי הוא מנהל התוכן בחברת המדיה גליקמן דיגיטל (מבית משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב).
ליאן ניסיון בניהול ובנייה של עמודים ב'פייסבוק'.
בנוסף, יאן עוסק ביום-יום בסיקור השפעותיה, התנהלותה, השינויים והחדשנות בעולם המדיה החברתית.

 

אם יש לכם שאלות ליאן אפשר לשאול אותן בתגובות הפייסבוק כאן בעמוד

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר