שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק של חברות בחול בשנה 2009.
לקראת השנה החדשה, נקווה שהוא יעשה גם עליה לארץ ויהיה חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק של ארגונים ועסקים בישראל.
מאחר והעלות של שיווק ברשתות חברתיות זניחה, אין סיבה ממשית מלבד ידע ויישום לא לשלב אותו בפעילות השיווק של העסק.
יש לכם מותג לקדם (וזה לא חייב להיות נעלי ספורט של נייק, זה גם יכול להיות מקומון וירטואלי או אתם כמותג) גשו לפייסבוק ופתחו עמוד (Page) אבל רגע לפני שאתם עושים את זה וכדי שתעשו את זה טוב, התבוננו ברשימת 50 המותגים המובילים בפייסבוק על פי דירוג שערכה חברת TBM.
עיון במצגת ובדיקת עמודי המותגים בפייסבוק תגלה לכם מקצת מהפעילויות, התכנים והשימושים שעושות החברות בעמודים כדי להוביל לקוחות מהעמודים שלהם בפייסבוק אל החנויות שלהם.
העיקרון הוא , איך לא, לתת: לתת הטבות לחברים בעמוד, לתת מידע שקשה למצוא במקום אחר ברשת, בשורה תחתונה: לתת ללקוחות הפוטנציאליים את מה שהם מבקשים.
איך תדעו מה הלקוחות שלכם מבקשים?
תעודדו אותם לדבר ותקשיבו לבקשות שלהם בין אם הן נאמרות באופן ישיר וגלוי ובין אם בין השורות.
אחרי זה, העבודה כבר יותר קלה,
ארזו להם יפה המענה שלכם לבקשה שלהם והציעו אותה עם הטבה מפתיעה.
כל הסיכויים שהמכירה שלכם תסתיים בהצלחה.
האם יש לך עמוד בפייסבוק? האם מצאת שהוא משרת את המטרות העסקיות שלך ?
פוסטים נוספים בנושא שיווק באינטרנט שיכולים לעניין אותך:
[catlist=3]