מה עדיף: לתת הנחות או להימנע מהנחות ? | קייסי קולג'



























































	

	





















מה עדיף: לתת הנחות או להימנע מהנחות ?

איך קובעים את המחיר הנכון
אחת הטקטיקות הנפוצות למשיכת לקוחות היא להציע הנחות גדולות.

בעלי עסקים קובעים מחיר למוצר (במקרה הטוב הוא מבוסס גם על ההוצאות האמיתיות שלהם ולא רק על "ככה מוכרים בשוק" )
וכשהם רואים שלא מתנפלים על המוצר או השירות שלהם הם מציעים הנחות גבוהות.
סודות התמחור הרווחי | קייסי קולג' | לתת הנחה או לא לתת הנחה

האם ההנחה היא מגנט למשיכת לקוחות או מלכודת לעסק?

 
[wlm_nonmember]

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג'. להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה. ההרשמה אורכת דקה.

להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן  
נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן

[wlm_loginform]
[/wlm_nonmember] [wlm_ismember] [!private 'סידרת הפוסטים של הפסיכולוגיה של המחיר'] להמשך קריאה עליך להירשם כאן ללא תשלום
להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן [/!private] [wlm_private 'סידרת הפוסטים של הפסיכולוגיה של המחיר']  
בעלי עסקים שמציעים הנחות גדולות כדי למשוך לקוחות לרוב חווים חוסר ביטחון מכל סוג שהוא ביחס למוצר / לשירות או למחיר.

התוצאה היא שהנחות גדולות אולי מושכות יותר לקוחות אבל בשורה תחתונה גורמות לבעלי עסקים להשאיר כסף על הרצפה או להפסיד.

הנחות גדולות גורמות לבעלי עסקים רבים לקבל תגמול לא משמח על ההשקעה (של משאבים: חומרים, זמן, אנרגיה, ידע, כישרון, מיומנות) ולגלגל מחזור הכנסות שלא מייצר רווחה או שמחה.

לא משנה מה אתם עושים, הימנעו מהפיתוי להציע הנחות גדולות כדי למשוך לקוחות וחזקו את הביטחון שלכם במוצר ובמחיר:

  1. חברו את המחיר אל הערך שאתם מציעים.
  2. וודאו שאתם מבינים את הערך, התוצאות) והמשמעות שלהם בעבור הלקוחות.
  3. וודאו שאתם מרגישים טוב לגבי המוצר או השירות שלכם ובטוחים בערך שאתם מספקים.
  4. הימנעו ממשחק המחירים – ישנם לקוחות שתמיד ישתמשו בטיעונים שקשורים לכסף ובמיוחד על האפשרות שלהם למצוא מחיר זול יותר אצל הקולגה שלכם.
  5. זיכרו את הערך הגבוה של המוצר או השירות שלכם והיצמדו לערך הזה. החזיקו את הערך הגבוה הזה בתודעה שלכם והקרינו ביטחון בצדקת המחיר.

אז מה: לוותר על הנחות ?

ההמלצה שלנו היא: לא. במקום הנחות צרו תמריצים שקשורים בתשלומים.

לדוגמה:

  • על תשלום אחד במזומן – 10% הנחה
  • על חוזה שנתי – חודש חינם
  • על חבילת שירות לשנתיים – חודשיים חינם.

המפתח הוא- פשטות.

לקוחות יסכלו את מאמצי המכירה שלכם בשני מצבים בלבד:
או שאתם מוכרים לקהל הלא נכון או שאתם עושים עבודה חלשה בלייצג את הערך הגבוה של המוצר או השירות שלכם.

Marketo Pricing

Marketo Pricing: Annual Payments 10% Off

 

[/wlm_private] [/wlm_ismember]

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר