קורס שיווק באינטרנט | קייסי קולג'























































	

	



















קורס שיווק באינטרנט – הערכה

שלום [wlm_firstname]

אנחנו חוזרים ומודים לך שרכשת את ערכת הקורס לשיווק באינטרנט – השיטה לשיווק באינטרנט מאסטרטגיה עד תוצאות.

אנחנו שמחים להעניק לך גישה מלאה לכל המודולים של הקורס, מה שמאפשר לך להתחיל ללמוד וליישם כבר עכשיו.

הקורס לשיווק באינטרנט מחולק ל 6 מפגשים ובכל מפגש 2 מודולים (סה"כ 12 חלקים).
הקורס בנוי בצורה מובנית נדבך ע"ג נדבך ולכן אנחנו ממליצים לך לצפות בסרטי הוידיאו לפי הסדר.

לנוחותך מתחת לכל נגן יש קישור המאפשר צפיה בתוכן מכל מכשיר סמארטפון וטאבלטים.

בנוסף התקנו נגן אודיו עם פס הקול של הסרט שיאפשר לך לחזור ולהאזין לשיעורים בכדי להבין טוב יותר את החומר הנלמד.
מתחת לנגן נמצא קישור להורדת פס הקול אל המחשב שלך – כך שיתאפשר לך להעביר אותו למכשיר נייד ולחזור ולהאזין לשיעור בזמן אחר.

יחד עם הקורס אנחנו ממליצים לך להוריד ולהדפיס את חוברת העבודה – בחוברת יש שאלות ותרגילים לכל מודול שיאפשרו לך לתרגל וליישם את החומר בקורס.

בנוסף, לרשותך עומד ספר התמלול של הקורס 150 עמוד (אנחנו תומכים בשמירה על איכות הסביבה ולכן אנחנו מבקשים להימנע מהדפסת הספר)

צפיה נעימה,

מפגש ראשון :

מודול 1: עקרונות השיווק
ובו נלמד מהו שיווק, איך מגדילים את העסק, איך מביאים לקוחות חדשים, איך שוברים את מחסום אי האמון של הלקוח הפוטנציאלי

מודול 2: שלבי בניית המערכת השיווקית ויצירת משפט ייחוד העסק
4 שלבים לבניית מערכת שיווקית נכונה, איך יוצרים בידול לעסק, ערוצי השיווק המוצלחים לעסקים קטנים

מפגש שני:

מודול 3 : מערכת השיווק באינטרנט
נלמד על מרכיבי המערכת, תפקידי מרכיבי המערכת השיווקית באינטרנט, יחסי הגומלין בין המרכיבים

מודול 4: תכנון ואפיון אתר אינטרנט
מהם הכללים ליצירת אתר שיווקי שמביא הפניות ולקוחות לעסק היבטים: פונקציונליים, שיווקיים, עיצובים

מפגש שלישי:

מודול 5 : שיווק בדיוור אלקטרוני
נלמד איך בונים רשימת תפוצה, איך מפתחים רשימת תפוצה, איך מתחילים

מודול 6: תכנון קמפיין שיווקי לאינטרנט (הלכה למעשה)
הנוסחה לקמפיין שיווקי שמביא תוצאות עסקיות מדידות

מפגש רביעי:

מודול 7: יצירת תוכן מניע לפעולה
סוגי התוכן לאתר, עקרונות בסיסיים בכתיבה שיווקית, כללים ליצירת עמודי נחיתה יעילים

מודול 8: שיווק ברשתות חברתיות ואתרי תוכן
אתרי Bookmark, מדיה חברתית, מיצוי מקסימום תרומתה של יחידת תוכן – טכניקות להפצה ושימוש יעיל ביחידת תוכן

מפגש חמישי:

מודול 9 : כללי אופטימיזציה של תוכן
על קידום אתרים, כל מה שאתם יכולים לעשות בתוך האתר שלכם כדי לעזור לקדם אותו למעלה בתוצאות האורגניות בגוגל

מודול 10: תכנון ויצירת עמודי מכירה / עמודי נחיתה
תכנון עמודי מכירה ועמודי נחיתה במונחי מבנה ותוכן

מפגש שישי:

מודול 11: ניתוח ומדידה
שיפור התוצאות העסקיות בעקבות ניתוח פרמטרים מדידים בעזרת כלים חינמיים

מודול 12: בניית תוכנית אסטרטגית לשיווק באינטרנט
איך עושים את זה מא' עד ת'.

למידה פורייה ויישום מוצלח,

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר