שיווק באינטרנט: וובינרים, הרצאות אינטרנטיות

הרצאות עסקיות ללא תשלום, דרך האינטרנט, בנושאי שיווק באינטרנט


למדו עוד ועוד בעזרת הוובינרים הקודמים:

איך לעשות מחקר שוק בינלאומי
יש לך כמויות עצומות של ידע שרכשת הן בכסף והן בניסיון המקצועי שלך !!!
הידע שלך עצמו שווה הרבה מאוד וכל מה שצריך זה לארוז אותו ולהעמיד אותו למכירה.
אבל – כדי למכור עליך לדעת היכן למכור ומי בדיוק יקנה ממך.
האם זה אפשרי? איך עושים את זה? על אלה ועוד בהרצאה.

איך מייצרים תוכן שמדבר ומושך בקלות לידים
בעולם שבו ללקוחות פוטנציאליים יש גישה למידע יותר מאי פעם, התוכן בשירות השיווק הוא המלך.
המשווקים הטובים ביותר מפתחים תוכן רלוונטי, ממוקד מטרה וחולקים אותו בציבור כדי למשוך לידים אל מערכת המכירות. איך מייצרים אותו ? איך מנהלים אותו ?
איך דואגים שהוא יהיה רענן ? איך מבטיחים שהם יבחרו לקרוא אותו?

המעבדה לשיווק באינטרנט
 ייעוץ ואבחון שיווקי בשידור חי. בואו לגלות אילו שיפורים יש ביכולתכם לעשות (בהשקעות כסף זעומות) במערכת השיווק באינטרנט שלכם, כדי שתגדילו באמת את נפח הפעילות העסקית שלכם. וובינר עמוס הפתעות, תובנות ומתנות.

מכירות: טקטיקות לשיפור סגירת עסקאות
הקשיבו לראיון יחודי עם דונה קרייזלר, מומחית לשיווק ומכירות, בעלת ניסיון של מעל 20 שנים במערכות שיווק ומכירות בכל הגדלים ובכל הצורות, בארץ ובארצות הברית,ששיתפה אותנו בניסיון העצום שלה במכירות ולימדו איך אחרי שהבאתם ליד (לקוח פוטנציאלי) טרי ורענן למעמד מכירה, להבטיח שאכן תיסגר עסקה.

איך ליצור בידול אפקטיבי לעסק בעזרת שיווק באינטרנט
למדו מהראיון המרתק עם ד"ר דן הרמן מנכ"ל יתרונות תחרותיים לייעוץ אסטרטגי-שיווקי וגלו:
מהו בידול, כיצד יוצרים בידול בשוק תחרותי, מה מאפיין חברות ועסקים שמלהיבים צרכנים. איך יוצרים את הגל הבא וגולשים גבוהה מעל המתחרים שלך.
אחת ההרצאות המרתקות שהיו לנו.

שיווק באינטרנט–Case Study-רונן גפני
 הקשיבו לראיון עסקי עם רונן גפני, יזם וממציא משחק היזמות העסקית FreshBiz וגלו: את כל השלבים בדרך היזמית וכיצד רעיון למוצר הפך למוצר שמכר ב 100,000 ש"ח עוד לפני שהגיעה המכולה של המשחקים לארץ!
על הדרך, האתגרים והצעדים לשיווק המוצר באינטרנט ומחוץ לו ועוד מענה לשאלות רבות וטובות.

שיווק באינטרנט–Case Study-אקובילדינג
 הקשיבו לראיון עסקי עם אירית צח – דוידסון, סמנכ"לית שיווק ופיתוח של חברת אקובילדינג וגלו: איך להבטיח  לעצמכם עסק שמיצר זרם מזומנים יציב, כיצד הם יצרו בידול לחברת אחזקת בניינים, איך ליצור תשתית שיווקית חזקה במדיה החברתית ועוד מענה לשאלות רבות וטובות.

על האתגרים האובייקטיביים (וגם הסוביקטייבים) של בעלי עסקים קטנים
ועל הדרכים שיעזרו לכם להתמודד איתם: הרצאה עשירה בטיפים, כלים והסברים אודות הדרכים להתמודדות עם האתגרים השיווקיים של בעלי עסקים קטנים.

מיתוג אישי  באינטרנט לקהילת שיווק רשתי
מה זה מיתוג אישי, איך בונים מיתוג אישי, האם זה רלוונטי לאנשי שיווק רשתי וכיצד נכון לבסס מיתוג אישי.

איך ליצר הזדמנויות מכירה בתקציב נמוך בעזרת שיווק באינטרנט?
האינטרנט יצר לכולנו מציאות חדשה, הרגלי הצריכה השתנו, דרכי הגישה אל הלקוח התפתחו והמסרים השיווקיים עושים את דרכם בערוצים שלא היינו מעלים על דעתנו בעבר. בואו ללמוד מה הם הכלים וכיצד ניתן לבנות מערך שיווק נכון.

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר