תשדיר 5: איך סוללים במודע ובכוונה תחילה את הדרך לניצחון ?

נוף עתמאנה מתארחת בתכנית הרדיו "על התפר" מבית קייסי קולג'

מה הנוסחה המדעית של נוף עתמאנה איסמעיל – זוכת מאסטר שף 2014
להצלחה ולהתמודדות עם כל אתגר מכל סוג שהוא ?

נוף עתמאנה בתכנית "על התפר" מבית קייסי קולג'
נוף עותמנה איסמאעיל, ד"ר למיקרוביולוגיה, אמא במשרה מלאה ובשלנית שעלתה למודעות הציבורית בעקבות זכייתה בתכנית מאסטר שף ישראל – מצליחה בראיון הבא לחבר בין האיכויות הנדרשות להצלחה מדעית לבין האיכות שנדרשו ממנה לנצח את התחרות, למעט הידע והיכולת המופלאים שלה בבישול.

הצטרפו אלינו לראיון פותח לב ומעורר השראה ומוטיבציה וגלו :

  • מה הגישה שנוף אימצה בחייה ושהובילה ומובילה אותה לקטוף נצחונות, שוב ושוב, במעגלי החיים השונים ?
  • מהי השיטה שבעזרתה נוף יודעת שאפשר לפתור ולהתגבר על כל אתגר ?
  • מה הם העקרונות להגדלת סיכויי הניצחון  ?
  • איך בלי לשים לב נכנסו מאפייני העבודה במעבדה המדעית אל תחרות הבישול ?
  • וגם קצת מאחורי הקלעים של מאסטר שף כמו: מה עשתה מסרט לנוף במהלך הגמר ולא שודר ? מה נשאר למשתתפים אחרי הגמר הגדול ? ועוד…
תאריך השידור: 21.05.2014 בשעה 12:00

נוף – נעים להכיר..

נוף, ילידת באקה אל גרביה. היא נשואה למוחמד איסמעיל ואימא לשלושה ילדים (ראקי בן 6 והתאומים ריף ודין בני שנתיים), בעלת תואר ד"ר במיקרוביולוגיה מהטכניון ומאחוריה ארבעה תארי פוסט-דוקטור.

את לימודיה החלה כמו כל ילדה בגן בבאקה אל גרביה ,אך היה ברור מלכתחילה שלנוף יש תכונות ויכולות שונות מכל ילד וילדה אחרים , מהר מאוד היא הוקפצה כיתה והשתלבה יפה מאוד עם הילדים המבוגרים ממנה . בילדותה אהבה לצייר ולקרוא הרבה , אך גם אהבה מאוד את המטבח. בגלל אופי העבודה של הוריה היא נאלצה לבלות את שעות אחר הצהריים אצל הסבתות שלה ,ומשם התחילה האהבה שלה לבישול והרצון ללמוד את רזי המטבח הערבי.

נוף למדה ביולוגיה באוניברסיטת ת"א, את התואר השני שלה עשתה במקביל באוניברסיטת ת"א ואוניברסיטת אוהיו בארה"ב.

עם חזרתה לארץ נישאה והחלה ללמוד לתואר דוקטור בביולוגיה בתחום המיקרוביולוגיה הימית בחיפה. מאז עשתה 3 תארי פוסט דוקטורט, אחד בטכניון בתחום איחוי וגשרים בין חיידקים השני באוניברסיטה העברית בתחום מיקרוביולוגיה של צמחים והשלישי במכללת אורנים בתחום תקשורת בין חיידקים. כיום עושה פוסט דוקטורט באוניברסיטת חיפה בפקולטה למדעי הים בתחום ניצול אור על ידי חיידקים.

נוף עלתה לכותרות ולמודעות הציבורית כמשתתפת בעונה הרביעית של תוכנית הראליטי לבשלנים חובבים "מאסטר שף" בערוץ השני וזכתה בתואר המאסטר שף של ישראל.

נוף הגיעה לתוכנית במטרה לקדם רעיון של בית ספר לבישול יהודי-ערבי מתוך אמונה בכוחו של האוכל למען קירוב לבבות ושבירת מחסומים וסטיגמות בין אנשים.

כיום היא בחיפוש אחרי יזמים ומשקיעים שירצו לעזור ולקדם את בית הספר שלה. בנוסף היא מפעילה אירועים פרטיים של אירוח קולינרי וקייטרינג, עובדת על ספר בישול ומשמשת כיועצת קולינרית למסעדות יוקרה.

לעולמה של נוף עתאמנה אסמעיל: העמוד של נוף בפייסבוק

 

 

 

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר