מה עדיף: התנסות בחינם או התנסות בתשלום ? | קייסי קולג'



























































	

	





















מה עדיף: להציע תקופת התנסות בתשלום או בחינם ?

איך קובעים את המחיר הנכון

בתקופה האחרונה הפכה טקטיקת המשיכה "תקופת התנסות" לפופולארית מאוד כדי למשוך לקוחות חדשים לאתרי חברים, תכניות שנתיות, מועדוני לקוחות בתשלום, אפליקציות וכמובן תוכנות.

הטקטיקה היא להכניס לקוחות פוטנציאליים חדשים לתקופת התנסות שלאחריה הם מוזמנים להמשיך כלקוחות משלמים.סודות התמחור הרווחי | קייסי קולג' | התנסות בתשלום או בחינם

צורה אחת של הטקטיקה הזו היא להזמין לתקופת התנסות בחינם וצורה אחרת היא להזמין לתקופת התנסות בתשלום.

בשתי הצורות, הלקוחות נדרש לבחור אם להמשיך להיות לקוח בתשלום.
נשאלת השאלה: איזו צורה עדיפה מבחינת כמות הלקוחות שיבחרו אחר כך להמשיך ולשלם?

מה עדיף: התנסות בחינם או התנסות בתשלום ?

 
[wlm_nonmember]

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג'. להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה. ההרשמה אורכת דקה.

להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן  
נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן

[wlm_loginform]
[/wlm_nonmember] [wlm_ismember] [!private 'סידרת הפוסטים של הפסיכולוגיה של המחיר'] להמשך קריאה עליך להירשם כאן ללא תשלום
להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן [/!private] [wlm_private 'סידרת הפוסטים של הפסיכולוגיה של המחיר']  
התשובה תלויה במטרה שלכם.

טקטיקת "התנסות בחינם" – מגדילה במהירות את רשימת התפוצה ואוספת לכם כתובות מייל של אנשים שמתעניינים
במוצר או בשירות שלכם.
מכיוון שההתנסות אינה כרוכה בתשלום, אנשים נוטים מהר יותר להירשם מבלי להפעיל שיקול דעת
בהזדקקות האמיתית שלהם למוצר או לשירות.

טקטיקת "התנסות בתשלום" – בדרך כלל מגדילה את כמות הלקוחות שעוברים מתקופת ההתנסות למנויים בתשלום.
מסתבר שכאשר אנשים משלמים על התנסות כלשהי, מבחינה פסיכולוגית הם עוברים שני תהליכים:

  1. הערכת התועלת מול הצורך ובחירה בהתנסות מתוך החלטת קניה
  2. יצירת מחויבות פנימית להתנסות עצמה.
    כאשר אנשים קונים משהו הם בדרך כלל מעריכים אותו יותר כאשר הם משלמים עליו מאשר כאשר הם מקבלים אותו בחינם.

מכאן, יכול להיות שאם תבחרו בהתנסות בחינם אמנם תקבלו יותר נרשמים ומתעניינים אבל תקבלו פחות לקוחות משלמים שבמילא בתקופת ההתנסות כבר חווים את התכנים באתר החברים או את הפיצ'רים במוצרים שלכם.

אז מה לעשות ?

מכיוון שבכל נישה הלקוחות מתנהגים קצת אחרת ההמלצה הכי טובה היא לעשות ניסוי.
להציע לחלק מהלקוחות תקופת התנסות בחינם ולחלק אחר תקופת התנסות בתשלום ולבחון לאורך זמן (נניח 1-3 חודשים)
איזו שיטה ממירה יותר מתנסים למנויים בתשלום.

marketingprofs membership

Marketingprofs Membership Program

[/wlm_private] [/wlm_ismember]

 

 

 

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר