מה עדיף: להציע תקופת התנסות בתשלום או בחינם ?

איך קובעים את המחיר הנכון

בתקופה האחרונה הפכה טקטיקת המשיכה “תקופת התנסות” לפופולארית מאוד כדי למשוך לקוחות חדשים לאתרי חברים, תכניות שנתיות, מועדוני לקוחות בתשלום, אפליקציות וכמובן תוכנות.

הטקטיקה היא להכניס לקוחות פוטנציאליים חדשים לתקופת התנסות שלאחריה הם מוזמנים להמשיך כלקוחות משלמים.סודות התמחור הרווחי | קייסי קולג' | התנסות בתשלום או בחינם

צורה אחת של הטקטיקה הזו היא להזמין לתקופת התנסות בחינם וצורה אחרת היא להזמין לתקופת התנסות בתשלום.

בשתי הצורות, הלקוחות נדרש לבחור אם להמשיך להיות לקוח בתשלום.
נשאלת השאלה: איזו צורה עדיפה מבחינת כמות הלקוחות שיבחרו אחר כך להמשיך ולשלם?

מה עדיף: התנסות בחינם או התנסות בתשלום ?

 

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג’. להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה. ההרשמה אורכת דקה.

להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן  
נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן

שם משתמש
סיסמה

» אבדה לך הסיסמה?

 

 

 

תגובות פייסבוק:

Comments

  1. גילה temp says:

    יש מוצרים שפשוט לא הגיוני לאפשר ללקוחות לנסות אותם בחינם, למשל מזרן יקר למיטה. הסליקה של כרטיס האשראי או הפקדת התשלום בדרך אחרת מהווה ערבון לכך שהמזרן יחזור לחנות במצב טוב אם הלקוח יחליט להחזירו. לעומת זאת דוגמיות לקרם פנים אפשר לחלק חינם ורצוי לתת תמריץ כלשהו ללקוחה להשתמש בהן, כי הרבה אנשים לוקחים מתנות אבל לא מיישמים. עדיף להשקיע עוד מאמץ ולוודא שהמתנות החינמיות לא מבוזבזות.

    • הי גילה,
      שמחה מאוד לפגוש אותך כאן 🙂
      כשאת כותבת “עדיף להשקיע עוד מאמץ ולוודא שהמתנות החינמיות לא מבוזבזות” אני מיד רוצה לומר: כל העניין אינו המתנה אלא הערך שמקבל הלקוח מעצם המוצר. זוהי אינה מתנה. זהו מוצר שמקבלים את הזכות להתנסות בו, לטעום ממנו, לגלות אותו ללא תשלום כספי אך תמורת תשלום של כתובת מייל, זמן, אנרגיה מנטאלית. אלה דברים שחשוב לזכור.

  2. לילך דוד temp says:

    הי קרן, מעניין לי… מהם הממצאים המעניינים שהיו לך כשניסית את “השיטה השלישית” שהציע שאול כהן?

    • הי לילך,

      הממצאים שלי היום שתמיד יש אנשים שלא מסוגלים לקבל על עצמם מחויבות וסומכים על ה”מקסימום איבדתי X שקלים” כדי לשחרר את עצמם מהחלטה מחייבת יותר.
      גיליתי שאנשים מוכנים לאבד את ההשקעה הנמוכה ולא לעשות את האקסטרה מייל הנדרש לצריכה ובחינה אמיתית.
      לעומת זאת, כאשר אנשים בכלל לא עומדים בפני האפשרות הזו – הם מקבלים החלטה מחייבת (לכאן או לכאן) והיא זו שבאמת יוצרת את המחויבות וכשיש מחויבות – יש תוצאות.

      אני חושבת שהחלופות והתוצאות של כל חלופה משתנות גם בהתאם לענפים / לשווקים / למוצרים עצמם.

Speak Your Mind

*

Powered by WishList Member - Membership Software
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר