סודות השיווק האוטומטי | קייסי קולג'

סודות השיווק האוטומטי

הדרכה בלעדית לקייסי קולג’- עכשיו ללימוד עצמי ללא מגבלת מקום וזמן !איך להכניס אוטומציה למערכת השיווק ולמכור יותר

הגדילו את כמות הלקוחות והמכירות

בעזרת אוטומציה של תהליכי שיווק ומכירה בעסק שלכם

התחילו את שנת 2015 בצעדים משמעותים של חדשנות והתייעלות

בעסק בעזרת 6 תהליכי שיווק ומכירה אוטומטיים ותהנו:


  • מהגדלת כמות הלקוחות שיקנו מכם מתוך רשימת התפוצה
    התהליכים האוטומטיים מבטיחים שבאמת יתקיימו בעסק שלך תהליכים שיווקיים שלרוב לא מתקיימים ביומיום וגורמים להפסדים.
  • מחיסכון משמעותי בזמן העבודה
    משקיעים בנקודת זמן אחת ומבטיחים חזרתיות כל הזמן, ללא עבודה.  הסדרות ירוצו שוב ושוב ללא התערבות ידנית יזומה.
  • מהתייעלות בתהליכי שיווק – פחות שעות יוקצו לשיווק ומכירות ובכל זאת יגדלו התוצאות
    תהליכי השיווק יתקיימו בזכות עצמם תודות להשקעה הראשונית החד פעמית בהכנה שלהן. לא תצטרכו לתחזק אותן אלא אם תחליטו לעדכן אותם.
  • משדרוג מקצועי של מערך השיווק והמכירות שישפיע על יצירת תוצאות חדשות!
    התהליכים האוטומטיים יעזרו לכם להגדיל את התרומה של רשימות התפוצה להגדלת שורת הרווח הכלכלי של העסק. סוף סוף הרשימות יקיימו את ההבטחה ש”הכסף נמצא ברשימה” וההשקעה תניב יותר רווח.

 

חגי שלוסדנא פרקטית לכל מי שרוצה להפיק יותר מכירות  

הסדנא מצויינת למי שמנהל רשימות תפוצה ורוצה להשתמש בה בצורה אפקטיבית יותר ולהפיק ממנה יותר מכירות.
הגישה הפרקטית של קרן, הדוגמאות הבהירות, החומר שמחולק למשתתפים – כל אלה הפכו את הסדנא לפרקטית שהפקתי ממנה המון תועלת חגי שלו, מאמן לשינויים עסקיים

 

קרן כהןשלום לכם,

שמי קרן כהן ואני מלמדת איך להגדיל את ההכנסות במינימום תקציב.
אני שמחה על ההזדמנות לשתף אתכם בעובדות שאי אפשר להתווכח איתן:

1. במקרה הטוב, אחוז האנשים שקונים בפעם הראשונה שהם נפגשים עם בעל עסק,  קטן מ- 1 %

2. במקרה המצוין, אחוז האנשים שקונים דרך עמוד מכירה יגיע ל- 10%. הממוצע עומד על 2%.

3. נדיר לפגוש בעל עסק שיכול לעקוב בכל רגע נתון אחר הבשלות והצרכים של כל המועמדים הפוטנציאליים לעסק שלו.

4. לא קיים בעל עסק שלא רוצה לעבוד פחות ולהרוויח יותר !

 

מה עושים עם 99% מהאנשים שהגיעו לאתר שלכם ולא רצו בכלל לקנות ?

מה עושים עם 90% מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם שלא בחרו לקנות בפעם הראשונה
שפגשו עמוד מכירה או ראו וידאו שלכם ?

התשובה היא: עם כל האנשים האלה עליכם לדבר כדי לעזור להם לבטוח בכם ולבחור לקנות מכם.workshop4
הבעיה: אין לכם זמן להגיע לכל האנשים האלה באופן אישי .
הפתרון:
1. לפתוח ערוץ תקשורת שבלחיצת כפתור תגיעו אל כולם בבת אחת (מדובר על מערכת דיוור אוטומטית כמו רב מסר לדוגמה).

2. שיהיו לכם “שיחות” מוכנות מראש לכל שלב ומצב של לקוח פוטנציאלי או לקוח שכבר שילם, כדי שתוכלו להמשיך ולהשקיע את הזמן שלכם בלעשות את מה שאתם הכי טובים בו והכי אוהבים: להגשים את עצמכם !

איך עושים את זה ?

 הופכים תהליכי שיווק ומכירה (שלרוב בכלל לא מגיעים לעשות אותם ומפסידים בגלל זה, הון) – לתהליכים אוטומטיים

או – יוצרים תהליכים אוטומטיים למרות שאף פעם לא היו לפני כן בעסק!

 תכננו והפכו תהליכי שיווק ומכירה – לאוטומטיים – חסכו המון שעות עבודה וכסף

ובה בעת הגדילו את כמות הלקוחות והמכירות

 בעזרת ההדרכה הזו תגלו:

  • את 6 תהליכי שיווק ומכירה שכל עסק שרוצה להצליח למכור יותר, ובמיוחד באינטרנט – חייב אותם לעסק שלו ותדעו איך לעשות אותך בעסק שלכם !
  • איך מושכים לקוחות פוטנציאליים שהם מתאימים וטובים לעסק שלכם
  • את הדרך לבנות אמון וסמכות מקצועית עם מועמדים חדשים שמגיעים לרשימת תפוצה – אוטומטית !
  • איך מביאים מועמדים מרשימת התפוצה למשרד, לקליניקה או לכנס – אוטומטית !
  • איך להגדיל את כמות המועמדים שמגיבים בחיוב להצעות העסקיות שלכם – אוטומטית !
  • איך עוזרים ללקוחות ותיקים או קיימים להגדיל את כמות ההפניות שהם מפנים אליכם – אוטומטית !
  • איך מייצרים לגיטימציה למכירה עתידית ומקטינים את ההתנגדות למכירה – אוטומטית !
  • איך מגדילים את הרלוונטיות של המיילים ללקוחות הפוטנציאליים כדי שהם ירצו להמשיך להיות איתכם בקשר ויענו לפניות שלכם – אוטומטית !
  • מתי נכון להתחיל למכור למועמד חדש שהגיע לרשימת התפוצה, כך שיסכים לקנות ולא יכעס שמוכרים לו – אוטומטית !
  • תקבלו  תרשימי זרימה מסודרים של כל התהליכים כך שתוכלו לעדכן במקומות השונים את המידע שנכון לעסק שלך מבלי להמציא את הגלגל!
  • תיחשפו לרעיונות קידום ומכירה שונים ביחס לסוגי עסקים שונים,  שאת חלקם תוכלו להטמיע מיד בעסק שלכם או לעשות להם שינוי קטן ולהתאים לעסק שלך.
  • תקבלו תמלולים של כל סדרות מיילים השונות שיעזרו לך ליצור את סדרות המיילים שמתאימות לעסק שלכם.
    זהירות
    : לא להעתיק ולהדביק !! המוטו הוא: לעשות התאמה ולהשתמש. הישארו אותנטיים זה יותר חשוב מהכל.
  • תשתחררו לשלום מהפחד ואי העשייה שיוצר “חוסר הידיעה” ותוכלו לתכנן ולכתוב, הלכה למעשה, את סדרות המסרים כך שיתאימו בדיוק לעסק שלך ולא לפי שבלונה כזו או אחרת.אין יותר סיבה לדבר על אוטומציה. אני ממש עוזרת לכם להטמיע אוטומציה !

ישר ולעניין..

בעלי עסקים מספריםגובה ההשקעה שלךאיך מתקיימת ההדרכהאיפה ומתי למי מתאימה ההדרכה
הסדנא היתה מהנה, מעניינת לימודית מאוד. הנושאים בה היו רבים ומגוונים והיא הרחיבה את תפיסתי בתחום שיווק בדואר אלקטרוני. סיימתי את הסדנא בתחושה שצוידתי בכלים טובים וברעיונות חדשים ומקוריים. אמליץ בחום לחבריי ולכל מכריי. אוהד אביעד, סמנכ'ל פיתוח רב מסר
ההנחיה היתה מצויינת, קרן מעבירה את החומר באופן רהוט, מסבירה כל דבר ולא חוסכת בדוגמאות. למדתי תהליכים אוטומטיים משופרים ושימוש מושכל בסדרות מסרים, דבר שישמש אותי ואת לקוחותיי בעתיד. קיבלנו חומרים למייל דבר שאפשר הכנה מראש. ממליצה מאוד על הסדנא הזו. בלה עברון, תנופה עסקית
במהלך הסדנא מיד ניגשים לעבודה. יש חומר מוכן שנשלח למשתתפים. לקרן יש ידע עצום והיא מצליחה לגעת בכל תחום ולתת דוגמאות וייעוץ בשפע. במהלך הסדנא עולים המון רעיונות עסקיים למכירותחניתה צרפתי, עוזרת לנשים להיות נשואות, מסופקות ומאושרות
הסדנא הזו היא בעצם ההדרכה הטובה ביותר של כל התהליכים החדשים האוטומטיים שמאפשרים יעילות וחיסכון של זמן עבודה יקר ומביאים בסוף הדרך להצלחה עסקית. ד'ר איציק שדה, יבוא ושיווק נשית אינטימית - הפתרון להגיינה נשית
נוצרה בהירות בחשיבה וביכולת לעביר תהליכי שיווק באינטרנט – לאוטומטיים. המיילים הכתובים הם כלי תרגול מעולה ! קרן נהדרת במתן תשובה לכל עסק, בכל תחום, באופן מיידי. גלית גרשטיין, מנחה תהליכים לכלכלת משפחה
הסדנא מלמדת בשיטתיות ובצורה ברורה איך לבנות מערך שיווק אוטומטי, את ההיגיון שבו ואיך לרתום את האוטומציה לטובתי. למדתי תהליכים שישפרו את ההתנהלות שלי מול הלקוחות שלי. בעזרת החומר שקיבלתי, אני יכולה עכשיו לבנות לעצמי את התהליכים הנחוצים לי.אורית הראל, מעצבת פנים
סדנא מפורטת ובנויה היטב. קיבלנו תרשימי זרימה ודוגמאות לכתיבת מיילים ללקוחות שיכולים לשמש כתבניות מוכנות. בכל שלב קרן ווידאה שהבנו ונתנה לנו עזרה באדפטיזציה לעסק שלנו. העובדה שקרן מאמנת בהכשרתה נכחה בכל זמן הסדנא באמצעות שחרור אנשים שהתקשו. תודה רבה רבה !סיון סניור, ייעוץ וליווי עסקי לקידום עסקים רוחניים
קרן, הסדנא היתה מצויינת ! הסדנא הזו פותחת עולם לכל התהליכים ובעיקר פותחת את הדימיון. כרגיל אצלך, העברת את התוכן בצורה ברורה ומעניינת עם דוגמאות חיות שנותנות לא פחות “שכל”. גאולה הופמן, עיצוב שיווקי ובניית אתרים שמושכים לקוחות
קיבלתי הבנה עמוקה יותר של תהליכים אוטומטיים בתוך השיווק והמכירה וזה עשה לי סדר בראש ומקצר לי זמן בטווח הארוך. קרן מנחה מדוייקת, מקצועית ויודעת לגעת בנקודות של כל עסק ועסק ויחד עם זאת עובדת עם נוסחאות ותרשמים עם המון עומק ורוחב. אהבתי ! חובה למתקדמים שרוצים לקחת את העסק שלהם צעדים נוספים קדימה ולהכניס אוטומאטיזציה שתאפשר להם לתת שירות טוב יותר ללקוחות. שירלי מן, יוגה מלכותית
נכחתי בסדנא של קרן על תהליכי אוטומציה בעסק. מעבר לזה שזה תחום מרתק שבו כל פעם אתה מגלה כמה אתה יכול עוד, ניכר שקרן מאד מאד שולטת, חדה, מנוסה! לקרן שהיא גם מאמנת יש יכולת גבוהה של הדרכה והבהרה של הדברים, כך שלאט לאט היא מפשטת את התמונה הלא בהירה ומוליכה אותך יד ביד אל עבר התמונה הגדולה, הרחבה שהיא רואה בראשה. יש בה תשוקה למה שהיא עושה ואהבה, וזה ניכר. יש לה יכולת לקחת אנשים ולהרים אותם גבוה. יצאתי בתחושה שאני רוצה עוד. ליפז מושקט, רב-מסר

כמה?
ההשקעה בסדנא עומדת על:  2 * 406 ₪ (+מע”מ) ל-9 יחידות הדרכה באורך כולל של 6 שעות הדרכה

 למה?

  • כי מדובר בהדרכה ש- 2 מכירות בממוצע מחזירות את ההשקעה ולאחר מכן, כל ההכנסות שלך !
  • כי מדובר בהדרכה פרקטית לחלוטין. אם יש לך כוונה להטמיע תהליכים אוטומטיים בעסק, ההדרכה תוביל אותך בדיוק דרך הפעולות הדרושות כולל תספק לך תמלולי סדרות מיילים שלמות (לאו לשיכפול, כדי לשמור על האותנטיות שלכם, אבל בהחלט לשימוש חופשי) אחרי שתטמיעו את מה שתייצרו תודות להדרכה הזו, באמת יהיו לכם תהליכי שיווק על טייס אוטומטי וזו לא סיסמה – מדובר במערכת שיווק מתקדמת ביותר.
  • כי נכון לסוף שנת 2014, לא תמצאו הדרכה כזו בשום מקום. זו הדרכה ייחודית לקייסי קולג’ שמעבירה קרן כהן, עליה אמר רוני הורוביץ, מנכ”ל חברת רב מסר:
    קרן היא מומחית בשיווק בדואר אלקטרוני ברמה בינלאומית. אני ממליץ להצטרף לסדנא הזו כמי שראה את תוכן הסדנא מראשרוני הורוביץ, מנכ'ל חברת רב-מסר

עד לתאריך 25.11.2014 בחצות – מבצע יום הולדת 45

 45% הנחה על מחיר ההדרכה

  • ההדרכה כוללת 9 יחידות ללימוד עצמי.
  • משך כל היחידות יחד:
    1 – 00:26:00
    2 – 00:36:46
    3 – 01:11:26
    4 – 00:19:13
    5 – 00:48:09
    6 – 00:41:46
    7 – 00:20:07
    8 – 00:44:51
    9 – 00:47:16
    סה”כ – 05:55:34
  • ההדרכה מגיעה בשני פורמטים ללימוד : בוידיאו ובאודיו.
  • להדרכה מצורפים תרשימי זרימה ותמלולים מלאים של סדרות המיילים שהופכות את השיווק והמכירה לאוטומטיים.
  • מכל מקום שיש בו אינטרנט
  • בכל מכשיר שנוח לך (מחשב, לפטופ או טלפון נייד)
  • בכל זמן שנוח לך, למשך שנה שלמה מיום הקניה
  • לבעלי עסקים שיש להם רשימות תפוצה אבל לא מרוצים מכמות הלקוחות המשלמים שמגיעים מרשימת התפוצה
  • לבעלי עסקים שרוצים לייעל את מערכת השיווק שלהם כדי שיוכלו לפנות יותר זמן לפיתוח, שירות ועיסוק במה שהם אוהבים
  • לבעלי עסקים שיש להם מוצרי מידע דיגטליים מהם הם יכולים להניב יותר הכנסות אבל לא מגיעים ליזום ולקיים השקות או תהליכי מכירה שחוזרים על עצמם
  • לבעלי עסקים שרוצים להבין לעומק מה עליהם לעשות או לבקש מספקי השירות שלהם לעשות בעבורם כדי להגדיל את היעילות והרווחים בעסק.
  • לבעלי מקצוע שמלווים או מייעצים לעסקים אחרים בתחום השיווק ורוצים לשדרג את ערך השירות שהם מעניקים ולהנות מתוצאות טובות יותר ללקוחות שלהם

הסדנא אינה מיועדת לבעלי עסקים מתחילים שאין להם רשימת תפוצה וזקוקים להדרכה של הצעדים הראשונים.

 

workshop5

מרבית בעלי העסקים שמנויים על מערכות הדיוור האוטומטיות בארץ מכירים את רוב הפיצ’רים של המערכות אך לא באמת מנצלים אותם כדי לייעל את עבודת השיווק ולהפיק ממנה תוצאות גבוהות יותר.

אוטומציה של השיווק (Marketing Automation) היא הבסיס לייעול השיווק ולהגדלת אחוזי ההמרה מתוך הרשימה והיא שלב שמתאים לעסקים שכבר עובדים עם המערכת לפחות שנה.

ישנם תהליכי שיווק שכל בעל עסק יודע שצריך לעשות אותם, אבל הם לא נעשים לעולם מכיוון שהם תמיד מקבלים עדיפות משנית בסדר העדיפויות.

ברור לכולם שהם מאוד חשובות אבל אין זמן לעשות אותם.

ההזנחה של התהליכים האלה פוגעת בקופה של העסק ואין סיבה שזה יקרה כשהמערכות המובילות בארץ מאפשרות אוטומציה של תהליכי שיווק ברמה מתקדמת מאוד.

 תכננו והשקיעו פעם אחת – תהנו ותרוויחו הרבה פעמים

זו הגדולה האמיתית של אוטומטיציה של שיווק

 

 

 

 

 

 

 

תגובות פייסבוק:

Comments

  1. הי עדנה,

    הסדנא מתאימה למי שעובד עם מערכת דיוור אלקטרונית
    ובמקרה שלך, למי שעומדת לעבוד צמוד עם מערכת דיוור אלקטרונית.

    מדובר על תהליכים יותר מתקדמים ממה שלומדים בחממות
    וזו בעצם סדנת המשך או סדנא משלימה של תהליכים שיווקיים שאפשר להפוך לאוטומטיים.

    מכאן, אני משאירה את זה לשיקולך ובינתך 🙂
    שבת שלום
    קרן

  2. שלום
    לי כבר יש סדרות מיילים אוטומטיות
    האם הסדנא מתאימה לי? מה אלמד בה שיוסיף על מה שאני עושה ביום?
    תודה
    ליאורה

    • הי ליאורה,

      אני צריכה לדעת אילו סדרות מיילים אוטומטיות יש לך ומה הייעוד של כל סדרה כדי להיות מסוגלת לענות לך באחריות
      מה התועלת שתפיקי מהסדנא הזו.
      עוד פרט שחסר לי כדי לענות לך הוא: מה העסק ? מי קהל היעד ? אלו תהליכי שיווק אוטומטיים יש לך ?

      אשמח מאוד לענות לך,
      את מוזמנת לכתוב אלי ישירות: keren@kccollege.co.il

      בברכה,
      קרן

      • עדנה נבון says:

        האם זה מתאים גם למי שהוא כמוני ולא מסתדר כל כך עם המחשב?

Speak Your Mind

*

Powered by WishList Member - Membership Software
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר