"הסיסטם"-ללמוד ולהקים מנגנון שיווק אפקטיבי באינטרנט – לבעלי עסקים  | קייסי קולג'


























































	

	




















הסיסטם-השיטה המוכחת לשיווק באינטרנט

הקימו מערך שיווק אינטרנטי חכם לעסק,
משכו יותר לקוחות על בסיס קבוע
והגדילו את ההכנסות 
בעזרת שיווק אפקטיבי באינטרנט

שלום לך,קרן כהן

אם הגעת לעמוד הזה, אני מניחה שיש לך עסק עצמאי וזיהית את האינטרנט כמגרש המרכזי שבו מתקיימות היום עיקר פעולות השיווק והמכירה של עסקים ומבחינתך, זה המקום שיעזור לך למשוך יותר לקוחות, לבסס את הסמכות המקצועית שלך ולעזור לך להשפיע, להצליח ולהרוויח יותר.

אם ההנחה הזו נכונה, אנחנו נשמח לעזור לך ליצור מערכת שיווק באינטרנט שעושה בדיוק את זה. הגדלת היקף הפעילות והלקוחות בעסק בעזרת שיווק באינטרנט, זה תיאור מדויק למקרה הפרטי של החברה שלנו.

קייסי קולג' נולדה, נבנתה וצמחה במאות אחוזים בשנה (2010-2014), בזכות שימוש נכון ומדויק בפלטפורמת האינטרנט כדי לייצר נוכחות, הכרה וכדי לשווק ולמכור את השירותים שלנו. בהדרגה בנינו תשתית יציבה למערכת שיווק אפקטיבית, שמניבה תוצאות חיוביות שהולכות וגדלות וכל זה בהשקעה מינימלית אך מדויקת של זמן ומשאבים.

 "ידע" ממש לא קשה למצוא כיום. האתגר הגדול הוא למצוא את הידע המדויק, הנכון והשימושי
 כך שהפעולות שיעשו בזכותו באמת ישרתו את המטרות שלך לאורך זמן ויעזרו לך להרוויח יותר.

תודות לניסיון העצום שנצבר בקיייסי קולג' הן מהצמיחה וההתפתחות שלנו והן מליווי והדרכה של אלפי בעלי עסקים,
אנחנו יודעים שיש ביכולתנו כיום להוביל בעלי עסקים בדרך המדויקת והקצרה ביותר, אל בנייה וביסוס של מערכת שיווק שבאמת מזרימה לקוחות פוטנציאליים בזרם קבוע אל העסק ומגדילה באופן משמעותי את ההכנסות בעסק.

 

אני מזמינה אותך לבחור הפעם לעשות מהלך שונה:
להקדיש את הזמן והאנרגיה שלך להקמת מערכת שיווק אפקטיבית באינטרנט –
במקום להמשיך להשקיע בפעולות אקראיות שלא מייצרות המשכיות וצמיחה
ואנחנו נעזור לך להצליח במשימה הזו במסגרת מסלול הסיסטם !

בתום המסלול הזה, שהייחוד שלו הוא השילוב המופלא בין יתרונות הלימוד העצמי מרחוק + האפשרות לקבל חונכת אישית צמודה,
שתלווה אותך בביצוע, יהיה ברשותך:

  • מגנט שמושך אליך לקוחות פוטנציאליים
    כך שהם ימצאו אותך ולא יהיה לך צורך "לרדוף" אחרי לקוחות.
  • רשימת תפוצה שיש בה פרטי לקוחות פוטנציאליים שנכונים לעסק שלך (לידים)
    כך שתוכל לדבר על השירות והמוצרים שלך עם אנשים שזה מעניין אותם.
  • עמוד מכירה למגנט ועמוד אספקת המגנט
    כאלה שכאשר הגולשים יגיעו לדף נחיתה שמייצג אותך, הם יבחרו מרצון להיות בקשר איתך.
  • סדרת מיילים ראשונה לטיפוח מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים החדשים
    אין הרבה בעלי עסקים שמשתמשים במייל כדרך ליצור תקשורת שוטפת עם לקוחות פוטנציאלים שלהם ולכן הם גם לא מצליחים ליהנות מגידול בהכנסות בעקבות כל הפעולות השיווקיות שהם כן עושים.
  • הבנה עסקית ושיווקית רחבה ומעמיקה על העסק שלך, כלים להתנהלות עסקית ושיווקית אפקטיבית, מיינדסט תומך שינוי והצלחה כולל מה נדרש ממך כדי ליצור את השינוי להצלחה.
    כל אלה נכסים שבנקודה הזו של הזמן לי ולך אין כלים לאמוד את התרומה שלהם בכסף.
    הניסיון מלמד שהם הבסיס החשוב ביותר לצמיחה מתמשכת בעסק.
  • התגלית המפתיעה שזה לא היה כזה קשה או בלתי אפשרי !זה גם לא תבע ממך הוצאות ענק בלתי צפויות או זמן רב כל כך, או כישורים מקצועיים יוצאי דופן….

איך זה עובד ?

המסלול מבוסס על למידה עצמית ועצמאית בכל זמן ובכל מקום (כל עוד יש לך חיבור אינטרנט או מדפסת) שמתאים ונוח לך בשילוב ליווי אישי צמוד שיתמוך בך לא רק ללמוד אלא גם לבצע – וזאת כמובן בהתאם לבחירה שלך במסלול הלימוד שמתאים ונכון לךבהמשך מפורטים הפרטים המלאים על שיטת הלמידה והליווי.


מסלול לימוד גמיש – יש לך אפשרות לבחור !

ללמוד וליישם עצמאית– מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאוהבים ויודעים ללמוד לבד, בעצמם, ויודעים בוודאות גם ליישם את הלימוד הלכה למעשה– או

ללמוד עצמאית ולהתקדם עם ליווי אישי – חונכת אישית תלווה, תתמוך ותיתן לך משוב אישי על ביצוע התוצרים השונים במהלך המסלול. הליווי מאפשר לך להיות בתוך מסגרת שתומכת בך לעמוד בהתחייבויות שלך לעצמך.  הליווי מתבצע באמצעות פגישות אישיות, אחת לשבוע.

 

למי מתאים המסלול?

  • המסלול מתאים לבעלי עסקים שמתחילים את דרכם בשיווק באינטרנט.
    נועד לאפשר לך ליצור את התשתיות העסקיות שהן היסודות של השיווק שלך וילמד אותך איך להקים מערכת שיווק באינטרנט וכל זאת אפילו מבלי שיידרש ממך להקים אתר אינטרנט בשלב הראשון.
  • המסלול מתאים לבעלי עסקים שאינם מתחילים את דרכם ואפילו ש"שיווק באינטרנט" לא חדש להם,
    אך מעולם לא בנו בצורה שיטתית ומקצועית מערכת שיווק מקיפה שפשוט מצמיחה את העסק – ומבינים שזו הדרך הנכונה גם לעסק שלהם.

 

האם אחת מהסיבות הבאות היא הסיבה האמתית
שבגללה העסק שלך אינו מתקדם כמו שחלמת?

 

להיות בעל עסק קטן בלי הכשרה ניהולית, עסקית ושיווקית – צריך אומץ גדול: גם על הבחירה לצאת לדרך ללא הידע הזה וגם על הבחירה להצליח בלי הידע הזה. ממש לא מובן מאליו. רק על זה אני מוקירה אותך בענק אני פוגשת המון אנשים מדהימים עם תשוקה בוערת להקים עסק.
אנשים שיש להם חלום והם נחושים להגשים אותו, אנשים שהקימו עסק אבל ! הוא רחוק מלייצג את השאיפות שלהם במונחי הצלחה ורווחה כלכלית.

הבעיה האמתית היא שבפועל, אין להם שום מושג מהיכן מתחילים ואיך באמת עושים את השיווק הזה נכון.
בגלל זה הם בוחרים לאמץ את "הדבר החם" שמדברים עליו.. ולא עוצרים לבסס מנגנון שיווק שיש בו תהליכי שיווק מסודרים שחוזרים על עצמם
ומזרימים לעסק את החמצן שלו – לקוחות.

התוצאה העצובה היא: שהזמן עובר, העסק מקרטע, משקיעים המון משאבים בעסק אבל לא ממש מתרוממים כלכלית והכי לוחץ – הצורך הקיומי לפרנס…

ולמרות זאת הם ממשיכים לנסות "לפצח את החידה" כמיטב יכולתם – הם עושים מה שנדמה להם שגם האחרים עושים:

  • הם משקיעים שעות ארוכות בפייסבוק – כי "שם צריך להיות" ו- "שם נמצאים הלקוחות שלך"
  • הם מלקטים חלקי מידע מפה ומשם, ממאמרים, סרטונים ומביקורים באינסוף כנסי מבוא
  • הם משקיעים לא מעט כסף במיתוג – לוגו, כרטיסי ביקור וגלויות שיווקיות, כי "אמרו להם" ש"זה מאוד חשוב"
  • הם משקיעים משאבים רבים בהקמת אתר אינטרנט – שאולי נראה טוב, אבל רחוק מלהיות שיווקי.
  • הם היו מאוד רוצים, אבל לרוב לא מספיקים (ומרגישים אשמים על כך), לכתוב יותר מאמרים ותכנים להפצה באינטרנט –
    למרות שכתיבה היא לא הצד החזק שלהם ואין להם מושג מה הם באמת רוצים לומר לעולם.
  • הם מתלבטים האם כדאי להאמין להבטחות של חברות קידום אתרים שמבטיחות להם להגיע למקום הראשון בגוגל –
    ומשלמים להם בסופו של דבר אלפי שקלים, מבלי שהם החליטו עדיין מי קהלי היעד המתאימים למוצרים ולשירותים שלהם.
  • הם מסתכלים על כל זה כעל סינית מדוברת ואומרים לעצמם: " השיווק הכי טוב הוא מפה לאוזן"
  • או :"אני בעד המגע האנושי" ומשתתפים במעגל נטוורקינג שקיים בסביבתם

ואז הם מחכים… ומחכים…. וממשיכים לחכות. מחכים לשיחת הטלפון שתגיע מהלקוח הבא, ותהפוך את החלום למציאות. לפעמים, פעם ב… "הנס קורה, והטלפון מצלצל. אבל זה עדיין "לא זה". וגם כשכבר ישנן פניות, הן לרוב לא בדיוק נסגרות לשביעות רצונם. הזמן רק ממשיך לעבור ושום דבר חדש לא באמת קורה, מלבד הלחצים המתגברים מהבנק…

הסיבה האמתית למצב הזה היא: הם לא באמת יודעים איך לבנות מערכת שיווק באינטרנט, כזו שתהיה אפקטיבית, מדוייקת, אוטומטית, שלא תדרוש מהם הרבה זמן ומשאבים ולכן הם עושים המון פעולות לא מדויקות ואקראיות שלא מובילות לתוצאות הרצויות או…שהם לא עושים בכלל.

הפתרון: ללמוד את הידע המתאים, לתרגל אותו ולקבל משוב על הפעולות כך שכבר מעצם התרגול נבנית מערכת שיווק אפקטיבית באינטרנט.

מסלול הסיסטם הורכב כך שיספק לך גם את הידע וגם את העזרה להשליך את הידע על העסק, להבין את הניואנסים הקטנים שקשורים לעסק שלך , לתרגל את ההבנות בעזרת דפי עבודה ומשימות כתובות וכמובן – לקבל משוב כדי שיהיה לך הביטחון שהביצוע משקף את הצרכים וההגדרות של העסק שלך.

זו ההזמנה שלך להצטרף לסיסטם. 

אפשר לראות את המסר הזה כ- Wake Up Call במיוחד בשבילך !

 

מה לומדים ומתרגלים בסיסטם ?

המסלול מורכב מ- 7 יחידות. כל יחידה מתמקדת בשלב מהותי בתהליך בניית מערכת השיווק באינטרנט.
בהמשך העמוד הזה מפורטות כל היחידות והפרטים שמסבירים מה בדיוק לומדים ועושים בכל שלב במסלול.
המסלול בנוי משלבים מדויקים שבונים, אחד אחרי השני, מערכת שיווק אפקטיבית באינטרנט. למעשה, יצרנו עבורך את סדר הפעולות הנכון כך שכל פעולה שלך, תהיה הפעולה המדוייקת ביותר לטובת הפעולות של השלב הבא.

 

לצפייה בפירוט המלא של כל יחידה יש ללחוץ על סימן ה (+) שנמצא בימין הכותרת הסגולה ויפתח לך הפירוט

יחידה# 1 – גיבוש הזהות השיווקית
התהליך נפתח עם מיקוד עסקי והגדרות שיווקיות.
אלו הן למעשה היסודות של המבנה העסקי והמערכת השיווקית שאחר כך נתכנן וניצור.

בשלב הזה, במסגרת היחידה הזו תלמדו:

  • מהי הצלחה ומהי הצלחה משמעותית ואיך הן משפיעות על העסק שלכם ועל ההתנהלות שלכם בתוך העסק,
    מה שבאופן טבעי משתקף בתוצאות אותן פוגשים במציאות.
  • תכירו את 6 השלבים הראשונים בתהליך גיבוש הזהות השיווקית
    כך שתבטיחו לעצמכם תשתית עסקית יציבה שתתמוך בצמיחה של העסק לאורך זמן.
  • תכירו שיקולי כדאיות עסקית ותנתחו אותם בעסק שלכם כך שתוכלו לדעת מהיכן צפוי להגיע הכסף לעסק
    ואיך יראה תזרים המזומנים שלכם.
בין הנושאים הנלמדים ומיושמים ביחידה הזו:
  • מי הלקוח האידיאלי שלך ? איך מגדירים אותו ?
    להגדרה הזו בפני עצמה יש השפעה מיידית על תוצאות התקשורת השיווקית שלך
    מפני שמהות עבודת השיווק באינטרנט היא פיתוח מערכת יחסים שמבוססת על אמון וסמכות מקצועית.
    כשברור לנו אל מי אנחנו מדברים, וכשאנחנו בוחרים את קהל היעד שהוא הכי מדויק לנו (ולא, כולם הם לא הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, לכל עסק יש את הקהל המדויק לו), מערכת היחסים שאנחנו יוצרים עם הלקוחות שלנו היא נכונה ומתגמלת.
  • איך צריך להיראות סל המוצרים שלך בעסק ? מה האפשרויות העומדות בפניך ?
    להגדרת סל המוצרים השפעה ישירה על כמות הכסף שנכנסת לעסק שלך.
    כאשר יש לך סל מוצרים שבנוי נכון (ויש הגדרות מסודרות למה הופך אותו "נכון") יש לך אפשרות לבנות תכנית שיווק מדויקת שתשפיע באופן מובהק על תזרים המזומנים הצפוי לך בעסק.
  • מי הקהל ששווה לך לפנות אליו ? האם זה בהכרח הקהל שהיום שומע ממך ?
    ביחידה הזו נלמד איך לבחור את הקהל שהוא הכי הטוב לך ולעסק שלך, מה בדיוק להציע לו ובעצם איך ליצור יותר הכנסות במינימום מאמץ וכל זאת כמובן בעזרת דוגמאות מפורטות

test-tal

יחידה# 2 : יוצרים הצעה עסקית שאי אפשר לסרב לה
זה לב ליבו של השיווק ולב ליבה של כל מכירה, בין אם דרך האינטרנט בעמודי מכירה או וובינרים ובין אם מול קהל חי
ולכן אנחנו מתחילים לבנות את המערכת השיווקית מכאן.
לקוחות נוספים יגיעו אליך רק כשברור יהיה להם מה הם יכולים למצוא אצלך – עבורם.
מדובר על הגדרה בהירה וברורה של "מה הם יקבלו אצלך" או "איך המוצר שלך יכול לעזור להם".

כמו שמייצרים את המשפט האחד הזה עבור העסק, מייצרים אותו עבור כל אחד ואחד מהמוצרים או השירותים בעסק. הוא זה שיפתח עבורך את הדלת לשיחת מכירה טבעית עם הלקוחות שלך.

במסגרת היחידה הזו ובשלב הזה של התהליך:

  • מזהים את ההצעה העסקית הכוללת של העסק ומגדירים את משפט ייחוד העסק האותנטי שלך כך שלקוח אידיאלי שלך,
    ברגע שישמע אותו, לא יישאר אדיש וההמשך הטבעי יהיה בשאלה: "איך אתה עושה את זה?"
    – ומכאן קל ופשוט לזרום באופן טבעי לשיחת היכרות ומכירה טבעית.
  • מקבלים טכניקה ברורה ליישום ב- 4 שלבים שתעזור גם בהגדרת ההבטחה של העסק וגם אחר כך
    בהגדרת ההבטחה של כל אחד ואחד ממוצרי או שירותי העסק.
    "שיעורי הבית" שיהיו לך ביד אחרי המשימה של היחידה הזו ישמשו אותך כבסיס לכל מעמד מכירה כולל לכתיבת עמוד מכירה שמוכר
    והופך קוראים לקונים משלמים.
  • הטכניקה הייחודית שתלמדו ביחידה הזו תשרת אותך בכל אחת ואחת מפעולות השיווק והמכירה של העסק.
    היא משמשת לבחירת כותרות למיילים ולמאמרים, כותרות שלא ישאירו לעולם את הלקוח האידיאלי שלכם אדיש.
  • היא משמשת לניסוח הכותרות של עמודי נחיתה ומכירה.
  • היא תעזור לך לבחור שם למוצר או שירות חדש וכמובן לשיפור שם למוצרים או שירותים קיימים
  • מעל לכל, היא תעזור לך לדעת איך לענות על השאלה הנצחית שתמיד,
    אבל תמיד חולפת בראש של הלקוח שלך: "מה יצא לי מזה?"
הערה: היחידה הזו היא היחידה הראשונה בקורס הדגל שלנו לשיפור תוצאות המכירות "להצליח למכור ולהרגיש בנוח"
והוא הבסיס לכל משימת מכירה, בכל אחד ואחד מהשלבים של העסק כולל בשלב של הקמת הסיסטם השיווקי.

החלטתי לשלב אותו במסלול הסיסטם שמתמקד בשיווק ולא במכירות, מפני שיש לו השפעה מהותית ואפילו קריטית
על האופן שבו מציגים את העסק או כל מוצר של העסק, כבר בשלבים הראשונים של חיי העסק ויצירת מערכת השיווק.

test-sivan

 

יחידה# 3 : יוצרים מגנט ובונים מנגנון לאיסוף פרטי לקוחות פוטנציאלים
המנגנון הזה הוא המנוע של כל מערכת השיווק שלך. בלעדיו, החיים העסקיים והשיווקיים לשלך יהיו פשוט קשים יותר.

תפקיד המנגנון הזה: להזרים לעסק שלך לקוחות פוטנציאליים על בסיס קבוע ויותר מזה,
לבסס לך סמכות מקצועית ולבנות אמון עם הלקוחות הפוטנציאליים האלה כך שבעתיד,
הם יהיו נכונים להיעתר בחיוב להצעות העסקיות שלך.

ברגע שיהיה לך ברור איך בונים מנגנון כזה שמתאים לעסק שלך ואחד כזה ייוצר בפועל במסגרת המסלול,
יהיה לך קל ליצר עוד ועוד מגנטים כך שהעצמה של המערכת השיווקית שלך תכפיל ותשלש את עצמה – במינימום הוצאות.

בשלב הזה ובמסגרת המודול הזה:

  • תזהה את המגנט (מוצר מידע שמחולק ללא תשלום במטרה למשוך לקוחות פוטנציאליים) שיביא לך הכי הרבה מכירות בהמשך.
    אנחנו לא רוצים שאנשים רק יבואו וייקחו ממך מה שתיתן בנדיבות ללא תשלום כספי, אנחנו מייצרים מנגנון שבו אנשים ירצו לעבוד איתך בהמשך ויבחרו לשלם לך.
  • לבחירה הזו יש לי ממש נוסחה שקובעת איזה מגנט יביא בהמשך להכי הרבה מכירות ובמסגרת היחידה הזו תקבל אותה.
  • תכיר כל אחד מהרכיבים שמרכיבים את מנגנון השיווק הראשי של המערכת ותיצור אותו.
    יהיה לך תהליך אוטומטי סגור
    לקליטת פרטי לקוחות פוטנציאליים שימצאו אותך
    וליצירת מערכת יחסים שבמהלכה תוכל להציע ולמכור את השירותים או המוצרים שלך.
  • תקבל תרשים מסודר של כל הרכיבים שמרכיבים את המנגנון וזה ישמש עבורך כצ'ק ליסט
    כך שיהיה לך ברור מהן הפעולות הדרושות להשלמת בניית מנגנון השיווק האוטומטי שלך.

test-hanita

יחידה # 4 : כותבים עמוד מכירה שמוכר
המטרה של התוכן במערכת השיווק היא להניע את הגולשים לעשות פעולה כל שהיא.
הגדוּלה של עמודי נחיתה ומכירה היא שהם כתובים בצורה כזו שגורמת לגולשים ולקהל היעד לעשות את הפעולה שאותה אתם רוצים שהם יעשו.
המונח המקצועי של זה נקרא: המרה.

האתגר הגדול שלך בשיווק ומכירה באינטרנט הוא הגדלת שיעור ההמרה.
במערכת השיווקית, המשמעות היא שיותר ויותר גולשים אנונימיים בוחרים להשאיר את הפרטים שלהם כדי לקבל את המגנט שלכם.

לשם כך עליך לדעת איך לכתוב עמוד מכירה שמוכר ולתרגל כתיבה בפועל. את זה עושים במסגרת היחידה הזו ובכלל זה:

  • יהיה לך תבנית לעמוד מכירה שמוכר שבו משתמשים כדי לשתול את ההצעה העסקית שאי אפשר לסרב לה.
    מכיוון שיהיה לך מבנה מדויק שמייצר מכירות באינטרנט, מה שיישאר לכם לעשות זה להטמיע פנימה את התוכן שהכנתם ביחידה השנייה
    ולהעלות את עמוד המכירה לאינטרנט.
  • עמוד המכירה הראשון במערכת השיווק באינטרנט הוא עמוד הנחיתה של המגנט.
    אחת המשימות שלך תהיה לכתוב עמוד מכירה והעלות אותו לאינטרנט. לא חובה שיהיה לך אתר כדי להתחיל לשווק בהצלחה באינטרנט – אנחנו נסביר לך איך מצליחים גם בלי אתר.
  • ביחידה ממתין לך  צ’ק ליסט מסודר שבו מפורטים 12 “רוצחים שקטים” של עמודי מכירה.
    אלה אותם מילים או משפטים שעלולים לגרום ללקוח, בלי כוונה להימנע מלנקוט בפעולה שמכוונים אותו אליה. בעזרתו של הצ’ק ליסט תוכל לעבור על עמוד המכירה, לוודא שהוא נקי מ”רוצחים שקטים” ולתקן את מה שטעון תיקון.
  • אורך עמודי מכירה באינטרנט משתנה לכל מוצר או שירות. יהיה לך ברור מתי אפשר לוותר על עמוד מכירה ארוך ולכתוב דווקא עמוד מכירה קצר, ויותר מזה, לטובת עמודי מכירה קצריםתקבל נוסחה לכתיבת עמוד מכירה ב- 60 דקות בלבד!  כן, זה נחשב מעט מאוד זמן.עמודי המכירה שהכניסו לנו עשרות אלפי שקלים נכתבו בלא פחות מ-6 שעות!
    גם המשווקים הטובים ביותר משקיעים שעות ארוכות בניסוח עמוד מכירה מנצח.

מגנט, עמוד נחיתה ורשימת תפוצה במערכת דיוור אוטומטית לא מבטיחים צמיחה עסקית.
עליך לתכנן ולייצר מהלכים שיווקיים חכמים שיבטיחו שהלקוחות הפוטנציאלים שמגיעים לרשימת התפוצה,
לא באים רק לקבל תוכן חינמי אלא מוכנים ומחכים להזדמנות לבחון את המוצר או השירות שלך.

לשם כך תיפתח לך היחידה הבאה שמבטיחה שלא תשכפל טעויות שמסתובבות ברשת ומפחיתות את רמת ההיענות של הלקוחות הפוטנציאליים להצעות העסקיות שלך בהמשך.

test-alona

יחידה# 5 : מפתחים מערכת יחסים הדדית עם הלקוחות החדשים

אם חשבת שעבר זמנו של השיווק בדואר אלקטרוני- שווה לך לחשב מסלול מחדש…
זה הערוץ שאחראי על הגידול הכי משמעותי של המכירות בכל עסק !

סקרים רבים בתחום השיווק באינטרנט מצביעים על כך שלא זאת בלבד ששיווק בדואר אלקטרוני לא איבד מכוחו אלא נהפוך הוא,
הוא ממשיך להיות ערוץ השיווק שמבטיח מכירות גבוהות יותר בכל בית עסק שיטפח קהילת לקוחות.

כשיודעים איך להשתמש נכון בערוץ הזה, מה כותבים למי ומתי, ואילו פעולות יש לעשות לפני ששולחים אפילו את מייל המכירה הראשון – זוכים לקטוף פירות מאוד מאוד עסיסיים.
שיווק בדואר אלקטרוני הוא תחום מאוד רחב ויש לו יישומים מתקדמים מאוד.
במסגרת מסלול הסיסטם מתרגלים את השלבים הראשונים שרוב בעלי העסקים לא עושים ולכן גם מפסידים מכירות !

זוהי אחת היחידות המקיפות והגדולות ביותר במסגרת המסלול. היא מורכבת ממספר יחידות לימוד ומטרתה להקנות לך מקסימום ידע, כלים והכוונה ליישום נכון, אפקטיבי ומקסימלי של כלי הדואר האלקטרוני. היא נבנתה ועוצבה כך שתהיה בה את כל האינפורמציה הדרושה כדי להוביל אותך לפעול.

בין היתר תלמד ביחידה הזו:

  • מהן תכניות טיפוח, איך יוצרים אותן, ואיך בונים בעזרתן אמון וסמכות מקצועית
  • כיצד הופכים אוסף של גולשים לקהילה אקטיבית ופעילה, כזו שמגיבה ועוזרת לך בקידום העסק.
  • איך משפרים את שיעור ההמרה של המיילים.
    לדוגמה: איך מגדילים את כמות הלקוחות שלוחצים על הקישורים שנמצאים בתוך המייל
  • איך כותבים נכון מיילים מסוגים שונים: ישנם מיילים שקשורים לחלק של תהליך השיווק וישנם מיילים שקשורים בחלק של המכירה.
    יש הבדל בין סוגי המיילים וחשוב להבין איך כותבים נכון את הסוגים השונים של המיילים.
  • מה כותבים בשורת הנושא של המייל כדי שהנמענים יפתחו, יקראו ולא יתעלמו (אאוצ', זה החלק שהכי כואב)
  • אילו אסטרטגיות מובילות לשיפור האפקטיביות של דואר אלקטרוני?
  • איך מחברים בין דואר אלקטרוני למדיה החברתית וממנפים את שני הערוצים…
  • מה היא התדירות הנכונה והמומלצת למשלוח דואר אלקטרוני בכלל וניוזלטר בפרט?
  • איך מעלים את אחוזי הפתיחה ואת אחוזי ההקלקה?
  • איך עוזרים לשיווק בדואר אלקטרוני להגדיל את המכירות
  • טיפים מעשיים לכתיבת שורת נושא
  • מה הן הטעויות שמקטינות את עוצמתו של המייל
  • ועוד…

test-roni-horvitz

יחידה # 6 מפיצים את המגנט ומושכים לקוחות - כל הדרכים להביא תנועה
מזל טוב ! המנגנון המרכזי של מערכת השיווק שלך בנוי.
זה עדיין לא מבטיח לך שמערכת השיווק שלך אפקטיבית. אפקטיביות השיווק באינטרנט הולכת וגדלה כשקורים שני דברים:

  1. מגיעה תנועה של גולשים ולקוחות פוטנציאליים למקום שבו אתם נמצאים.
  2. התנועה הזו עושה את מה שאתם מבקשים ממנה לעשות.

מכאן ואילך, יש לך 2 מטרות, מדובר בשתי פעולות מתמשכות שיוצאות אל מעבר לגבולות המסלול הזה ומלוות אותך
במשך כל חיי העסק שלך והשיווק שלך באינטרנט:

  1. להביא כמה שיותר תנועה בכמה שפחות זמן לנוכחות השונה שלך באינטרנט.
  2. להגדיל את רשימת התפוצה שלך כמה שיותר בכמה שפחות זמן.

לשם כך עליך לבנות תכנית הפצה. תחילה מדובר בתכנית הפצה למגנט שבנית ויצרת במסלול הזה.
לאחר מכן מדובר על תכנית הפצה לתוכן השיווקי שלך.

כדי להצליח לעשות את זה, ביחידה הזו מחכים לך: 

  • מפה מפורטת של כל ערוצי התנועה האפשריים של לקוחות פוטנציאליים הן באינטרנט והן מחוץ לאינטרנט.
    שיווק אפקטיבי הוא למעשה שילוב של פעולות גם באינטרנט וגם מחוצה לו.
    הדרך הנוחה ביותר היא להשתמש במפת הדרכים שבה משורטטים כל הערוצים למשיכת תנועה אל כל יעד שאתם חושקים בו.
  • הדרכה מפורטת על נתיבי התנועה החינמיים שעומדים לרשותך באונליין ובאופליין
    והנחיה מסודרת איך לבנות את תכנית ההפצה שלך כדי שאכן תעמוד במטרות שנכתבו למעלה.
  • הדרכה מפורטת על נתיבי תנועה בתשלום שעומדים לרשותך ומתי נכון להשתמש בהם, הן באונליין והו באופליין
    ולאחר מכן, תוכל לבחור האם ומתי להתחיל לממן תנועה.
    ישנם ערוצים להבאת תנועה שמקצרים משמעותית את משך הזמן לבניית רשימת תפוצה גדולה. גם הם יתגלו לך כאן.

test-hagai

יחידה# 7 : זיהוי והגדרת אסטרטגית השיווק שתפורה לעסק שלך

אחרי שיצרת מנגנון שיווק ובהיר לך מה בעצם העסק שלך מבטיח ללקוחות שלך ואיך עומדים בהבטחה הזו, אפשר לחשוב על שיווק.

כדי שהשיווק שלך יקדם לך את העסק דרושה לך אסטרטגיה. אסטרטגיית שיווק היא דרך השיווק, הדרך בה העסק מביא לקוחות בשלים למעמד המכירה. אין נוסחת שיווק אחת שמתאימה לכל העסקים. מערכת שיווק באינטרנט היא לא One size fits all. לכל עסק מתאימה אסטרטגיה אחרת שהיא פונקציה של קהל היעד ומוצרי העסק.

היחידה הזו מסכמת את המסלול ובסופה תהיה לך תכנית שיווק מבוססת על אסטרטגית שיווק שמתאימה לעסק שלך ומשקפת את ההסכמות שלך לפעול בערוצי שיווק שונים.

ביחידה הזו :

  • אכיר לך את תהליך השיווק באינטרנט כך שתהיה לך תמונה רחבה לגבי התהליך
    שצריך לקרות בעסק שלך מתחילתו ועד סופו, מאסטרטגיה ועד תוצאות.
  • תעבוד עם שיטה מובנית וברורה שתוביל אותך צעד אחר צעד עד לגילוי הברור של אסטרטגיית השיווק שמתאימה לעסק שלך.
  • תכיר את המאפיינים של תהליך הקנייה כי רק כשמסוגלים "לחדור" למוח של הלקוח
    ולדעת בדיוק מה עובר עליו בתהליך הקנייה, יודעים מה לומר לו או איך לדבר איתו – וזה ה-מפתח לגידול במכירות.
  • תזהה את אסטרטגיית שיווק שמתאימה לעסק שלך (אחת מבין 4 קיימות ותגלו את המאפיינים שרלוונטיים לעסק שלכם)
  • תבין  אילו ערוצי שיווק ופעולות שיווק מתאימות לסוג עסק כשלך:
    יש מי שמתאים לו לשלוח מאמרים כל שבוע לקהל שלו ויש מי שמתאים
    לה לפרסם תמונות של המוצרים שלה בכל יום במדיה החברתית.
    הפעם יהיה לך ברור מה מבין עושר הפעולות השיווקיות הקיימות מתאים באמת לעסק שלך.
  • תגלה טקטיקות להגעה ללקוחות חדשים שמתאימות לעסק שלך.
  • תגלה איך מחזירים לקוחות קיימים לעסק ומה יעזור להניע אותם לקנות שוב

test-michal-sh

שיטת הלמידה והתרגול

מסלולי הלימוד:

לרשותך עומדת האפשרות לבחור באחד משני המסלולים הבאים :

  1. מסלול המורה האישי : לימוד עצמי דרך האינטרנט. אחת לשבועיים תפתח לך היחידה לפי הסדר והפירוט שהופיע כאן.
    לכל יחידה יש דפי עבודה למילוי. המשימות בדפי העבודה למעשה בונות עוד ועוד לבנים במערכת השיווק החדשה שלך.
  2. מסלול המורה האישי עם ליווי צמוד: לימוד עצמי דרך האינטרנט בשילוב תמיכה צמודה של חונכת,
    שהיא מאמנת שעברה בעצמה את כל המסלול כולל יישום מלא של כל משימותיו. פירוט על הליווי האישי בהמשך.

פורמט הגשת התוכן הלימודי

כל היחידות בקורס בנויות מהדרכת וידאו, אודיו ותמלול מלא עם דפי הנחיות ליישום. יש לכם למעשה אפשרות לבחור את דרך הלימוד המתאימה לכם בכל יחידה וגם תוך כדי היחידה עצמה.

עם הרשמתך לקורס ישלח אליך מייל עם שם משתמש וסיסמה לאזור בלעדי למשתתפי המסלול באתר של קייסי קולג'. שם הכנו לך קבלת פנים אישית.

כמו כן, יש לך גישה בלתי מוגבלת למשך שנה שלמה לחומרי המסלול כולל אפשרות להוריד למחשב שלך את כל החומרים שמגיעים בטקסט (PDF).

משך המסלול : 14 שבועות

 

מסלול המורה האישי עם ליווי צמוד

כדי להבטיח שהתיאוריה תהפוך למעשים והמעשים יהיו המעשים המדויקים והנכונים,
יש לך אפשרות לבחור במסלול שבו תהנה מליווי אישי ותמיכה מקצועית של אשת צוות בביצוע.

התמיכה כוללת: משוב על המשימות והעבודות השונות, מענה על שאלות ואי הבנות, סיעור מוחות,
שחרור פלונטרים בהתקדמות ובעשייה, עזרה בהשלכת הנושאים הנלמדים על העסק ומציאת תשובות במקרה שקשה לבד.

בשורה תחתונה: החונכת נמצאת שם בשבילך, למען ההצלחה שלך וכדי לוודא שהפעולות שלך אכן בונות מערכת שיווקית אפקטיבית.

אנשי הצוות התומכים בבעלי העסקים, שולטים בתכנים הנלמדים על בוריים, מנוסים באימון ועברו הכשרה אישית אצל קרן כהן.
בכלל זה הם מקבלים תמיכה בזמן אמת, בכל מקרה בו נדרשת התערבות מקצועית.
כל אנשי הצוות הקימו לפחות פעם אחת עסק עצמאי ועברו את השלבים הנלמדים במסלול.
כולם מאמנים המביאים אכפתיות, הקשבה והתגייסות להנעה לפעולה.

הפגישות האישיות עם החונכת שלך יתקיימו מידי שבוע, בסקייפ או בטלפון וימשכו 20 דקות בכל פעם.

באפשרותך לשלוח אליה את המשימות שלך במייל טרם הפגישה, היא תבדוק אותן,
תיתן לך בפגישה משוב אישי ותעזור לך להתקדם בשלבי המסלול
.

אנחנו יודעות לעזור לך וללוות אותך ליצירת ההצלחה שלך,
מה שנשאר לך זה לבוא עם ראש פתוח,

לתת 100% מעצמך ולעשות את העבודה.

רק לימוד והטמעה נכונה של החומרים לפי השיטה אותה אני מלמדת,
תאפשר לך להגיע להצלחה אותה אתה רוצה. אין ניסים יש עבודה.

 

test-liora

באפשרותך לקבל גישה מידית כבר עכשיו !

להצטרפות יש ללחוץ על הכפתור כאן. לאחר הלחיצה יפתח לך טופס הרשמה.
ב-3 צעדים קטנים שמסתכמים ב-3 דקות יש לך אפשרות להתחיל מיד.

בנוסף…סל בונוסים

הבונוסים הבאים יחזקו את עוצמת ההשפעה של הקורס על איכות ותוצאות פעילות השיווק שלך:
מכיוון שתפקיד הבונוסים להעצים את הלמידה והיישום, הבונוסים משולבים ביחידות הרלוונטיות ויפתחו לך בהתאם לכל יחידה.
באופן הזה אנחנו מבטיחים שלא יהיה לך עומס מידע ויווצר לך קושי להתמודד איתו.
חשוב לנו לעזור לך להקטין למינימום תסכולים וקושי.

עבודת מיפוי עסקי טרם יציאתך למסלול
bonusכדי להבטיח שתהליך העבודה שלך מובנה ויאפשר לך לבנות את התשתית שקודם יש בה יסודות ורק אחר כך יציקה של הרצפה הראשונה, המשימה הראשונה שלך במסלול תהיה עבודה הכנה שתעזור לך לאתר את "החורים" בהגדרות שיש לך על העסק שלך. מהחורים האלה נוזל לך כסף.
אם בחרת במסלול המורה האישי עם ליווי צמוד, החונכת תזמין אותך לשלוח את העבודה אליה עוד טרם המפגש הראשון ביניכם.

מאיפה להתחיל כשלא יודעים מאיפה להתחיל
bonusההדרכה הזו תכניס אותך אל התרבות והאווירה של שיווק באינטרנט ותנחה אותך מה הן הפעולות הראשונות והחשובות ביותר
שיש לעשות בשיווק באינטרנט ואת השלבים והפעולות לבניית אמון.
אמון הוא הדבר הראשון שצריך לייצר כדי שתהיה לך את יכולת ההשפעה המשמעותית על ההחלטה לקנות ממך.

תנאים של צמיחה עסקית
bonusההדרכה הזו תפתח לך חלון לחשיבה עסקית ותעזור לך לרענן את ההחלטות העסקיות שלך כדי לייצר צמיחה וודאית בעסק.
הדרכה שממוקדת בחשיבה עסקית ומובילה לגיבוש החלטות לפיתוח העסק.

איך להימנע מהטעות השכיחה ביותר בשיווק
bonusיש שפה מאוד פשוטה אבל הכרחית שעוזרת להניע אנשים לפעולה.
הטעות השכיחה ביותר בשיווק היא שבעלי עסקים פשוט לא מכירים, לא משתמשים ולא מלטשים את היכולת לדבר בשפה הזו.
הדרכה הזו תלמד אותך את השפה, תיתן לך כלים לתרגול ותעזור לך להימנע מהטעות שפוגעת בכל תהליך שיווק ומכירה.

60 יום ללא תשלום במערכת רב מסר
bonusבעזרת מערכת רב מסר יתאפשר לך ליצור מנגנון שיווקי ראשוני וזאת מבלי להזדקק לאתר אינטרנט.
בכל משך תהליך הלימוד ובניית המערכת לא תידרש להוציא שקל על השימוש ברב מסר כולל להקים דפי נחיתה ללא תשלום נוסף.
המערכת ידידותית וקלה לשימו שולכן אנחנו ממליצים להתחיל איתה.

test-candel

גובה ההשקעה שלך

לפני שנציג בפניך את הסכום, אנחנו מציעים לך לענות על השאלות הבאות בבואך לשקול ולבחור אם להצטרף למסלול הסיסטם :

  1. בתוך כמה זמן אני אחזיר את ההשקעה הזו?
  2. מה צריך לקרות כדי שההשקעה הזו תחזור ?
    לרוב מדובר ב2-3 מכירות שמכסות את ההשקעה החודשית ומשאירות אותך עם הידע שהוא נכס
    שיניב לך עוד ועוד תשואה לאורך כל מחזור חיי העסק שלך.
  3. איך יראה העסק שלך אם לא תהיה לכם מערכת שיווק כזו בעוד שנה? איך יראה העסק שלכם עם מערכת שיווק כזו בעוד שנה מהיום ?קרוב לוודאי שאם מערכת השיווק הקיימת תמשיך להתקיים ללא שינוי, התוצאות תהיינה דומות, ללא שינוי.
    לעומת זאת, עם מערכת שיווק והתכווננות מעשית לשינוי – גם התוצאות ישתנו.

 

הקמת מערכת שיווק אפקטיבית באינטרנט נכונה היא הבסיס לשיווק שמייצר הכנסות
ולא ניתן אפילו לאמוד את הערך העתידי שלה בעבורך בנקודת הזמן הזו.
יש לה ערך אינסופי בשבילך.

הנה גובה ההשקעה שלך (המחירים כוללים מע"מ)

מסלול המורה האישי ללימוד עצמי

6 * 394 ₪

או

2130 ₪ בתשלום אחד

מסלול המורה האישי עם ליווי צמוד בביצוע

6 * 745

או

4075 ₪ בתשלום אחד

להצטרפות יש ללחוץ על הכפתור כאן. לאחר הלחיצה יפתח לך טופס הרשמה.
ב-3 צעדים קטנים שמסתכמים ב-3 דקות יש לך אפשרות להתחיל מיד.

 

אני מציעה לך חומר למחשבה,
חומר חשוב שיעזור לך להגיע להחלטה הנכונה, בשבילך !

נחשוב לרגע ביחד: כמה שווה לך לקוח חדש? כמה כסף מכניס לך לקוח לעסק ?
ברוב העסקים שאני פוגשת, לקוח חדש שווה מאות שקלים, לעיתים אלפי שקלים ולעיתים
אפילו יותר מזה.

המטרה שלי היא שמסלול הסיסטם יעזור לך לצרף עשרות של לקוחות, באופן קבוע, שוב ושוב ושוב – הרבה יותר
מלקוח או שניים חדשים כל חודש.

למעשה, מדובר בהשקעה שלך במכונה שתזרים לך חמצן לעסק במשך שנים רבות קדימה,
עם תהליכי שיווק אמיתיים – מה שאין ל-99% מהעסקים שאני פוגשת.

מספיקים כמה לקוחות בודדים על מנת להחזיר את ההשקעה.

אמנון בצלצל משתף על קייסי קולג'

test-geula

ואם התחרטת…או שלא מתאים פתאום ? 

היינו שמחים לבוא לקראתך במקרה של חרטה אך לצערנו בתחום הקורסים הדיגיטליים לא ניתן "להחזיר" סחורה
ולא ניתן לקבל החזר כספי מפני שאין באפשרותנו שום דרך להבטיח שלא הורדו תכנים ונעשה שימוש בחומרים.

יחד עם זאת,

חשוב לנו לאפשר גם לך להתקדם, לא צעד אחד קדימה אלא 100 צעדים !

לכן החלטנו לקחת 100% סיכון עלינו

ולתת לך  100% אחריות למשך 20 ימים

עם הרשמתך אנחנו פותחים בפניך את הדלת ל-20 ימים במהלכם:

  • תתחיל עם המיפוי העסקי ותזהה את ה"חורים" בעסק שלך ומה צריך לסתום מיד.
  • תקבל את היחידה הראשונה "גיבוש הזהות השיווקית" וכל החומרים הנילווים לה.
    בעזרתה תוכל להתחיל במיקוד העסקי והשיווקי לקראת יצירת מערכת שיווק שעובדת נון סטופ.
  • תיפגש פעמיים עם החונכת שלך ! ותקבל משוב על העבודות שעשית

אם במהלך 20 הימים האלה תגלה שמשהו לא נכון / מתאים / מסתדר / עובד לך – כל מה שתצטרך לעשות זה לכתוב אלינו מייל בתחום 20 הימים ממועד ההרשמה ואנחנו נחזיר לך את סכום השקעתך במלואו כפי ששילמת.

 

test-shosh

שאלות נוספות ? 

ריכזנו בשבילך כמה שאלות ותשובות די שכיחות שאני יכולה לענות לך כמעט באופן אישי כבר עכשיו 🙂

לתשובות לחץ על סימן ה + ליד כל שאלה.

עדיין אין לי אתר אינטרנט האם המסלול הזה מתאים לי?
למען האמת, הייתי שמחה אם כל בעל עסק שעדיין אין לו אתר אינטרנט, היה עובר קודם את המסלול הזה כי המשמעות היא, שכשתגיעו לשלב אתר האינטרנט תדעו בדיוק מה צריך להיות בו, איך התוכן צריך להיות כתוב בו ואיזה מסר שיווקי יעשה לכם את העבודה הטובה ביותר. בואו נאמר, שבמקרה הזה הייתי ממליצה לך בכלל לא להתחיל עם אתר אינטרנט אלא קודם כל עם פיתוח מערכת שיווק אפקטיבית באינטרנט.
יש לי פייסבוק, יוטיוב ואתר אינטרנט, מה ייתן לי המסלול הזה?
בראש ובראשונה המסלול הזה יגרום לכל פעולות השיווק שלך להתחבר לתהליכים שלמים, סגורים, שפועלים בסינרגיה ומשפרים לך את התוצאות השיווקיות. התוצאה היא: מערכת שיווק באינטרנט שיודעת למשוך לקוחות ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. אבל לא רק, במהלך המסלול נלמד אותך לדייק את כל פעולות השיווק שלך ואת המסרים שלך כך שהפעולות יניבו פירות.
אני עסק ותיק ונמצא כבר הרבה זמן באינטרנט אבל אין לי פניות מהאתר וממה שאני עושה באינטרנט, המסלול ישנה לי את התוצאות?
המסלול וודאי לא ישנה לכם את התוצאות, אתם תשנו לעצמכם את התוצאות בעקבות הידע וההתנסות שתקבלו במסלול הלימוד. אם התוצאות כעת לא משביעות את הרצון שלכם, כנראה משהו בהם לא מדויק או לא נכון. במסלול תהיה לכם ההזדמנות ללמוד וליישם את הפעולות הנכונות, את הסדר הנכון שלהן, את החיבור שלהן לתהליכים שמובילים לסגירת עסקאות וכמובן הזדמנות להיכנס למצב של פיתוח וצמיחה עסקית.
המסלול מוצא חן בעיני. אפשר הנחה נוספת?
אני אשתף אותך בתהליך קבלת ההחלטות שאני עשיתי כשקיבלתי החלטה להשקיע כמה עשרות אלפי שקלים בתכנית ליווי שנתית. יתכן וזה יעזור לך לקבל החלטה בעבור עצמך:

הדבר הראשון ששאלתי את עצמי זה: מה אני יכולה להרוויח מהתכנית הזו ? מה יהיה לי ביד אחרי שהיא תסתיים ? כאשר התשובות סיפקו אותי כי הם פגשו בדיוק את מה שרציתי, המשכתי לשלב הבא, ושאלתי את עצמי: האם הסיכוי שאחזיר את ההשקעה בתום התקופה גדול על הסיכון שכרוך בהשקעה. כשהתשובה לזה הייתה: כן. השקעתי! והשקעתי בענק!

השקעה גבוהה משמעה מחויבות גבוהה. מחויבות גבוהה מניעה לפעולות גבוהות ואלה מצידן מובילות לתוצאות גבוהות. אם תוצאות גבוהות זה מה שברצונך לקבל, מכאן באפשרותך למצוא את התשובה שנכונה לך. המחיר שמוצג בעמוד הזה הוא המחיר הסופי של המסלול.

עדיין קרן, יקר לי.
איזה שיקול יכול להנחות אותך אם להצטרף לסיסטם ?
לדעתי השיקול שלך צריך להיות:  "כמה שווה לי לקוח?".
אם הלקוח שלך שווה כמה מאות שקלים, זה אומר שמספר לקוחות בודדים נוספים יכסו את ההשקעה הזו.

השאלה האמתית היא לא האם יש לך את היכולת להרשות לעצמך להצטרף לסיסטם?
השאלה האמתית היא: האם יש לך את היכולת לא להרשות לעצמך ?

יש לך הזדמנות פה להשקיע חלקיק של החלקיק של מה שתקבל מהמערכת הזו בעתיד. אם אני שמה את עצמי בנעליים שלך לרגע, זו ההשקעה הכי טובה שיכולה להיות.

 אני מאמינה ויודעת ש"אין מקום שהוא רחוק מידי" (ריצ'ארד באך)

אם יש לך התלבטות, שאלות שאין כאן עליהן תשובה או כל עניין לשוחח עליו,
אני מזמינה אותך לכתוב אלינו למייל : info@kccollege.co.il ונחזור אליך במהרה.

נשמח מאוד ללוות גם אותך,
לעזור לך לבנות מנגנון שיווקי שמבטיח זרם לקוחות פוטנציאליים קבוע, סמכות מקצועית (אוטוריטה)
וזרם לקוחות משלמים הולך וגדל בעזרת מסלול הסיסטם.

קרן כהן וצוות ההדרכה

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר