השיווק החדש (2017) ומה הוא דורש

הבסיס, העקרונות והשלבים ליישום השיווק החדש

בשנת 2008 יצאתי כמסיונרית במסע צלב, להסביר לבעלי עסקים קטנים למה הם 'חייבים' להיכנס לאינטרנט, כמה זה כלכלי לשווק באינטרנט, מה זה עושה לעסק ואיך משווקים נכון באינטרנט.

אז, ב- 2008 הייתי סוג של מביאת בשורה עתידנית שלרוב בעלי העסקים עדיין נשמעה בבחינת 'כבדהו וחשדהו'.
היום, 9 שנים אחרי, ברור לכל בעל עסק שעליו לייצר נוכחות באינטרנט, ברור לכל עצמאי ובעל עסק קטן שכדאי לשווק באינטרנט וברור לרוב בעלי העסקים שיש אסטרטגיות וטקטיקות של שיווק שעושים במרחב האינטרנט שעוזרות למכור יותר בהצלחה.

מה שאני עומדת לחלוק איתך היום ועלול לקבל את התווית של 'כבדהו וחשדהו' שקיבל השיווק באינטרנט בשנת 2008.

אני מזמינה אותך לקרוא בפתיחות.

יש כאן בשורה שמייצגת את השינוי העמוק שקורה בשדה התודעה ומשפיע ישירות על עולם העסקים כולו ועל העסק שלך גם כן.

אם תבחר לנסות, לבחון ולגלות איך זה עובד לך, יש סיכוי גדול שתחווה גידול עסקי כבר בקמפיין הבא ובטח בשנה הקרובה.

אני ממליצה לך להתנסות ביישום העקרונות ששזורים בפוסט הזה כבר עם המייל, הפוסט, המסר הבא שיצא ממך לקהילה שלך או אפילו בפגישה הבאה שלך. אני סקרנית לשמוע על התוצאות שלך.

מה השתנה ?

אי שם ב- 2008 דיברנו בעיקר על אסטרטגיות וטקטיקות, לימדתי אותן וליוויתי איך לעשות אותן ולייצר צמיחה עסקית בריאה. הייתי בין הראשונים בשוק. את מורי השיווק באינטרנט אפשר היה לספור על כף היד. היום, השוק מלא באפשרויות בחירה, מציע אינספור שיטות ותתי ערוצי שיווק באינטרנט ובעיקר מדבר על הפעולות ש'צריך' לעשות.

אני מדגישה את המילה 'שצריך' כי היא מגיעה מהראש. היא מגיעה מהשכל, ממנגנוני הניתוח וההסקה שיש במוח ועושים שימוש בנתוני עבר – שגם הם מתבססים על החינוך הקדום לרציונליזם.

היום, 2017, יעילות השימוש בהשיטות האלה פחתה משמעותית והתוצאות רחוקות ממה שהכרנו.

במבחן המציאות נוכחנו פעם אחר פעם שהתוצאות שמקבלים מאותן נוסחאות ושיטות שלימדנו בעשר השנים האחרונות אינן עקביות בתוך כל עסק אוטונומי, ואין להן תוקף, אפילו לא בקרב 20% מאוכלוסיית הלומדים באותו הקורס או המכללה.
כדי ליהנות מתוצאות שהיינו מקבלים בשנת 2010 (כמו לדוגמה: מכירה של 86 ערכות ללימוד 'השיטה לשיווק באינטרנט' בהשקה ראשונה שכללה רק פוסטים כתובים ואירוח מרצים בוובינרים) צריך להשקיע היום פי כמה וכמה משאבים (בכסף, בזמן, באנרגיה).

עם הזמן, התרחבה השיחה מאסטרטגיות וטקטיקות שיווק רציונליות ליצירתיות ומהפכנות, מדברים על מילים של חדשנות ופריצת גבולות, מדברים על אפקטיביות ומולטי פוטנציאליות. מעודדים להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש כדי לייצג רעננות וחדשנות.

כל אלה מעוררים הרבה מאוד חוסר אונים, תסכול, ציפיות ואכזבה אצל אלפי בעלי עסקים שעומדים נבוכים מול עצמם. ובצדק.
ומה לגבי כל אלה שאין להם את היצירתיות, החדשנות, המהפכנות המחשבית או היכולת לפרוץ את גבולות התודעה של עצמם, בטבע שלהם?

בשבילם יש בזה איום גדול והאיום הזה יוצר קיפאון. תקיעות. עצירה. מחסום. אלה כשלעצמם מייצרים כיווץ, צמצום מחסור שמולידים פחד, דאגה, ספק ושאר מיני רגשות מכאיבים המתבטאים בסופו של דבר בחוויה של האי הצלחה והכנסות לא מספקות.

בסיס השיווק החדש

הבסיס לשיווק החדש

השיווק החדש, (על זרעיו כתבתי בפרדיגמת השיווק החדשה), מעביר את כוח הכבידה של השיווק משדה המוח (שמנהל אותנו ואת העשייה דרך מה ש'צריך' לעשות) אל שדה הלב (שמפעיל את מה שרוצים לעשות).

המעבר מהשכל אל הלב הוא אינו מעבר טריוויאלי ואני מסתכנת ומהמרת שיתכן וברגעים האלה ממש עולה בך המחשבה 'מה זה השטויות האלה' וזה בסדר. המחשבה הזו תחלוף כשתגיע לגילויים המדעיים ולסינתזה בין המדע לשיווק העסק שלך בהמשך.

גם מי שבוחר או יבחר לחקור את אפקטיביות העקרונות של השיווק החדש שמיד אפרט כאן, יגלה שצצים בדרך הרבה מאוד מחסומים מנטליים (התנגדויות שמקורן בדפוסי מחשבה המניעים מהמשך פעולה) ורגשיים (רגשות כמו: כעס, התקוממות, דחייה, רוגז, תסכול, אכזבה).

במאמר מוסגר אגיד בהקשר הזה שני דברים:

1. לכל מה שאני כותבת כאן יש הסברים מבוססים במדעי הפיסיקה הקוונטית והביולוגיה ובביטויים שלה בתודעה הרחבה ובתודעה האינדיבידואלית (שלך, לדוגמה) – אלא שמתבקש לדבר על זה במקום אחר (כאן אני מסבירה את הבסיס)

2. יש כלים שונים להתמודד עם המחסומים המנטליים והרגשיים, אחד מהם, שמצאתי אותו הכי קל ופשוט להטמעה בחיי היום-יום, ביחס לאיכות ועוצמת השינויים שמתרחשים, הוא שיטת ההו'אופונופונו. (כאן אפשר לנסות ולבחון את השפעת השיטה בלייט עם הנחיות מוקלטות לשחרור מחסמים שקשורים במערכת היחסים שלך עם כסף ועם הצלחה עסקית.

יש אנשים שמקשיבים לזה 3 פעמים ביום ומדווחים על שינוי מוחלט בהרגשה ובחוויה בתוך העסק ועם כסף. אין חובה להאמין בזה כדי שזה יעבוד לך. זו דרך קלה להתנסות ולגלות בלי לבטוח).

בשיווק החדש אנחנו חוזרים אל המקום שיש לכל אחד ובו נמצאת התבונה העמוקה ביותר – זו שמחברת בין אנשים, זו שמאפשרת לאנשים לזהות אם מה שיש שם מולם כמיטיבי בעבורם – זהו שדה הלב ומדעית אנחנו מדברים על השדה האלקטרומגנטי של הלב.

כדי להבין מדוע הכרחי לעדכן את דרכי העבודה, לעבוד דרך שדה הלב ולבסס ערוץ תקשורת שוטפת והרמונית בין הלב למוח בוא נכיר בכמה ממצאים מדעיים:

בגוף האדם שתי תחנות להפקת חשמל. המח והלב.

 

המחקרים המדעיים מלמדים שלכל אחד מהם, שדה אלקטרומגנטי שמתקשר עם האחר ועם השדות האלקטרומגנטיים מחוצה לנו.

 

הלב פולט שדה אלקטרומגנטי שמשתנה בהתאם להרגשה שלנו. רגשות 'חיוביים' מייצרים שדה אלקטרומגנטי עם רטטים בתדר ועוצמה אחרים מהערכים שנמדדים בשדה אלקטרומגנטי שנבנה על בסיס רגשות 'שליליים'.

 

השדה האלקטרומגנטי של הלב רוטט וקורן למרחק של כמה מטרים מהגוף הפיסי וכבר נמדדו ערכיו במחקרים מדעיים, ממרחק של כמה מטרים מהגוף.

את השיווק החדש אנחנו יוצרים מתוך התבונה הנמצאת בשדה האלקטרו מגנטי של הלב ונעזרים בחוקי הפיסיקה הקוונטית והביולוגיה על מנת להעביר הלאה ורחוק יותר את מה שיש לך להציע.

הגדולה של הגישה החדשה היא רתימת חוקי היקום למימוש הצלחה עסקית והגשמה אישית.

הביטויים של זה הם גם כסף (והרבה) אבל לא רק. אחד הביטויים המשמעותיים של זה הוא חוויית שיווק שיש בה זרימה, הרמוניה, שמחה והתרגשות.

בואו נראה איך עושים את זה.

עקרונות השיווק החדש

שיווק הוא שיחה. הוא לא פעולת שכנוע. הוא לא מהלך שבו משכנעים אנשים להיפרד מכסף. זו שיחה בינך לבין אדם נוסף שיתכן ורוצה או חושב שהוא צריך את מה שיש לך להציע.

 

השיחה הזו חייבת להכיל מילים שבעת שיוצאות מהפה שלך, מייצגות בהרמוניה ובנאמנות את
הכוונה האמיתית שלך בעצם אמירת המסר

הרצון שלך שמניע אותך לבחור במילים האלה

האמונה שלך ביחס למהות המסר ולהשפעה שלו על האדם שמקשיב

ההצעה שלך אל אותו אדם

מכאן כל ניסיון לצקת את המילים שלך לתוך נוסחאות או תבניות של 'ככה צריך לכתוב' או 'ככה צריך להגיד' עלול לייצר מסר שלא מהדהד בהלימה עם הכוונה, הרצון, האמונה וההצעה שלך .
התוצאה: המימוש יהיה שיקוף של חוסר ההלימה. במילים פשוטות: לא מה שאתה רוצה לעצמך ולאחרים.

3. האדם שמקשיב לך או קורא את המילים שלך יגלה קשב רק, וזה תנאי, רק כאשר המסר שלך יהדהד לו 'הרמוני' או 'מדויק'. זה שלב לא מודע. החיבור אל מסר (שמורכב ממילים שהן אוסף של רטטים אנרגטיים) מתחיל בשדה האלקטרומגנטי של הלב. שם מתרחש תהליך פיסיקלי שלא ארחיב עליו כאן ומכונה 'התאבכות בונה'. כאשר הרטטים שמוקרנים מהמסר שלך פוגשים רטטים דומים בצד השני, נוצר חיבור.

לאחר שנוצר החיבור הראשוני ברובד האנרגטי מתעוררת תגובה רגשית ו/או מנטלית (בסדר לא קבוע).

מדובר בתהליך שנמשך שברירי שניה כך שהמודעות אליו מתאפשרת רק לאנשים שמפתחים את החישה והחיים דרך 'שדה הלב'.

בין אם יש לך את זה או אין לך את, מה שחשוב זה להכיר שהתהליך הזה מתרחש.

מאחר והוא מתרחש ויש לך עכשיו ידיעה לגביו, יש לך גם את האפשרות מעתה לבחור 'אילו מילים אתה בוחר כדי להעביר את המסר שלך'. הדרך הטובה ביותר לבחור בלי לבחור היא לדבר את האמת שלך ביחס לדברים. אמת נקיה חפה ממניפולציות ומניעים נסתרים.

4. להסכים להקשיב ללב ולאפשר באמצעות הידברות לייצר מציאות שתומכת בבחירה. אם אתה כותב מייל לקהילה שלך רק בגלל שאתה 'חייב או צריך', קרוב לוודאי שתגלה שהתוצאות שלו (בכל מונח: פתיחה, לחיצה על קישורים, קניה בפועל) לא פוגשות את הרצונות שלך.

החלופה היא, לפעול מתוך מניע פנימי שיש בו את הטובה העליונה של כל הנוגעים בדבר.

כשאת רוצה למכור יותר, כשאת רוצה להכניס יותר כסף – זה רצון נקי, אוביקטיבי וחף ממניפולציות. עכשיו, האתגר שלך הוא לחבר אותו למניע שיש בו את טובתם העליונה של הכל הנוגעים בדבר על מנת שהוא יפגוש בחוץ רטט שמיצג את טובתו של אדם אחר.

שני כללים שכדאי לקחת בחשבון ביחס לשיווק / שיחה / מסרים הבאים שלך:

הכלל הראשון : האדם שמולך יקשיב רק למה שמהדהד את שרוטט מתוכו (יש לזה הסבר מדעי מורחב ושוב, כאן קצרה היריעה מלפרט). מה שרוטט מתוכו ישתייך תמיד לאחת משתי המשבצות הבאות:

מה שהוא רוצה – רוטט משדה הלב שלו

מה שהוא חושב שהוא צריך – רוטט משדה המוח שלו

המסר שלך (במישרין או בעקיפין) טוב שיפנה או אל מה שהוא רוצה או אל מה שהוא חושב שהוא צריך.

כלל שני: להקפיד שהמסר שלך 'נקי'. לדבר נקי זה אומר לבטא באותנטיות ובכנות את המחשבות ו/או הרגשות (אם יש להם מקום בתוך המסר) כפי שהם נובעים מתוכך. להיפרד מתיאורים סופרלטיביים שמרחיקים את הקורא או המאזין מהאמת הפשוטה והנקייה שיש במסר.

כאשר מתקיימת דיסהרמוניה בין המסר לבין הכוונות, הרצונות, האמונות שלך – התוצאה תהיה שונה ממה שאתה רוצה (כן, גם לזה יש הסבר פיסיקלי מדעי). זה עומד במבחן המציאות.

כאשר מתקיימת הרמוניה – התוצאה בחומר תהיה שיקוף של הרצון/המטרה שלך (=הרוח).

במילים פשוטות : אם את רוצה לעשות קפיצת מדרגה עסקית ומבחינתך קפיצה כזו מיוצגת על ידי מעבר מעבודה פרטנית לעבודה קבוצתית, נניח בהרצאה או סדנא. כל עוד את עושה את זה כי 'זה מה שצריך' בשביל קפיצת מדרגה עסקית ובתוכך את מרגישה רתיעה מעבודה עם קבוצה, לא משנה איזה יועץ עסקי או מנטור שיווקי ילווה אותך, הקבוצה שלך לא תתמלא והביטוי יהיה הפוך מקפיצת מדרגה עסקית.

5. על מנת למלא אולמות ופעילויות יש לזכור שכאשר קובעים מטרה ומייצגים אותה במספר סופי, הלכה למעשה מייצרים תנאי ומגבלה.הפיסיקה הקוונטית מלמדת אותנו שהיקום בנוי מתודעה ואנרגיה ומה שמתממש במציאות כפי שאנחנו חווים אותה היא בסך הכול בחירה של אפשרות מסויימת שהתודעה שלנו התמקדה בה.

יש אינסוף אפשרויות לממש כל רוח בצורת חומר ועל מנת ליהנות מ"יותר" חשוב :

א. לזכור שיש אינסוף אפשרויות ואנחנו מודעים רק למה שאנחנו מודעים כרגע.

ב. מתוך האפשרויות שעומדות בפנינו לבחור בחירה שאין בה תנאי או מגבלה כך שנוכל לאפשר ליותר להגיע

ג. לייצר בחירה מודעת מתוך אינספור האפשרויות ולדבוק בבחירה מתוך ידיעה פנימית שהיא המדויקת לך בעת הבחירה. מדובר על ידיעה שמקורה באינטלגנציה של הלב (להבדיל מהידיעה הקוגנטיבית שמקורה באינטלגנציה של המח).

ד. כל ספק מערער את הידיעה ובכך את המימוש של הבחירה.

ה. להבין שלכל ספק, פחד, דאגה, חשש יש רטט. לכל רטט יש תדר והוא מוקרן לשדה ביחד ועם רטטי הרצון והכוונות שלך. מכאן, האחריות שלך היא להסכים להסיר מכשולים וחסמים באמצעות ניקוי תודעתי שיטתי ועקבי כדי לממש יותר מהרצון והכוונה ופחות מהפחד והדאגה (ביחס להצלחה עסקית וכסף, אפשר להתחיל כאן )

השיווק החדש מקבל ביטוי מיידי במדיה החברתית

במדיה החברתית אפשר לראות שאין 'חוק' שקובע שפוסט קצר קוראים יותר ופוסט ארוך אף אחד לא קורא. (הוכחה אפשר למצוא כאן: ) פוסט ארוך מאוד עם יותר מ- 250 לייקים ו-95 תגובות כתובות נכון למועד כתיבת המאמר.

כשהמסר נכתב עם מניע שמתייחס לטובתם העליונה של כל הנוגעים בדבר, כשיש שם כוונה נקיה להיטיב, כשהוא נכתב משדה הלב – הוא נוגע ומייצר הנעה לפעולה.

כדי לקדם עסק בעזרת עקרונות השיווק החדש…

הצעד הראשוןהוא לייצר נוכחות שמאפשרת למקבלי ההחלטות להתחבר לדובר, ליצרן, לנותן השירות – להתחבר אנרגטית – כי זה החיבור הראשון שנוצר הלכה למעשה.

המשמעות היא: להנכיח את הקיום של היוצר ושל המסר דרך ערוצי השיווק השונים: אתר/ בלוג, מדיה חברתית, אתרי תוכן, דיוור ישיר, מפגשים עם קהל, שיתופי פעולה.

הדרך היא: לייצר דיאלוג ולפתוח ערוצי תקשורת דו-סיטריים בערוצי המדיה השונים הן ככר להפצת המסר והן כדי שהצד השני (צד הלקוח) ירגיש – כן, מדובר על חוויה רגשית – שיש שם מישהו ש'מבין אותו', ש'איכפת לו', ש'יודע מה הוא מדבר'.

כל אלה הן הסקות מנטליות שמבוססות על פענוח הרטטים האנרגטיים, בלי לתת דעת שכך קורה. עד עכשיו. עד לרגע זה שעכשיו הידע הזה קיים בתודעה שלך והבחירה שלך היא אם להשתמש בו או לא.

הכלי הוא: שיחה. מילים. לדבר את המסר בכתב, בקול, בצילום, בויז'ואלים. לדבר אותו בשקיפות, בכנות, בבהירות ובגובה העיניים כמו בשיחה של פנים אל פנים. אין צורך במילים גבוהות או בשפה מקצועית כדי לבסס סמכות מקצועית ולבנות אמון.

העקרונות האלה הם אלה אשר בונים סמכות מקצועית ואמון שמסייעים להחלטת קנייה.

הצעד השני הוא להציע. להציע מהמניע הטהור ביותר: לתת את הטוב שיש לי לתת לעוד אנשים. להעביר את הטוב הזה הלאה. לעזור ליותר אנשים לקבל את מה שזכיתי בו בזכות ולא בחסד. ולקבל תמורה. כן. לקבל כסף. לייצר יחסי גומלין בין נתינה לקבלה.

המעבר משלב 'קיום השיחה' לשלב 'ההצעה' מפגיש הרבה אנשים עם אמונות ותפישות פנימיות עמוקות שמתבטאים בהרגשות ורגשות שיש להם לא מעט השפעה על המסוגלות לצאת לפעולה ועל איכות הפעולה.

את כל מה שנמצא בתודעה בטווח שבין הרצון העמוק לתת ולקבל לבין הפעולה המעשית של להזמין אנשים ולהציע את ההצעה העסקית, בכנות, מתוך ידיעה עמוקה שההצעה הזו מיטיבה עם כל הנוגעים בדבר, יש לנקות מהתודעה בכלל ומהגוף האנרגטי בפרט.

זהו מפתח ליצירת קידום עסקי וקפיצה בהכנסות. כשמציעים משדה הלב, עם כוונה עמוקה להיטיב עם עצמי ועם האחרים, המכירות פשוט קורות. יש שם מינימום מאמץ. בהערת סוגריים: מינימום מאמץ לא אומר מינימום עבודה. מינימום מאמץ אומר מינימום חוויה של מאמץ ואפילו הנאה 🙂

ישנם כלים שונים לניקוי תודעה. כאמור, אחד הפשוטים שחזיתי בשינויים שהוא מייצר כשמאמצים אותו כדרך חיים, זה ההו'אופונופונו.

הצעד השלישי הוא לקיים מערכות יחסים בלתי אמצעיות עם לקוחות. אחד השינויים העמוקים שחוויתי במערכות היחסים שלי עם לקוחות התחולל תודות לשינוי העמוק שחוויתי במערכת היחסים שלי עם עצמי.

בעידן העסקי הישן, נהוג היה להתייחס לאנשים שמשלמים על שירותים וסחורות שלנו כאל 'לקוחות'. בעידן העסקי החדש האנשים האלה הם קודם כל אנשים.
הם רוטטים דרך שדה המוח ורוטטים דרך שדה הלב בדיוק כמונו בעלי העסקים.

פעם נהגתי לעשות אבחנה מאוד נוקשה וברורה בין המקום שלי כבעלת עסק, יועצת עסקית, מנטורית וכו' לבין הלקוחות. הם הרגישו את זה.

כתבה לי לאחרונה אחת הלקוחות שכבר מזמן אינה לקוחה אלא בת ברית:

" אני זוכרת את השיחה הטלפונית הראשונה איתך, זה שהמשכתי את התקשורת איתך לאחריה אינו מובן מאליו.
היתה לי קשה וקרה מאד.

ולכן, אני מוקירה עוד יותר את הדרך שעברת, ומבינה מעומק ליבי איזה מהפך התחולל בחייך.
גם הייתי עדה לשיח הפייסבוקי עם "השליח" כאשר התחלת לתרגל הו'אופונופונו.
(שאלתי את עצמי מה זה "הניקוי" הזה – אנחנו חברים בפייסבוק).

כאשר חלית במחלת הנשיקה, ליבי אמר לי כי הגוף משדר לך משהו. לא העזתי להעלות זאת בגלוי.
לא הרגשתי מספיק קרובה לומר זאת ישירות ובטח לא בפומבי ובפייסבוק.

כנראה שמה שהיה צריך לקרות קרה ואני שמחה על הקשר המחודש בינינו."

בעידן הנוכחי בו השיווק החדש מבוסס על תבונת השדה של הלב, הלקוחות הם אנשים ואנחנו מתחברים אל אנשים דרך השדה הכי גדול שלהם – הלב. כשאנחנו מסכימים להיות שם בכנות, בטבעיות, ללא מחסומים שמקים הלב כדי להגן מפני פגיעות – הנסיקה בלתי נמנעת. החיבורים מפרים. רעיונות חדשים מתעוררים. הלקוחות הופכים לשותפים. השותפים הופכים לחברים. המעגל בחיים מתרחב ומפעים את הלב.

הלכה למעשה זה אומר, שחשוב לתת את הדעת להעמקת הקשר איתם, לפתוח ערוצי הידברות, להקדיש זמן לתקשורת הזו בין אם במיילים ובין אם במדיה החברתית שם מתקיימת שיחה ערה וכל שאנחנו נדרשים לעשות זה להגיע, להביע, לטוות חוטים ביננו לבינם בעזרת מילים וכוונה טובה.

הצעד הרביעי שסוגר את השרשרת ופותח אותה שוב (ספירלת התפתחות עסקית) : להפרד מ'נשל' הלב, לפתח מצב שסומכים על ההחלטות שמגיעות מהשדה האלקטרומגנטי של הלב, ולא מדובר על החלטות אמוציונליות פזיזות אלא דווקא על החלטות שמגלמות אומץ ותעוזה, החלטות נחושות – שאינן תלויות במזומנים או בהכרה חיצונית.

מדובר על החלטות שעושים אותם למרות הפחדים שיש כי יודעים בביטחון שהלב רוטט רק את מה שמדויק לי. פחד מגיע תמיד מהשכל. הלב לעולם לא ישקר ולא יניח מעקפים ומלכודות חשיבה.

איך יודעים שההחלטה המנטלית נמצאת בהלימה עם שדה הלב ?

ממקדים את תשומת הלב בלב ובודקים מה מרגישים שם. אם מורגשת הרגשה של הרמוניה, מוּחלטוּת, שקט – מתקיים סנכרון בין רטטי שדה המוח לרטטי שדה הלב וסיכויי ההסתברות למימוש הרוח בחומר, גדֵלים. במילים אחרות: הסיכויים להגדיל את התוצאות של כל מהלך שעושים, גדל.

אם ההרגשה מפוענחת כחשש, ספק, פחד, רתיעה, בהלה וכיוצא בזה, לא מתקיים סנכרון וסיכויים שהמהלך יניב תוצאות דלילות גדולים מאוד.

כאשר לא מתקיים סנכרון ומורגשת דיסהרמוניה אלא שעדיין יש ידיעה פנימית ברורה שההחלטה 'נכונה לך', יש לנקות את התודעה ממה שיוצר את הדיסהרמוניה עד למצב שהפעולה המתבקשת לתמיכה בהחלטה, מתרחשת בשלמות, בקבלה ובזרימה פנימית.

נקודה שחייבת להאמר: אין בכל זה בכדי לבטל את ההידרשות לחשיבה עסקית מערכתית, לזיהוי ופענוח הדרוש לשינוי, לפתיחת המחשבה לאפשרויות ורעיונות חדשים ואחרים למימוש. כל אלה הם חלק מספירלת ההתפתחות העסקית.

בצד אלה, אנחנו יכולים (ויש לנו הזכות) לרתום את חוקי הקיום ביקום למימוש גבוה יותר בעסקים שלנו ולקיים שיווק שעושה שימוש בעקרונות האלה מתוך הבנה שליישות העסקית יש את פעימת הלב שלה וזו פועמת דרך הלב של מי שמחזיק באחריות הכללית לשגשוג ולהצלחה של העסק.

סוף דבר

אני מכירה באפשרות שהמסר הזה עלול להיות קשה לעיכול ואף לעורר התנגדויות או סרקזם.
אני מכירה באפשרות שהמסר הזה עשוי להביא שקט, שלווה וחיזוק לרבים שמתקשים להכניס את 'עצמם' לתבניות ונוסחאות
ואני מכירה שיש אפשרויות נוספות שאיני רואה או מונה כעת וגם אותן אני פתוחה לגלות.

אשמח לשמוע ממך מה מתעורר בך מול הפילוסופיה השיווקית הזו, אילו מחשבות, אילו שאלות, אילו רעיונות
אוקיר מאוד את האומץ שלך להביע את עצמך בכנות ובאותנטיות – ללא מורא מדברי האחרים..
ויותר מהכל, אשמח לקיים כאן דיון פורה שיש בו סיעור מוחות והפרייה סינרגטית

שימשיך ויתעצם הטוב הזה

נ.ב.
כן, אפשר ורצוי לשתף את הפוסט הזה במדיות השונות, להעביר הלאה ולדבר את הדברים בפומבי או בחדרי חדרים.
המסר הזה מבקש את מקומו בעולם.

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר