איזה מחיר ימשוך הכי הרבה נרשמים לכנס 64, 69, 74 ? | קייסי קולג'



























































	

	





















67, 69, או 74 – איזה מחיר ימשוך הכי הרבה נרשמים לכנס או לאירוע הבא שלך ?

איך קובעים את המחיר הנכון

9 – מספר הקסם.

קוראים לו מספר הקסם פשוט כי אי אפשר להסביר את התופעה שמתרחשת בגללו: למרות שכל אחד יודע ש-69 הוא בעצם 70,
עדיין 9 תמיד גורם לאנשים לבחור בו יותר על פני האחר.
בהמשך הפוסט תוכלו לקרוא על ניסוי מעניין שערכו באוניברסיטאות MIT ושיקאגו והעלה ממצאים מרתקים שאחד מהם עונה על השאלה:
האם יש משהו שיכול לנצח גם את 9 ?
מה המחיר שימשוך הכי הרבה נרשמים לאירועים במחיר נמוך?

ב- 8 מחקרים שפורסמו בין השנים 1987 ל- 2004 נמצא שמספר הקסם 9 הוביל לגידול של של 24% במכירות ביחס למחיר יחסי אחר שנבדק מולו (כך על פי Priceless ).

הקסם של המספר 9 הופך כל מחיר שמסתיים ב-9 למחיר

[wlm_nonmember]

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג'. להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה. ההרשמה אורכת דקה.

להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן  
נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן

[wlm_loginform]
[/wlm_nonmember] [wlm_ismember] [!private 'סידרת הפוסטים של הפסיכולוגיה של המחיר'] להמשך קריאה עליך להירשם כאן ללא תשלום
להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן [/!private] [wlm_private 'סידרת הפוסטים של הפסיכולוגיה של המחיר']  
קסם ביחס למחירים אחרים: 1.59 ₪, 39 ₪ , 169 ₪ .

באחד הניסויים שנעשו באוניברסיטת שיקאגו וב- MIT, קטלוג להזמנה במייל הודפס ב-3 גירסאות שונות. באחד, בגדי נשים נמכרו ב- 39$. ובאחרים הם נמכרו ב- 34$ וב- 44$. כל קטלוג נשלח למדגם אקראי בגודל זהה.
מספר הקסם 9
ממצאי הניסוי הראו שהיו יותר מכירות במחיר 39$ מאשר בכל אחד מהמחירים האחרים, אפילו יותר מאשר ב- 34$ ! 39$ גם הביא נפח מכירות גבוה יותר וגם הוביל ליותר רווח לכל מכירה.
עכשיו כבר בטח ברור לך איזה מחיר יוביל למכירות גבוהות יותר: 67, 69 או 74 שקלים..
מבין השלושה 69 ₪ הוא המחיר שימשוך לך יותר מכירות.

אבל רגע, האם יש משהו שיכול לנצח גם את 9 ?

מסתבר שכן.
מחקרים מצאו שלהצגת מחיר במכירה(SALE) ליד המחיר המקורי יש יותר כוח להוביל לקניה מאשר למחיר שמסתיים ב- 9

בבחירה בין השניים הבאים, השמאלי ניצח ! צרכנים קנו יותר ב- 40$ מאשר ב- 39$ כאשר המחיר הקודם הוצג על התג.

לאחר מכן, הגדילו ועשו, החליפו את ה- 40$ ב- 39$ והציגו את המחיר הקודם על התג.
מתי מספר הקסם 9 מחזק יותר את המכירות
להצגת המחיר הזו הייתה ההשפעה הכי גדולה על המכירות.

איך אתם יכולים להשתמש בזה?

בפרסום המחיר תוכלו לכתוב: מחיר השתתפות – 78 ₪
בהרשמה מוקדמת: 69 ₪

כעת נשאלת השאלה:

האם לדעתכם הצגת הטקסט בתג המחיר או בעמוד המכירה משפיעה על המכירה ? האם אפשר להגדיל יותר את כמות המכירות עם המחיר 39$ אם נניח נשנה את הפונטים או הגדלים של הטקסט בתג המחיר?
מה דעתכם ?

אם ניסיתם את השיטה ויש לכם ממצאים משלכם, נשמח לשמוע מכם, אם יש לכם שאלות שתרצו שנכתוב פוסט ונענה את התשובות להן – כתבו לנו כאן למטה.

[/wlm_private] [/wlm_ismember]

תגובות פייסבוק:

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר