סודות התמחור הרווחי | סדרת היכרות
.

קייסי קולג מציגים: סודות התמחור הרווחי

גלו איך קובעים את המחיר הנכון ע"פ הפסיכולוגיה של המחירים
ומצאו את המחירים שיעזרו לכם למכור יותר בפחות מאמץ

כשזה מגיע לכסף, אנשים נוהגים בכל מיני צורות מוזרות ולא רציונליות...

לחצו כאן להרשמה

מה הדרך הנכונה לזהות את המחיר הנכון ?

עולם הפסיכולוגיה של המחירים מאפשר לגלות אסטרטגיות וטקטיקות שעוזרות לבחור ולדייק את המחיר הנכון לעסק שלכם.

אין ספר חוקים או אוסף סטנדרטים שקובעים מהו מחיר גבוה או מהו מחיר נמוך…
אין שום מקום שבו מוגדר מה הוא מחיר הוגן. מחיר נכון עשוי להגדיל את המכירות, לעיתים גם פי 40!

עקרונות הפסיכולוגיה של המחירים מקצרים דרך באיתור המחיר הנכון

ועוזרים לנו למזער את הנזק שגורמים מחירים לא נכונים גם למכירות וגם למוניטין של העסק.

המחיר הנכון יכול להשאיר כסף על השולחן ויכול למלא את הקופה של העסק

“אז באיזה מחיר להציע את הקורס/סדנא/כנס/מוצר “? “כמה הם (לקוחות) יסכימו לשם”?
“מה המחיר הנכון”? העקרונות האלו יעזרו לך לקבל תשובות פשוטות לשאלות מורכבות. 

סדרת פוסטים קצרצרים, שימושיים ותועלתיים לכל בעל עסק שקובע מחירים

האם השימוש בהנחה באמת מושך לקוחות לעסק או שהוא דווקא מלכודת
לרווחים של העסק?

מסתבר שהנחה היא לא רק מגנט לקוחות לעסק, היא יכולה דווקא לפגוע בעסק. איך בכל זאת משתמשים בהנחה ומיטיבים עם העסק...

מה עדיף, לתת תקופת התנסות בחינם או בתשלום ?

ישנה אסטרטגיה שמושכת לקוחות אך מציגה המרות נמוכות למוצר בתשלום וישנה ההפוכה, מושכת פחות לקוחות אך מגדילה מכירות.
מה נכון בעסק שלך? איך זה יפעל אצלך ?

האם יכול להיות שנקודה עשרונית אחת קטנה תגדיל לך את המכירות? באיזה מצב? 

מסתבר שקניות שונות מפעילות תהליך קניה שונה אצל הצרכנים. לנקודה העשרונית יש השפעה בהחלטות קניה ואם זה קשור לסוג הקניה בעסק שלך,
זה בהחלט יכול לעזור לך להגדיל את המכירות

איזה מחיר נכון יותר לקבוע לכנס 67, 69 או 74 ?

אומרים ש-9 הוא מספר הקסם. האם יש נוסחה אחרת שמגדילה את המכירות על אף השימוש בספרה 9 ? 

מתי המוצר החינמי לא מגדיל את רשימת התפוצה ומה כן יגדיל אותה ?

המחקרים מראים שגם ל-"בחינם" יש מחיר. בחינם אינו תחליף מלאכותי למה שגורם לאנשים לבחור לקנות או אפילו להירשם לתפוצה שלך.
מה חזק מהחינם ויגדיל לך את ההרשמות? 

ועוד..

הכל מבוסס על ממצאים של מחקרים מדעיים שהתפרסמו מאז שנת 1987 ועד היום במחקר שקשור בהתנהגות קנייה, תמחור וכלכלה התנהגותית.

..ההתנהגות הלא רציונאלית שאנו מפגינים אינה אקראית או חסרת היגיון. הטעויות שלנו שיטתיות ומאחר שאנו חוזרים עליהן שוב ושוב, הן גם צפויות.."

"אני מציע שתנסו לחשוב אם העקרונות שנחשפו בניסויים יכולים לשפר את חייכם... וחשוב מזה, כיצד הייתם יכולים לפעול אחרת..."


ד"ר דן אריאלי מתוך "לא רציונלי ולא במקרה" (מטר)

התוודעו אל סודות התמחור הרווחי כדי שתוכלו לקבוע מחירים רווחיים יותר לעסק ! 

העזרו בפסיכולוגיה של המחירים כדי להבין טוב יותר את הלקוחות שלכם ולקבוע מחיר שיתרום בגידול המכירות והרווחים בעסק

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.